Одеса, Мала Арнаутська — відгук клієнта Monobank
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
Була потреба поповнити картковий рахунок — відвідав відділення на вулиці М. Арнаутська (проспект Шевченка я більше не відвідую з причин, які викладені у попередньому відзиві — відмова в обслуговуванні).
Коли я стояв у черзі співробітники банку запитали мене через всю залу «навіщо, з якою метою, я туди прийшов». Це стосувалося не лише мене, а і всіх людей в черзі — всі почали інформувати хто скільки грошей приніс і т. п.
Я не хотів афішувати перед сторонніми особами в черзі та й іншим особам (крім касира) таку іеформацію, але раз вже так пішло — тихо відповів, що маю намір поповнити рахунок.
Мене почали питати, який саме рахунок? Коли я відповів, що Монобанк — вони почали мені говорити: «а навіщо вам той монобанк — давайте ми вам відкриємо картку А-Банк, це кращий банк ніж ваш»…
Я коректно промовчав на це, оскільки мені вся ця розмова не подобалась і проігнорував ці всі «маркетингові ходи», просто відвернувшись.
Побачивши, що я ніяк не реагую, вони почали щось там переглядатися, пересміхатися, мов, я якось не так реагую (я просто хотів банківської конфіденційності та мінімум зайвої уваги — що тут не зрозумілого?).
Потім, вони почали на всю залу обговорювати «способы противодействия возражениям клиента», що також було якось недоречно при людях в відділенні — тобто дзвонили людям, переконуючи їх придбати кредитні картки. застосовували ці способи, а потім голосно обговорювали, як краще «обрабатывать людей».
Ніби нічого такого, але якось все це виглядало не дуже доречно, як на мій погляд, принаймні з точки зору етики взаємовідносин банку з клієнтами, та власне А-Банку та Монобанку.
Втім, слід зазначити, що касир в цьому відділенні проявила себе дуже чемно та професійно, чітко та без зайвих коментарів виконала все що вимагалося за суттю моєї операції, відтак для об'єктивності це слід також зазначити.