Банк займається шахрайством
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
25 листопада 2022 року, А-Банк заморозив мою картку, на якій залишається більше 15000 грн, через перевірку оборотів. Після отримання повідомлення з приводу цього я одразу сконтактувала підтримку. Мені сказали очікувати дзвінок від профільного спеціаліста протягом трьох днів, при цьому я уточнила, що знаходжуся в Грузії й мені зручніше отримати дзвінок на Вайбер/Телеграм, який встановлено на фінансовий номер. Проте сьогодні я вже вшосте змушена звертатися до підтримки через відсутність дзвінка. На що мені відповідають, що через автовідповідач на моєму номері спеціаліст не зміг додзвонитися. По-перше, мій номер активний і автовідповідач на ньому відключений. По-друге, чому якщо я залишаю заявку про отримання дзвінка на Вайбер/Телеграм мені навіть не намагаються додзвонитися туди. Підтримка просто розводить руками, відповідаючи, що створили нову заявку й треба знову безрезультатно чекати три дні. Банк присвоїв мої кошти на життя, змусивши мене викручуватися в чужій країні, і вже третій тиждень навіть не намагається зробити хоч щось, щоб пришвидшити рішення моєї проблеми. Дуже прикро, що коли в країні війна, банк так вчиняє зі своїми клієнтами.
Ответ банка
Підтримка àбанку
10 декабря 2022, 19:02
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Перевірка фінансових операцій за рахунком може тривати до 180 днів. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки і всю інформацію по цій ситуації та зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- 0
- natashaGra
- 18 декабря 2022, 16:10
- #
200 процентов, что откажут в обслуживании. Клиенты банку совсем не нужны
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.1 |
USD | 41.3 | 41.9 |
Все курсы банка |