Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Rodashchuk
Rodashchuk
27 октября 2021, 14:54
Олена
Доброго дня. Мою картку заблокували. Не попередивши мене. Поясняючи, що хтось не підтвердив платіж на мою картку. Моїй карткі від сили 2 тиждня, ніхто не перекидав на ню кошти, кроми самої мене з моєї другої картки приват банку. Співробітники банку, обіцяли зі мною звязатись на протязі 3 днів і вирішити питання. Я писала і на почту, і в додаткк і телефонувала на гарячу лінію. І ось пройшло 7 днів і після того як я уже почала телефонувати дуже часто, вони відповіли що банк не хоче зі мною співпрацювати, щоб я поїхала в віділення і забрала свої кошти. Віділення найблище за 170 км. Я вагітна на 8 місяці. Перенесла 2 візита до лікаря бо мої кошти заблоковані, і не маю змогу поїхати і забрати їх. Співробітники банку нічого не можуть пояснити. Кажуть одне й те саме. На моє запитання яке вони мали право взагалі блокувати мою картку без мого відома, вони відповідають що це банк вирішив. А я вибачаюсь, я спокійно користуюсь карткой, а банк може отак просто блокувати мої кошти, не кридитні, а мої, не звязуватись зі мною тиждень, а потім посилати мене в віділення яке знаходиться за 170 км. Ви знущаєтесь над людьми, чи совісті взагалі немає ні в кого?
абанк
Ответ банка
27 октября 2021, 16:09
Доброго дня! Розуміємо, що зазначена ситуація викликала незручності. Дійсно, якщо до Банку надходять скарги від відправників коштів про не підтвердження переказів на картку одержувача, картка може бути тимчасово обмежена до підтвердження та з'ясування операцій. Будемо раді перевірити всю інформацію та надати Вам рекомендації щодо вирішення цього питання. Просимо надати відповідь у приватному повідомленні.

Комментарии - 2

+
+15
Rodashchuk
Rodashchuk
27 октября 2021, 16:19
#
Ну то ніхто не перекидував мені гроші, окрім мене, перекидала лише я з приватбанка. Що це таке? Любий може взяти пожалітись на кого захоче? І в моїх транзакціях переводи тільки від мене. Нікому свої данні картки не давала. По якому закону мої кошти заблокували, 7 днів не могли набрати, а потім як набрали то звертайтесь в віділення. Будьте людьми. Ніде не бачила такого відношення. У любому іншому банкі вирішують такі питання за 10 хвилин і то так не роблять, а дзвонять і відразу вирішують проблему. А тут живеш собі, складаєш гроші на карткі, а вони взяли заблокували, і все. А ти роби що хочеш. Нелюди, обманщики і афіристи
+
0
Підтримка àбанку
Ответ банка
Підтримка àбанку
27 октября 2021, 16:52
#
Відповідно до Умов і правил Банку 1.1.3.2.15 (детальніше за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk), Банк може запросити у Вас підтвердження проведених по картці операцій та тимчасово обмежити користування карткою. Детальніше за цим посиланням. Ми детально перевіримо інформацію і зв’яжемось з Вами.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться