Минфин - Курсы валют Украины

Установить

А — банк не можна довіряти!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
ivanina 24 апреля 2021, 2:44
Моє знайомство з, А — банком почалося з негативу, та на жаль так і не вийшло в позитив. Коли я звернувся вперше в цей банк з проблемою, через те, що мені постійно докучали дзвінками і повідомленнями їх колектори про якийсь борг якоїсь не знайомої мені особи. Менеджер запропонувала мені стати клієнтом банку, мовляв телефон зареєструється в базі під іншим ім'ям і проблема вирішиться автоматично. Я оформив тоді на свою голову картку «зелену», але дана проблема «переслідувала» мене ще кілька років. Хоча карткою стало начебто й зручно користуватися, що я навіть дружині оформив таку ж. Все б і нічого, та от новий сюрприз, у дружини заблокувалася картка і вона не могла користуватися власними коштами (намагалася розрахуватися карткою в магазині), опинилася в дуже незручній ситуації. Як потім виявилося, що рахунок ще й опинився в мінусі після цих «маніпуляцій». Хоча в додатку відображався позитивний баланс. Далі спілкування з менеджерами і консультантами, це щось. Таке враження, що ці люди з іншого виміру. Описую проблему в чаті, мені у відповідь у Вас все добре, гроші на рахунку користуйтеся і скидає свої скріни на яких гроші є. Пишу, що в мене інші цифри і скидаю у відповідь свої скріни. Він мені ок я оформив заявку в технічний відділ Вам зателефонують. Яке ж вирішення? Два дні ніхто так і не зв’язався з приводу вирішення питання. Довелося дзвонити самому, на питання в якому стані заявка, відповідь така: «Вашу заявку не оформили тому, що скріншоти Ви так і не прислали, пришліть скріншоти». Висилаю скріншоти знову. Телефонують і повідомляють, що зв’яжуться через два дні. Потім три дні телефонувала менеджер і розповідала чому на рахунку від'ємний баланс. Кредитний ліміт встановлено нульовий. Словом, дуже прикра історія і не приємні враження в, А — банк.
Абанк
Ответ банка
Підтримка Абанку 24 апреля 2021, 11:18
Доброго дня! Відповідно до Умов і правил Банку, пункт 1.1.7.22: Банк має право передати інформацію про заборгованість Клієнта з метою її стягнення, в даному пункті вказано, що:«Клієнт уповноважує Банк надавати повністю або частково відомості, зазначені у першому абзаці цього пункту, а також відомості про здійснені операції по рахунку Клієнта, третій стороні, у тому числі для здійснення зв'язку з Клієнтом для надання інформації про виконання договору». Відповідно, якщо Ваш номер був зазначений за іншим Клієнтом, то Ви могли отримувати дзвінки щодо заборгованості. Ви можете також ознайомитися детальніше з інформацією за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-265/?lang=uk. Після закріплення номеру за Вами, дзвінки щодо іншого Клієнта не надходять. Ми також будемо раді детальніше перевірити інформацію по ситуації з рахунком Вашої Дружини та надати їй вичерпану відповідь по її рахунку. За результатом вирішення питання з Вами окремо зв'яжеться наш Співробітник.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.5
Все курсы банка

Курс валют в Абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 44.8 45.6
USD 40.9 41.5
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Абанк 💰 / Отзывы о Абанке 📝 / А — банк не можна довіряти!