×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Якщо потрібна допомога, то цей банк завжди допомагає, та не залишається осторонь
Користуюсь їх послугами вже декілька років, і немаю нарікань
Рекомендую абанк
Раді, що змогли допомогти Вам. Завжди поруч, навіть за кордоном💚
Написать комментарий
Єдиний банк в країні який не повертає кошти після блокування рахунку.
Всі інші банки кошти повертають після закриття рахунку і припинення співпраці, так іноді потрібно заплатити комісію, але кошти повернуть.
А банк же ніколи кошти не поверне — і робиться це свідомо щоб хоть якось і річних звітах перед «шановною власницею» генеральний міг показувати на графіках дохідності позитивну динаміку)
Доречі на моє прохання переказати кошти на доброчинний фонд із вказанням реквізитів банк також відмовився) все що потрібно знати про них
У разі припинення співпраці ми надаємо клієнтам заяву, яку необхідно заповнити для переказу залишків коштів на рахунок в іншому банку. Якщо Ви бажаєте спрямувати кошти на благодійність, повідомте нас про це, і ми здійснимо переказ на спеціальний рахунок НБУ для благодійних цілей.
Зазначаємо, що банк жодним чином не залишає кошти собі — усі операції здійснюються відповідно до законодавства. Ми написали Вам в особисті повідомлення, просимо надати відповідь, щоб ми могли більш детально перевірити вашу ситуацію та допомогти з її вирішенням.
Комментарии (1)
Банк суттєво «скотився» за 2 роки
Крайній рік регулярно помічаю втрати коштів через приховані комісії та умови, які не зазначені прозоро.
Останньою краплею стала ситуація, коли за переказ між власними картами банк взяв з мене майже 1000 грн комісії. Я розумію що сам винен що був неуважний, але навіщо працювати з банком котрий постій намагається тебе розвести, якщо є конкурнети в яких подібних прихованих пасток немає.
Картковий курс валют у банку стабільно завищений.
За послугу «Оплата частинами» з кредитного ліміту банк знімає додаткову комісію. Купував холодильник у Епіцентрі по данній програмі — потім десять раз пожалів що не оформив покупку в іншій установі.
Валюту в малих містах на відділення замовити неможливо.
Банк постійно дзвонить з пропозиціями відкрити депозит, чим нахабно краде час, опускаючись до рівня дешевого кол-центру.
Часті блокування карток під час покупок в інтернеті змушують проходити незручну верифікацію через відеодзвінки.
На сьогодні А-Банк повністю втратив конкурентні переваги, які мав у минулому.
Щодо комісій за перекази, хочемо зазначити, що при переказі понад 100 000 грн на картки інших українських банків на місяць дійсно застосовується комісія у розмірі 2% від суми. Усі тарифи доступні для ознайомлення на нашому сайті та в застосунку àbank24. Також радимо звернути увагу на можливість уникнення додаткових витрат при оплаті платежу за програмою «Плати частинами», переказуючи платіж вручну з карти Жовта.
Ми намагалися зв’язатися з вами для роз’яснень щодо цих та інших питань, але, на жаль, не змогли вам додзвонитися. Ваші коментарі дуже важливі для нас, і ми прагнемо покращити якість обслуговування для всіх наших клієнтів. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
Написать комментарий
Customer service
Написать комментарий
Банк стер з історії вхідний платіж разом з зарахованими коштами
Диво починається ввечері 25 грудня. Відкриваючи додаток А-банку я бачу, що баланс моєї картки становить -4383,89 грн. Жодних транзакцій за цей час не додалось, а якщо відкрити останню транзакцію, то «залишок після» вказано коректно — 0,11 грн. Я одразу звертаюсь до підтримки банку, де мені повідомляють, що у мене просто некоректно відображається баланс картки і вони вже створили заявку на виправлення (№ 2762024) і що її орієнтовно буде оброблено 27 грудня.
Ввечері 26 грудня і знову відкриваю додаток і «диво» стало ще цікавішим: баланс картки не змінився (так і залишився -4383,89 грн), але з історії платежів зникла вхідна транзакція за 24 грудня зі скасуванням від RozetkaPay на 4384 грн. Якщо оформити виписку — транзакції в ній теж немає. Все виглядає так, ніби все це мені привиділось і повернення ніколи й не було.
Добре, що я перший раз оформив виписку по картці ще до мого звернення у підтримку. У виписці від 25 грудня дана транзакція присутня. У виписці від 26 грудня вона вже зникає. Також інформація про вхідну транзакцію збережена в історії ApplePay, яку А-банк видалити просто не може.
