Курс валютв абанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отделение абанка: Хмельницкий, ул. Каменецкая, 122
Адрес:
Хмельницкий, ул. Каменецкая, 122
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
7 июля 2023, 16:15
Добрий день!
Нам прикро, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення.
Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Умови видачі купюр для всіх клієнтів є однаковими, тому у касира немає мети видати купюри лише старого зразку, а тим більше — вибирати такі купюри з каси.
Стосовно пропозицій банку, ми прагнемо ознайомити клієнтів з новими продуктами в Абанку та розповісти про наші переваги, але в жодному разі не бажаємо Вас відмовити від послуг Monobank, тож перепрошуємо, якщо це виглядало нав'язливо. Ми бажаємо бути корисними для Вас при будь-якому візиті до відділення.
Стосовно звернення в Службу Підтримки, ми вже перевірили діалог та опрацювали його зі співробітниками. Шкода, що Ви прийняли рішення про закриття рахунків в нашому Банку. Сподіваємось, що Ваше рішення зміниться і в нас ще буде можливість співпрацювати з Вами в майбутньому.
Нам прикро, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення.
Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Умови видачі купюр для всіх клієнтів є однаковими, тому у касира немає мети видати купюри лише старого зразку, а тим більше — вибирати такі купюри з каси.
Стосовно пропозицій банку, ми прагнемо ознайомити клієнтів з новими продуктами в Абанку та розповісти про наші переваги, але в жодному разі не бажаємо Вас відмовити від послуг Monobank, тож перепрошуємо, якщо це виглядало нав'язливо. Ми бажаємо бути корисними для Вас при будь-якому візиті до відділення.
Стосовно звернення в Службу Підтримки, ми вже перевірили діалог та опрацювали його зі співробітниками. Шкода, що Ви прийняли рішення про закриття рахунків в нашому Банку. Сподіваємось, що Ваше рішення зміниться і в нас ще буде можливість співпрацювати з Вами в майбутньому.
Стосовно ситуації саме з доларом, відкривати депозит, щоб зняти через 3 місяці за 37.5 немає сенсу, бо в обмінниках 37.3 і можна попросити обрати свіжіщі.(користувався банком, бо була гарантія, що можу забрати всі новими купюрами за проханням).
Стосовно всього іншого — хіханєк, спам з послугами на телефон, нав’язування послуг при візитах, навіть якщо просто стоїш у касу — це непрофесійно.
Гадав, приват банк один з найгірших але ні, є й отакі «цікавіші».
Ще й якщо прийшов, як партнер з монобанку (окремі ситуації), постійно вмовляють відмовитись від їх послуг, розказуючи, що в них все краще. «Такі собі партнери» — таке ставлення буде і з клієнтом в майбутньому.
Написав за проблему в телеграмі, оператор навіть не вникнув. Поспав розказувати, які в них вигідні умови, і які в них класні картки. Жесть… Вказавши ще раз, що очікував вирішення проблеми, нічого не відповіли, лише знов почали казали, що їх картки буде класні в міжнародному плані… Хоча за це ніхто не питав. Закрив усі рахунки і жодних депозитів там більше не буде!