Кинули на копійчаний приз
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Volodymyr Murashkin
- 30 августа 2021, 14:06
- #
Не знаю, чому Мінфін не зарахував мій відгук, хоча в мене були десятки скринів листування на підтримку моїх слів, але то вже не так важливо.
Висловлюю велике дякую ресурсу minfin.com.ua. Один негативний пост на сторінці тут вирішує проблему швидше, ніж години беззмістовного спілкування із підтримкою.
Так було і цього разу. Вистачило всього п’яти хвилин телефонної розмови, аби Банк погодився із тим, що була технічна помилка і свій приз я маю отримати.
Дуже шкода, що найчастіше до більшості Установ можна достукатися тільки таким чином.
Але банку авжеж те ж дякую за те, що виконав свою обіцянку, хоч й таким, дещо складним шляхом.
- +
- 0
- Консультант порталу «Мінфін»
- 30 августа 2021, 14:31
- #
Доброго дня, Володимир!
Ваша ситуація з банком переглянута модераторами порталу та оцінка по відгуку була схвалена.
Бажаємо якнайшвидшого вирішення вашого питання.
Ваша ситуація з банком переглянута модераторами порталу та оцінка по відгуку була схвалена.
Бажаємо якнайшвидшого вирішення вашого питання.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Дорогим з мого кола близьким вона чомусь дуже була потрібна і вони поставили мене перед фактом, що я повинен її виграти.
Нічого не поробиш. Треба то треба. Рівно об 00:00 першого серпня почав «змагатися».
Виконав все приблизно за 4 хвилини. Десь за 15 хвилин передивляючись баланс побачив, що оплати почали повертатися.
Написав про це в підтримку. Потім ще раз, потім ще раз.
Сенс такий — у правилах не написано, що гравець вибуває з розіграшу, якщо платіж був повернутий з технічних причин. Потрібно було тільки зробити його вчасно, що мною й було виконано.
Вже майже за місяць знайшов таблицю з результатами, де був час останнього платіжа (https://a-bank.com.ua/static/offers/result_apple_summer_ua.pdf) і у 100го клієнта це майже чотири години ранку, що набагато пізніше, ніж мої операції.
Підтримка (чотири рази до них звертався) каже — технічні проблеми були у банку, тому платежі повернулися, але це не їх проблеми и копійчаний приз вони віддавати не збираються.
Сором та ганьба.
За потреби надам скріншоти з часом платежів та спілкування з підтримкою.
Дякуємо Вам за прийнятий від нас дзвінок. У вказаний Вами проміжок часу труднощів з платежами на стороні Банку не було. Ми розуміємо, що Ви робили все можливе для отримання бажаного призу, тому всупереч оголошеним списком переможців ми відправимо Вам футболку додатково.😊