Я звертаюсь у підтримку повторно (вже стосовно балансу і транзакції, яка зникла з історії), де мені повідомляють, що ніякого зарахування насправді немає, а повернення перевіряється і фахівці нададуть мені відповідь до 19 лютого 2025 року (!) і, враховуючи, що це кредитні кошти, я повинен буду протягом всього часу платити відсотки за цю суму.
Як так сталось, що повернення надійшло і кошти вже було зараховано на баланс, а через день сума зникла з рахунку, а ще через день зникла з історії та виписки і сама транзакція — банк надати відповіді не може.
Підсумовуючи, не рекомендую вірити будь якій інформації (не важливо — баланс по картці, чи вхідні транзакції), яку банк відображає у власному додатку чи виписці по карті. Тому що вхідні транзакції та гроші можуть так само чарівно зникнути з рахунку, як і надійшли. Тепер я змушений очікувати, доки фахівці дві місяці вирішуватимуть дану проблему і взагалі невідомо, чи повернуть мені кошти.
Дякуємо за ваше звернення та за те, що поділилися з нами деталями вашої ситуації. Ми щиро вибачаємося за будь-які незручності, які ви могли відчути в процесі використання наших послуг.
Ми раді повідомити, що ваше питання було успішно вирішено. Дійсно, процес обробки транзакцій може бути складним. Після авторизації платежу та повернення коштів, проходить кілька етапів, включаючи авторизацію на повернення, кліринг та фактичне зарахування коштів на ваш рахунок. Це може призвести до тимчасових розбіжностей у відображенні балансу та історії транзакцій у нашому застосунку.
Вдячні вам за терпіння та розуміння під час цього процесу. Додатково ми розглянемо можливість спрощення процедури для уникнення подібних непорозумінь у майбутньому.
Написать комментарий
заблокировали карту и не выводят деньги
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ваше питання наразі обробляється в банку, і ми чекаємо від Вас уточнення. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Комментарии (4)
ВЕЛИЧЕЗНА ПОДЯКА ОПЕРАТОРУ АЛІНІ!!! В телергамм
Написать комментарий
Поступление средств
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
За результатами проведеного аналізу було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. Вам було надіслано заяву для переказу залишків з Вашого рахунку. Просимо Вас надіслати заяву для здійснення переказу залишків найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.
Дякуємо за розуміння!
Написать комментарий
Недбале ставлення до клієнтів
Ми Вашим запитом було створено заявку на розгляд можливості повернення коштів і ми зв'язались з отримувачем, однак він відмовився повернути кошти, оскільки очікував на цей переказ. Повернення можливо лише за згодою отримувача. Рекомендуємо звернутись до поліції або безпосередньо до отримувача для вирішення ситуації.
Комментарии (3)
Блокировка денег и ожидание «профильного специалиста»
Да у меня есть нерешенная проблема, на 4500, но я полгода добиваюсь от сотрудников, чтобы эти деньги у меня забрали и отвернули, а карты разблокировали. Но видимо банку лучше иметь клиента в блоке, чем активного клинта.
И что это за специалист профильный, что с весны мне позвонить не может. Я обращался в банк не менее 10 раз
В ответ чушь, и разная
Как можно работать и восстановить статус кво
Помогите закрыть счёт и вернуть деньги, если ктото знает, как!!!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в àбанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
Сьогодні ми зв'язалися з Вами та погодили рішення, наразі питання знаходиться в роботі, за результатом ми повідомимо Вас.
Комментарии (2)
А БАНК заблокировал расчетный счёт предприятия
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
За результатами проведеного аналізу було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. На Вашу електронну адресу було надіслано заяву для переказу залишків з Вашого рахунку. Наразі ми не отримали від Вас заповнену заяву. Просимо Вас надіслати заяву для здійснення переказу залишків найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.
Дякуємо за розуміння!
Комментарии (9)
Заблокировали карту якобы за мошенничество, а потом по какой-то другой причине
И вот я уже второй день пытаюсь разблокировать доступ к своей карте после автоматической блокировки якобы из-за мошенничества, хотя его не было…
Вчера я перевела 1914.99 грн на карту Восток (Власний Рахунок) — карту моего сына (фамилия совпадает, если нужно предоставить выписку, что это его счет, это без проблем). Сумма такая странная (неровная и копейки), т.к. он попросил помочь погасить кредитный лимит этого месяца, чтобы остаться в льготном периоде. Но дело в том, что операцию я проводила с нового подаренного телефона. Марка OnePlus — такая же, но модель новее. Из-за этого перевод не прошел и заблокировался.
Я уже проходила видеочаты для подтверждения операции и т. д. Мне плохо было слышно из-за качества связи, а также я из-за возраста плохо понимаю на украинском языке и только со второго видеочата смогла сообразить, чтобы попросить вести диалог на русском, если это возможно. После первого видеочата мне снизили кредитный лимит в 0, заблокировали все карты.
Вопросы были не совсем понятые для меня, т.к. я не знала до недавних пор даже какая у меня именно модель телефона и т. д. Я, кроме марки OnePlus, и не знала ничего. Уже знаю, спасибо! И растерялась немного, т.к. первый раз попала в такую ситуацию.
В чате мне пообещали, что карты будут перевыпущены и разблокированы через сутки. В итоге, пришли оповещения про успешный перевыпуск карт. Желтая карта была разблокирована (на ней 0 грн), а зеленая с деньгами так и остается заблокированной. В чате банка пишут «Вашу картку було заблоковано на проведення операцій. В банк надійшла інформація про непідтвердження операції на Вашу картку, проводиться службове розслідування». Я спросила, что это означает — ответ один, ждите. При этом никаких переводов на мою карту ни в этот день, ни пару днями ранее не поступало вообще.
Мне каждый день операторы говорят новую информацию. Теперь я написала дни и время, когда мне нужно ждать звонка из банка. Я даже не могу позвонить им самостоятельно через телеграмм.
Я просто хочу разблокировать свой счет и пользоваться услугами банка и далее. Я не мошенник, не была жертвой мошенничества, не занимаюсь никакой незаконной деятельностью, всякими крипотовалютами, как уже прочитала тут и т. д.
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
Комментарии (2)
Постійні проблеми з банком
Дійсно, операції можуть не проходити при здійсненні транзакцій за певними категоріями. У таких випадках ми відправляємо клієнтам повідомлення з можливістю перевипустити картку для коректної роботи.
Щоб ми могли детально перевірити Вашу ситуацію просимо Вас надати відповідь в особистих повідомленнях. Ми готові допомогти й врахуємо Ваші зауваження для вдосконалення роботи сервісу.
Написать комментарий
Служба підтримки в Вайбері, консультант Назар
Коли цей консультант на лінії зв’язку, я знаю, що все вирішить)
Одного разу вирішувала питання щодо можливого блоку картки при надходженні г/з сина, а сьогодні — щодо опрацювання моєї заявки та отримання готівки. Дякую!
Написать комментарий
Благодарность за поддержку!
Написать комментарий
А-Банк ніяк не бореться щ шахрайством
. Шляхом обману в подруги вкрали 46 тисяч, ці кошти були перераховані на, А банк де чітко пише немцев радислав, банк мені єдине що написав що тільки шахрай може надіслати кошти назад (саме він вже пішов надсилати мені їх)😂
Дякую, А банк що не змогли ніяк заморозити мої кошти коли я вона скинула всі протоколи витяги, і єрдр з переписками шахраїв
ніколи не майте справи з цим банком.
А-Банк
307770
MC 5375235207947555(карта шахрая)
Нам щиро прикро, що Ви потрапили в дану ситуацію. Ми перевірили інформацію щодо описаної ситуації. В момент звернення до служби підтримки було сформовано заявку на шахрайство та надано рекомендації, щодо дій в описаній ситуації.
На жаль, Банк не має можливості самостійно повертати кошти без згоди отримувача. Сподіваємось на вирішення Вашого питання з боку правоохоронних органів. Банк буде сприяти розслідуванню та надасть всі необхідні дані за офіційним запитом поліції.
Комментарии (3)
Найкращий банк!
Комментарии (1)
Заблокували кошти
Хочемо звернути вашу увагу на те, що відповідно до Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Це може призвести до тимчасового блокування картки. Докладні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки ви можете знайти в пункті 3.3.25 за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Для проведення детальної перевірки з вами зв'яжеться представник банку. Просимо вас дочекатися телефонного дзвінка для вирішення цього питання.
Написать комментарий
Был утерян финансовый номер
Комментарии (1)
Досвід роботи з Абанком
Абанк відповідає за 30секунд.
Працівники досвідченні та дуже культурні
На далі і залишусь клієнтом вище вказаного банку
Комментарии (1)