Співробітники відділення А-Банк ігнорують інструкції НБУ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 9
Полицейские сами проведут экспертизу этой вашей купюры:)))
- +
- +1
- Qwerty1999
- 22 мая 2021, 2:07
- #
Должен быть акт приёма-передачи купюры с фиксацией её серии, номера и номинала…
Отсутствие такого документа значительно уменьшает вероятность возврата денег,
если они окажутся не фальшивыми…
Отсутствие такого документа значительно уменьшает вероятность возврата денег,
если они окажутся не фальшивыми…
Так, я це знаю, і вказував начальнику відділення на це, відкрив інструкцію НБУ, де це чітко прописано, але у відповідь лише отримував коментар, що вони керуються власними інструкціями.
Мало того, на «гарячій лінії» НБУ мені підтвердили інформацію, що необхідно взяти купюру на інкасо із складанням відповідного акту, попросили до телефону Начальника відділення, але все одно і мої зауваження, і коментарі від фахівця НБУ було проігноровано.
Тобто співробітники діють поза інструкціями НБУ
Співробітниками Банку не було складено жодного акту у будь-якій формі. Начальник відділення сказала, що вони такий акт не складають. Ви можете перевірити це, переглянувши відеоспостереження.
Можливо після того, як я пішов з відділення співробітники щось і склали, але у моїй присутності вони категорично відмовлялись від складання будь-яких актів
Можливо після того, як я пішов з відділення співробітники щось і склали, але у моїй присутності вони категорично відмовлялись від складання будь-яких актів
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 22 мая 2021, 15:42
- #
Акт складався між представником Національної поліції України та співробітником Банку.
Згідгно Постанови 103, на яку Ви посилаєтесь у своїх коментарях:
«Банк (філія, відділення) у разі виявлення під час приймання, оброблення, видачі готівки сумнівних щодо справжності та платіжності банкнот (монет) національної валюти (далі - сумнівна національна валюта), навмисно пошкоджених банкнот, пошкодженої національної валюти, банкнот (монет) національної валюти з дефектами виробника [(далі - банкноти (монети) з дефектами виробника)], а також сумнівних щодо справжності банкнот іноземної валюти (далі - сумнівна іноземна валюта) зобов’язаний вилучити їх з оформленням довідки про вилучення (прийняття) банкнот (монет) для дослідження (додаток 21) у трьох примірниках»
Банкнота була одна, акт згідно додатку 21 ніхто не складав.
А те, що Ви написали у своєму коментарі стосується ситуації, коли виявлено дві та більше сумнівних банкноти. (Ст. 159, абз.2)
Видно, що Ви і далі намагаєтесь викручувати ситуацію у свій бік. Замість того, щоб визнати помилки співробітників.
Однозначно не рекомендую даний Банк до співпраці
Крім того, у своєму відгуку я першочергово звернув увагу на те, що співробітники банку не керувались Постановою 103, а керувались власними внутрішніми інструкціями з їх слів. Я не зміг отримати інформацію, в межах якої інструкції НБУ їх дії були правомірними.
Ви можете і надалі викручувати ситуацію на свою користь. В будь-якому разі скарга була зафіксована на «гарячій лінії» НБУ і роз'яснень правомірності дій Ваших співробітників я очікую саме від регулятора. Усно мені повідомили, що співробітник повинен був діяти згідно п. 158, абз.1 Постанови 103.
Ви можете і надалі викручувати ситуацію на свою користь. В будь-якому разі скарга була зафіксована на «гарячій лінії» НБУ і роз'яснень правомірності дій Ваших співробітників я очікую саме від регулятора. Усно мені повідомили, що співробітник повинен був діяти згідно п. 158, абз.1 Постанови 103.
Интересно, что произойдет с купюрой дальше, особенно если она окажется не фальшивой, а просто изношенной?
- +
- +45
- Qwerty1999
- 23 мая 2021, 21:15
- #
«что произойдет с купюрой дальше»
Осядет в кармане либо ментов либо сотрудников банка,
т.к. клиенту на руки не выдали ни акт ни иной документ
об изъятии у него этой купюры.
А значит и нет оснований возвращать
эту купюру пострадавшему клиенту…
Осядет в кармане либо ментов либо сотрудников банка,
т.к. клиенту на руки не выдали ни акт ни иной документ
об изъятии у него этой купюры.
А значит и нет оснований возвращать
эту купюру пострадавшему клиенту…
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Але касир повідомила, що купюра фальшива.
Начальник відділення викликала поліцію.
Незважаючи на мої доводи, що згідно інструкції НБУ, якщо клієнт надав одну купюру, яка викликає сумніви, співробітник банку бере її на інкасо і передає її на дослідження до НБУ з видачею відповідного акту, начальник відділення Соколова Світлана зауважила, що в своїй роботі вони керуються внутрішніми положеннями, а не інструкціями НБУ. Хотілось би задати питання «Це як?»
Тобто банк ігнорує вимоги регулятора? Наскільки мені відомо всі внутрішні положення повинні розроблятись у відповідності до діючого законодавства.
Також був здійснений дзвінок на «Гарячу лінію» Банку, де також повідомили, що співробітники керуються внутрішніми положеннями. На вимогу озвучити Інструкцію НБУ, у відповідності с якою дії працівників відділення є правомірними, було отримано посилання на «Роз'яснення щодо застосування Правил визначення платіжності
банкнот і монет Національного банку України, затверджених Постановою Правління НБУ N 152 від 31.03.99 р.» Хочу зауважити, що дана Постанова втратила свою чинність.
В результаті некомпетентних дій співробітників відділення на чолі з Соколовою Світланою, купюру вилучили без надання будь-яких підтверджуючих документів, акт про вилучення ніхто не надав. Купюру просто передали співробітникам поліції. Доказів, що купюра фальшива також ніхто не надав.
Не рекомендую до співпраці дане відділення, оскільки співробітники некомпетентні та ігнорують положення та інструкції НБУ
Дякуємо Вам за відгук та прийнятий від нас дзвінок.
В такій ситуації дії Банку стосовно виявлення підробленої купюри та залученням Національної поліції України були обґрунтовані згідно Постанови НБУ від 25.09.2018 № 103 «Про затвердження Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні» Розділ 7 п. 159. Національна валюта передається уповноваженому представнику Національної поліції України за актом, який складається банком (філією, відділенням) у довільній формі із зазначенням номіналів банкнот, їх реквізитів та кількості, інформації про представника Національної поліції України (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер службового посвідчення та дата його видачі), інформації про співробітників банку.