Працівники нав’язують лишні послуги
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Не бачу ніякого сенсу надавати персональні дані людини банку, клієнтом якого вона вже не буде. Але щоб підпортить рейтинг цим шахраям можу
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Дуже шкода, що у Вас склалась така думка після обслуговування.
Для оформлення картки «Жовта» для отримання пенсії оформлення картки «Зелена» не обов'язково.
Співробітник відділення дійсно провів коротку презентацію картки «Зелена» та показав як користуватися мобільним застосунком ABank24, однак не наполягав на оформленні картки «Зелена».
При оформленні картки через застосунок віддалено першою відкривається картка «Зелена», вже після Ви зможете оформити й картку «Жовта».