Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Безпідставна відмова в обслуговуванні!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
department11 1 декабря 2021, 19:06
Отделение по адресу: Одесса, пр-т Шевченко, 7
1 грудня 2021 р. Клієнт звернувся до відділення банку у м. Одесі, просп. Шевченка, 7, з метою найпростішої операції — поповнити свій валютний рахунок.

Касир банку відмовив в РКО з підстав нібито зношеності купюр.

По-перше, є деякі підстави, за якими та чи інша купюра визначається як зношена чи ні (прорізи, пошкодження тощо) — ДИВИМОСЬ КАМЕРИ — де там ці ВСТАНОВЛЕНІ законодавством ознаки вітхості?

По-друге, Клієнт, щоб не накаляти атмосферу, сам запропонував замість тих купюр які безпідставно було «на глазок» визначено як непридатні до обігу, інші купюри — знову щось не сподобалось… І так декілька раз…

ДИВИМОСЬ КАМЕРУ — що це за «валютний покер»?

Таким чином, здійснити найпростішу касову операцію виявилося неможливим, відтак, з цієї причини, не вдалося здійснити важливий платіж в строк…

Довелося під кінець банківського дня бігти в більш адекватний банк, звертатися зі скаргою до банку…

В свою чергу, банку тепер доведеться здійснювати перевірку, надавати відповідь, витрачати ресурси та час…

Ну і кому з цього краще тепер? Чому не можна працювати просто по існуючій інструкції, я вже не говорю про те, що здійснювати РКО це обов’язок банку, врешті, заробіток банку, а не акт благодійної щедрості та милості, правда?
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 1 декабря 2021, 20:36
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук та приділений час. Нам шкода, що ця ситуація викликала негативні емоції.
Ми відразу відреагували на Вашу історію та зв'язались з керівництвом відділення для отримання коментарів.
Касир надав відразу пояснення Клієнту стосовно купюр та можливості приймання деяких із них. Клієнту була надана інформація стосовно наявних пошкоджень.

Звертаємо Вашу увагу, що згідно з повідомленням НБУ № Е.AB.0.0.0.0/1-33604 від 03.09.2018 «Про обмін зношених та пошкоджених банкнот іноземної валюти», рішення про обмін валюти приймає Касир. Сподіваємось, що ця ситуація не вплине на Ваше подальше обслуговування. Просимо вибачення за незручності в даній ситуації.

Комментарии - 2

+
0
department11
department11
1 декабря 2021, 22:16
#
Все вірно, читайте уважніше. Рішення про ступінь зношеності банкнот іноземної валюти приймає працівник каси, як установи, що проводить валютно-обмінні операції. Ознаки зношення та пошкодження банкнот іноземної валюти, які приймаються у касах банків/небанківських фінансових установ на інкасо, визначені в Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні. Які з зазначених ознак зношеності були наявні в наданих купюрах, щоб касир мав право застосувати вищезазначені положення? Таких ознак надані купюри не містили. Касир дійсно зазначив що одна купюра нібито мала відмітку шариковою кулькою — ну так і добре — йому було надано іншу купюру. Скарга не про це, а про те що було далі. Дивіться уважно камеру — було надано декілька раз купюри і ніяких досліджень касир не проводив, а просто, вочевидь, на емоціях, відмовив навіть їх оглядати — дивіться відеофіксацію уважно. Клієнт замінив ту купюру яка викликала сумнів! То твердження, що клієнту було розяснено які саме пошкодження виявлено справедливі лише щодо першої заміни — так було надано декілька інших купюр — що з ними не так? Їх навіть не оглядали. Це і є відмова в обслуговуванні. Крім того, напишіть будь ласка П. І. Б. та посаду працівника, який відповів на моє звернення, а також збережіть вілеофіксацію — вочевидь, на жаль, не вбачається бажання розібратися в питанні — то нехай НБУ розбирається. Заздалегідь дякую.
+
0
Підтримка Абанку
Ответ банка
Підтримка Абанку
2 декабря 2021, 9:54
#
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас склалося таке враження. Вам не було відмовлено в обслуговуванні, відмова буле лише в отриманні від Вас декількох купюр з наданих. Це пов’язано з тим, що рішення про обмін валюти приймає Касир. Касир також, на жаль, не може прийняти від Вас банкноту іноземної валюти, що має ознаки пошкодження, оскільки А-Банк, на сьогодні, не працює з банкнотами інкасо.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Абанк 💰 / Отзывы о Абанке 📝 / Безпідставна відмова в обслуговуванні!