Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Very awful customer service !

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
M37553 18 декабря 2019, 14:47
A bank has a system designed to frustrate foreigners. Customer service is as clueless as the customers. If you need to make a transaction they spend hours chatting online because they also don’t have answers to your questions. Imagine being told your name is too long for a transaction. Oh I’m sorry I didn’t realize I had to have a certain length in name to make banking transactions. Transactions take hours and hours in the bank. The worst is online customer service. The have answers to nothing. No matter what you ask they are quick to say go to the branch. I know I can go to the branch, the entire Odia if the online service is to make it easier and more convenient to get answers to questions. Fix your customer service! This is frustrating.
абанк
Ответ банка
Підтримка àбанку 18 декабря 2019, 16:57
Good day! We are sorry that you experienced any inconvenience in the situation you indicated. In order for us to have the opportunity to verify the information and assist you in resolving the issue, please reply to our private message.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться