Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
cosinus 11 июня 2024, 2:06
Была сделка на криптобирже, получил по ордеру 5025 гривен, хотел их вывести сразу, так как деньги нужны были срочно. И тут спустя 30 секунд после получения прилетает «ваша карта заблокована». Оператор глаголит что нужно ждать до 3 дней. Хотя до этого, неделю назад мне карту уже блокировали, я предоставил все документы и спустя 2 дня сняли бан, но тогда на карте было 0. Сейчас же банк удерживает мои личные средства незаконно, которые мне нужны в срочном порядке. Мошенники
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 июня 2024, 10:08
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.

Сьогодні ми зв'язалися з Вами та погодили рішення питання, на разі питання знаходиться на контролі, за результатом ми повідомимо Вас.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Kristina218 10 июня 2024, 20:44
Мала проблему. Втрачена карточка треба було тільки змінити номер. Відразу написала про допомогу і за лічені хвилини її дістала. Ви супер. Ніколи не пожалію шо вибрала імено А- Банк!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 11 июня 2024, 10:06
Ми завжди тут, щоб допомогти💚
Мари Кравец 10 июня 2024, 19:11
У суботу 08.06 подала заявку стосовно шахрайства (потерпіла), мої рахунки та карти заблокували, потрібно було терміново зробити переказ з карти на карту. І дякуючи оператору Ігору, що почув мою проблему і не просто послухав і сказав очікувати, а посприяв швидкому вирішенню проблеми і мої рахунки нарешті розблоковані, більш того змогла зробити переказ Р2Р🙏🏻
Висловлюю найбільшу подяку саме оператору Ігору — дійсно висококваліфікований спеціаліст своєї справи, що допоміг дуже швидко вирішити мою проблему та приклав безліч зусиль.
Я задоволена на всі 100000…%😊
P. S. Ще раз вдячна, Ігоре)😇
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 июня 2024, 20:16
Дякуємо за відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Завжди раді допомогти Вам! 🍏😊
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
sanich7 10 июня 2024, 12:41
Став жертвою шахрайства на ОЛХ. Звернувся з скаргою до банку. Повернули повну суму переказу. Дякую за оперативну допомогу.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 июня 2024, 13:18
Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів. Завжди раді допомогти 🤗💚
MiraFert 10 июня 2024, 11:15
Отделение по адресу: Тернополь, ул. Руская, 17-Б
Хочу подякувати за роботу касиру відділення пані Наталії Ландяк за привітність, компетентність і швидкість обслуговування. Також менеджеру пані Наталії Вець за професіоналізм, чіткі та зрозумілі пояснення умов співпраці і розуміння потреб клієнта.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 июня 2024, 11:52
Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів. До нових зустрічей у відділеннях Абанк 🤗🍏
Ніна Москвіна 9 июня 2024, 22:34
Майже за кожну покупку блокують рахунок, та бажають відеоверифікацію. Жоден банк такого не робить, ніде таких проблем не було.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 10 июня 2024, 11:41
Добрий день!

Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.

Будемо раді допомогти, якщо надасте відповідь в особисті повідомлення.
Проблема решена
Юрій Сукач 9 июня 2024, 19:58
Заблокували рахунок по причині «Банк проводить перевірку оборотів за Вашими картками. Можете підказати як наш спеціаліст може зв’язатись з Вами? Або дзвінок на фін. номер, або у вайбер\телеграм» На рахунку залишилось 45531грн які не можна вивести! Сьогодні вихідний, кошти потрібні, чому я маю чекати стільки часу?
Звертаюсь до співробітників банку!!! РОЗБЛОКУЙТЕ МЕНІ МОЮ КАРТКУ

Також знімав 15 тисяч два місяці тому, які застрягли в банкоматі, сказали чекати максимум до 8 червня, так і не повертають ці кошти!!!

В суммі на картці заблоковано більше 60тисяч гривень!

Без причини заблокували мені картку та самі не знають за що! Звертаюсь до співробітників банку щоб РОЗБЛОКУВАЛИ МЕНІ КАРТКУ!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 июня 2024, 20:28
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Кожна ситуація індивідуальна, безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Наші Спеціалісти зв'язались з Вами та надали перелік необхідних для вирішення питання документів. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.

