Обслуговування ФОП в А Банку особистий досвід
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
- +
- 0
- Иван Слободянюк
- 26 августа 2020, 16:40
- #
З часу подання відгуку та особистої заяви на обслуговування в АТ А-Банк, ні відповідальні працівники, ні будь-хто із АТ А-Банк зі мною не зв'язувався, не надсилав ніяких листів та не робили спроб вирішення проблеми. Сьогодні було безпідставне чергове списання комісії, не зрозуміло за яку операцію. Безконтрольність та свавілля із сторони АТ А-Банк продовжується. На жаль банк ніяким чином не реагує на відгуки про роботу банку та працівників, та, відповідно ніяким чином не вирішує конфліктні ситуації між клієнтом та обслуговуючим банком.
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 27 августа 2020, 16:59
- #
Доброго дня,Іван ! На жаль,нам не вдалось до Вас додзвонитись,щодо відповіді по Вашому відгуку,який Ви залишали раніше про наш Банк. Підкажіть, будь ласка,коли Вам буде зручно прийняти від нас дзвінок і на який номер ? Дякуємо.
- +
- 0
- Иван Слободянюк
- 3 сентября 2020, 10:20
- #
Допишу ще один коментар, щодо мого відгуку по обслуговуванню в АТ А-Банк:
Банк (в особі керівника напрмку МСБ Олександра) визнав проблеми в нарахуванні комісій. Надмірно зняту комісію Банк мені повернув на поточний рахунок, проблеми в цьому напрямку пообіцяли вирішити з розробниками програмного забезпечення. До слова зазначу, що інші банки не знімають будь-які комісії за проходження платежів в пріод 3 9-00 до 20-00.
Дякую Керівнику напрямку МСБ Олександру за приділену увагу та вирішення проблем з обслуговуванням клієнтів в АТ А-Банк
Банк (в особі керівника напрмку МСБ Олександра) визнав проблеми в нарахуванні комісій. Надмірно зняту комісію Банк мені повернув на поточний рахунок, проблеми в цьому напрямку пообіцяли вирішити з розробниками програмного забезпечення. До слова зазначу, що інші банки не знімають будь-які комісії за проходження платежів в пріод 3 9-00 до 20-00.
Дякую Керівнику напрямку МСБ Олександру за приділену увагу та вирішення проблем з обслуговуванням клієнтів в АТ А-Банк
- +
- 0
- Ответ банка
- Підтримка àбанку
- 3 сентября 2020, 12:46
- #
Доброго дня,Іван! Дякуємо, що Ви знайшли час і оцінили нашу роботу! :) Ми цінуємо те, що Ви є нашим Клієнтом і зробимо все можливе, щоб обслуговування в нашому Банку приносило Вам тільки гарні емоції!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.1 | 44.05 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Привітна керівник відділення дала надію, що можливо в банківській системі не все втрачено, але на жаль це виявилось не так, а АТ А-Банк абсолютно не має уяви, як обслуговувати малий бізнес або будь-які юридичні особи, моя думка може бути субєктивна, але не може банк, який працює в правовому полі України та який декларує комфорт для клієнта робити наступні речі:
1. Ідентифікувати клієнта відеодзвінком на популярний месенджер, від служби безпеки банку, з метою показати власний паспорт і обличчя, якесь середньовіччя, можливо для кредиту на телевізор так це норма, але коли мене в відділенні фотографували з картоткою два чи три раза, такий метод ідентифікації мені абсолютно не зрозумілий.
2. Втрачати особисті данні клієнта, в т.ч. і копії документів, тому що щось там з системою чи пропало в системі.
3. Надавати клієнту не достовірну інформацію або не повну інформацію: наприклад, як діяти, коли тобі керівник відділення говорить, що операційний час з 9-00 до 20-00 і в цей проміжок часу за проведення платіжного доручення знімається фіксована комісія, а Служба підтримки категорично стверджує, що так операційний час такий, але в певний проміжок часу комісія одна, а в інший проміжок часу комісія інша, і це все операційний час, а інтернет банкінг завіряє що то вже після операційний час, і я по колу, вибачте, як «повний дебіл», так і не можу (за три тижні обслуговування ) зрозуміти яка і коли комісія з мене стягується і коли оплачуються платіжні доручення надіслані в банк в 17-00 і з якою комісією. Повністю цю інформацію в банку надати не можуть до цього часу. А втрачені 300,00 гривень не зрозуміло за що комісій, відповідно, ніхто не поверне і не збирається повертати
4. Збирати 30000 гривень півдня, щоб видати їх з картки підприємця
5. Порушувати чинне законодавство: сьогодні (20.08.2020) оператор Служби підтримки повідомила, що в банку не працює режим «Дата валютування», хоча дата валютування є обовязковим параметром будь-якого платіжного документа, згідно чинного законодавства України, «і платіжне доручення виконується, після того, як воно набирається» (передаю слова оператора). Як це в усіх банках працює, а в А-Банку не працює. Цікаво коли цей банк перевіряв Національний банк України на відповідність внутрішньої політики банку нормативним актам України?
6. Використовувати не допрацьованого та не зручного програмного забезпечення. Інтернет банкінг А24 для Бізнесу працює з труднощами в деяких меню не відображаються частина операцій, не можливість сформувати підсумкову виписку в бажаних періодах дат, наприклад, щоб сформувати виписку за тиждень для бухгалтерії, мені потрібно якусь частину операцій формувати в підсумковій виписці, іншк частину в оперативній виписці, 20% відсотків набраних платіжних доручень чи надходжень коштів не відображаються в «Історіїї платежів», для того щоб підтвердити платіжне доручення, на компютер постійно скачується якись файл, який постійно потрібно завантажувати, потім запускати, кошмар це так не зручно займає багато лишнього часу, та ще й повільно працює.
І саме головне, що до цих пір не розумію, чому кожен крок ФОПа в банку має здійснюватись через Колл Центр (Службу підтримки) до якої потрібно час, щоб дозвонитись натиснути 5 раз різні кнопки, в результаті чого зєднатись з не професіним та не кваліфікованим оператором не вирішити проблему, тому що оператор (сьогодні це була Катерина) не може переключити на більш досвідченого спеціаліста, і в підсумку все рівно залишитись сам а сам з невирішеною проблемою чи не кваліфіковано наданій консультації…
На жаль, експеримент не вийшов, все вище описане в системних банках просто не можливо, або зведено до мінімума, можливо цьому банку краще працювати в роздрібному сегменті видавати кредити на холодильники і пральні машини, можливо в тому сегменті можна дозволити собі так працювати з клієнтами…
Написав цей відгук, для таких самих, як я підприємців, які цінують свій час, щоб не повторювали моїх помилок та не тратили час і не нерви на такі експерименти з новим обслуговуючим банком.
Дякуємо Вам, що знайшли час залишити відгук про наш Банк, для нас це дуже важливо! Ми обов'язково ознайомимось з усіма пунктами Ваших зауважень та зв'яжемось з Вами для надання відповідей.:)