Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Без мобільного телефону у касі не обслуговують, при вимозі зареєструвати письмову скаргу — викликають охорону

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
ivanfl 13 апреля 2021, 22:47
Отделение по адресу: Винница, ул. Замостянская, 8
До сьогодні мій улюблений банк розчарував мене назавжди! Ситуація наступна. Сьогодні 13.04.2021 в районі 17:40 звернувся у касу відділення, щоб зняти готівку з картки для виплат («жовта»). Бажав зняти саме методом через pos-термінал та вводом pin-коду, так як маю принципову позицію, що такі подібні операції за картками мають проходити лише через термінальні пристрої. Мені було у цьому відмовлено і лише запропонували провести операцію шляхом приймання вхідного виклику та натиском клавіши «1» або звернутись в інший! банк для зняття, на що я не погодився. Відмову аргументували лише «внутрішніми правилами», пояснюючи, що через pos термінал видаються кошти лише по «карті-ключ» або для «карт Приватбанку». Парадокс, правда? З рідної картки зняти готівку неможливо так, а з картки Приватбанку — будь ласка) Тобто, без мобільного телефону вам не видадуть ваші же чесно зароблені кошти, фактично порушать ваше право самостійно розпоряджатись власними коштами (що підтверджується п. 2.1.3 Умов і правил А-банку), тим більш інші методи ідентифікації вас як клієнта (такі як паспорт або ввод pin коду) в а-банку навіть не розглядають.
Після відмови я попросив аргументувати це рішення, посилаючись на норми «Умов і правил», які розміщені на офіційному сайті. У відповідь почув, що «ми не знаємо де це» і «взагалі-то внутрішня інформація». Не погодившись з такою відповідю, я попередив спвробітників, що звернусь до НБУ у відділ захисту прав споживачів фін послуг для інформування про факт обмеження мого права на видачу коштів з власного рахунку і встановлення додаткової умови мати мобільний телефон для проведення касової операції, що є неправомірно. Після цього написав письмову скаргу щодо вищезазаченої ситуації на ім'я Голови правління А-банку (перед тим як скаржитись до нбу, за рекомендаці, необхідно спробувати владнати ситуацію у самому банку), але всупереч ЗУ «Про звернення громадян», представник банку відмовився реєструвати звернення (скаргу). У відповідь я повідомив, що це є незаконно і маю намір викликати поліцію, але поки ми сперечались була натиснута тривожна кнопка і через 2 хв приїхала служба охорони. Причину виклику співробітник банку назвав, що я погрожував поліцією за відмову реєструвати звернення (що є адмін.правопорушенням) та скаргами в нбу, а вони цього злякались))) Охоронці теж не зовсім зрозуміли причину виклику і я сам ще довго сміявся над цією ситуацією. Після цього я покинув відділення, так як вже було 18:00 і банк зачинився. Викликати поліцію, на жаль вже не встиг (((
Ось так, будеш захищати свої права, а на тебе натравлять службу охорони та виставлять як якогось злодія. Не рекомендую!
P. S. до речі, обов’язку мати мобільний телефон при здійсненні касової операції не зазначено в «Умовах і правилах», а також в інших номативно-правових актах.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 14 апреля 2021, 16:07
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук, приносимо вибачення за отримані негативні емоції в вказаній ситуації. На сьогодні, дійсно без підтвердження за номером немає змоги зняти кошти з картки. Однак це потрібно лише для підтвердження вашої особистості. Ваше зауваження щодо процесу взяли в опрацювання, дякуємо за те, що допомагаєте нам стати кращими!
Також ви можете залишити звернення у відділенні та за допомогою 7776/чат-онлайну, воно обов'язково буде розглянуто фахівцями.

