×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
| Валюта | Покупка | Продажа |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Поведение банка вызывающие сомнения за безопасность личных денежных средств
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Наші фахівці зв'язались з Вами. Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми зв'яжемось з Вами.
Комментарии (2)
Скаргна на шахрайство
Комментарии (2)
Відгук про оператора А-Банку
Хочу висловити подяку оператору Віталіні (SIP 88383) за чудове обслуговування! Вона швидко відповіла на мій запит, приділила достатньо часу для його вирішення та проявила уважність до деталей. Окремо хочу відзначити її професійний підхід — коли вона не була впевнена в інформації, то взяла паузу, щоб уточнити деталі, а не вводити мене в оману. Це говорить про відповідальність та високу якість роботи. Віталіна — молодець, дуже приємно спілкуватися з таким оператором!
Дякую за якісний сервіс!
Комментарии (1)
Банк не віддає депозит!
Депозит «Online», який було відкрито Вами в нашому банку, є вкладом без можливості дострокового розірвання. Отримання коштів можливо провести по терміну. А саме протягом 5 днів з дати закінчення вкладу в àbank24 або відділенні банку.
За умовами відкритого договору: «Вклад автоматично продовжується та встановлюється новий розмір процентної ставки за Депозитним договором, що відповідає розміру процентної ставки, яка діє в Банку для таких депозитів на дату продовження.». Проте, Ви маєте змогу відмовитись від автоматичного продовження вкладу в àbank24 — меню Депозити.
Ми цінуємо вашу довіру та сподіваємося на подальшу співпрацю!
Комментарии (2)
Повернення
Написать комментарий
Нельзя вывести рассрочку
P.S: теперь я не могу даже свои деньги перевести (которые мне скинули) которые на другой карте в этом же банке, он тоже считает их кредитными
З метою безпеки банком встановлено тимчасове обмеження на проведення P2P, зняття готівки та інтернет оплат за рахунок кредитних коштів, доступні лише оплати в торгових точках (PОS).
Нам дуже прикро, що ця ситуація могла доставити Вам негативних емоцій. Мова йдеться лише про тимчасове обмеження, яке буде знято протягом кількох днів автоматично, про що Вам надійде додаткове повідомлення. Дане обмеження дозволяє проводити операції в торговельних точках без перешкод.
Комментарии (5)
Зменшення кредитного ліміту без попередження
По договору розумію, що банк має право, але іноді це дуже шкодить планам людей
Можливо саме на ці кошти я сьогодні розраховував
Якщо виключити дану ситуацію, банком був дуже задоволений.
Розмір кредитного ліміту визначається індивідуально для кожного клієнта з урахуванням різних факторів: кредитної історії, рівня доходу, кредитного навантаження, наявності депозитів тощо. Він регулярно переглядається і може змінюватися з часом. Рекомендуємо активно користуватись рахунком та іншими продуктами банку, і сподіваємося, що з часом Ви отримаєте бажаний ліміт!
Комментарии (1)
Перевели деньги на карту, карту моментально заблокировали и обвинили в мошеннических действиях
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в àбанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Ви надали згоду на повернення суми за скаргою під час телефонного дзвінка. Кошти було повернуто заявнику. Наразі рахунки закрито, і продовжити їх використання в банку неможливо.
Комментарии (2)
Безпідставне зниження кредитного ліміту!
Кредитний ліміт визначається індивідуально для кожного клієнта з урахуванням різних факторів: кредитної історії, рівня доходу, кредитного навантаження, наявності депозитів тощо. Він регулярно переглядається і може змінюватися з часом.
Радимо активно користуватися карткою та іншими послугами банку — це може позитивно вплинути на перегляд ліміту. Будемо раді продовжувати співпрацю з Вами!
Написать комментарий
Постійне блокування картки і відмова у закриті рахунку
Звертаємо увагу, що користуватись рахунком може виключно його власник, і передавати картку третім особам заборонено відповідно до умов обслуговування.
Банк здійснює аналіз фінансових операцій згідно з вимогами законодавства. У випадку припинення ділових відносин кошти перераховують на рахунок відкритий в іншому банку.
