Банк заблокував кошти з 10 листопада 2022 року та не повертає!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
Зроблю допис з оновленням по розгляду свого питання.
Я спілкувалась зі співробітником банком (він так сказав, але телефонував чомусь не з корпоративного номеру та спілкування було російською, що не в правилах банку), він запросив документи які підтверджували ті, що були потрібні. Я надіслала.
Співробітник повідомив, що з моєї картки будуть зняті обмеження. АЛЕ:
— оператори кол-центри не знають хто мені телефонував (а отже не дивлячись на те, що людина з якою я спілкувалась була дуже добре обізнана в моїй справі (знала суму та час певних платежів)) не можна стверджувати, що це співробітник банку.
— оператори кол центру сьогодні мені повідомляють, що на мою картку наклали НОВІ обмеження і треба очікувати на період їх зняття. І зі слів оператору нове обмеження встановлено 19 травня 2023р. По тому самому питанню і знову з обмеженням на 180 днів.
ПЕРШИЙ ЗАПИТ ВІД 10 ЛИСТОПАДА — НЕ ВИРІШЕН! Але банк знову обирає нову дату для очікування клієнтом 180 днів???
Отже, мою справу не вирішують, а прото забрали кошти та кажуть через 194 дні, що відкрили ту саму справу термін розгляду 180 днів.
А-банк — банк, який не розглядає справи, а лише робить вигляд, що щось робить.
Я спілкувалась зі співробітником банком (він так сказав, але телефонував чомусь не з корпоративного номеру та спілкування було російською, що не в правилах банку), він запросив документи які підтверджували ті, що були потрібні. Я надіслала.
Співробітник повідомив, що з моєї картки будуть зняті обмеження. АЛЕ:
— оператори кол-центри не знають хто мені телефонував (а отже не дивлячись на те, що людина з якою я спілкувалась була дуже добре обізнана в моїй справі (знала суму та час певних платежів)) не можна стверджувати, що це співробітник банку.
— оператори кол центру сьогодні мені повідомляють, що на мою картку наклали НОВІ обмеження і треба очікувати на період їх зняття. І зі слів оператору нове обмеження встановлено 19 травня 2023р. По тому самому питанню і знову з обмеженням на 180 днів.
ПЕРШИЙ ЗАПИТ ВІД 10 ЛИСТОПАДА — НЕ ВИРІШЕН! Але банк знову обирає нову дату для очікування клієнтом 180 днів???
Отже, мою справу не вирішують, а прото забрали кошти та кажуть через 194 дні, що відкрили ту саму справу термін розгляду 180 днів.
А-банк — банк, який не розглядає справи, а лише робить вигляд, що щось робить.
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 23 мая 2023, 16:12
- #
Добрий день!
Перевірку щодо зарахувань завершено, питання щодо Ваших рахунків вирішено.
Перевірку щодо зарахувань завершено, питання щодо Ваших рахунків вирішено.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.05 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Ніколи не думала, що буду змушена надати розголосу ситуацію по банку, але ситуація з А-банком на стільки обурлива, що хочется, щоб про неї дізналось як найбільше людей.
Мою картку заблокували 10 листопада 2022 року, через платіж який надійшов мені на картку. Далі було днів 20, коли я намагалсь з’ясувати, що саме я порушила та чому мою картку заблокували.
Нарешті 1 грудня мені пояснили, що потрібно надати підтвердження надходження коштів за весь листопад. Я зраділа. Бо це було дуже легко. Але була обурена тим, що для з’ясування цього потребувало так багато часу — 20 днів спілкування з операторами для того щоб зрозуміти що трапилось. Та просто очікувати за процедурою 3 дні, потім ще 3, потім ще 3 дні… Бо такий регламент — треба просто чекати, коли тобі пояснять що саме трапилось.
Ну тут можна зрозуміти: банк велика система — свої бюрократичні правила.
Отже надіслала 1 грудня документи. Мені сказали, що треба чекати результати фін перевірки. Декілька разів перепитувала коли будуть результати, відповідь:«Очікуйте, з вами зв’яжуться"
Ось вже лютий. Я дізнаюсь, що мої документи перевіряють протягом 180 днів, бо це так за регламентом. Намагються з’ясувати що саме трапилось (що саме не кажуть). Я перепитую, чи надала усі документи, отримую відповідь, що «так» і потрібно тільки очіквати. (Записи аудіо дзівінків, якщо що в мене зберігаються)
Добре, чекаю.
Минають 180 днів. Звертаюсь до оператора. Вони за традицією кажуть, що треба почекати на дзвінок від фахівця (тобто декілька днів, а якщо оператор не зателефонує, то знову подати заявку). І нарешті дзвінок! Під час якого я дізнаюсь, що потрібно було надіслати документи на яких видно дату! Бінго!!! Чому мені про це не повідомили за 180 днів???
Надсилаю у той самий день! Надсилаю поштою, надсилаю у чат з онлайн операторами (бо з якоїсь причини мого листа від 1 грудня фахівець не бачить саме у травні. У квітні ще бачили. Збіг обставин). Провсяк випадок дублюю інформацію усюди.
І ось минає декілька днів, а мені повідомляють, що мою картку заблокували на 180 днів з 1 квітня. На питання яке було рішення по минулому блокуванню — не отримую.
Та що найдивніше — причина блокування 10 листопада та 1 квітня збігається!
Тобто банк заблокував мою картку ще на 180 днів по тій самій причині, не надавши відповіді що було не так по першому розгляду!!! А так можно робити до безкінечності. Бо я не можу ніяк на це вплинути.
ЦЕ — ШАХРАЙСТВО!!! Підступне зберігання чужих коштів, не даючи змогу скористатися їми більше ніж 180 днів без пояснення причини.
Я надала усі документи (так казав оператор на дзвінку), я очіквала 180 днів!
Питання на контролі, перевіряємо інформацію щодо Вашого звернення, наш Співробітник зв'яжеться з Вами найближчим часом.
Це було дуже важке та емоційно виснажливе спілкування з операторами кол-центру.