Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Проблема решена
Iliadenisowic 5 февраля 2025, 20:10
Я положил деньги на счет, и моя карта была немедленно заблокирована. Причины блокировки мне не сообщают. Обещали позвонить, однако компетентность банка вызывает серьезные сомнения. Создается впечатление, что главной целью банка является удержание моих денежных средств, и никто не заинтересован в решении этой проблемы. Неужели назвать причину блокировки представляет такую сложность? Вместо этого, я вынужден ждать неопределенное время звонка, чтобы узнать только причину блокировки. Не знаю, что будет дальше, но эта ситуация вызывает серьезные опасения за безопасность моих средств.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 6 февраля 2025, 10:15
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Наші фахівці зв'язались з Вами. Наразі Ваше питання в роботі. За результатом ми зв'яжемось з Вами.
usdrs 5 февраля 2025, 17:22
Отделение по адресу: Ровно, пр-т Мира, 12
В мене виникла ситуація те що мене обманули на гроші, надавши всі докази підтримці а-банк мені повернули кошти, дуже задоволений роботую цього банку
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 февраля 2025, 17:34
Дякуємо за ваш відгук. Ваша ситуація важлива для нас, і ми вдячні, що ви поділилися своїм досвідом.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Yehor4386 5 февраля 2025, 16:02
Відгук про оператора Абанка

Хочу висловити подяку оператору Віталіні (SIP 88383) за чудове обслуговування! Вона швидко відповіла на мій запит, приділила достатньо часу для його вирішення та проявила уважність до деталей. Окремо хочу відзначити її професійний підхід — коли вона не була впевнена в інформації, то взяла паузу, щоб уточнити деталі, а не вводити мене в оману. Це говорить про відповідальність та високу якість роботи. Віталіна — молодець, дуже приємно спілкуватися з таким оператором!
Дякую за якісний сервіс!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 февраля 2025, 16:36
Дякуємо вам за чудовий відгук! Ми дуже раді, що ви отримали високоякісне обслуговування та задоволені роботою нашого оператора. Ваші слова надихають нас продовжувати покращувати наш сервіс.
Svetlanak84 5 февраля 2025, 10:50
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ришельевская, 35/37
Мною був розміщений депозит, якій по договору закінчився 26.12.2024 року. Потреби до сьогодні в грошах не було і я його не знімала. Сьогодні мені потрібні гроші, але банк каже, що я не можу його зняти, бо є новий договір і мені потрібно чекати до червня!!! Хочу звернути увагу, що мною не підписувався новий договір на продовження депозиту! Банк в однобічному порядку вирішив розпорядитися моїми грошима! Як я можу у майбутньому довіряти банку і хотіти розмістити депозит?! Правильно, ніяк. Не раджу взагалі зв’язуватися з цим банком. Бо ви ніколи не отримуєте нормальної консультації від операторів і гроші свої будете забирати зі скандалом! Вимагаю повернути мої гроші, який банк утримує в себе незаконно!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 февраля 2025, 13:39
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук.

Депозит «Online», який було відкрито Вами в нашому банку, є вкладом без можливості дострокового розірвання. Отримання коштів можливо провести по терміну. А саме протягом 5 днів з дати закінчення вкладу в àbank24 або відділенні банку.

За умовами відкритого договору: «Вклад автоматично продовжується та встановлюється новий розмір процентної ставки за Депозитним договором, що відповідає розміру процентної ставки, яка діє в Банку для таких депозитів на дату продовження.». Проте, Ви маєте змогу відмовитись від автоматичного продовження вкладу в àbank24 — меню Депозити.

Ми цінуємо вашу довіру та сподіваємося на подальшу співпрацю!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SashaIs1974 4 февраля 2025, 21:42
Банк хороший. Була затримка повернення грошей після заказ по пром оплаті, але все повернулося.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 5 февраля 2025, 8:12
Дякуємо за ваш відгук! Ми раді, що ситуація з поверненням грошей вирішилася. Ми завжди готові допомогти.
Проблема решена
Тимур Мирзоев 2 февраля 2025, 18:38
Взял рассрочку (на затраты) на карту, брал уже неоднократно и в этом банке и в других, хотел перевести их на другую карту и вдруг уведомление «вы не можете выводить кредитные деньги, платите только в pos терминалах» Даже в интернете нельзя оплатить ничего и перевести куда либо эти деньги. Если бы мне нужна была кредитная карта, а не рассрочка на карту (которой можно пользоваться как угодно), я бы взял кредитную карту, которая у меня есть в другом банке. Теперь 23 000 я должен походить и поплатить в пос терминалах. Я пользуюсь многими банками, и данной услугой часто пользовался, если срочно нужны были наличные деньги. Но чтобы я ими вообще никак не мог пользоваться, это какой-то нонсенс. Говорят, ожидайте ожидайте, может снимут ограничение. Я говорю тогда эта рассрочка не имеет смысла, зачем мне за неё платить проценты, отмените её. Треш, первый раз такое вижу
P.S: теперь я не могу даже свои деньги перевести (которые мне скинули) которые на другой карте в этом же банке, он тоже считает их кредитными
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2025, 20:48
Добрий день!

