Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Гроші сплачені? Сплачені. Мсс вірний? Вірний. Де кешбек… Який кешбек?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Liulka 27 июня 2023, 9:42
Доброго дня, шановний «Мінфін»!

Багато років є Вашою читачкою.

Ніколи у мене ще не було великих проблем з банками, але до сьогоднішнього дня.
Ваш досвід у вирішенні спірних питань допоміг не одному моєму товаришу, то ж наважилася написати свій перший негативний відгук.

Банк, про який йде мова — «А-банк».

Мій чоловік є засновником спортивної громадської організації. Я є співзасновницею.
У часи, коли дитсадочки та школи зачинені, діти надані собі. Неконтрольована безмежна енергія підлітків може наробити неабиякої халепи, тому вона має бути направлена у корисне русло.

Маючи чотирирічного сина ми чудово розуміємо всі складності батьківства у дані непрості часи.

Спорт і є саме такою можливістю для того, щоб час був проведений із користю.

Я та мій чоловік є тренерами. Ми маємо самостійно, без жодної допомоги оплачувати оренду зала, опалення, електрику.

Нашу секцію відвідують малозабезпечені, переселенці. На межі фінансових можливостей ми надаємо їм знижки, а деякі відвідують заняття безкоштовно.

На минулому тижні ми були співорганізаторами міжнародної спортивної зустрічі. До дітей на два дні приїхали їх спортивні кумири з інших країн та проводили для них майстер-класи.
На згадку про дану подію ми з чоловіком вирішили придбати тематичні календарі.

У зв’язку із обмеженим бюджетом, пропозиція кешбеку від «А-банку» у 10% була саме на часі.

ФОП, до якого ми звернулися, має МСС 5942. Згідно каталогу до нього підпадають торгові точки, які продають нові або уживані книги, журнали, підручники, посібники, карти, атласи, аудіо-книги, календарі. Це МСС також включає релігійні книги.

Згідно умов надання кешбеку «А-банку»: під категорію «Книги» (товари та послуги в книжкових магазинах та газетних кіосках. Коди МСС, що входять у дану категорію: 2741, 5111, 5192, 5942, 5994.
Тобто 5942 підходить під умови акції отримання кешбеку.

Заручившись підтримкою ще однієї відвідувачки, ми вирішили втрьох придбати друковану продукцію.

23.06.2023 спочатку своєю карткою «А-банку» сплатив мій чоловік. Кешбек отримав.

25.06.2023 він надіслав мені реферальне посилання на приєднання до «А-банку». Я обрала категорії кешбеку, серед яких були «книги» і провела оплату.

Кешбек не нарахувався. Одразу ж звернулася до підтримки — відповіли, що сума ще блокована, буде нарахована пізніше.

Вранці 26.06.2023 повторно звернулася до підтримки і мені відповіли, що даний термінал не відповідає вимогам та стандартам.

Ще раз — два дні тому мій чоловік платив у тому самому терміналі та отримав кешбек. Я через два дні змогла оплатити без питань, гроші з картки пішли, мсс підходить під категорію «книги». Але термінал вже «не відповідає».

На зауваження про те, що у правилах немає жодного згадування про обмеження з найменуванням «даний термінал не відповідає вимогам та стандартам», представник банку мені відповів, що це внутрішні правила банку, інформація має закритий характер та не надається".

26.06.2023 третя людина сплатила третю частину замовлення та також не отримала свій кешбек. Операція оплати карткою пройшла, гроші були списані. Підтримка аналогічно повідомила, що «даний термінал не відповідає вимогам та стандартам, що це внутрішні правила банку, інформація має закритий характер та не надається». «Ви ніяк не могли дізнатися до проведення операції, але ж кешбек не нарахується». «Наступного разу оберіть інший термінал, але без гарантії, що з вірним мсс ми нарахуємо Вам кешбек».
Скріни переписки з банком можу надати.

Багато років ми є клієнтками інших банків, які надають подібні сервіси і жодного разу подібних проблем і такого дивного відношення у нас не було.
Як тільки стала клієнткою «А-банку», то одразу відчула на собі «турботу» саме цього банку. Відчуваю себе ошуканою. В мене вкрали гроші, на які я сподівалася.