По ситуації зі зняттям готівки, питання щодо оскарження знаходиться в роботі. Зі сторони Банку передано запит до платіжної системи. Регламент обробки диспуту від моменту Вашого звернення до відшкодування (або відмови від відшкодування) суми на картку – до 55 днів (в окремих випадках термін може бути збільшений). За результатом вирішення цього питання Вас окремо повідомлять профільні Співробітники.
Проблема решена
Root17 9 июня 2024, 17:39
Отделение по адресу: Киев, пр-т Победы, 39
Вже подавав заявку в тому місяці на вивід коштів очікув 1 місяця після того як написав перший раз на Мінфін бистро відповіли сказали закрити ФОП подав написав заяву на закриття обіцяли вивести протягом одного робочого дня чекаю й досі обґрунтованої відповіді чому не виводять кошти не дають напевно просто
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 июня 2024, 20:23
Добрий день! Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. Будемо раді детально розібратись у Вашій ситуації. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Юлія Невстакай 8 июня 2024, 20:55
В то время когда все банки мне отказывали в рассрочке, А-банк дал мне шанс доказать что у людей бывают разные ситуации в жизни и чёрный список это не приговор! И я очень благодарна сотрудникам и руководству этого банка что они поверили в меня.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 9 июня 2024, 9:54
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Хочу выразить благодарность, Лещенко Максиму Валерьевичу, начальнику отделения, А банка г. Кривого Рога, который в любое время суток оказывает высококвалифицированные консультации, расчет и подбор депозитных вкладов, клиентоорентированность, а также лёгкость в общении на понятном языке.Приятно быть вашим клиентом, карьерных успехов, Максим Валерьевич! С благодарностью…
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 июня 2024, 16:54
Дякуємо за високу оцінку та відгук!

Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів🍏😊
Проблема решена
GrayVC 8 июня 2024, 15:52
Получила перевод от человека на Абанк и Монобанк. Человек подал жалобу в оба банка обвинив меня в мошенничестве. Оба банка заблокировали мне карты. Оба банка потребовали потребовали подтверждающие документы по платежу. В оба банка мною были предоставлены документы. Монобанк разблокировал карту менее чем за 30 минут и закрыл вопрос. В Абанке в дополнение к документам нужен был созвон по видеосвязи — созвонились. Потом еще раз перезвонили по телефону. В дополнение к этому в чате километровая переписка, в которой «специалисты» банка по четвертому кругу требуют предоставить одни и те же документы. Когда говорю, что уже отправляла, требуют отправить еще раз. Неужели так трудно пролистать чат!!!
Никому не рекомендую данный банк! Обходите его стороной!

P. S. для руководства банка, могу предоставить скрины переписки со «специалистами» их банка, а так же записи телефонных разговоров.
Хотя очень сомневаюсь, что руководство отличается от своих сотрудников.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 8 июня 2024, 16:51
Добрий день!

Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки

Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Анатолій Анатолій 7 июня 2024, 14:54
Вже деякий час маю картку банку, вирішили також зробити картку для дружини. Вирішили скористатися пропозицією «Запроси друга», за якою я, як запрошуючий, та «друг» отримають на рахунок по 50 грн. кешбеку кожний. Кешбек не надійшов, написав у підтримку, прийняли заявку на розгляд. Потім подзвонили з підтримки та сказали, що запрошення у той же самий час надіслала інша людини і саме цій людині було надіслано цей кешбек. Але дружині кешбек також не прийшов. Я у себе в застосунку бачу статус — Друзі, які отримали картку — 1/1
Заробили кешбеку — null
На всю інформацію, яку я надав представнику банка, я отримував одну і таку саму стереотипну відповідь: «ми все ретельно перевірили, кешбек був нарахований і запрошуючій людині і тому, кого запрошують».
Сума невелика, і картку відкривали, звичайно, не через цей кешбек, але відчуття, що натрапив на дрібних злодюжек.
Враження від банку зіпсовані.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 июня 2024, 17:44
Добрий день!