З метою безпеки банком встановлено тимчасове обмеження на проведення P2P, зняття готівки та інтернет оплат за рахунок кредитних коштів, доступні лише оплати в торгових точках (PОS).

Нам дуже прикро, що ця ситуація могла доставити Вам негативних емоцій. Мова йдеться лише про тимчасове обмеження, яке буде знято протягом кількох днів автоматично, про що Вам надійде додаткове повідомлення. Дане обмеження дозволяє проводити операції в торговельних точках без перешкод.
User1122 2 февраля 2025, 13:57
Активно користуюсь карткою банку, завжди вчасно все повертаю, але сьогодні отримав повідомлення, що мій ліміт зменшився, а саме цікаве, що аж в 3 рази
По договору розумію, що банк має право, але іноді це дуже шкодить планам людей
Можливо саме на ці кошти я сьогодні розраховував
Якщо виключити дану ситуацію, банком був дуже задоволений.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2025, 17:36
Добрий день!

Розмір кредитного ліміту визначається індивідуально для кожного клієнта з урахуванням різних факторів: кредитної історії, рівня доходу, кредитного навантаження, наявності депозитів тощо. Він регулярно переглядається і може змінюватися з часом. Рекомендуємо активно користуватись рахунком та іншими продуктами банку, і сподіваємося, що з часом Ви отримаєте бажаний ліміт!
Проблема решена
Kaban914 2 февраля 2025, 12:28
Отделение по адресу: Николаев, пр-т Центральный, 4/5
Перевел с пумба деньги 2к грн карту моментально заблокировали, зашёл в видеозвонок, и обвинили меня в мошеннических действиях, попросили вернуть деньги на другую какую-то карту, если бы не вернул они бы обратились в полицию, карту то разблокировали деньги куда то списались и разорвали контракт. Вижу это не впервые с этим банком, люди уходите с него!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2025, 17:17
Добрий день!

При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в àбанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Ви надали згоду на повернення суми за скаргою під час телефонного дзвінка. Кошти було повернуто заявнику. Наразі рахунки закрито, і продовжити їх використання в банку неможливо.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
MyBank25 2 февраля 2025, 9:10
Мав кредитний ліміт по зеленій карті до сьогоднішнього дня. Сьогодні прийшло повідомлення що ліміт знижено до 0. Рейтинг в «Кредитна історія» 433 середній. Маю кредит по «Оплата частинами», який без протермінування вчасно сплачую. Маю не малий депозит у вашому банку. Як так могло статися, що довіряючи свої кошти, чималі власні кошти банку, банк зненацька обнулив кредитний ліміт на зеленій карті. Дуже обурливо. По завершенню усіх договорів планую закрити усі рахунки по вашому банку і не рекомендуватиму нікому з вами співпрацювати за не зрозумілу недовіру до клієнта.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2025, 9:59
Добрий день!

Кредитний ліміт визначається індивідуально для кожного клієнта з урахуванням різних факторів: кредитної історії, рівня доходу, кредитного навантаження, наявності депозитів тощо. Він регулярно переглядається і може змінюватися з часом.

Радимо активно користуватися карткою та іншими послугами банку — це може позитивно вплинути на перегляд ліміту. Будемо раді продовжувати співпрацю з Вами!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Mariia1603 2 февраля 2025, 8:48
Я живу за кордоном і періодично використовую карту моєї мами для певних оплат в інтернеті, не дивлячись на те що мама не однократно повідомляла про це банк, вони все одно кожного разу продовжують її блокувати (операції до 5 тисяч)Тобто громадянин України і клієнт вашого банку не має права на оплати закордоном? Потім карта попала під фінансовий моніторинг і була заблокована, людина що повертала борг у розмірі (5 тис грн) не знала про це і надіслала кошти на заблоковану карту, на гарячій лінії сказали що кошти повернуться до відправника протягом 10 рабочих днів, наступного дня кошти надійшли на заблоковану карту!!! Як таке взагалі може бути? На що у підтримці клієнтів мені сказали що таке буває і кошти вони відправнику не повернуть! Що карта може розблоковуватись і заблоковуватись без мого відому взагалі. Закрити мій рахунок банк відмовляється, це взагалі законно?
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2025, 12:41
Добрий день!

