Лояльність служби підтримки банку до клієнтів у питаннях зарахування незарахованого кешбеку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
Історія перша: АЗС ОККО, програма лояльності Фішка, розрахунок через QRкод на колонці (fishka-pay). У програмі Фішка потрібно зазначити кількість літрів для заправки, перед заправкою. Мав кешбек на АЗС. Скільки у баку точного пустого місця ти не знаєш, і тому вказуєш приблизну кількість, наприклад 25 л. Карта підключена до Фішки через гаманець мастерпас. Сталося наступне — при оплаті карткою замовленої кількості літрів кешбек мені нарахували, але два літри не влізло, і тут же робиться повернення частини коштів, на суму цих двох літрів. І через повернення увесь кешбек на АЗС скасовується. Звертався у службу підтримки, пояснював ситуацію, що з 25 літрів купив 23, і через пару днів кешбек таки нарахували. Я попросив перемонтувати цей глюк, щоб при повернені частини платежу не скасовували увесь кешбек, не знаю, чи зроблять вони… бо незручно.
Друга Історія. Категорія кешбеку Краса. У нас є магазини мережі Prostor, це магазини косметики і побутової хімії, і тд. Має підпадати під красу, як і Ватсонс. Купував пральний порошок, розрахувався карткою а-банку, з увімкнутим кешбеком і …ніякого кешбеку. Виявилось, що мсс-код терміналу не відповідає вказаним для категорії Краса, а інший, якийсь про продаж хімічних речовин (не косметика).Добре, що завжди зберігаю чек, звертався у службу підтримки, пояснив що простор це косметичний магазин, і за тиждень повернули мій кешбек, чи точніше нарахували.
Третя історія відбулась зовсім на днях. У нас в Житомирі зараз «червона зона» карантину. Я купив техніку у магазині Мойо, і ви знаєте, у а-банку є партнерський кешбек з Мойо — 5%. Я замовив на сайті інтернет-магазину замовлення, прийшов його забирати, магазин працює тільки на видачу. І отримав облом — працівники магазину переналаштували термінал з «магазин електроніки» на «точка видачі». У транзакції вказано «Кур'єрські і поштові послуги». І знову мені довелося звернутись у техпідтримку банку, бо якось несправедливо, акція є, купив у мойо — а кешбек не дали :-(. Знову попросили сфоткати чеки. І через пару днів кешбек нарахували.
Нарахування приходить у розділі кешбек від банку, сповіщень немає, але через день дзвонить оператор і каже, що по вашій заявці кешбек нараховано.
Дякуємо за приділений час, відгук та високу оцінку. Ми завжди знаходимось на стороні Клієнтів та залюбки допомагаємо у вирішенні усіх питань. Ми дуже цінуємо Ваш вибір і продовжуємо натхнено працювати для Вас😊💚🍏