Комментарии - 11

+
0
BlackDog36
BlackDog36
14 апреля 2021, 7:58
#
Підсумок: з принципами, але без грошей.
Добре, хоч по пиці не натовкли.
+
+60
ivanfl
ivanfl
14 апреля 2021, 8:23
#
Проблема в тому, що банк штучно створює додаткові умови і перешкоди для проведення елементарної касової операції. Сьогодні мобільний телефон вимагають, завтра без згоди на оформлення страховки навіть у відділення запускати не будуть. Повторюсь, для зняття готівки з картки достатньо мати лише саму картку та документ, що посвідчує особу і на цьому крапка. Все інше це лише забаганки банку, щоб «не світити» транзакцію у visa/mastercard (наприклад, щоб не платити комісійні). Шановний, а ви всі свої проблеми вирішуєте методом «натовкти по пиці»?))) Дякую.
+
0
BlackDog36
BlackDog36
14 апреля 2021, 10:35
#
Можливо, варто пошукати інший банк — такий, що більше відповідатиме вашим вимогам. Навряд чи «А-Банк» дослухається до вас.
+
0
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
14 апреля 2021, 16:08
#
Доброго дня!
Ми зацікавлені в тому, щоб клієнти отримували лише позитивні емоції від користування послугами банку. Зауваження Клієнта взяли в опрацювання.
+
0
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
14 апреля 2021, 16:10
#
Доброго дня!
Для зняття готівки з картки в відділенні Банку необхідне підтвердження за номером. Ваше зауваження щодо процесу взяли в опрацювання, дякуємо за те, що допомагаєте нам стати кращими!
+
+37
ivanfl
ivanfl
14 апреля 2021, 16:21
#
Шановний представник А-Банку! Для підтвердження моєї особистості достатньо лише мати з собою документ, що посвідчує особу! Номер мобільного не є доказом підтвердження особистості, так як в Україні сім карти продаються без паспорту. Все інше — це ваші пусті забаганки, нічим необгрунтовані. Жоден закон чи нормативно-правовий акт не зобов’язує мене як клієнта використовувати мобільний телефон при банківському обслуговуванні. Відповідно до статті 19 Конституції України, Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Дякую
+
0
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
14 апреля 2021, 18:40
#
Ми вже взяли в опрацювання зауваження до цього процесу, приносимо вибачення за незручності.
+
+4
Zhmunya
Zhmunya
14 апреля 2021, 20:45
#
Своим отзывом Вы еще раз подтвердили, что А-Банк настраивает процессы у себя для себя, а не клиентов, которые им по боку.
+
+11
ivanfl
ivanfl
15 апреля 2021, 9:15
#
Стосовно даної ситуації зі мною зв’язався представник головного офісу А-банку. По результатам телефонної розмови повідомляю наступне. 1. Було заявлено, що у цій ситуації банк повністю на моїй стороні. 2. Банком було визнано, що процес видачі готівки з картки має певні недоліки, що у теперішньому вигляді сам процес лише ускладнюється, погіршується якість та швидкість обслуговування, створюються певні незручності клієнтам. Також було констатовано, що підтвердження касової операції по дзвінку є лише пустою забаганкою банку і це не регламентується законодавством та «Умовами і правилами». 3. Було запевнено, що банк прислухається до моїх зауважень, на розгляд керівництва вже подано пропозицію відновити можливість зняття коштів просто через pos-термінал без всяких дзвінків як з карток А-банку, так і з карток інших банків, по результатам прийнятого рішення було домовлено, що мене повідомлять (тоді і поставлю відмітку, що «проблема вирішена»). 4. Стосовно поведінки співробітників були принесені вибачення. Було визнано, що мали місце певні грубі порушення процесу обслуговування і що виклик охорони був дійсно неправомірним. Банк запевнив, що стосовно співробітників відділення будуть прийняті міри адміністративного і дисциплінарного характеру. 5. Sorry бонус за спричинені незручності та за зіпсований настрій запропоновано не було, тому в щирість вибачень банку я не дуже вірю.
+
0
BlackDog36
BlackDog36
15 апреля 2021, 16:24
#
Вітаю! Вже добре, що отримали зворотній зв’язок. Може, й справді зроблять так, як ви хочете.
+
0
Fantomas2020
Fantomas2020
29 апреля 2021, 14:43
#
Странная ситуация с телефоном. Либо банк коллекционирует номера телефонов своих клиентов, чтобы использовать в дальнейшем для спама, либо у них в кассе установлено программное обеспечение, которое не позволяют кассиру выдать наличные из кассы без подтверждения смс, которое приходит на телефон. С другой стороны странно, что у Вас нет мобильного телефона (хотя бы кнопочного). Сейчас даже у пенсионеров и детей есть в наличии. Если Вы уже засветили паспорт, то какой смысл скрывать номер своего телефона, который всегда можно поменять?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / Без мобільного телефону у касі не обслуговують, при вимозі зареєструвати письмову скаргу — викликають охорону