Звертаємо увагу, що користуватись рахунком може виключно його власник, і передавати картку третім особам заборонено відповідно до умов обслуговування.

Банк здійснює аналіз фінансових операцій згідно з вимогами законодавства. У випадку припинення ділових відносин кошти перераховують на рахунок відкритий в іншому банку.

Ми очікуємо на Вашу відповідь в особистих повідомленнях, оскільки раніше ми вже писали, але не отримали відповіді. Інформацію про рахунки ми зможемо надати тільки власнику рахунку.
IrinaSolnischko 2 февраля 2025, 0:02
Отделение по адресу: Киев, ул. Лаврухина, 3
01.02.25р., скачала а-банк додаток, бо треба врозстрочку гроші для купівлі двоколісного транспорту-скутера і вирішила звернутись до служби підтримки цього банку через телеграм, вони пояснили доступно і доходчиво що треба для того щоб мені отримати ці кошти і яку картку вибрати, все супер!!! Дякую!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 2 февраля 2025, 8:47
Дякуємо за Ваш відгук!

Раді, що допомогли розібратися – нехай новий транспорт радує кожну поїздку🛵✨
IrinaYou 1 февраля 2025, 19:51
29.11.2025 сталось зі мною таке вперше. Знайома в особистому чаті написала повідомлення про те щоб я зайняла на пару годин їй 8000…
Я їй зателефонувала, слухавку не взяла. Я подумала, що дійсно щось сталося.
Перейшла в чат і написала, що 8000 не маю, А є тільки 7000. Відповідь — давай 7000. Мені відправила номер картки, кошти я відправила одразу коли надійшов номер рахунку, у відповідь прийшло повідомлення, щоб я їй скинула свій номер картки для повернення коштів, що я і зробила.
Нажаль…
Потім всі почали писати, дзвонити мені і говорити, що її аккаунт в телеграмі взламали! …

Звісно я телефонувати почала і до свого банку,і до поліції, а вже згодом і до банку А-банк…


Тож, я хочу подякувати А-банку за повернення коштів мені на другий день після події!
Я якщо чесно вже поплакала і простилася була з своїми 7000 тисячами. Я приємно вражена, що А-банк так спрацював. І оператори, які допомагали.
А тому чоловіку на ім'я Артем Митрович, який робить в такий час такі гидоти… Нехай він ніколи не втрачає в переносному сенсі!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 февраля 2025, 20:09
Доброго дня!

Дякуємо вам за ваш відгук і довіру до àбанку. Ми раді, що змогли швидко відреагувати та повернути вам кошти. Ваш досвід є важливим нагадуванням про те, як важливо бути обережними в інтернеті.

Якщо ви знаєте ще когось, хто став жертвою шахраїв і відправив кошти, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти у поверненні коштів. Бережіть себе та будьте обачними!