Для зарахування відгуку «Мінфін» просить надати підтвердження операцій.
Вказую код транзакцій:
Моя: 96766E від 25.06.2023 р.
Інша ошукана людина — A3BB57 від 26.06.2023 р.
Можу надати чеки терміналу.

У моєму розумінні, якщо б з терміналом виконувались якійсь шахрайські дії, то обслуговуючий банк б відключив його.
Якщо, А банк турбується за мою безпеку чи за що вони там турбуються, вони б не дали провести цю транзакцію.
Але ж оплата пройшла, гроші зняті, банк заробив свою комісію, кешбек не нарахований.
Висновок напрошується логічний та простий — банк вирішив на мені заробити, вигадавши правила, які я не можу перевірити. Мені сумно та гірко.

Сподіваюся, що банк змінить свою думку та поверне мені та третій людині кешбек, умови отримання якого, згідно правил, наданими банком, були виконані.

У якості післяслів'я додаю повні правила надання кешбеку «А-банку» з додатку, якими я користувалася при прийманні рішення щодо оплати карткою саме «А-банку».

Умови та правила
Умови та правила програми
1. Кешбек — програма лояльності, доступна власникам карток «Зелена», «Platinum»,
«АТБ» та Універсальна Gold Pay Pass А-Банку (в тому числі віртуальних карток даних типів). Надається по картці в гривні основному власникові рахунку. Довіреним особам клієнта послуга кешбек не надається.
2. Кешбек — це бонуси, що нараховуються клієнту за операції по його картці «Зелена», «АТБ», «Platinum», «Жовта», «єПідтримка» та Універсальна Gold Pay Pass (в тому числі віртуальним картам даних типів). Операції поділяються на категорії.
3. На початку кожного місяця клієнту пропонується на вибір перелік категорій. Клієнт може обрати будь-яку кількість категорій кешбеку від партнерів та будь-які дві категорії кешбеку від банку.
4. Значення відсотків кешбек по кожній категорії та перелік доступних категорій Банк може змінювати самостійно, в одноосібному порядку. Відсоток відшкодування при проведенні операції по карткам «Жовта», віртуальним карткам або додатковим карткам залежить від того, використовуєте ви кредитний ліміт по кредитній картці чи ні.
5. Пропозиція спрацьовує відразу після проведення операції з картки.
6. Максимальна сума кешбеку у місяць не може перевищувати 500 грн.
7. При накопиченні від 1 грн кешбеку клієнт може вивести його на допомогу українській армії, на основний рахунок картки клієнт може вивести кешбек після накопичення від 100 грн. При виведенні коштів буде утримано податок з доходів фізичних осіб -19.5% (ПДФО + військовий збір).
8. Якщо клієнт отримує пільги або субсидії, то додатковий дохід у вигляді кешбеку може призвести до їх втрати. Клієнту надається можливість у додатку АБанк24 підтвердити свою згоду на участь у Програмі.
9. Категорії покупок визначаються по МСС (код категорії продавця). Ці коди присвоюються торгівельній точці її банком-еквайєром.
10. Програма діє до 31 серпня 2023 року.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 июня 2023, 17:26
Добрий день!
Нарахування кешбеку за даним терміналом призупинено зі сторони банку. Банком проаналізовані операції, проведені картками Абанку через даний термінал, та виявлено зловживання Програмою кешбек, а саме — проведення операцій через термінал лише для отримання максимального кешбеку від Абанку, а не для поточних розрахунків у магазині, наявна підозра щодо недійсних оплат карткою (повернення коштів готівкою після оплати та отримання кешбеку). Банк активно перевіряє транзакції клієнтів для уникнення подібних інцидентів, тому й кешбек не було нараховано. 
Ми звертаємо увагу на кожне звернення, тому питання щодо нарахування кешбеку у нас у роботі, повідомимо Вас додатково. Вдячні Вам за сигнал.
Ми перевірили Ваші звернення до служби підтримки щодо ненарахування кешбеку, опрацювали зі співробітниками діалог для уникнення повторних звернень від клієнтів.
Полезный комментарий
Kатерина Кошман 27 июня 2023, 18:42
Добрий вечір. Дякую всім за увагу до проблеми.

