Неякісний сервіс операторів колл центру

MMarina MMarina
2 сентября 2016, 10:46
без оценки
Я була шокована, звісткою, про те, що замість 1300,00 грн повинна заплатити 2570,00.
На свою голову скористалася «Швидкою готівкою», у серпні сталася затримка з погашенням щомісячного платіжа, 24 серпня я відвідала відділення А банку в м. Полтава на м-ні Незалежності, хотіля дізнатися, розмір штрафу та пені, в разі, якщо оплату проведу 01.09. Мене взагалі не змогли проконсультувати і порадили звернутися до колл центру. У колл центрі мене «мурижили» коло 1 години, єдине, що я змогла з них вибити — штраф вираховується за такою формулою — 0,029% від повної заборгованності на день, + 20 грн за сам факт прострочки. Сума заборгованості була 7600,00 (трохи заокруглюю). За нескладними підрахунками, виявилося, що штраф складатиме не більше 100 грн. У приват 24 дійсно, відображалася така інформація, 30 серпня обовязковий платіж складав 1287,00грн. А 1 вересня 2570,00. Після оплати 1300 грн 1 вересня, я зателефонувала на гарячу лінію, де мені повідомили абсолютну іншу інформацію — 1 день=1,5% від всієї суми заборгованності,+ 500грн коміся (?????)
Якби я знала, що у вас такі умови, я б із-під землі дістала ті нещасні 1220,00 грн для оплати кредиту у серпні, але мені було вигідніше переплатити 100 грн.
Я буду звертатися до головного офісу, до всих можливих інстанцій, люди добрі, мені здається, пора жити цивилізовано, а не прикривати бандитський облік табличкою «банк».
Вимагаю, щоб ви розібралися з цією ситуацією, вимагаю покарати фінансово оператора, який мене проконсультував некоректно!

Комментарии (2)

+
0
inna1pon
inna1pon
2 сентября 2016, 14:26
#
А я взяла 5000 грн. и тоже самое.
+
0
ABankQM
ABankQM
3 сентября 2016, 19:22
#
Шановний Клієнт!
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію
З повагою, А-Банк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться