Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
291972dr 27 мая 2024, 19:44
Кількість днів тому зі взламаного номера в Телеграм моєї подруги у мене попросили дати в борг гроші і я одразу перерахувала 8000 грн. Наступного дня подруга повідомила що її телеграм взламали. Я звернулась в банк на карту якого перерахувала гроші не дуже надіючись на результат, але була вражена з якою емпатією робітники віднеслися до моєї проблеми. І ввечері і в суботу вони допомогали мені і повернули гроші. Щиро дякую!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 мая 2024, 20:35
Дякуємо за високу оцінку та відгук, завжди раді допомогти! 🍏😊
Сергій Ліберман 27 мая 2024, 17:06
Отправили деньги по реквизитам клиенту А-банка.
Деньги не зашли получателю и не вернулись отправителю.
А-банк как обычно кормит всех завтраками.
Не рекомендую данное финансовое учреждение.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 мая 2024, 20:33
Добрий день!

Дякуємо за відгук. Приносимо вибачення за незручності з якими Вам довелося зіштовхнутись в даній ситуації. Ми детально перевіримо цю ситуацію та прикладемо всіх зусиль для вирішення даного питання. Одразу за вирішенням ми зв'яжемось з Вами.
pdzhagov 27 мая 2024, 16:41
Розглядали Абанк як альтернативу Моно банку для виплат нашим ФОП з реквізитів SEPA (в Україні підтримують такі лише Моно, Абанк та Кредобанк, але в останнього відсутній зручний додаток). У нас група компаній на Кіпрі та в ГонгКонзі. У результаті Абанк відмовляв у зарахуванні коштів і гроші просто поверталися назад одержувачу. Підтримка відповідала, що платежі проходять перевірку згідно внутрішніх правил банку. Яких таких правил, и що їм могло не сподобатися не дуже зрозуміло. У результаті втрачали час, гроші та нерви на спілкування з підтримкою. Для порівняння, Моно банк миттєво зараховує подібні перекази. Важливо зауважити, що і Моно банку і в Абанку для зарахування переказів SEPA використовується той самий посередник — Сlear Junction. Загалом, якщо розглядаєте Абанк банк як альтернативну Моно, не раджу. Гроші не зараховують, у результаті дарма витрачені нерви і час. SEPA не працює.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 мая 2024, 20:18
Добрий день!

Дякуємо Вам за відгук. Нам шкода, що Ви зіткнулися з труднощами під час використання наших послуг для здійснення переказів SEPA. Хоча ми не можемо розголошувати конкретні деталі даних транзакцій через конфіденційність Клієнтів, хочемо підтвердити, що ми приділяємо велику увагу кожному платежу та докладаємо всіх зусиль для забезпечення його успішної обробки. Зворотній зв'язок, який Ви надали, має для нас велике значення, і ми обов'язково розглянемо Ваші зауваження, щоб вдосконалити наші послуги.
Минфин
Ответ администратора
17 июня 2024, 12:01
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
DmitryVladim 27 мая 2024, 13:24
Витратив власний час на залишення відгуку, адже повністю задоволений роботою А-банку у питанні компенсації наслідків від шахрайських дій.
Нажаль нещодавно мав неприємну ситуацію на майже 1500 грн. (шахраї онлайн красиво пообіцяли але не виконали).
Після звернення до онлайн служби А-банку, надав коротку інформацію щодо інциденту і о диво, отримав не лише швидку реакцію від працівників банку, А і повну компенсацію у грошах, які перевів шахраям.
Дуже приємні враження від роботи банку! Мої найкращі рекомендації та побажання успіхів в роботі команді А-банку!
+ Подобається зручний онлайн сервіс у застосунку ;)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 27 мая 2024, 13:50
Дякуємо за високу оцінку та відгук! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів! Завжди раді допомогти! 🍏😊
Проблема решена
Владислав Кадиневи 26 мая 2024, 14:58
Пришли деньги с другого банка по реквизитам, заблокировали вывод сразу и разорвали договор по непонятным причинам, и уже месяц не отдают деньги, кормят обещаниями мол очередь. Не советую самый ужасный банк
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 мая 2024, 15:20
Добрий день!

Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Проблема решена
SkotinakaTaka 26 мая 2024, 11:17
Отделение по адресу: Киев, переул. Музейный, 2
Я зотела сделать перевод на сумму 2000грн банк ограничел карту для подтверждения пройти видео звонок ну думаю без проблем прошла поитогу уже неделю говоря нужно принять видео звонок я принемаю и толку ноль куча вопросов я отвечаю потом резко обравыется у них связь и все дозвонится нельзя и так уже неделю. Но тут сегодня ночью я все-таки прошла видео звонок пообщалась с представителем он пообещал снять ограничения через 2 минуты я обрадывалась, но рано… ЗАйдя в приложение были тех работы видемо по этой причине не смог снять ограничения, но утром в чате мне заявляют что были тех работы и нужно повторно проходить видео щвонок что за цырк сколько можно я не собираюсь уже который раз проходить видео звонок вы ночью обещали снять ограничения на каком основание я подтвердила свою личность вы до сиз пор ограничеваете доступ к моему счету?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 26 мая 2024, 12:45
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.

Вночі дійсно проводились регламенті роботи, які вплинули на можливість завершення процесу по підтвердженню операції. Ми щиро вибачаємося за всі незручності, які виникли у зв’язку з цим.

Наразі Ваше питання вирішене. Будемо раді співпрацювати надалі.
Проблема решена
Iliadenisowic 24 мая 2024, 14:22
Недавно я положил деньги на счет, и моя карта была немедленно заблокирована. Причины блокировки мне не сообщают. Обещали позвонить, однако компетентность банка вызывает серьезные сомнения. Создается впечатление, что главной целью банка является удержание моих денежных средств, и никто не заинтересован в решении этой проблемы. Неужели назвать причину блокировки представляет такую сложность? Вместо этого, я вынужден ждать неопределенное время звонка, чтобы узнать только причину блокировки. Не знаю, что будет дальше, но эта ситуация вызывает серьезные опасения за безопасность моих средств.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 24 мая 2024, 16:03
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.

Ми взяли Ваше питання на контроль, очікуйте дзвінка від Спеціалістів, на зазначений Вами канал зв'язку.
itzice 23 мая 2024, 19:33
Пройшло близько двух місяців як банк розірвав ділові відносини зі мною під предлогом що я такий сякий поганий і тд. Мені 17 років, усі кошти були зароблені легальним шляхом — виплати з підтримки авторів Epic Games, в мене була достатньо крупна сума до котрої я додав усі докази, і наступним повідомленням було те що я відмиваю кошти і я учасник або підтримую тероризм. Сподіваюсь зі мною звʼяжеться кваліфікований спеціаліст котрий готовий розібрати мою ситуацію. до решті кошти мої до сих пір мені нихто не вивів).
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 мая 2024, 20:20
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Після аналізу наданих Вами документів Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки.

Через обраний в Банку месенджер Вам надали інформацію щодо залишків на рахунках.