Питання було вирішено. Мінфін — Ви найкращі!
Дякую, що допомагаєте у розв’язанні безнадійних суперечок. Ви кращі та швидші ніж НБУ та Суди разом взяті! Я під приємним враженням!

Отже, історія була така: мені та автору відгуку вранці написав банк та попрохав надати чеки з терміналу. Надали. Більше питань не було.

Ввечері зателефонувала дівчина — працівниця банку, і повідомила про те, що кешбек нараховано.
Перевірила додаток і він дійсно там був.

Яким чином і що цілий день перевіряв банк я не знаю.

А Банку дякую за прийняте позитивне рішення.

Комментарии - 17

+
0
Lolik1837
Lolik1837
27 июня 2023, 10:51
#
А банк поступил, конечно, по скотски. Я, смотрю, что уровень работы, А банка стремительно катится к « нулю» Было бы порядочным со стороны банка вернуть людям кешбек.
Но есть замечание к автору отзыва. Вы свою простынку (отзыв) легко могли бы сделать раз в 5 короче. И в информативности ничего бы не потеряли. Зачем так много расписывать «лирику»? Ограничились бы парой предложений на тему пользы спорта. Так расписали на главу. Вы все-таки на финансовом сайте.
Говорите максимально по делу. Это будет толковей и лучше для пользы дела
+
+16
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
27 июня 2023, 17:58
#
Нам шкода, що у Вас така думка. Кожна ситуація розглядається індивідуально. Можете бути впевнені, що ми не залишимо жоден відгук без уваги, так і в цій ситуації ми вже успішно вирішили питання Клієнта.
+
+60
Kатерина Кошман
Kатерина Кошман
27 июня 2023, 12:47
#
Добрий день. Я та сама третя особа, про яку йде мова у відгуку. Є активною користувачкою «А-банку» кілька років і дана ситуація із кешбеком вже не перша з цим банком. У січні онлайн, не вперше, замовляла книги, так само обрала «книги» і кешбек не отримала. Підтримка розповідала казки про те, що я обрала категорію вже після оплати. Хоча, вже давно маю звичку обирати категорії у перші дні місяця. Авжеж, ніхто мені нічого не повернув, посилаючись на внутрішню інформацію, яку я, звісно, перевірити не можу. Мабуть, також напишу про це розгорнутий відгук. Дякую, що надихнула!
+
+1
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
27 июня 2023, 17:58
#
Дякуємо за прийнятий дзвінок, були раді допомогти!
+
0
natashaGra
natashaGra
27 июня 2023, 15:30
#
Что-то совсем не нравятся такие у дела с кешбеком у банка. Как ссылаться на пункты договора в ответах так этот банк впереди всех, а как кешбек начислить — нет. Отвратительная ситуация
+
0
Lolik1837
Lolik1837
27 июня 2023, 17:08
#
А банк реально скатился до уровня фуфло банков типа Приват, Моно

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ

Когда идут проплаченные хвалебные отзывы , так, А банк моментально отвечает.
А сейчас реальный «бок » банка, уже и день подходит к концу а, А банк даже не удосужился ответить .

Вообще засвинячились и на клиентов плюют
+
0
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
27 июня 2023, 19:50
#
Жоден з відгуків Банку не є проплаченим. Єдину винагороду, яку може отримати кожен бажаючий за відгук — це 500 гривень, які виплачує портал «МінФін»: https://sp.minfin.com.ua/banks/top-reviews.
+
0
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
27 июня 2023, 20:12
#
Ми намагались якомога швидше вирішити всі питання, які було адресовано в цьому відгуку. Відгук потребував ретельної перевірки кожного абзацу і кожного речення, Банк прагнув надати відповідь вже за фактом вирішення питання Клієнтів. Звернемо увагу на Ваші зауваження і будемо намагатись швидше надавати відповіді!
+
0
natashaGra
natashaGra
27 июня 2023, 17:58
#
Так это же так каждый терминал в стране можно отключить и наплевать на клиентов. И подозрение может быть притянутым. Похоже на обкатку схемы , вдруг пройдет
+
0
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
27 июня 2023, 17:59
#
Ми прагнемо надавати лише актуальну інформацію та кожна наша відповідь не суперечить Умовам та правилам Банку. Так і в цій ситуації ми розібралися та повідомили Клієнтів особисто ;)
+
0
Lolik1837
Lolik1837
27 июня 2023, 18:03
#
Наконец то банк соизволил ответить.
И ответ то какой интересный от банка. Банк НАПРЯМУЮ ОБВИНЯЕТ КЛИЕНТА В МОШЕННИЧЕСТВЕ.

