Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не дають конкретних відповідей на запитання

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
ksysha95 12 июня 2020, 13:24
Було зроблено переказ коштів за кордон (4.06.2020).Через не правильно вказане ім'я отримувача (по моїй вині) була змушена звернутися до відділення для коригування імені отримувача (5.06.2020). Мене попередили, що дана заявка опрацьовується 1-3 робочих дні. Звернулася до банку ще раз (9.06.2020) для уточнення статусу обробки заявки, мене проінформували, що були вихідні, тому заявка ще не опрацьована, але вона подана на прискорення. Телефоную наступного дня, це уже четвертий робочий день, з моменту подання заявки — у відповідь чую тіж самі слова «заявка подана на прискорення, очікуйте дзвінка оператора». На питання який термін вирішення даної проблеми, теж не дають ніяких конкретних відповідей. На питання в чому проблема затримки обробки заявки, говорять тому що були вихідні. Сьогодні п'ятий робочий день з моменту відправлення, кошти досі не має змоги отримати.
Намагалася повернути кошти назад, для того щоб зробити переказ через інший банк. Виявляється також потрібно робити заявку, і термін її опрацювання не відомий.
В чому проблема затримки обробки завки, до цього часу мені не зрозуміло. Знову починаються вихідні, і я не знаю на що мені розраховувати далі.
Дуже розчарована такою ситуацією. Перше враження про банк було дуже позитивне, зараз все змінилося, нікому не порекомендую користуватися послугами даного банку.

Єдине що сподобалось — це обслуговування у відділенні та відсутність черги, низьку оцінку ставлю за те, що працівники як відділення так і гарячої лінії, не дають конкретних відповідей на запитання, а тільки обмежуються загальними фразами: « нажаль ми не можемо сказати строки вирішення питання», «можливо є якісь технічні причини», і улюблена фраза « заявка подана на прискорення».
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 12 июня 2020, 18:31
Доброго вечора, Ксенія. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію, і наші Фахівці зв'яжуться з Вами за результатами вирішення питання.
Приносимо Вам свої вибачення за незручності у цій ситуації.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Все курсы банка

Курс валют в абанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отзывы о абанке 📝 / Не дають конкретних відповідей на запитання