Це не банк-це стрес!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Люди, якщо у вас багато платіжок, то краще в А- банк не заходити, бо вам інші клієнти можуть нахамити, образити, ви можете почути нецензурну лайку і таке інше, а директор банку буде спокійно сидіти і все це слухати і нічого не зробить для того, щоб владнати ситуацію, не пояснить іншим клієнтам, що ви такий самий клієнт як і вони і так само чекали своєї черги і не зобовязані когось пропускати без черги, я розумію почуття інших людей, але я так само на роботі і я теж поспішаю, терпляче чекаю своєї черги і нікого не ображаю і не виказую претензій до інших, бо у них багато платежів і касир довго їх обробляє, та хіба клієнт повинен «відстрілюватись» від інших клієнтів таких як і він, а директор спокійно за цим спостерігати, хіба не він має контролювати цей процес, щоб не було скандалів у банку і люди з нього виходили з гарним настроєм, а не навпаки зі стресом і зіпсутим настроєм на цілий день, на жаль я сьогодні стикнулась не тільки з озлобленими і хамовитими тітоньками, а й з непрофесіоналізмом директора банку, очевидно їй байдуже, що відбувається у відділенні, аби тільки її не зачіпали, мій висновок — директор явно не на свому місці, а порада обминайте цей банк десятою дорогою, принаймні поки не поставлять адекватного і професійного керівника даного відділення, бо до інших працівників в мене претензій нема, порядні, професійні, привітні, чого не можу сказати про директора. В таку ситуацію як я сьогодні може попасти кожен, на рівному місці вам нахамлять, обізвуть, вибачте «пошлють», ви можете почути стільки матюків, що за все життя не чули, просто нізащо, на жаль трапляються і такі «люди» і ніхто від цього не застрахований, моя порада всім хто попав у таку непросту ситуацію- дзвоніть на гарячу лінію, пишіть коментарі, лишайте свої відгуки і не давайте себе в обіду, ніхто не має права вас принижувати і ображати. Чуєте, ніхто не має права принижувати вашу гідність! Ніде і ніхто!
Написать комментарий
Комментарии - 4
Якби була оцінка нуль, а не 5 зірочок, то я б і поставила оцінку відділенню банку повний нуль та ще й з великим мінусом, коли я дозвонилась після багатьох спроб на гарячу лінію, то перше, що в мене спиталися це чи я є клієнтом даного банку, на щастя не встигла ним стати, хоча в мене і були такі наміри, але після такого досвіду, який я отримала сьогодні я ніколи не стану вашим клієнтом і іншим не буду радити, я не клієнт банку, бо не оформила їхню картку, хоча мені пропонували, але по факту я була їхнім постійним клаєнтом, бо здійснювала платежі та інші банківські операції майже щодня і директор банку це знала, тому такого відношення я, звичайно, не очікувала…
А от стали б їх клієнтом — увійшли б до Приват 24 і за незначний час, не довший ніж Вас обслуговував касир банку, — перерахували усі платіжки: без нервів і зайвого клопоту! А від працівника, конкретно — директора, що Ви очікували? Що та дівчина піде на амбразуру, щоб захистити Вашу гідність? Задля того, щоб той інший клієнт тут замість Вас робив відповідні дописи на її адресу? Чи щоб отримати на горіхи від того, можливо, неадеквата десь поза відділенням (або й у відділенні — відділення в основному ж працюють без фізичної охороні, та й були ж вже випадки з розстрілом працівників цього банку)? І що конкретно Ви зробили для захисту Вашої ж гідності?
Я так думаю, що цей допис писав хтось з відділення цього ж банку, директору не потрібно ставати на захист амбразурою, а просто спокійно та адекватно відреагувати на ситуацію, а не мовчати ніби «води в рот набрала», тим самим показуючи, що вона на боці тих оскаженілих від злоби клієнтів, на тей вона директор, щоб вчасно «розрулювати» такі ситуації, а на рахунок того що я зробила на захист своєї гідності я так відповім, я її не втратила, бо не опустилася до рівня тих незадоволених тітоньок, не опустилася до матюків і нецензурної лайки, нікого не ображала і не принижувала, а навпаки наскільки це можливо старалась спокійно їм відповідати, хоча це було дуже непросто, бо їм явно дуже хотілось поскандалати, а на рахунок розстрілів у банку, вибачте, ну це вже смішно, як ви собі це уявляєте, бабулька дістає з хазяйської сумки автомат калашникова і розстрілює директора впритул, бо та просто б її попросила її проявити терпіння і трішки зачекати, а не скандалити, тай по всьому було видно, що бабулька і директор добре знайомі і директор при бажанні міг би з легкістю владнати ситуацію якби того хотіла, але ж ні їй мабуть було дуже цікаво як будуть розвиватися події дальше, а найцікавіше як я буду захищати свою гідність в банку, люди, ви що, ну це ж смішно ,і цікаво, а як конкретно ви хотіли, щоб я її захищала? Шановна «інкогніто» ви при своєму розумі? Як ви конкретно це собі уявляєте? Як клієнти мають захищати свою гідність у банку? Та хіба люди за цим ходять в банк?
І скажіть, будьласка, шановна « інкогніто», хто забороняє людям здійснювати платіжки в банку, хто де хоче там і платить, хто через приват24, а хтось в банку через касу, це законом не забороняється і це право кожного платити як вважає за потрібне і не вам давати мені такі поради, здійснюйте свої власні платежі хоч через марс24
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.4 |
Все курсы банка |