Рішення остаточне та не підлягає перегляду. Дякуємо за розуміння.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Захар Білоконь 23 мая 2024, 18:38
Мне очень помогли я дуже довольний єслі будуть проблеми буду з радістю звертатися до вас ви лутші🫶 Слава Україні
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 мая 2024, 19:09
Завжди раді допомогти Вам у разі потреби😊🍏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
vitalikazarik 23 мая 2024, 11:53
Ми з дружиною стали жертвами вимагання, шантажу, наклепу, та розповсюдження наших персональних даних в мережі зі сторони працівників служби досудового стягнення А-Банку.
В цьому банку на мою дружину оформлений кредит і ми його вчасно сплачували до моменту початку війни. Після початку війни ми закрили повністю всю свою діяльність і сплачувати не було за що. Наразі ми домовляємось з різними банками про реструктуризацію і одним із таких банків був А-Банк.
Ми вже були на фінальному етапі домовлення про реструктуризацію, коли по всім контактам моєї дружини в соц. мережах розповсюдили лист з відвертою брехнею і наклепом на неї і на мене.
Коли ми вийшли на контакт з особою яка це розповсюджувала і намагались уточнити від імені кого вона це робить, вона сказала, що з нами звяжуться в телеграм. І зразу ж в телеграм нам написала менеджер з А-Банку з якою ми вже проводили перемовини про реструктуризацію. Після довгої переписки нам вдалось зрозуміти, що розповсюбдження неправдивої інформації здійснювалось безпосередньо з вказівок цього менеджера. Також в телефонних розмовах і переписках менеджер нам повідомляла умови, при яких може бути видаленна неправдива інформація в соц. мережах.
Спочатку, в стані шоку від ситуації, з менеджером домовились так, що ми на протязі місяця спробуємо погасити нашу заборгованість, але накеп в соц. мережах має бути негайно видалений. Менеджер згодився, але на наступний день нам прийшли підтвердження того, що наклеп видалено тільки частково. Ми зв’язались з менеджером і вона повідомила, що вся неправдива інформація буде видалена тільки після того, як ми оплатимо повністю заборгованість. Тобто менеджер почала вдаватись до шантажу, тиску і вимагання. Більше того, умови погашення заборгованості змінились, і якщо спочатку домовились про фіксовану суму погашення, то потім вони наклали ще відсотки.
Після цього ми відправили ці докази в службу підтримки А-Банку, вони тягнули час ніби проводять розслідування, але врешті решт сказали, що це робили не працівники банку і працівники банку не мають ніякого відношення до цього.
Ми зафіксували наші переписки з доказами порушення закону на відео і після того, як ми звернулись в службу пітримки А-Банку, переписка з працівником почистилась в тих місцях, де було видно факт причетності працівника А-Банку до вимагання і шантажу, а також там, де чітко видно, що працівник А-Банку впливає на розповсюджувачів інформації.
До останнього хотілось вірити, що це просто якась випадковість, що сам банк не має до цього ніякого відношення і це всього лиш самодіяльність працівника, але відповідь підтримки А-Банку змушує розуміти, що вимагання, шантаж, наклеп це ті методи, які використовує банк в роботі з проблемними кредитами.
Ми вже написали заяву в поліцію на рахунок такої діяльності банку, пишемо ще тут, можливо є люди які також потрапили в таку ситуацію — давайте об'єднуватись і вимагати належного розслідуваня такої діяльності банку та його працівників.
Прошу писати в телеграм @ozvitalii
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 мая 2024, 12:29
Добрий день!

У разі виникнення простроченої заборгованості, Банк лише телефонує клієнтам з метою вирішення питання щодо заборгованості та пошуку шляхів вирішення ситуації з простроченим боргом.

Наші фахівці детально перевірили інформацію по Вашому зверненню. Банк не має відношення до даної ситуації. Ми хочемо запевнити Вас, що Абанк діє виключно в рамках чинного законодавства та не використовує непідтверджені канали комунікації для взаємодії з Клієнтами.

Щодо Вашої заборгованості Вам було надано інформацію для вирішення цього питання.
Никита Никита 22 мая 2024, 21:45
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Воли, 14
Звернувся щоб відкрити дебетову картку, без кредитної зеленої(так як в застосунку спочатку обовязкого кредитну
На відділені повідомили що відразу жовту не можна відкрити, спочатку також потрібно відкрити кредитну зелену (що не правда)
Чому працівники даного відділеня обманули?
щоб заробити собі премії про відкриті кредиток, навіть обманом?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 23 мая 2024, 13:32
Дякуємо за відгук!

Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з неприємною ситуацією під час відвідування нашого відділення.

Щодо Вашого запиту раді повідомити, що у нас існує можливість відкрити дебетову картку «Жовта» без обов'язкового відкриття кредитної «Зелена». Ми готові допомогти Вам з цим і запрошуємо Вас на наше відділення для подальшої консультації та оформлення картки.

Зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Ваша довіра нам дуже важлива, і ми прагнемо покращувати якість наших послуг.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
FNTM1 22 мая 2024, 0:55
Обратился за помощью сразу с несколькими вопросами. Ждал всего минуту, затем быстро и доступно объяснили и помогли. Всем доволен.
абанк
Ответ банка
Дякуємо за високу оцінку та відгук, завжди раді допомогти! 🍏😊
Перед тим як відкрити рахунок, я через телеграм спілкувалася з фахівцем, питала що до переводів лімітів на карту, мені сказали що можно переводити не більше 400 000 тис грн, і сказали що такових лімітів немає, я відкрила в той же день рахунок, на наступний день мені перевели кошти у сумі 70 000 тис грн, і мені одразу блокують рахунок, і пишуть, що перевищен ліміт у 60 000 тис. Після цього, я написала в чат підтримку Абанк, на що мені відповіли що перевищен мій ліміт заробітної плати, я перший раз з таким стикаюсь, тепер требують куча інформації непотрібної, я надала квитанцію від кого ці гороші, потім написала від кого в для чого вони мені потрібні, зараз вони требують договір о том що ці гроші мені позичили. Який може буди договір, якщо це була усна розмова? Я цю інформацію теж надала, тепер вони требують всі його дані, та звідки в нього такі доходи? Це взагалі нормально? Дуже розачерована цим банком, за кожну копійку треба відписуватися. І зараз знов пишуть, щоб заповнила заяву, і знову все розписала і так вже третій день, не можу повернути сої кошти. Цей банк спочатку каже що немає лімітів, як тільки кошти поступили на рахунок, то ліміти одразу заявились, нащо обманювати людей, щоб потім блокувати рахунки і не віддавати їм кошти
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 21 мая 2024, 12:13
Добрий день!

Банк вимушений запитувати дану інформацію, згідно з постановою НБУ №110 від 05.09.2023 року, щоб мати актуальні дані щодо планованих сум надходжень на рахунки.

Звертаємо увагу, що обмеження наразі встановлено тільки на р2р перекази, інші операції з карткою є доступними.

Ми взяли Ваше питання на контроль. Отриманої від Вас квитанції було недостатньо для розгляду питання. За результатом перевірки Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення та запит додаткової інформації, яку Ви також надали.

Раді що наразі питання успішно вирішено.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Volidol 20 мая 2024, 19:22
А-БАНК категорически и принципиально ОТКАЗЫВАЕТСЯ ПЕРЕВОДИТЬ ОСТАТОК средств. Каждый день пишу в поддержку — ответа нет. Самое интересное, они принципиально звонят, не пишут в чат, а звонят и придумывают разные версии, почему они не могут вывести деньги. В чате несколько раз просил подтвердить все то, что они говорили по телефону в чат, чтобы осталась фиксация, так как в телефонном режиме запись разговоров не работает. Вы думаете в чате мне подтвердили? Нет конечно! В итоге я получил несколько раз отказ, после чего банк в 6 раз предложил перевести деньги онлайн. Естественно соглашаюсь, проходит 5 минут и банк снова отказывается переводить остаток средств, замечу когда банк не обслуживает меня уже. Т. е. они обязана вернуть мои средства, так как уже не обслуживают меня как клиента, для полного закрытия счета. После того, как они в очередной раз отказали мне в выводе средств, происходит следующее: банк делает заявку новую, чтобы уже не переписываться со мной в мессенджере и говори: «заявска створенна, ждите до завтра». Это уже 3 заявка, 3 раза банк игнорирует и просто клепают новые заявки на вывод средств. АБАНК ДЕНЬГИ БЛОКИРУЕТ И НЕ ДАЕТ ВЫВЕСТИ УЖЕ 5 ДНЕЙ!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 20 мая 2024, 20:27
Добрий день!

Детальна інформація щодо блокувань та порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

За результатом проведення перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми розглянемо всі можливі варіанти вирішення Вашої ситуації та повідомимо Вас за результатом розгляду.
batyriev 20 мая 2024, 15:19
У листопаді 2023 року заблокували рахунок ФОП та кошти на ньому на 180 днів. При цьому всі документи та договори було надано при перевірці. Всі податки сплачено. Але проблема навіть не в цьому. 03.05.2024 строк блокування вийшов, але рахунок так і не розблоковано, кошти в розмірі 700тис. банк утримує. На звернення у підтримку надають лише одну відповідь — вашим питанням займається співробітник, очікуйте на дзвінок, ніяких термінів немає, коли це буде — повідомити не можемо. Вважаю що це грубе порушення правил обслуговування як клієнта банку. Я не турбував банк все 180 днів, розуміючи що таке буває, але строк минув — а банк каже очікуйте невідомо скільки, вам колись подзвонять.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 20 мая 2024, 19:26
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання.

