Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Самий жахливий банк!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Artem81a 4 января 2023, 9:30
3-січня 2023 року (Дата: 03.01.2023 09:45:43) я мав необережність останній раз поповнити карту зелена PAN: 537523******4836 Артем Володимирович, На суму 2400₴ грн, Код операції: 111******7. Призначення платежу: Поповнення картки у ПТКС iBox. Статус: Платіж успішний.

Після поповнення кошти не прийшли. Хочу одразу зазначити що поповнення через термінали iBox Завжди приходять одразу і жодного разу не було від них збою! (Зв'язавшись службою підтримки iBox Мені дуже швидко та професійно з’ясували що зі сторони кошти на, а банк надішли, І проблеми з А-банком)

Коли пройшло 5−10 хвилин Я почав пробувати зайти у додаток який глючить писала що в них збої вони вибачаюся і спробувати пізніше. Одразу після цього я заїхав на відділення банку яке знаходиться в Т Ц Монблан по вулиці Бандери (Коли я вибирав відділення банку у місті Хмельницькому щоб написати цей відгук це відділення взагалі відсутні щоб його позначити тому я поставив 1-е яке попалось) У відділенні банку працівник мені відповів що в них технічні збої і заїхати до них потрібно приблизно через годину (Після 11:00 на той час. Візит у відділенні банку після 11:00 мені Нажаль не дав ніякого результату нічого внятного мені ніхто відповісти не зміг. Потім протягом дня я 6 раз звертався у службу підтримки банку нащо мені 6 раз озвучували різні варіанти відповідей спочатку казали що в них збої потім казали що кошти надійдуть протягом 13 днів потім казали протягом 3 днів потім казали що кошти повернуть через 1 день потім казали що розглядати будуть мою заявку протягом 3 днів. Зі своєї сторони я на електронну пошту скинув копію чека в службу підтримки банку. (З цим також окрема історія. Спочатку мені казали що Дяково чеку вони не бачуть потім в кінці дня якимось дивом вони його побачили і начали виясняти) Служба підтримки в цьому банку як я з’ясував по-своєму опиту взагалі відсутня люди просто некомпетентні кожний говорити то що хоче питаннями не вирішено пройшло більше суток кошти мені ніхто не повернув я розумію повертати не збирається!

Протягом дня я звернувся до багатьох друзів в яких також виникали різного роду проблеми з цим банком аналогічного характеруполовина не користується вже цим банком, а ½ також як я буду закривати карточку!

Нікому не рекомендую мати справу за а-банком є дуже багато чудових банків де як мінімум є служба підтримки і не крадуть кошти!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 января 2023, 11:44
Доброго дня!
Кошти були зараховані, приносимо вибачення за затримку.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до підтримки щодо коректної консультації.

Комментарии - 1

+
0
SergeyNina
SergeyNina
5 января 2023, 6:20
#
Если вы пополняете купюрами по 500 и 1000 гривен иногда ай бокс не зачисляет их на карту сразу, а через 12−24 часа. Чек и поддержка іbox видят все как платёж проведённый и думают что проблема на стороне банка, но так иногда бывает, главное сохранить чек и подождать
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Все курсы банка