Проблема решена
qazwsx1832 1 февраля 2025, 14:58
Отделение по адресу: Киев, ул. Антоновича, 122
Мені мама перекинула гроші на оплату стоматолога в розмірі 23 тисяч, не така вже й велика сума з огляду на ціни в приватних клініках. У підсумку прийшло повідомлення від банку, що потрібне підтвердження доходу, я одразу ж написав, що гроші не мої, а сьогодні ж вони підуть у клініку, мене попросили надати документи про спорідненість, виписки з банків моїх і моєї мами тощо. Після того, як я набрав на гарячу лінію, мені оператор сказав, що є 2 варіанти вирішення цієї проблеми 1) надати всі документи 2) відмовитися від карти, а банк і перевести кошти на інший банк. Другий варіант займав за словами фахівця до 24 годин, його я і вибрав так як прийом був на наступний день ввечері. Після написання заяви мені підтвердили що потрібно очікувати до 24 годин і гроші надійдуть. Наступного дня після закінчення терміну грошей ніяких немає, на гарячій лінії мені починають говорити про якісь резерви і термін до 30 днів, я вирішив почекати ще 24 години, але все так само. І найцікавіше, що через 48 годин намагаюся набрати на гарячу лінію, щоб поцікавитися статусом платежу, а мені робот каже, що ПРОСТО ЧЕКАЙТЕ І ОДРАЗУ СКИДУЮТЬ, хоча за фактом я є все ще їхнім клієнтом, але сервіс ніякий отримати не можу. Підсумок такий, якщо не хочете, щоб банк просто заморозив ваші гроші і пропав, ніколи не співпрацюйте з, а банком.
Ps У підсумку довелося перепозичати гроші у друзів і ще 3 дні терпіти зубний біль, спасибі а банк)
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 февраля 2025, 16:22
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Після проведеного аналізу було прийнято рішення про припинення ділових відносин з вами. На вашому рахунку залишалася частина коштів, які були тимчасово заблоковані. Як тільки вони були розблоковані, ми відразу здійснили перерахунок на вказані вами реквізити. Ваше питання було успішно вирішене, і кошти були переведені. Щиро перепрошуємо за можливі незручності.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Людмила Калиниченко 31 января 2025, 20:27
Висловлюю щиру вдячність фахівцю Даніілу та фахівцю Анастасіі за підтримку, фахову пораду і високий професіоналізм!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 1 февраля 2025, 9:06
Ми вдячні за Ваш відгук. Ви надихаєте нас та ще більше впевнюєте, що ми рухаємось у вірному напрямку. Будемо раді подальшій співпраці 😊😉
Nerecomendy 31 января 2025, 19:09
Брат двоюрідний в ЗСУ, кинув 16 тис.на картку, бо зараз під Покровськом, боїться залишитися без особистих речей тел.картка і тому подібне і не мати копійки купити необхідне, як він мені їх кидає так я йому їх і віддаю…вже вдруге блокують картку…бо джерело надходження невідоме, додала його виписки, мало, підтвердять що це ви є власником приват картки, поясніть…і так цілий день…недостатньо, дайте з дії довідки…свої, його…людина ВОЮЄ…це його заробітна плата, як він нею розпоряджається це його особиста справа… От кожен день пропонувати мені 75 тис.гривень їх не цікавить моє джерело доходу, а як тільки той кинув цих нещасних 16 тис.з яких 3 погасив кредит, які я ж йому й віддала то біда…В Вас совість є…
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 января 2025, 19:46
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Ми хочемо розібратись у ситуації та допомогти. Повідомлення відправили вам в особисті. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
на Тш 30 января 2025, 21:35
Мама пришла поменять финансовый номер телефона.
Под этим предлогом без ее согласия подключили ей 3(!!!) карты!!!
Атб
Болт
И национальный кешбек!!!
У меня только один вопрос А-банк вы в себе???
Оператор просто тыкала мамин телефон под предлогом поднятия лимита. На вопрос что вы там так долго тыкаете (у мамы плохое зрение) был получен ответ«что то не получается вам лимит поднять."
Вы там с ума сошли со своими планами под конец месяца??? кто-то просил вас о национальном кешбеке???
Расцениваю это мошенничеством со стороны сотрудника банка!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 31 января 2025, 10:06
Добрий день!

Ми щиро перепрошуємо за незручності, які виникли у вашої мами. Хочемо запевнити вас, що наші співробітники не мають права підключати послуги або відкривати карти без згоди клієнта. Ми серйозно ставимося до таких ситуацій і хочемо ретельно перевірити всі деталі.

Для цього ми надіслали вам повідомлення в особисті з уточненнями. Будь ласка, надайте відповідь, щоб ми могли швидше вирішити цю ситуацію.
LeXBest 30 января 2025, 18:03
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Крещатик, 190
Потрібно було швидко закрити карткові рахунки, звернувся в тех. підтримку через телеграм.
Співробітник Матвій швидко і з усіма поясненнями допоміг мені закрити рахунки, без потреби їхати до банку.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 января 2025, 19:19
Дякуємо за Ваш відгук!

Раді, що Матвій зміг допомогти Вам швидко вирішити питання. Прикро, що Ви вирішили закрити рахунки. Будемо раді відновленню співпраці в майбутньому🤗
Zabibas 30 января 2025, 2:31
Я абсолютно незадоволений обслуговуванням АБанку через ситуацію, яка трапилася зі мною.

Моя ситуація така: моя дружина перевела мені 49,000 грн, у мене був активний кредит, за який я справно платив відповідно до умов договору на 12 місяців. Однак, через три місяці банк заблокував усі кошти з моєї картки і зняв всі гроші на кредит. Хоча договір укладався на 12 місяців, я сплатив лише за 3 з них. Кредит був нарахований на 1 рік з відсотками, але, виходить, що за ці три місяці я заплатив відсотки, ніби вже відпрацював цілий рік.

