Курс валютв абанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отделение абанка: Павлоград, ул. Шевченко, 71
Адрес:
Днепропетровская область, Павлоград, ул. Шевченко, 71
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Yanapas999
3 августа 2024, 14:15
Я багатодітна мама, в мене четверо дітей. 1.08 благодійний фонд Естонська рада у справах біженців надав мені фінансову допомогу. Як тільки кошти зайшли на карту їх тут же заблокували, за превищеня ліміту надходжень, і сьогодні вже третій день як я не можу зняти кошти, я розумію що банку по барабану за що мені купляти продукти дітям, памперси, тим більше ця карта є моєю основною картою. В надходженнях чітко написано від кого поступили кошти, що ще тут потрібно доказувати? В чат боті кажуть одне і теж, надайте чеки від фонду що це дійсно він вам зробив переказ, тільки фонд квитанцій не надає, так мені сказали. І що тепер робити не розумію, сумма не маленька 54000 грн.
Комментарии (4)
Ответ банка
3 августа 2024, 16:18
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду. Будемо раді співпрацювати надалі.
Дякую Підтримці Абанку, та співробітникам за те що відповідають швидко та знаходять рішення, а також швидко зараховують виплати на картку та без комісії мені подобаєтся☺
Комментарии (1)
Ответ банка
20 апреля 2024, 8:42
Дякуємо за відгук! Ваша підтримка надихає нас працювати ще краще🍏
Мало того чтосотрудники отделения никак не информировали при оформлении карты, так при закрытии карты выдали справки с «левым«адресом. Так еще и сотрудники горячей линии, «оскорбились» после подачи жалоб за ложную информацию от этих сотрудников, и заблокировали мои звонки на горячую линию, якобы я их чем-то оскорбил. Теперь только один выход обращаться к юристу по причине предоставления недействительных справок с «левой» информацией.
Комментарии (1)
Ответ банка
24 января 2024, 17:47
Добрий день!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш Банк.
Згідно з Умовами та правилами надання послуг Банку, а саме пункту 2.3.6. «В разі, якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування.
Ви можете продовжувати користуватися дистанційно мобільним застосунком АБанк24 для контролю Ваших рахунків.
Наразі, Ваше питання знаходиться в роботі ми зв'яжемось з Вами за вирішенням.
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш Банк.
Згідно з Умовами та правилами надання послуг Банку, а саме пункту 2.3.6. «В разі, якщо Клієнт виявляє неповагу до працівників Банку та/або застосовує ненормативну лексику, Банк має право відмовити у наданні послуг із застосуванням Каналів дистанційного обслуговування.
Ви можете продовжувати користуватися дистанційно мобільним застосунком АБанк24 для контролю Ваших рахунків.
Наразі, Ваше питання знаходиться в роботі ми зв'яжемось з Вами за вирішенням.
Дякую, А банку вирішили моє питання швидко
Написать комментарий
Ответ банка
16 января 2024, 12:40
Завжди раді допомогти 🍏
Заблокировали счет без предупреждения!
Есть просроченная задолженность в моно-банке.
Я уже договорилась с моно банком о реструктуризации.Так как живу у префронтовой зоне и у меня поврежден дом.
Вы та тут при чем?
Комментарии (12)
Есть просроченная задолженность в моно-банке.
Я уже договорилась с моно банком о реструктуризации.Так как живу у префронтовой зоне и у меня поврежден дом.
Вы та тут при чем?
Ответ банка
5 мая 2023, 18:45
Доброго дня!
У разі наявності негативної кредитної історії, Банк може встановити обмеження на користування кредитним лімітом, а саме: зняття готівки, проведення платежів, здійснення оплати в інтернеті та торгових точках, за рахунок кредитного ліміту. Інформацію про кредитну історію Ви можете перевірити у зовнішньому бюро кредитних історій УБКІ (https://www.ubki.ua/).
Обмеження знімається після погашення простроченої заборгованості в інших банках та оновлення інформації в УБКІ. Після погашення простроченої заборгованості в інших банках, Ви можете надати документи до банку, які підтверджують даний факт, ми розглянемо можливість зняття обмеження достроково.
У разі наявності негативної кредитної історії, Банк може встановити обмеження на користування кредитним лімітом, а саме: зняття готівки, проведення платежів, здійснення оплати в інтернеті та торгових точках, за рахунок кредитного ліміту. Інформацію про кредитну історію Ви можете перевірити у зовнішньому бюро кредитних історій УБКІ (https://www.ubki.ua/).
Обмеження знімається після погашення простроченої заборгованості в інших банках та оновлення інформації в УБКІ. Після погашення простроченої заборгованості в інших банках, Ви можете надати документи до банку, які підтверджують даний факт, ми розглянемо можливість зняття обмеження достроково.
Имееться карта зеленая уже давно.Всегда платила во время.Но когда ввели военное положение, на работе произошло сокращение, через месяц нашла другую, но зарплата не большая, лучше такая нежели ни какая.Оплачивать и жить на деньги которые сейчас получаю кредит не могу, я не отказываюсь платить просто эту сумму в месяц сейчас не могу.Я мать одиночка живу с сыном 10 лет.Кормить и платить за жилье тоже надо.Так вот, как порядочный клиент обратилась в банк описала ситуацию, что б зделали мне реконстпуризацию так как мой доход сейчас совсем маленький…на что я получила отказ (((Жаль что в этом банке все не для людей (((не рекомендую, отношение свинское ((и так не легко сейчас …пытаешься платить как-то что б остаться клиентом хорошим, а они на уступки даже людям не идут…
Комментарии (1)
Ответ банка
5 октября 2022, 13:37
Добрый день! Банк понимает сложившуюся ситуацию и не начисляет пени и штрафы за несвоевременное внесение платежей, однако обязательный платеж по кредиту необходимо вносить согласно графику своевременно. Обращаем Ваше внимание, что начисление процентов по кредиту проходит в стандартном режиме. Банк рассматривает реструктуризацию индивидуально для каждого Клиента, могут влиять множество факторов.
Ранее когда Вы обращались, в начале войны, Банк действительно не мог Вам предложить реструктуризацию.
Наши специалисты написали Вам и сообщили про актуальные предложения для Вас.
Ранее когда Вы обращались, в начале войны, Банк действительно не мог Вам предложить реструктуризацию.
Наши специалисты написали Вам и сообщили про актуальные предложения для Вас.