Не рекомендую, обман
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 8
- +
- +15
- Toxa David
- 28 ноября 2020, 10:03
- #
Читайте внимательно, при переводе средств указывется комиссия только со стороны данного банка (в вашем случае 0грн со стороны А-банка). Комиссия банка (получателя) согласно тарифам банка получателя (для приват при переводе на кредитную карту «Универсальная», «Универсальная ГОЛД» 0% https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold Тарифы. при переводе (пополнении) карты для выплат 0.5 % від суми https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat Тарифы. А-банк не может и не обязан отслеживать тарифы во всех 75 банках страны. А так же отслеживать на какую карту «для выплат» или «универсальную» вы делаете перевод в процессе самого перевода.
- +
- +13
- Вадим Кирильчук
- 28 ноября 2020, 10:18
- #
Не знаю, в моно автоматом комісію рахує і питань немає. Тоді вони зобов'язані написати при переказі можлива комісія в банку отримувача, а не тупо комісії немає
- +
- 0
- Toxa David
- 28 ноября 2020, 11:03
- #
Еще раз повторю: Каждый банк отвечает только за свои комиссии (считайте что у вас перед глазами постоянно висит надпись «можлива комісія в банку отримувача»). Ну не висит на каждом переходе дороги (зебре) правила перехода дороги. В моно та же история и если просмотреть ветку отзывов моно то можно найти примеры. Попробуйте перевести с карты моно на карту для выплат привата и получите комиссию в 0,5% которую берет приват.
- +
- +13
- Вадим Кирильчук
- 28 ноября 2020, 11:27
- #
Ви представник банку? Тоді надайте офіційну відповідь. А ні - то, будь ласка, не вигоражуйте банк, не розібравшись по суті питання.
В інши банках при переказі чітко вказано, є комісія, чи не має. Або попередження про можливу комісію. А коли в повідомленні чітко вказано, що комісія з одержувача 0 грн - то мені глибоко начхати, що воно «само собою розуміється, що мене дурять». Проста приписка, а накладає вже певні зобовязання.
Попробуйте перевести с карты моно на карту для выплат привата и получите комиссию в 0,5% которую берет приват.
коли я роблю переказ з карти моно - він автоматично пише, що «комісія банка одержувача така то. включити в платіж?»
і я одразу бачу комісію і розумію, переказую я кошти чи ні.
А-Банк так само написав з різницею лише в тому, що КОМІСІЯ З ОДЕРЖУВАЧА 0ГРН
В інши банках при переказі чітко вказано, є комісія, чи не має. Або попередження про можливу комісію. А коли в повідомленні чітко вказано, що комісія з одержувача 0 грн - то мені глибоко начхати, що воно «само собою розуміється, що мене дурять». Проста приписка, а накладає вже певні зобовязання.
Попробуйте перевести с карты моно на карту для выплат привата и получите комиссию в 0,5% которую берет приват.
коли я роблю переказ з карти моно - він автоматично пише, що «комісія банка одержувача така то. включити в платіж?»
і я одразу бачу комісію і розумію, переказую я кошти чи ні.
А-Банк так само написав з різницею лише в тому, що КОМІСІЯ З ОДЕРЖУВАЧА 0ГРН
- +
- 0
- Toxa David
- 28 ноября 2020, 19:27
- #
Не представитель банка. Представитель банка вам ответил в:
Ответ банка Поддержка А-Банк 28 ноября 2020, 14:37
Продолжайте и дальше разговаривать сами с собой. Я вам мешать не буду. Если человек не хочет слушать или читать тарифы перед переводом средств, то это не мои а его проблемы.
Ответ банка Поддержка А-Банк 28 ноября 2020, 14:37
Продолжайте и дальше разговаривать сами с собой. Я вам мешать не буду. Если человек не хочет слушать или читать тарифы перед переводом средств, то это не мои а его проблемы.
- +
- +13
- Вадим Кирильчук
- 28 ноября 2020, 16:01
- #
Мається на увазі і реальний стан речей відрізняються між собою.
З цього всього я зрозумів, що даремно звязався з «таким »недобанком", який не може признати недосконалість виразів при переказу коштів, які вводять в оману клієнта.
Дякую, урок пройдений.
P.S. Інші банки чомусь можуть признати свої певні помилки, адже всі ми люди, але коли так наповзято доводити, що не зовсім зрозумілі для клієнта та банку поняття трактуються по різному - це вже занадто.
Добре, що все це виникло на початку нашої спрівпраці і ви в ній ганебно себе проявили.
Будемо вважати конфлікт вичерпаний з резолюцією «клієнт дурак».
Дякую.
Нових Вам звершень, але з таким підходом думаю ви розвиватися взагалі не будете, а залишитесь на тому самому рівні, а то і деградуєте. Але це вже не мені судити, адже мене і моїх друзів серед клієнтів вашого банку не буде
З цього всього я зрозумів, що даремно звязався з «таким »недобанком", який не може признати недосконалість виразів при переказу коштів, які вводять в оману клієнта.
Дякую, урок пройдений.
P.S. Інші банки чомусь можуть признати свої певні помилки, адже всі ми люди, але коли так наповзято доводити, що не зовсім зрозумілі для клієнта та банку поняття трактуються по різному - це вже занадто.
Добре, що все це виникло на початку нашої спрівпраці і ви в ній ганебно себе проявили.
Будемо вважати конфлікт вичерпаний з резолюцією «клієнт дурак».
Дякую.
Нових Вам звершень, але з таким підходом думаю ви розвиватися взагалі не будете, а залишитесь на тому самому рівні, а то і деградуєте. Але це вже не мені судити, адже мене і моїх друзів серед клієнтів вашого банку не буде
- +
- +23
- Вадим Кирильчук
- 28 ноября 2020, 16:16
- #
І ще одне.
Неділі дві назад написав на службу підтримки, що хочу при вході в веб версію бачити українську мову, а не змінювати її з російської в процесі роботи. І так при кожному відвідуванню сайту.
Обіцяли розібратися, але до цих пір ніяких натяків на вирішення даного питання не наблюдається і про відтермінування термінів не повідомлялося. А навіщо - ми ж в Україні проживаємо.
Неділі дві назад написав на службу підтримки, що хочу при вході в веб версію бачити українську мову, а не змінювати її з російської в процесі роботи. І так при кожному відвідуванню сайту.
Обіцяли розібратися, але до цих пір ніяких натяків на вирішення даного питання не наблюдається і про відтермінування термінів не повідомлялося. А навіщо - ми ж в Україні проживаємо.
- +
- 0
- Вадим Кирильчук
- 16 декабря 2020, 13:05
- #
Питання зі скрипом, але вирішилось.
Банк все таки признав свою помилку.
Банк все таки признав свою помилку.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Все курсы банка |
В додатку при переказі коштів відображається комісія яка передбачена зі сторони А-Банк. В пункті де вказано, що комісія для отримувача 0 грн, мається на увазі, що А-Банк не списує додаткову комісію з отримувача, проте комісії які передбаченні в іншому Банку при зарахуванні коштів не враховуються. Ми дуже зацікавлені в тому, щоб Ви отримували якісний і зрозумілий сервіс, тому ми обов'язково розглянемо Ваші побажання по відображенню пункту комісії одержувача. По розгляду питання ми з Вами зв'яжемось.