Ці гроші я планував використати як для погашення кредиту, так і на купівлю продуктів та оплату комунальних послуг. Я активніше почав користуватися АБанком, бо у мене там картка АТБ. Тепер я залишився без коштів.

Я користуюсь послугами АБанку вже більше 5 років і завжди виконував умови договору. Я написав на електронну пошту Абанку і попросив їх надати мені повне пояснення, проте жодної відповіді не отримав. Вважаю, що дії банку є недобросовісними і призвели до істотних фінансових втрат. Я, ніби, радію, що кредиту немає, але насправді і не радію, адже планував щомісячні виплати. Вранці, коли моя жінка пішла в магазин за продуктами з моєю карткою, я ще спав. Коли прокинувся, вона повідомила, що розплатитися не змогла, бо бракувало коштів, Я залишився ні з чим!

Коли АБанк блокує картки, зв’язатися з ними неможливо, написати також. Я змушений дзвонити з іншого телефона по декілька разів, оскільки хтось консультує, а хтось — ні. Мене звинуватили в відмиванні коштів, але це абсолютно безпідставно. Коли мене запитали, звідки кошти, я надав усі документи, однак щось їм не підійшло. Кошти, які прийшли від дружини, повністю погашали кредит. Якщо б сума була меншою, я вважаю, нічого б цього не сталося.

АБанк діє виключно в своїх інтересах і навіть звинуватив мене в тероризмі це все що мені відомо. Коли я запитав про це консультанта, вона відповіла, що банк не звинувачує мене в цьому, але саме ці причини стали підставою для блокування моїх коштів, розгорнутого пояснення немаэ

Я платив кожен місяць. Наразі у мене залишилось лише 31 грн кредиту по їх розповіді, і я отримав смс з реквізитами для платежу. В чому була проблема — заблокувати мене раніше і надати ці реквізити? При першому блокуванні все так і було))) що трапилось?

Я брав у них близько 100,000 грн кредиту. Блокування відбулося два рази: перший раз мене заблокували одразу після повернення 30,000 грн, тобто 30- тисяч з цих 100 тисяч. Однак після пояснення мого становища вони розблокували кошти. Наразі у мене залишилось 49,031 грн кредиту, як я розумію, але я нарахував там трішки менше, перевірити це вже не зможу бо заблокований, зайти в аплікацію неможу теж, на цей раз пояснення чомусь не допомогло)))
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 января 2025, 12:11
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

В результаті такого аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин. Списання коштів на погашення існуючих заборгованостей банком у разі прийняття такого рішення проводиться на підставі пункту 3.3.23 Умов та правил (https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk). Також, бачимо що в нашому банку наразі не зазначено Вашої фінансової електронної пошти, адже саме на таку пошту ми можемо надати відповідь стосовно стану Ваших рахунків. Після повного погашення заборгованості рахунок в нашому банку буде закрито.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Rostik0001 29 января 2025, 22:56
Після цього мені перетелефонував оператор банку
Головне швидко доступно вирішив мою проблему.
ДЯКУЮ ЮНАЧЕ!!!
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 30 января 2025, 9:48
Ми вдячні за Вашу відгук. Ви надихаєте нас та ще більше впевнюєте, що ми рухаємось у вірному напрямку. Будемо раді подальшій співпраці 😊😉
Проблема решена
Тетяна Коваленко 29 января 2025, 20:00
Банк вирішив розірвати відносини і звинувачує мене в відмиванні коштів, фінансуванні тероризму та фінансуванню розповсюдження масової зброї. Це ж наклик, мене це дуже ображає.
Я надала документи звідки в мене на картці кошти, надала довідку про дохід, від руки написала розʼяснення що давала в борг своєму члену сімʼї, надала фото документу «купівлі-продажі» нерухомого майна, кошти на мою картку зараховувалися в відділенні «А-Банку» в місті Кропивницький, вулиця Яновского.
Я додала ще раз всі документи і благаю вас передивитись своє рішення!
Файл під назвою «Доход» під паролем, я додаю ще скріншот цього файлу та пароль від файлу. Цей файл взятий з місця мого працевлаштування.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 29 января 2025, 20:40
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Банком було прийнято рішення про розірвання ділових відносин з Вами. Хочемо повідомити, що рішення про розірвання ділових відносин з банком є остаточним і не підлягає перегляду. Вам було надіслано заяву для переказу залишків з Вашого рахунку. Просимо Вас надіслати заяву для здійснення переказу залишків найближчим часом, щоб завершити процес розірвання відносин.

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