Неналежне інформування про умови обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
«Ми ретельно перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки Банку та розглянемо всі варіанти вирішення цієї ситуації. За результатом повідомимо Вас».
Трішки дивно це чути, оскільки Ви не змогли вирішити дане питання ні під час мого звернення до служби підтримки, ні тоді коли я зареєстрував скаргу.
Ви, навіть, надали мені офіційну відповідь, на яку я посилаюся у своєму коментарі.
Сьогодні представники А-Банку зателефонували і у нас відбулася розмова 17 хв. про шляхи вирішення даної ситуації.
Ми домовилися, що Банк розгляне можливість щодо включення розрахунків за системою OKKO PAY до умов акції.
А у випадку небажання цього зробити, буде інформувати про дані обмеження/виключення на своїх інтернет-ресурсах.
Чекаємо і спостерігаємо за розвитком подій.
Про прийняте рішення Банком повідомлю.
Продовжуємо вести перемовини.
А-Банк наполегливо відмовляється від зміни умов акції. ОККО говорить, що це умови А-Банку, також не розуміють чому такі обмеження.
Юрій:
Яка причина чому Ви не хочете розрахунок чз Okko Pay враховувати в умови акції?
Абанк:
Керівництвом прийнято рішення не переглядати умови акції, тому дана умова врахована не буде.
Доброго дня! Турбуємо Вас щодо відгуку на сайті «Мінфін». Інформація стосовно OKKO Pay буде додана на сайт 24.10.2023 після 17:00 🍏
Чекаю щодо оновлення інформації.
Сумно, що Банк не знайшов можливості зробити акцію повноцінною і чесною, тобто додати розрахунки чз Okko Pay до умов акції.
А ще сумно, що в Україні Банки (це не лише А-Банк) надають інформацію про банківські продукти потенційним та діючим клієнтам не на 100% прозоро, я б сказав, що однобоко, висвітлюючи основні + та приховуючи -.
Доброго дня! Як і обіцяли додали інформацію про OKKO Pay на офіційний сайт: https://a-bank.com.ua/promomcokko
Будемо вдячні, якщо Ви підтвердите вирішення питання на сайті «Мінфін» 🍏
Добрий день.
Добре, домовилися, зроблю.
Але ж погодьтеся, що щ Okko Pay було б дійсно круто, прозоро і МЕГА потужно.
Наразі правила акції залишаються без змін.
Дякую А-Банк, а особливо Мінфін, відгуки на вашому ресурсі дійсно працюють і допомагають.
Дякую за Вашу працю.
Заявку закриваю.
Будемо вдячні, якщо Ви підтвердите вирішення питання на сайті «Мінфін» 🍏
Добрий день.
Добре, домовилися, зроблю.
Але ж погодьтеся, що щ Okko Pay було б дійсно круто, прозоро і МЕГА потужно.
Наразі правила акції залишаються без змін.
Дякую А-Банк, а особливо Мінфін, відгуки на вашому ресурсі дійсно працюють і допомагають.
Дякую за Вашу працю.
Заявку закриваю.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Звернув увагу, що А-банк проводить акцію разом з Master Card, а саме:
за кожен літр заправки на ОККО клієнт отримає знижку, яка зараховується балами на картку Fishka:
👉5 грн/л за ДП/бензин;
👉2,5 грн/л за газ.
Для цих цілей я і відкрив у Банку картку, а також звернувся за роз’ясненнями до служби підтримки Банку у Telegram щодо умов проведення акції та отримав відповідь, що дійсно все так і є.
При цьому працівник Банку повідомив, що:
⭕️ВАЖЛИВО⭕️
✅Максимально за місяць клієнт може отримати знижки на 1000 грн.
✅Знижки за сплату карткою Абанку не сумуються з поточним бонусом/знижкою на паливо по картці Fishka, що відображається в додатку Fishka клієнта.
Після відкриття картки, я поїхав на ОККО, де придбав 20л пального та розрахувався карткою А-Банк з використанням сервісу OKKO PAY.
Проте нарахування бонусів пройшло у сумі 40 балів (бонуси, які нараховує Фішка і ОККО), а не 100 як повинно було бути згідно умов акції.
За роз’ясненнями я звернувся до Банку, де отримав наступну відповідь (лист від 09.10.2023 р. № 20.1.0.0.0/7−20231009/112).
Надаю витяг із листа:
«Згідно з офіційними умовами та правилами акції, пункт 4. Порядок і спосіб інформування про умови Акції, підпункт 4.1. Інформування щодо правил та умов Акції
здійснюється шляхом розміщення цих Правил на Сайті a-bank.com.ua.
Вся інформація що до деталей акції розміщена на сайті — для ознайомлення учасників акцій.
Згідно з умовами та правилами акції, пункт 2. Умови участі в Акції,
Підпункт 2.1.2 потрібно купити будь-яке пальне з наявного асортименту у Місці проведення Акції на будь-яку суму та розрахуватись за нього карткою міжнародної платіжної системи Masterсard від А-Банк. Окрім розрахунків з використанням сервісу OKKO PAY, зі скануванням картки учасника Програми до закриття транзакції купівлі.
На жаль, оплата, яку було проведено 19.09.2023 о 18:45 на суму 1099.80 грн, не підпадає під умови акції, оскільки оплату було проведено з використанням сервісу OKKO PAY.
За даною адресою (https://a-bank.com.ua/promomcokko) розміщені умови акції, але вони для Вас будуть доступними, якщо лише відкриєте файл і повністю прочитаєте умови дрібним шрифтом))
А так основні банери і меседжі говорять, що все просто і прозоро і закликають відкрити картку.
Отже, А-Банк проводить неналежне інформування громадян України (потенційних та діючих клієнтів), замовчує і приховує умови проведення акції, проводить непрозору діяльність.
Дані навмисні дії Банку призводять до підвищення його репутаційних ризиків та вводять в оману громадян України.
Нам шкода, що у Вас виникла така думка. Ми знаємо і розуміємо, як важливо нашим Клієнтам отримати детальну інформацію про умови та правила акцій, а також детально з ними ознайомитися, тому на початку акції ми відправляли інформування про акцію через застосунок АБанк24, також публікували інформацію в наших соціальних мережах, де ми надаємо опис умов і відповідаємо на запитання наших Клієнтів. Вся детальна інформація про умови участі в акції є на спеціальній сторінці сайту: https://a-bank.com.ua/promomcokko, а якщо ознайомившись з умовами у Вас виникнуть запитання, наші Спеціалісти також будуть раді Вам все розповісти та надати відповіді на запитання.
На жаль, ми бачимо, що Ви виконали оплату не карткою на касі АЗС, а обрали альтернативний спосіб оплати, що не відповідає умовам отримання винагороди: «2.1.2. купити будь-яке пальне з наявного асортименту у Місці проведення Акції на будь-яку суму та розрахуватись за нього Карткою, окрім розрахунків з використанням сервісу OKKO PAY, зі скануванням картки учасника Програми до закриття транзакції купівлі»: https://a-bank.com.ua/static/offers/okko_terms.pdf.
Запевняємо, кожен з Учасників отримує винагороду виконавши основні Умови акції, які є в загальному доступі, а також ці умови є прозорими та детальними.
Ми ретельно перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки Банку та розглянемо всі варіанти вирішення цієї ситуації. За результатом повідомимо Вас.