Дякуємо за відгук! Після ретельної перевірки ми виявили, що кешбек був нарахований іншому агенту через одночасне надсилання запрошення. Нам прикро, що виникло дане непорозуміння та хочемо виправити ситуацію. Ми вже нарахували Вам кешбек, будь ласка, перевірте свій рахунок. Ще раз перепрошуємо за завдані незручності та сподіваємося, що Ви залишитеся нашим задоволеним Клієнтом.
Полезный комментарий
Питання вже вирішене.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Недорого Отзывы 6 июня 2024, 22:34
Я в мае с кредитки потратил 2000. И чтобы сохранить льготный период нужно до конца июня эти деньги вернуть. Есть кнопка которая открывает страницу с минимальным платежом, где пишет сколько нужно внести для сохранения льготного периода. Так вот: я 4 числа внёс половину суммы и на той странице начало показывать, что нужно внести ещё 1000(как и должно быть). В тот же день решил ещё раз (около 12 ночи) зайти в ту вкладку и увидел что не засчитан минимальный платёж и нужно внести 2000 для сохранения льготного периода. При этом с деньгами на счету был порядок. Написал в поддержу и на всякий случай сделал скрин и переустановил приложение. Через 15 минут (как и обещал оператор) приложение начало показывать верную информацию. Что было бы, если не заметил этого — не понятно, возможно бы влип на проценты за выход льготного периода. Написал в поддержку после того как начало отображать верную информацию и в ответ получил «возможно, рекомендуем использовать обычную версию приложения». Такое уже было (был отзыв) и там ничего не решилось, как так у поддержки отображалась верная информация, а у меня на экране нет. Сказали в следующий раз сделать скрин. Что-то похожее встречал тут один раз (про выход из льготного периода), возможно из-за того что отображало неверную информацию. На всякий случай со скринами отправил на почту поддержки приложения, но ответа пока нет. Советую после пополнения заходить и делать скрины или поглядывать туда, после пополнения карты
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 7 июня 2024, 10:36
Добрий день!

Дякуємо Вам за ваш відгук та детальний опис ситуації. Вже розбираємо Ваш приклад з технічними спеціалістами.

Дякуємо, що допомагаєте удосконалювати наші послуги.
Проблема решена
inshe12 6 июня 2024, 18:44
Влаштовувалась на роботу, не пройшла тест, нічого страшного не сталось якби у всіх буває таке. Але якби не повідомлення HR про карту. Вони вирішили що всі ображаються якщо відмовляють в роботі?
Бо мені написали що не взяли і одразу написали одним повідомленням як закрити карти (Картку, можете закрити будь-яким зручним для Вас способом: через чат-онлайн у додатку А24, голосову лінію підтримки ****, при особистому зверненні до відділення банку)
Ви з дітьми ображеними працюєте, ви самі дітей набираєте HR чи регламент такий? Бо це вперше таке і це жесть просто. Бо після цього повідомлення бажання користуватись банком немає, якщо з таким відношенням відмовляють, не питаючи чи бажаєте це зробити і чи потрібна порада/допомога.
Бо якщо відмовили, то це не кінець світу для людей
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 июня 2024, 20:20
Добрий день! Дякуємо за зворотний зв'язок по процесу працевлаштування в наш Банк. Нам шкода, що ми не змогли стати з Вами колегами, але ми будемо раді співпрацювати з Вами як з Клієнтом. Наведений приклад важливий для нас та допоможе нам стати краще. Просимо надати нам відповідь на уточнення в особистому повідомленні.
Проблема решена
vaan 6 июня 2024, 0:55
Пожалуйста, подумайте много раз перед тем, как пользоваться данным «банком». С другими банками как Моно и Приват такого еще никогда не было. Если вы вкладываете ваши деньги в А-банк, они уже не ваши. Некомпетентная поддержка, ужасное обращение с пользователями.

