Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк не прислуховується до зауважень клієнтів та до сих пір не видає готівку з катрки без мобільного телефонув касі

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ivanfl 7 мая 2021, 12:36
Початок історії тут: https://minfin.com.ua/ua/company/a-bank/review/224767/
Сьогодні я звернувся на гарячу лінію із питанням, чи врахували моє зауваження стосовно процесу зняття готівки з картки (раніше обіцяли врахувати моє зауваження), на що мені відповіли, що процедура видачі готівки так і не змінилась. Дуже шкода, що А-банк на рівному місці так і продовжує створювати незручності та перешкоди своїм клієнтам, як і не виконує свої обіцянки. До речі, по моїм особистим каналам я дізнався, що технічно в касі все-таки можливо знімати готівку через POS-термінал як з карток А-банку, так і з карток Visa i MasterCard будь-якого банку світу. Теперішня процедура зняття (за допомогою підтвердження операції через телефон, тобто напряму з рахунку) налаштована таким чином для того, щоб банк не сплачував interchange платіжним системам та комісійні ПЦ TasLink, який обслуговує А-банк.
Так як банк не виконав своє слово і не врегулював конфліктну ситуацію, мною прийнято рішення підготувати позов до суду з приводу порушення А-банком моїх прав як споживача фін.послуг шляхом встановлення ним штучних перешкод (додаткових умов, а саме обов’язкову наявність мобільного телефону) для виконання банківської касової операції, а також обмеження мого права вільно розпоряджатись своїми коштами на власний розсуд.
Надіюсь, що все-таки у А-банку одумаються і повернуть можливість зняття з картки через pos-термінал, хоч мені це з трудом віриться))
Абанк
Ответ банка
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та Ваші зауваження. Раніше ми отримували від Вас побажання стосовно вдосконалення процесу по видачі готівки, ми прислухались до Вас, відтепер для зняття готівки в POS-терміналі достатньо ввести пін-код. Сподіваємось, Ви надалі будете отримувати лише позитивні емоції від співпраці з нами. Завжди поруч 🍏💚

Комментарии - 1

+
0
ivanfl
ivanfl
7 мая 2021, 15:01
#
UPD! У банку прислухались до мого зауваження, процес удосконалено та повернуто можливість зняття коштів через pos-термінал, але поки що для карток А-Банку та ПриватБанку. Всім дякую.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.6
Все курсы банка

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.6
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Абанк 💰 / Отзывы о Абанке 📝 / Банк не прислуховується до зауважень клієнтів та до сих пір не видає готівку з катрки без мобільного телефонув касі