Честно говоря , сюжет интересно раскручивается . А ведь и в самом деле такая схема мошенничества возможна . Особенно если кешбек от 10% и выше.

Мошенники по факту никаких покупок не делают , а только проводят деньги через терминал , якобы покупают . А 10 % кешбека , или даже больше , к ручкам то прилипают)))

Мы не можем обвинять автора отзыва. Но очень хотелось бы более подробного расследования дела. И если факт мошенничества есть — то привлечь мошенников
+
0
Lolik1837
Lolik1837
27 июня 2023, 18:26
#
Честно говоря , если автор отзыва реально мошенник и просто хотел «кинуть» банк на кешбек , то прям аж как в душу нагадили . Отзыв такой десятистраничный накрапали, детьми прикрывались, якобы банк детей обманул . Не поленился поплакаться .


Противно, мля.

Очень хочется , что бы, А банк все-таки глубже раскопал этот случай и если был случай мошенничества — то все-таки хоть как-то их прищучить, а заодно и данные этих ребят передать службам безопасности других банков
+
+60
Kатерина Кошман
Kатерина Кошман
27 июня 2023, 18:42
#
Полезный комментарий
Добрий вечір. Дякую всім за увагу до проблеми.

Питання було вирішено. Мінфін — Ви найкращі!
Дякую, що допомагаєте у розв’язанні безнадійних суперечок. Ви кращі та швидші ніж НБУ та Суди разом взяті! Я під приємним враженням!

Отже, історія була така: мені та автору відгуку вранці написав банк та попрохав надати чеки з терміналу. Надали. Більше питань не було.

Ввечері зателефонувала дівчина — працівниця банку, і повідомила про те, що кешбек нараховано.
Перевірила додаток і він дійсно там був.

Яким чином і що цілий день перевіряв банк я не знаю.

А Банку дякую за прийняте позитивне рішення.
+
0
Lolik1837
Lolik1837
27 июня 2023, 19:50
#
Ваш этот коммент и официальный ответ банка — диаметрально противоположны. Вы не находите?
+
+15
Kатерина Кошман
Kатерина Кошман
27 июня 2023, 22:44
#
Шановний Lolik1837, судячи з поточних коментарів, та й з аналогічних, у попередніх відгуках, у Вас багато часу та енергії на генерування ідей. У Ваших коментарях я, разом із авторкою відгуку, за день пройшла карколомний шлях від невинної жертви банківського свавілля до мафіозі планетарного масштабу. Все дещо простіше — банк, з тільки йому відомих причин, мені не надав кешбек. Після написання данного відгуку фінансова установа змінила свою думку і він був нарахований, про що й звітував працівник у своєму коментарі. Я підтвердила, що кешбек отримала. Проблема вирішена.
+
+15
SergeyNina
SergeyNina
27 июня 2023, 23:59
#
Банк молодец. Если вы все чесно купили — вам кешбек начислили. Просто очень много мошенничества с кешбеком пошло и банк вынужден блокировать торговые точки чтобы исключить мошенничество. Спасибо что поделились ситуацией.
+
+30
Minfin
Minfin
3 июля 2023, 18:24
#
Катерино, дякуємо за фідбек! Раді, що ваше питання швидко вирішилось після розміщення відгуку на нашому порталі. Успіхів!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / Гроші сплачені? Сплачені. Мсс вірний? Вірний. Де кешбек… Який кешбек?