×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
- Mel UA
- 22 января 2021, 11:34
- Mel
Доброго дня, шановні представники банку! Раніше вже писали на форумі про блокування картки літній людині, а тепер і з моїм батьком (83 повних роки) трапилася аналогічна ситуація, при P2P переказі 21.01 було заблоковано КДВ мого батька, коли тато звернувся на теплу лінію, то повідомили: через вайбер або телеграм пройдіть відеоідентифікацію, в нього немає смарта і не ТРЕБА йому, тоді і не розблокуємо, МАРАЗМ, іншого слова не підберу, прийдіть у відділення, ЯК!!!, ви швидку оплатете при тому, що зараз локдаун, було запропоновано нами поставити будь-які запитання, тобто дівоче прізвище матері і тому подібне -відмова, нащо тоді заводити усю секретну інфу у відділенні банку, якщо вимагаєте купити смарт, запропонуйте безкоштовно, як подарунок від банку)) і ми тільки за, а на… у вашому стилі запропонувати кредит і купити телефон і останнє, саме головне: транзакція була здійснена на суму 6 грн, не 6 млм, не 6 тис, а 6 грн!!! Залишаю прізвище батька для контакту та для розблокування картки для подальшого користування послугами банку дистанційно. Дякую за роботу.
Ответ банка
22 января 2021, 16:06
Доброго дня! Розуміємо, що додаткове підтвердження операції викликало у Клієнта деякі незручності. Ми завжди намагаємося зробити наш сервіс максимально комфортним і зручним для користування. В даному ж випадку додаткове підтвердження створено тільки для того, щоб зберегти кошти Клієнта в безпеці, в разі якщо його карта або фінансовий номер телефону будуть загублені або ж вкрадені. При дзвінку наш Співробітник буде впевнений, що номер знаходиться у Клієнта і засоби використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на картці і не допустити шахрайства відносно нашого Клієнта. Ми детально перевіримо інформацію по Вашому питанню і зв'яжемося з Клієнтом.
Курс валют в абанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.5 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.4 |
Все курсы банка |