Без мобільного телефону у касі не обслуговують, при вимозі зареєструвати письмову скаргу — викликають охорону
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 11
- +
- 0
- BlackDog36
- 14 апреля 2021, 7:58
- #
Підсумок: з принципами, але без грошей.
Добре, хоч по пиці не натовкли.
Добре, хоч по пиці не натовкли.
Проблема в тому, що банк штучно створює додаткові умови і перешкоди для проведення елементарної касової операції. Сьогодні мобільний телефон вимагають, завтра без згоди на оформлення страховки навіть у відділення запускати не будуть. Повторюсь, для зняття готівки з картки достатньо мати лише саму картку та документ, що посвідчує особу і на цьому крапка. Все інше це лише забаганки банку, щоб «не світити» транзакцію у visa/mastercard (наприклад, щоб не платити комісійні).
Шановний, а ви всі свої проблеми вирішуєте методом «натовкти по пиці»?))) Дякую.
- +
- 0
- BlackDog36
- 14 апреля 2021, 10:35
- #
Можливо, варто пошукати інший банк — такий, що більше відповідатиме вашим вимогам. Навряд чи «А-Банк» дослухається до вас.
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 14 апреля 2021, 16:08
- #
Доброго дня!
Ми зацікавлені в тому, щоб клієнти отримували лише позитивні емоції від користування послугами банку. Зауваження Клієнта взяли в опрацювання.
Ми зацікавлені в тому, щоб клієнти отримували лише позитивні емоції від користування послугами банку. Зауваження Клієнта взяли в опрацювання.
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 14 апреля 2021, 16:10
- #
Доброго дня!
Для зняття готівки з картки в відділенні Банку необхідне підтвердження за номером. Ваше зауваження щодо процесу взяли в опрацювання, дякуємо за те, що допомагаєте нам стати кращими!
Для зняття готівки з картки в відділенні Банку необхідне підтвердження за номером. Ваше зауваження щодо процесу взяли в опрацювання, дякуємо за те, що допомагаєте нам стати кращими!
Шановний представник А-Банку! Для підтвердження моєї особистості достатньо лише мати з собою документ, що посвідчує особу! Номер мобільного не є доказом підтвердження особистості, так як в Україні сім карти продаються без паспорту. Все інше — це ваші пусті забаганки, нічим необгрунтовані. Жоден закон чи нормативно-правовий акт не зобов’язує мене як клієнта використовувати мобільний телефон при банківському обслуговуванні. Відповідно до статті 19 Конституції України, Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Дякую
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 14 апреля 2021, 18:40
- #
Ми вже взяли в опрацювання зауваження до цього процесу, приносимо вибачення за незручності.
Стосовно даної ситуації зі мною зв’язався представник головного офісу А-банку. По результатам телефонної розмови повідомляю наступне.
1. Було заявлено, що у цій ситуації банк повністю на моїй стороні.
2. Банком було визнано, що процес видачі готівки з картки має певні недоліки, що у теперішньому вигляді сам процес лише ускладнюється, погіршується якість та швидкість обслуговування, створюються певні незручності клієнтам. Також було констатовано, що підтвердження касової операції по дзвінку є лише пустою забаганкою банку і це не регламентується законодавством та «Умовами і правилами».
3. Було запевнено, що банк прислухається до моїх зауважень, на розгляд керівництва вже подано пропозицію відновити можливість зняття коштів просто через pos-термінал без всяких дзвінків як з карток А-банку, так і з карток інших банків, по результатам прийнятого рішення було домовлено, що мене повідомлять (тоді і поставлю відмітку, що «проблема вирішена»).
4. Стосовно поведінки співробітників були принесені вибачення. Було визнано, що мали місце певні грубі порушення процесу обслуговування і що виклик охорони був дійсно неправомірним. Банк запевнив, що стосовно співробітників відділення будуть прийняті міри адміністративного і дисциплінарного характеру.
5. Sorry бонус за спричинені незручності та за зіпсований настрій запропоновано не було, тому в щирість вибачень банку я не дуже вірю.
- +
- 0
- BlackDog36
- 15 апреля 2021, 16:24
- #
Вітаю! Вже добре, що отримали зворотній зв’язок. Може, й справді зроблять так, як ви хочете.
- +
- 0
- Fantomas2020
- 29 апреля 2021, 14:43
- #
Странная ситуация с телефоном. Либо банк коллекционирует номера телефонов своих клиентов, чтобы использовать в дальнейшем для спама, либо у них в кассе установлено программное обеспечение, которое не позволяют кассиру выдать наличные из кассы без подтверждения смс, которое приходит на телефон. С другой стороны странно, что у Вас нет мобильного телефона (хотя бы кнопочного). Сейчас даже у пенсионеров и детей есть в наличии. Если Вы уже засветили паспорт, то какой смысл скрывать номер своего телефона, который всегда можно поменять?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Все курсы банка |
Після відмови я попросив аргументувати це рішення, посилаючись на норми «Умов і правил», які розміщені на офіційному сайті. У відповідь почув, що «ми не знаємо де це» і «взагалі-то внутрішня інформація». Не погодившись з такою відповідю, я попередив спвробітників, що звернусь до НБУ у відділ захисту прав споживачів фін послуг для інформування про факт обмеження мого права на видачу коштів з власного рахунку і встановлення додаткової умови мати мобільний телефон для проведення касової операції, що є неправомірно. Після цього написав письмову скаргу щодо вищезазаченої ситуації на ім'я Голови правління А-банку (перед тим як скаржитись до нбу, за рекомендаці, необхідно спробувати владнати ситуацію у самому банку), але всупереч ЗУ «Про звернення громадян», представник банку відмовився реєструвати звернення (скаргу). У відповідь я повідомив, що це є незаконно і маю намір викликати поліцію, але поки ми сперечались була натиснута тривожна кнопка і через 2 хв приїхала служба охорони. Причину виклику співробітник банку назвав, що я погрожував поліцією за відмову реєструвати звернення (що є адмін.правопорушенням) та скаргами в нбу, а вони цього злякались))) Охоронці теж не зовсім зрозуміли причину виклику і я сам ще довго сміявся над цією ситуацією. Після цього я покинув відділення, так як вже було 18:00 і банк зачинився. Викликати поліцію, на жаль вже не встиг (((
Ось так, будеш захищати свої права, а на тебе натравлять службу охорони та виставлять як якогось злодія. Не рекомендую!
P. S. до речі, обов’язку мати мобільний телефон при здійсненні касової операції не зазначено в «Умовах і правилах», а також в інших номативно-правових актах.
Дякуємо Вам за відгук, приносимо вибачення за отримані негативні емоції в вказаній ситуації. На сьогодні, дійсно без підтвердження за номером немає змоги зняти кошти з картки. Однак це потрібно лише для підтвердження вашої особистості. Ваше зауваження щодо процесу взяли в опрацювання, дякуємо за те, що допомагаєте нам стати кращими!
Також ви можете залишити звернення у відділенні та за допомогою 7776/чат-онлайну, воно обов'язково буде розглянуто фахівцями.