Взяли Ваше питання на контроль, зробимо все можливе для скорішого вирішення та повідомимо Вас за результатом.
Antonmalushev 19 мая 2024, 19:28
Щойно став клієнтом банку, вже відмітив для себе, що АБанк краще ніж Моно
Дуже швидко оформив карту у додатку А24, все було доступно та легко
Також одразу АБанк запропонував мені кредитний ліміт у розмірі 23 000 грн, я приємно вражений
Тому буду активно користоватися новим банком
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 мая 2024, 19:42
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування💚
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
anoriel 19 мая 2024, 11:49
Тех підтримка банку неймовірнв. Не було жодного питанняя, яке б не вирішили. Дуже дякую 💕
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 мая 2024, 11:55
Ми завжди тут, щоб допомогти💚
Проблема решена
Alina573 19 мая 2024, 0:24
04.05.2024 мені на рахунок прийшло повідомлення про походження коштів, я їх надала в цей же день. 06.05.2024 в чат підтримку мені надійшло повідомлення про закриття рахунку. Для того щоб вивести кошти написала заяву на надіслала в той же день. Співробітники банку сказали що регламент на проведення даної процедури 3 дні. Сьогодні вже 19.05.2024, в чат підтримці та на кол-центрі, мені постійно кажуть що моя заява знаходиться в обробці, та що в них є черга. Заблокували не малу суму коштів. вона мені була потрібно терміново, але банк вирішив утримувати мої кошти в себе.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 19 мая 2024, 10:26
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.

Наразі Ваше питання вирішене. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів.
Полезный комментарий
Alina573 19 мая 2024, 11:00
Дійсно встала вранці,П питання вже вирішене, велике вам дякую
Проблема решена
Oksana7235 18 мая 2024, 15:34
Оформила онлайн карту даного банку. Встановили ліміт 3000 грн.
11.05 вивела 2800 на карту іншого банку, заборгованість 2912 грн.
Вчора, 17.05 заходжу в додаток, щоб погасити заборгованість, а карта заблокована- підозріла транзакція чи щось того типу. Пишу у підтримку, щоб розблокували карту щоб мати можливість внести кошти, оформлюють заявку-звернення і обіцяють зателефонувати для розблокування- інакше ніяк. Дзвінків не було.
Сьогодні 18.05 знаходжу у додатку як внести кошти навіть якщо карта заблокована. Вношу повну суму. Пишу у підтримку, що хочу закрити карту повністю, так як мені незрозуміле відношення до клієнта- блокування з незрозумілих причин і те, що мені не пояснили навіть про можливість поповнення карти. На що дівчина вмовляє мене не закривати карту, типу вигідні умови в т.д., що в вайбер зі мною просто не змогли зв’язатися, давайте спробуємо в додатку. Ну, думаю різне буває, спробуємо наші відносини спочатку.
Телефоную в банк через додаток, спілкуємося з дівчиною, вона питає що це за непідтверджена транзакція- а я не знаю!!! Дані карти і т.п. нікому не передавала.
Що маю в результаті розмови?- заблоковану карту і оформлену заяву про шахрайство!!!
Протягом доби приймуть рішення про перевипуску карти. Тепер вже точно я її закрию і буду обходити цей банк стороною.
Дуже гарно пояснюють, що це задля моєї безпеки! Що саме??? Я зняла кошти 11го, 18го їх повернула і маю заяву про шахрайство- супер турбота!!!
І все це при тому, що я просила дати можливість внести кошти, а не користуватися картою!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 мая 2024, 18:43
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.

Дякуємо за прийнятий дзвінок! Наш Співробітник надав Вам необхідну інформацію щодо Вашого питання. Ми зараз детально перевіряємо всі дані і незабаром зв'яжемось з Вами повторно.
Проблема решена
Volidol 18 мая 2024, 14:38
Абанк заблокировали карту, дали отказ в обслуживании. Я позвонил по телефону уточнить, что делать и как быть. А-банк по телефону сказали, сообщите в чат, вам помогут вывести деньги онлайн, пишу в чат, мне сразу банк мошенников отвечает — мы не можем вывести онлайн, только в отделение банка. Украли деньги и просто не отдают их. Я нахожусь далеко за границей, чтобы получить свои 20 тысяч, я должен 50 потратить на билет. Не рекомендую использовать данный банк. Буду каждый день обновлять отзыв для решение данного вопроса.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 мая 2024, 18:42
Добрий день!

Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.

На жаль, нам не вдалось з Вами зв'язатись для уточнення деталей щодо даного питання. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від наших Співробітників.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45
USD 41.2 41.8
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.2 45
USD 41.2 41.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