Відповідають на письмові звернення стандартними відписками і не по суті
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Не обманюйте, ваша відповідь не відповідає нормам, так як ви не відповіли на мої конкретні питання, які я задавав у запиті. Навіть тут ви відповіли відпискою слово в слово, як у письмовій так званій «відповіді». Вас навчили працювати сугубо по скриптам, а вникати у суть звернення розуму не вистачило. Смішно)
На жаль, багато тексту і мало конкретики… Зрозуміти у чому суть справи, а тим більше зробити якісь висновки — неможливо.
Конкретика проста. Был клиентом банка более 10ти лет, всё было ок. Весной была ситуация, когда при обращение в кассу меня плохо обслужили и я после этого написал здесь свой негативный отзыв, который бурно обсуждался. Банк обещал исправиться, но не сделал этого. После этого написал второй негативный отзыв, после него недочёты в кассовом обслуживании были исправлены, но при этом банк обиделся на меня и отказал в дальнейшем обслуживании, ссылаясь на закон о фин. моне и то что я клиент «с очень высоким риском». Предоставить информацию о том, что же я там будто нарушил (с определёнными доказательствами), а также предоставить выписку по уже закрытым счетам — отказались, вернее проигнорили, отписались стандартной отпиской. Повторюсь, все мои действия и операции по счетам были в рамках действующего Законодательства!
Перечитав Ваші попередні відгуки. Я і не знав, що у банку існував такий спосіб зняття готівки — по дзвінку на мобільний. Паспорт, наскільки я зрозумів, при цьому не вимагався. Тобто фактично будь-хто, хто отримав би доступ до моєї карти і телефону (наприклад, злодій) міг би зняти кошти з моєї картки. Цікаво…
Важко стверджувати на всі 100% про причину відмови в подальшому обслуговуванні, але цілком імовірно, що банк вирішив, що простіше розірвати з Вами договір на обслуговування, ніж заморочуватись з таким «хлопотным» клієнтом.
Важко стверджувати на всі 100% про причину відмови в подальшому обслуговуванні, але цілком імовірно, що банк вирішив, що простіше розірвати з Вами договір на обслуговування, ніж заморочуватись з таким «хлопотным» клієнтом.
- +
- 0
- BankoCabanko
- 25 июля 2021, 22:38
- #
Да система выдачи в банке работает по коду подтверждения в приложение. Дырок в безопасности хватает. Достаточно получить доступ к телефону клиента и могут быть неприятности. Поэтому одно дело когда вы столкнулись с тем, что с ваших карт взять нечего и другое дело, когда вам банк «подогнал» неожиданный кредитный лимит, а потом закрыл долг/пеню/просрочки/штрафы с вашего депозита.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Я все же вирішив поцікавитись і відправив на юридичну адресу А-банку, особисто Голові правління, письмовий запит з вимогою назвати конкретні причини відмови в обслуговуванні з наданням конкретних доказів можливих неправомірних дій з моєї сторони, також було прохання надати виписки за вже закритими рахунками.
У відповідь, мої всі питання і прохання тупо проігнорили, лише прислали наперед заготовлену відписку (щоб лише формально виконати вимоги ЗУ «Про звернення громадян») з лише з посиланням на права банку відповідно ст. 1075 ч.2 Цивільного кодексу та ЗУ 1702-VII. До речі — відповідь без живого підпису і печатки, таке я не сприймаю серйозно. Хочу пояснити виконавиці відповіді О.А. Снігрьовій, що коли у відповіді йде посилання на Законодавство, то ще й потрібно називати підстави застосування цього законодавства, чого зроблено не було, так як фактично таких підстав немає.
Наголошую, що всі мої операції по рахунку були виключно у відповідності до законодавства та в межах офіційного доходу.
З цієї відписки мені було зрозуміло лише одне, що я був правий, закриття рахунків це помста А-банку за мою критику їх діяльності))
Замість того, щоб покращити процеси, примітивний мобільний додаток та якість обслуговування, некомпетентні співробітники А-банку, як ображені діти, лише вміють безпідставно відмовляти в обслуговуванні та закривати рахунки клієнтам, які їх критикують)))
Ну що ж, раз дати нормальну відповідь ви не бажаєте чи не вмієте, то зустрінемось у суді.
І, нешановні представники А-банку, запам’ятайте, це не ви маєте право відмовитись від договору банківського рахунку, це я не хочу з вами співпрацювати, так як ви найгірший та найпримітивніший банк у всьому світі!
Припинення обслуговування та закриття рахунків не має ніякого відношення до Ваших відгуків та звернень.
Вам була надана офіційна відповідь по Вашому запиту згідно з всіма нормами та правилами.
Відповідно до ч. 2 ст. 1075 ЦК України Банк має право розірвати договір банківського
рахунка, а також Банк може відмовитися від договору банківського рахунка та закрити
рахунок клієнта.
Також, згідно з Законом України №1702-VII Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та
фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, Банк має право відмовитися від підтримання договірних відносин у тому числі шляхом
розірвання договірних відносин.
Банк завжди готовий до співпраці на основі взаємних дій у відповідності до
законодавства України.