Заблоковано нещодавно відкритий рахунок/картку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 13
- +
- +1
- natashaGra
- 2 января 2024, 15:54
- #
Читайте отзывы о банке ниже — блок за все что угодно может быть. А потом минус 30 процентов ваших средств. Нашли в какой банк деньги переводить
Судя по народному рейтингу банка здесь же на MinFin.com.ua — так это прям лучший банк! Видимо лучший из худших…
Про 30% - спасибо за информацию! Техподдержка естественно скромно умолчала про этот момент :)
>> Техподдержка естественно скромно умолчала про этот момент
Т. е. договора Вы принципиально не читаете?
Т. е. договора Вы принципиально не читаете?
Можно и так сказать. Никак не рассчитывал что из-за полностью легального использования средств в относительно небольших объёмах нужно вникать в тонкости договора на случай его прекращения. Поэтому и не видел необходимости читать детально договор — но видимо ошибался…
- +
- +1
- natashaGra
- 2 января 2024, 16:06
- #
Лучший это точно не про а-банк. Держать личные средства в этом банке очень опасно
Відповідь для А-Банку — так чому ж тоді банк отримавши від мене всі відповіді на всі питання з 26.12.2023 та по сьогодні включно нічого не зробив? При тому що регламент опрацювання заявки складає 1 добу.
Більш того — як виявилось що заявка була автоматично закрита без мого відому, а картка повністю заблокована (до кінця грудня була обмежена лише можливість поповнення, а з січня повністю заблокували всі можливі операції заморозивши мої власні кошти).
І якщо б я сам не звернувся у техпідтримку — я б і не знав що заявку закрили через те що нібито я не надав відповіді на питання банку (а насправді просто якийсь новачок-співпрацівник техпідтримки не прікріпив інформацію від мене до заявки). Імʼя та ID-номер співробітників техпідримки хто халатно виконував свої обовʼязки називати відмовились, відповідати на деякі питання теж, картка заблокована…
Більш того — як виявилось що заявка була автоматично закрита без мого відому, а картка повністю заблокована (до кінця грудня була обмежена лише можливість поповнення, а з січня повністю заблокували всі можливі операції заморозивши мої власні кошти).
І якщо б я сам не звернувся у техпідтримку — я б і не знав що заявку закрили через те що нібито я не надав відповіді на питання банку (а насправді просто якийсь новачок-співпрацівник техпідтримки не прікріпив інформацію від мене до заявки). Імʼя та ID-номер співробітників техпідримки хто халатно виконував свої обовʼязки називати відмовились, відповідати на деякі питання теж, картка заблокована…
- +
- +1
- natashaGra
- 2 января 2024, 17:49
- #
Попросите официальную бумагу с причиной отказа. Если вы не террорист, можно будет подать в суд. К сожалению банк очень заигрался в суд и прокуратуру
Так они не отказали вроде как, просто каждый день «завтра разблокируем». Но по факту то я не могу пользоваться картой и средствами на ней!
Уже б сказали что отказывают в обслуживании и дальнейшем сотрудничестве — но нет же, «завтра разблокируем»… И так по кругу, почти каждый день нужно самому писать в техподдержку и заново каждому новому оператору всё объяснять, а то у них истории переписки с клиентами якобы нет
- +
- +1
- natashaGra
- 2 января 2024, 18:14
- #
Напишите ещё в соцсетях на страницах этого банка, к сожалению там скрины не добавить. Но админ на такие сообщения должен среагировать
- +
- +1
- natashaGra
- 2 января 2024, 18:48
- #
Насчёт истории переписки банк приврал. На других сайтах отзывов банк пишет, что все разговоры пишутся и чаты сохраняются
Менше доби після того як зробив відгук тут на MinFin — та проблема вирішена, картку розблокували! А техпідтримка за 10 днів нічого не зробила! Ні, зробила — закрила мою заявку без мого відому та не на мою користь 👍
- +
- +1
- SergeyNina
- 4 января 2024, 18:05
- #
Вас поставили в очередь. Это сайт решает эту проблему. Банк молодец.
- +
- +1
- natashaGra
- 3 января 2024, 19:52
- #
Зная банк вопрос надолго ли разблокировали?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
І вже за 2 тижні мені спочатку обмежили рахунок на можливість поповнення (мотивувавши це тим що я зробив поповнень сумарно на 165000 грн, а в мене нібито якийсь особливий індивідуальний ліміт на 150000 грн — але я про нього й гадки не мав) — а тепер і взагалі заблокували повністю разом з моїми особистими коштами!
26.12.2023 я зробив заявку на разблокування, надав всі відповіді на всі питання, протягом доби обіцяли вирішити проблему та надати зворотній звʼязок — але тиша… 28.12.2023 я повторно звертаюсь у техпідтримку, знов обіцяють протягом доби вирішити питання — і знов тиша…
Звертаюсь у третій раз у техпідтримку 2.01.2024 — «Ваша заявка закрита. Ви не надали відповіді на питання від банку» Я надав скріни переписок з техпідтримкою та багаторазових відповідей на питання банку — «вибачте, помилка»
Надав в надцятий раз знову усі відповіді, усі скріни — знов чую рівно ту ж саму байку про «одну добу»
По факту банк просто морочить голову та відповідає шаблонами — відчуття що в техпідтримці або боти сидять або папуги. Сподіваюсь що хоч з допомогою MinFin вдасться нарешті вирішити питання!
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні, ми зробимо все можливе для скорішої перевірки та за результатом повідомимо Вас.