абанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
Програма зависає на екрані загрузки, в мене там не велика сума і я не можу їх зняти. Що це може бути і коли запрацює програма. Дякую
Написать комментарий
Наперед вдячна!
Написать комментарий
Написать комментарий
Та ще питання одразу, згідно ''Вимог НБУ повідомляти у 2024 році банк(і) про плануєму суму надходженнь''. Взагалі я пенсіонерінших доходів не маю, у вашому Банку відкрита картка тільки для отримання допомоги від партнёрів по програмі ''е-Допомога'', як літньої людине. Надходженнь не було. Мені треба до вас являтися, підтверджувати плануєму суму надходжень, що вона мені не відома? До цього ще повітряні тривоги — наврядчи у цей час ви працюєте, а мені добіратися з іншого кінця міста, до відділення вашого де відкрито картку. Чи можливо повідомити іншими шляхами, якщо у даному випадку це дійсно треба?
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Є скріни переписки, чек оплати.
Прошу заблокувати картку шахрая і повернути мої кошти.
Оплата була здійснена 03.12.2023.
При потреба надам більше подробиць.
Олх платформа не реагує на мої повідомлення, тому прошу реагувати якомога швидше, щоб убезпечити потенційних жертв шахрая.
Дякую
Написать комментарий
В той самий день мені заблокували карту через «фінмоніторинг».
Я якщо не помиляюсь в той самий день (або на наступний) вийшов на відеоверифікацію де відповів на всі питання звідки гроші і т.д. Також в телеграм надав всі докази щодо свого офіційного доходу (які перевищують суму яку я отримав на карту).
З того часу (по сьогодні) банк не розблоковує мій рахунок. Завтра буде місяць як гроші заблоковані. Сам банк досі нічого не повідомляє.
Просто каже цитую:
«Заявка на опрацюванні, Вам потрібно очікувати дзвінка від спеціаліста.
Орієнтований термін дзвінка протягом 5 робочих днів.»
Це ↑ повідомлення я вже чув 24 жовтня, 28 жовтня, 29 жовтня, 12 листопада, 15 листопада, а також декілька разів по телефону, дати назвати не можу.
Чому банк просто так заблокував кошти? Якщо є всі документи про офіційний дохід…
Чому я маю платити всі податки, офіційно все робити, а потім просто зупити роботу свого закладу через те що банк вирішив просто заморозити кошти?
Комментарии (4)
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Чи є можливість обміну валют через інтернет банк, якщо так то яка комісія за дану операцію?
Чи можна переказати валюту через свіфт платіж дистанційно без відвідування відділення?
Написать комментарий
Написать комментарий
Наперед вдячна!
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Є квитанція про оплату, можу надати!
Продають товар і просять попередню оплату за доставку. Скинув 200грн. Після перерахунку об’ява стає неактивною і ось таке повідомлення: «Ви більше не можете надсилати повідомлення цьому користувачу, оскільки його профіль вимкнениий».
Написать комментарий
Комментарии (1)