Проросійський Банк А-купант
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
UPD/ Так,проблему ВИРІШЕНО!!! на 7й (!!!) день. Якимсь дивом з сотні так званих *операторів* знайшовся лише один.котрий все зробив так.як це спочатку було написано в додатку. скільки я дзвонив.скільки писав у чаті-кожен робив ще гірше і гірше…вибачте,але то просто клоуни. майже вся служба підтримки. дякую тому хлопцю.який таки вирішив моє питання. До цього банком був задовільний,рекомендував друзям. Тепер користуватися не буду й нікому не раджу. Перехожу на моно,хоч і знаю шо ви партнери.
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 1 марта 2022, 20:25
- #
Нам дуже приємно, що питання вирішено, але і шкода, що Вами прийняте таке рішення. Ми спробуємо додзвонитись до Вас завтра з наміром роз’яснити ситуацію. Цінуємо Ваше обслуговування в нашому Банку і будемо раді й подальшій співпраці.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Розуміємо і те, що додаткове підтвердження операції та блокування картки Вам спричинило деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші засоби в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені або вкрадені. При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та що кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства щодо нашого Клієнта, така ситуація саме склалася за Вашими рахунками. Нам шкода, що дана процедура викликала у Вас негативні емоції, ми намагаємося дбати про збереження Ваших коштів та Вашого комфорту.
Ми ніколи не відмовляємо Клієнтам в надані відповіді на їх запити, у т.ч. письмові. Перевіряємо наразі інформацію в причинах відмови. На сьогодні за допомогою підтримки Ваше питання вирішено. Ми не змогли з Вами зв'язатися в телефонному режимі, щоб пояснити ситуацію.