Отец переслал деньги со своей карты А-банк на мою. Сразу же после первой оплаты блокируют карту приходит и запрос на уточнение данных. После того как я предоставил квитанцию о переводе со стороны отца и свидетельство о рождении, которое они запросили, поддержка сказала, что этого не достаточно, и нужно еще что-то из предложенного. Я им отправил декларацию про доходы ФОП, но этого им тоже оказалось недостаточно, хотя это входило в список документов, которые они предлагали предоставить. Я у них спросил, что не так, и они сказали еще раз прислать свидетельство о рождении и квитанцию о переводе, прислал.

Несмотря на то, что все запрошенные документы были предоставлены, данный банк-мошенник, не разобравшись, через 30 минут отправляет уведомление с шаблонным сообщением о том, что он разрывает деловые отношения со мной с такой причиной: на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а саме у зв’язку із встановленням неприйнятно високого ризику за результатами переоцінки ризику клієнта.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 июня 2024, 12:03
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

Отримавши Ваш відгук детально та послідовно ознайомились з усією ситуацією, переглянули всі надані підтвердження. Приносимо Вам вибачення. Всі надходження підтверджено. Рішення щодо співпраці переглянуто. Будемо раді співпраці з Вами та сподіваємось, що надалі Ви будете отримувати тільки приємні враження.
У меня была такая ситуация, что я по ошибке дал реквизиты swift вместо sepa. Три дня ждал платеж, деньги были отправлены и банк отправитель никаких претензий не выставлял. Благодаря службе поддержки банка удалось данный платеж разыскать и выплатить на карту.
Спасибо сотрудникам банка за помощь.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 июня 2024, 17:45
Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів 🤗🍏
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
glambik1 4 июня 2024, 14:02
Отделение по адресу: Луцк, пр-т Воли, 14
Найкращий банк яким я користувався, всім раджу. Приємне меню, та ввічливі оператори. Всім дуже раджу, підтримка чудова!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 4 июня 2024, 14:37
Дякуємо за довіру🥰
Ml305 3 июня 2024, 16:26
Отделение по адресу: Львов, ул. Бандеры С., 43
Рекомендую цей крутий банк, все на найкращому рівні оьслуговування.
В період війни залишився без роботи, мав кредит, банк з розумінням поставився до ситуації. Перевели під рекстуризацію, хороші умови дали. Не видзвонюють що дня, якщо немав змоги оплатити.
Чому, я обрав Абанк? бо це:
1.надійність
2. впевненість в роботі.
3.завжди ставляться з розумінням.
4.не тиснуть психологічно, на відмінну від інших банків, а це дууууже важливо для споживача.
5.найкращі співробітники, ввічливі, пунктуальні.
6. Оператор Анастасія-просто сонечко, яка обслужила мене на вищому рівні🤩 о 16.20. 03.06.24
7.Якщо ще сумніваєтеся який обрати-тільки Абанк.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 июня 2024, 16:57
Добрий день!
Нам дуже приємно, що Ви так високо оцінили нашу роботу, ми будем і далі підтримувати високий рівень. Ми зробимо все можливе і неможливе, щоб і надалі у Вас не було зауважень до Банку 🤗🍏
Leqsusssss 3 июня 2024, 11:04
Добрый день,
Пользоволся этим банком очень давно, но как всегда есть, но.
Спустя много лет мой друг решил вернуть мне долг (деньги) которые я ему занял после продажи машины, все свои средства я хранил на крипто кошельке и всегда выводил на карточку большие суммы и никаких вопросов не было. Но тут при возврате долга, банк решил подсуетиться и прикарманить себе денюжку. Заблокировав мои средства + требуя какие то расписки, да я понимаю что это нужно, но вы понимаете сколько лет прошло? Расписка должна быть нотариально заверена, а человек сейчас за гранницей живет. В общем я не советую вам никому этот *** банк!
В других банках все шикарно, любые суммы заходят и никаких пробелм никогда не было.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 июня 2024, 14:51
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ми бажаємо розібратись в ситуації та допомогти з вирішенням. Для уточнення деталей написали Вам в особисті повідомлення. Надайте, будь ласка, відповідь.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Poma2013 3 июня 2024, 6:40
Дякую, А Банк за пониманіє.Ви самі Найкращі
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 3 июня 2024, 11:06
Дякуємо за довіру🥰

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