Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Николаев, пр-т Центральный, 135/2
Адрес:
Николаев, пр-т Центральный, 135/2
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-17:00, перерыв: 13:00-13:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
olehbezbakh
13 июня 2025, 9:38
Шановні потенційні клієнти А-БАНК, категорично не раджу користуватися послугами цієї установи. Четвертого червня 2025 року дружина внесла мені на картку особисті кошти, через касу у місті Миколаїв, 13 червня власна картка була заблокована з вимогою надати документи про походження коштів. Звертаю вашу увагу: кошти власні, не кредитні, дружина та я — багато років клієнти А-БАНК! Отже, якщо бажаєте зберегти час та нерви нікому не раджу користуватися будь-якими послугами А-БАНК, особливо робити які-небудь операції з готівкою!
Комментарии (8)
Ответ банка

Добрий день!
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Наразі Ваше питання є успішно вирішеним. Впевнені, що нам вдасться змінити Вашу думку на краще та продовжити співпрацю
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Наразі Ваше питання є успішно вирішеним. Впевнені, що нам вдасться змінити Вашу думку на краще та продовжити співпрацю
При переводе между своими картами с АБАНК на Пумб
суммы в размере 1460грн 55коп,
чтобы оплатить коммуналку,
АБАНК заблокировал счёт
и указал причину, из-за
Финмониторинга, теперь
очень переживаю, сумма
хоть и небольшая, 2589грн,
но почитал, что АБАНК
берёт комиссию очень
большую с денег до 30%
при закрытии счета.
Комментарии (2)
суммы в размере 1460грн 55коп,
чтобы оплатить коммуналку,
АБАНК заблокировал счёт
и указал причину, из-за
Финмониторинга, теперь
очень переживаю, сумма
хоть и небольшая, 2589грн,
но почитал, что АБАНК
берёт комиссию очень
большую с денег до 30%
при закрытии счета.
Ответ банка

Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято про зняття обмеження, проте ми мусимо зауважити, що картку фізичної особи не варто використовувати для підприємницької діяльності для уникнення схожих обмежень. Також зауважимо, що банком не передбачено комісію в розмірі 30% у разі дебетування коштів після обмеження фінансового моніторингу. Така ситуація може скластись лише у випадку відповідності операцій за рахунком пункту 3.3.25 Умов та правил:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
За результатами ретельної перевірки Ваших фінансових операцій було прийнято про зняття обмеження, проте ми мусимо зауважити, що картку фізичної особи не варто використовувати для підприємницької діяльності для уникнення схожих обмежень. Також зауважимо, що банком не передбачено комісію в розмірі 30% у разі дебетування коштів після обмеження фінансового моніторингу. Така ситуація може скластись лише у випадку відповідності операцій за рахунком пункту 3.3.25 Умов та правил:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
05.04 подав заяву на розірвання договору с банком сказали що розгляд буде 72 години
Через декілька днів написав сказали що регламент збільшено і заявку буде опрацьовано 16.04
Зателефонував 16.04 знову мені кажуть що регламент збільшено, це мої кошти і я вимагаю їх повернути!
Це то ж саме що я би вам платив по кредиту тільки я чомусь повинен платити вчасно до своїх грошей ви відноситесь відповідально, а от що до коштів клієнтів то відповідальністю там і не пахне
Ще мені служба підтримки каже що «ми вас запевняємо що ми працюємо над вашою заявкою»
Як я повинен вірити в це якщо ми розриваємо договір?
Є підозри що банк може закритися дуже дивно працює служба підтримки
Комментарии (2)
Через декілька днів написав сказали що регламент збільшено і заявку буде опрацьовано 16.04
Зателефонував 16.04 знову мені кажуть що регламент збільшено, це мої кошти і я вимагаю їх повернути!
Це то ж саме що я би вам платив по кредиту тільки я чомусь повинен платити вчасно до своїх грошей ви відноситесь відповідально, а от що до коштів клієнтів то відповідальністю там і не пахне
Ще мені служба підтримки каже що «ми вас запевняємо що ми працюємо над вашою заявкою»
Як я повинен вірити в це якщо ми розриваємо договір?
Є підозри що банк може закритися дуже дивно працює служба підтримки
Ответ банка

17 апреля 2024, 13:03
Добрий день!
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На
жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим
регламент розгляду збільшений. Ми обов'язково перевіримо Ваші
звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Наразі Ваше питання вирішене
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На
жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим
регламент розгляду збільшений. Ми обов'язково перевіримо Ваші
звернення до Служби підтримки, на коректність консультації.
Наразі Ваше питання вирішене
Добрый день! 29.03.2024 розоравала договор с банком абанк, подписала договор о закрытие счета, указала реквизиты на возврат средств на другой банк. Сказали ожидать до 72 часов, прошло 72 часа, пишу поддержке, говорят ожидать, очень много заявок якобы…потом написали ждать до 5 рабочих дней
Пишу им вечером, уже ожидать нужно до 9.04…
Это ужас …
С другими банками проблем никогда не возникало о возврате средств
Прошу банк, откликнутся на мое обращения, и вернуть мне мои средства!!!
Комментарии (1)
Пишу им вечером, уже ожидать нужно до 9.04…
Это ужас …
С другими банками проблем никогда не возникало о возврате средств
Прошу банк, откликнутся на мое обращения, и вернуть мне мои средства!!!
Ответ банка

Добрий день! Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений. Наші Спеціалісти роблять все можливе, для скорішого вирішення Вашого питання. Передали питання на пришвидшення, просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.