Про роботу А-БАНКУ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Сергій Євсеєнко
- 4 декабря 2018, 17:56
- #
Сьогодні, нарешті відвідав Бахмутське відділення А-банку.Там були дужездивовані і не могли зрозуміти чого я від них хочу. В їх системі нічого про мій борг їм не відомо. Рахунок закритий. Картка знищенга. Але співробітник технічної підтримки банку Тетяна по телефону об 11.48 сповістила, що техвідділ займається моєю справою. Що мені вже потрібно заплатити 24 грн. На питання яким чином в технічному відділі є борг вже майже сім місяців не клієнта банку адекватної відповіді я не почув. За що я повинен заплатити за помилки тех. відділу? Маячня, що після закриття рахунків договір працює ще 30 дній. Хлопці та дівчата буть обережні з А-банком, бо навить через роки можете йому бути винні через недосконалу технічну систему яка Вам нарахує фіктивні відсотки, та відсотки на відсотки через якийсь час.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.6 | 44.4 |
USD | 41.8 | 42.5 |
Все курсы банка |
Кандаурову Ю.В.
вул. Батумська, 11
м. Дніпро
49074
Євсеєнка Сергія Андрійовича
вул Партизанська, 149
смт. Ямпіль
Лиманський райн
Донецька оьл.
ЗАЯВА
З весни 2016 року по 06 квітня 2018 року я був клієнтом Вашого банку. Хочу звернути Вашу увагу на непрофесійність та низький фаховий рівень Ваших співробітників Бахмутського відділення А-Банку та технічного відділу.
6 квітня 2018 року заплативши 7 727 грн. по універсальній кредитній карті №5211527307762241, рештки використаного кредита та відсотки, я виявив бажання закрити картку і технічні рахунки. Тільки з третьої спроби це мені вдалося (то ситема не працює, то прохання подумати, то зробіть дзвінок на гачячу лінію і т.д).
Це вдалося мені зробити тільки 9 квітня 2018 року. Картку співробітником банку було порізано, а мені видано довідку про закриття моєї картки №5211527307762241 та технічних рахунків що використовувалися для її роботи чомусь від 6.04.2018 за №180406/926.
І я вже давно забув про існування А-Банку, якби не повідомлення 10.11.2-18р. мені що я заборгував по картці № 5211527307762241 67 грн. Після цього щоденно співробітники банку і технічний відділ нереслідують мене телефонними дзвінками та СМС повідомленнями, весь час називаючи різні суми. На сьогодні це вже 70 грн. 72 коп. І це попри те, що з 12.10.2018 р. в технічному відділі весить заявка на перевірку зроблена одним із співробітників банку. Наше щоденне спілкування крутиться навлоло бажання співробітників банку повідимити мене про заборгованість. Я спочатку пояснював, потім став посилати… в технічний відділ.
Заявка в технічному відділенні знаходиться четвертий тиждень.
Після звернення на гарячу лінію 30.11. 2018 р. співробітник — Юлія Олександрівна пояснила що таких заявок у тех. відділі дуже батато, що треба набратися терпіння і почекати… Чого? Сьогодні прийшла СМС із повідомленням, що до мене запланоно візит кредитного інспектора на 07.12.2018 р.
Це знущання. Чому я не клієнт Вашого банку уже півроку повинен терпіти ці незручності?
Звертаючися до Вас надсилаю копію довідки про закриття картки і технічних рахунків, копію чеку про внесення останнього платежу нарахованного співробітниками банку для закриття картки.
Прошу Вас:
1. розібратися і закрити це питання. Провести внутрішю перевірку діяльності співробітників Бахмутського відділення які припустили непрофесійні дії та притягти їх до дисциплінарної відновідальності до звільненя.
2. повідомити письмово мене про результати в установлені законом терміни.
Повідомляю Вас що в разі не вирішення питання я змущений буду звернутися до суду з проханням примусити Ваш банк компенсувати моральні збитки нанесенні мені непрофесійними діями співробітниками А-Банку в розмірі 200 тисяч гривень.
З повагою до вас Євсеєнко Сергій Андрійович
03 грудня 2018 року