Ми очікуємо на Вашу відповідь в особистих повідомленнях, оскільки раніше ми вже писали, але не отримали відповіді. Інформацію про рахунки ми зможемо надати тільки власнику рахунку.
Комментарии (2)
Доброго вечора))) 01.02.25р, надали ліміт доступний готівкою
Раді, що допомогли розібратися – нехай новий транспорт радує кожну поїздку🛵✨
Комментарии (2)
Ситуація схожа на шахрайство
Я їй зателефонувала, слухавку не взяла. Я подумала, що дійсно щось сталося.
Перейшла в чат і написала, що 8000 не маю, А є тільки 7000. Відповідь — давай 7000. Мені відправила номер картки, кошти я відправила одразу коли надійшов номер рахунку, у відповідь прийшло повідомлення, щоб я їй скинула свій номер картки для повернення коштів, що я і зробила.
Нажаль…
Потім всі почали писати, дзвонити мені і говорити, що її аккаунт в телеграмі взламали! …
Звісно я телефонувати почала і до свого банку,і до поліції, а вже згодом і до банку А-банк…
…
Тож, я хочу подякувати А-банку за повернення коштів мені на другий день після події!
Я якщо чесно вже поплакала і простилася була з своїми 7000 тисячами. Я приємно вражена, що А-банк так спрацював. І оператори, які допомагали.
А тому чоловіку на ім'я Артем Митрович, який робить в такий час такі гидоти… Нехай він ніколи не втрачає в переносному сенсі!
Дякуємо вам за ваш відгук і довіру до àбанку. Ми раді, що змогли швидко відреагувати та повернути вам кошти. Ваш досвід є важливим нагадуванням про те, як важливо бути обережними в інтернеті.
Якщо ви знаєте ще когось, хто став жертвою шахраїв і відправив кошти, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти у поверненні коштів. Бережіть себе та будьте обачними!
Комментарии (1)
…
Ps У підсумку довелося перепозичати гроші у друзів і ще 3 дні терпіти зубний біль, спасибі а банк)
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Після проведеного аналізу було прийнято рішення про припинення ділових відносин з вами. На вашому рахунку залишалася частина коштів, які були тимчасово заблоковані. Як тільки вони були розблоковані, ми відразу здійснили перерахунок на вказані вами реквізити. Ваше питання було успішно вирішене, і кошти були переведені. Щиро перепрошуємо за можливі незручності.
Комментарии (1)
Подяка
Комментарии (2)
Заблокована картка
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Ми хочемо розібратись у ситуації та допомогти. Повідомлення відправили вам в особисті. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
Комментарии (1)
*****
Под этим предлогом без ее согласия подключили ей 3(!!!) карты!!!
Атб
Болт
И национальный кешбек!!!
У меня только один вопрос А-банк вы в себе???
Оператор просто тыкала мамин телефон под предлогом поднятия лимита. На вопрос что вы там так долго тыкаете (у мамы плохое зрение) был получен ответ«что то не получается вам лимит поднять."
Вы там с ума сошли со своими планами под конец месяца??? кто-то просил вас о национальном кешбеке???
Расцениваю это мошенничеством со стороны сотрудника банка!!!
Ми щиро перепрошуємо за незручності, які виникли у вашої мами. Хочемо запевнити вас, що наші співробітники не мають права підключати послуги або відкривати карти без згоди клієнта. Ми серйозно ставимося до таких ситуацій і хочемо ретельно перевірити всі деталі.
Для цього ми надіслали вам повідомлення в особисті з уточненнями. Будь ласка, надайте відповідь, щоб ми могли швидше вирішити цю ситуацію.
Комментарии (8)
Закриття карткових рахунків
Співробітник Матвій швидко і з усіма поясненнями допоміг мені закрити рахунки, без потреби їхати до банку.
Раді, що Матвій зміг допомогти Вам швидко вирішити питання. Прикро, що Ви вирішили закрити рахунки. Будемо раді відновленню співпраці в майбутньому🤗
Комментарии (1)
Нелояльное отношение Абанка к клиентам
Моя ситуація така: моя дружина перевела мені 49,000 грн, у мене був активний кредит, за який я справно платив відповідно до умов договору на 12 місяців. Однак, через три місяці банк заблокував усі кошти з моєї картки і зняв всі гроші на кредит. Хоча договір укладався на 12 місяців, я сплатив лише за 3 з них. Кредит був нарахований на 1 рік з відсотками, але, виходить, що за ці три місяці я заплатив відсотки, ніби вже відпрацював цілий рік.
Ці гроші я планував використати як для погашення кредиту, так і на купівлю продуктів та оплату комунальних послуг. Я активніше почав користуватися АБанком, бо у мене там картка АТБ. Тепер я залишився без коштів.
Я користуюсь послугами АБанку вже більше 5 років і завжди виконував умови договору. Я написав на електронну пошту Абанку і попросив їх надати мені повне пояснення, проте жодної відповіді не отримав. Вважаю, що дії банку є недобросовісними і призвели до істотних фінансових втрат. Я, ніби, радію, що кредиту немає, але насправді і не радію, адже планував щомісячні виплати. Вранці, коли моя жінка пішла в магазин за продуктами з моєю карткою, я ще спав. Коли прокинувся, вона повідомила, що розплатитися не змогла, бо бракувало коштів, Я залишився ні з чим!
Коли АБанк блокує картки, зв’язатися з ними неможливо, написати також. Я змушений дзвонити з іншого телефона по декілька разів, оскільки хтось консультує, а хтось — ні. Мене звинуватили в відмиванні коштів, але це абсолютно безпідставно. Коли мене запитали, звідки кошти, я надав усі документи, однак щось їм не підійшло. Кошти, які прийшли від дружини, повністю погашали кредит. Якщо б сума була меншою, я вважаю, нічого б цього не сталося.
АБанк діє виключно в своїх інтересах і навіть звинуватив мене в тероризмі це все що мені відомо. Коли я запитав про це консультанта, вона відповіла, що банк не звинувачує мене в цьому, але саме ці причини стали підставою для блокування моїх коштів, розгорнутого пояснення немаэ
Я платив кожен місяць. Наразі у мене залишилось лише 31 грн кредиту по їх розповіді, і я отримав смс з реквізитами для платежу. В чому була проблема — заблокувати мене раніше і надати ці реквізити? При першому блокуванні все так і було))) що трапилось?
Я брав у них близько 100,000 грн кредиту. Блокування відбулося два рази: перший раз мене заблокували одразу після повернення 30,000 грн, тобто 30- тисяч з цих 100 тисяч. Однак після пояснення мого становища вони розблокували кошти. Наразі у мене залишилось 49,031 грн кредиту, як я розумію, але я нарахував там трішки менше, перевірити це вже не зможу бо заблокований, зайти в аплікацію неможу теж, на цей раз пояснення чомусь не допомогло)))
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
В результаті такого аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин. Списання коштів на погашення існуючих заборгованостей банком у разі прийняття такого рішення проводиться на підставі пункту 3.3.23 Умов та правил (https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk). Також, бачимо що в нашому банку наразі не зазначено Вашої фінансової електронної пошти, адже саме на таку пошту ми можемо надати відповідь стосовно стану Ваших рахунків. Після повного погашення заборгованості рахунок в нашому банку буде закрито.
Комментарии (6)
Звернувся з проблемою
Головне швидко доступно вирішив мою проблему.
ДЯКУЮ ЮНАЧЕ!!!
Написать комментарий
Прошу помочь в решении вопроса о разрыве отношений банка со мной!
Я надала документи звідки в мене на картці кошти, надала довідку про дохід, від руки написала розʼяснення що давала в борг своєму члену сімʼї, надала фото документу «купівлі-продажі» нерухомого майна, кошти на мою картку зараховувалися в відділенні «А-Банку» в місті Кропивницький, вулиця Яновского.
Я додала ще раз всі документи і благаю вас передивитись своє рішення!
Файл під назвою «Доход» під паролем, я додаю ще скріншот цього файлу та пароль від файлу. Цей файл взятий з місця мого працевлаштування.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банком було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. Хочемо повідомити, що рішення про розірвання ділових відносин з банком є остаточним і не підлягає перегляду. Вам було надіслано заяву для переказу залишків з Вашого рахунку. Просимо Вас надіслати заяву для здійснення переказу залишків найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.
Комментарии (2)