Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Кривой Рог, пр-т Почтовый, 1
Адрес:
Днепропетровская область, Кривой Рог, пр-т Почтовый, 1
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Yulipopova
31 июля 2025, 13:46
Я користуюсь послугами банку 2 роки, роблю один і теж самий платіж зі свого рахунку в Нідерландах на рахунок в А-банку, через додаток SEPA. Зазвичай гроші заходять впродовж 3 годин. Зараз банк тримає гроші на перевірці, при чому додаткових документів не запрошує і каже, що перевірка буде проходити 7 днів. Я телефонувала на гарячу лінію банку, приходила в відділення банку. Ніхто в мене не просить додаткових пояснень про гроші, просто кажуть чекати 7 днів. Гаряча лінія НБУ пояснила, що немає таких термінів для перевірки. Із-за цієї ситуації, я вимушена була відкрити рахунок в іншому банку. Хто мені компенсує мої додаткові витрати і чому А-банк безкарно користується моїми грошима. Не рекомендую довіряти гроші ганебному банку з низьким рівнем спеціалістів.
Комментарии (1)
Ответ банка

Добрий день! Дякуємо за Ваше звернення та прийнятий дзвінок.
Безпека є одним з ключових пріоритетів нашого банку. Деякі платежі дійсно можуть потребувати додаткової перевірки, згідно з Умовами та Правилами. Проте, наразі Ваше питання є успішно вирішеним.
Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку на краще та продовжити плідну співпрацю.
Безпека є одним з ключових пріоритетів нашого банку. Деякі платежі дійсно можуть потребувати додаткової перевірки, згідно з Умовами та Правилами. Проте, наразі Ваше питання є успішно вирішеним.
Впевнені, нам вдасться змінити Вашу думку на краще та продовжити плідну співпрацю.
Хотіла покласти купюри на свою валютну карту, купюри нові та не пошкоджені, тільки з обмінника, де їх ПЕРЕВІРИЛИ.6 купюр не взяли, бо вони не гарні. Повторюю, вони всі були ідентичні
Так раніше любила ваш банк, нажаль відношення вже не те
Комментарии (2)
Так раніше любила ваш банк, нажаль відношення вже не те
Ответ банка

Добрий день! Ми вдячні за прийняти дзвінок
Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні». У разі наявних ознак пошкодження в касі дійсно можуть відмовити у прийнятті банкноти, адже наш Банк не працює з інкасо. На жаль, у вашому випадку касир виявила ознаки пошкоджень у вигляді надривів та плям на деяких купюрах, що зобов'язувало її дотримуватися внутрішніх процедур банку.
Проте, ми в будь-якому разі вдячні за Ваше звернення, адже цей відгук допомогає покращувати наш сервіс
Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні». У разі наявних ознак пошкодження в касі дійсно можуть відмовити у прийнятті банкноти, адже наш Банк не працює з інкасо. На жаль, у вашому випадку касир виявила ознаки пошкоджень у вигляді надривів та плям на деяких купюрах, що зобов'язувало її дотримуватися внутрішніх процедур банку.
Проте, ми в будь-якому разі вдячні за Ваше звернення, адже цей відгук допомогає покращувати наш сервіс
Я поповнила свої особисті гроші. Ліміту не було на карті, на цієї картки були і більше гроші, але чомусь вони вирішили саме в цей момент заблокувала. Кормлять то через годину відповідь, то через день з 8:00 буде відповідь, а відповіді немає і досі. Я дала всі квитанції підтвердження що це мої особисті кошти!!! Що за Бред з цим банком??? Ніякого звʼязку нема! Одні боти у всіх месенджерах!!! Просто жах, я думала це супер банк … банк візьміться вже за розум! Чи ви спеціально робите так щоб у вас було мало клієнтів!!! Поверніть мої гроші, я не буду чекати! За що мені їсти ??? За що купляти речі ??? Це не смішно, я не збираюсь чекати по дню і так до місяців!!! Так як я клала своїми руками ці гроші і дала на це квитанції!!!
Комментарии (3)
Ответ банка

Добрий день!
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Наразі усі з наданих Вами до банку документів пройшли опрацювання. На жаль, їх недостатньо для вирішення питання. Очікуємо від Вас запитувані документи.
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Наразі усі з наданих Вами до банку документів пройшли опрацювання. На жаль, їх недостатньо для вирішення питання. Очікуємо від Вас запитувані документи.
Стала клієнтом банку близько року тому. Станом на сьогодні дуже задоволена послугами та сервісом. Можливість сплачувати комунальні послуги і поповнювати мобільний телефон без комісії. Дуже зручно також переказувати кошти як за номером карти так і телефону. Кредитний ліміт і пільговий період, який дає можливість розрахувати свої платежі. Особисто для мене ПРИЄМНИМ БОНУСОМ Є РОЗСТРОЧКА НА ВИТРАТИ (готівковий кредит з мінімальною відсотковою ставкою). Оплата частинами на покупки дає змогу купувати товари і економити одночасно (діє постійний кешбек)! Сподіваюся що надалі перелік послуг буде ще більше. Щиро дякую за сервіс. Бажаю колективу А-банку вдячних клієнтів, злагодженої роботи колективу і процвітання.
Написать комментарий
Ответ банка

Дякуємо за Ваш відгук! Ми раді, що Ви задоволені нашими послугами та сервісом. Ваші слова надихають нас працювати ще краще. Обіцяємо і надалі розширювати перелік наших послуг💚
Протягом понад двох місяців я чекаю на вирішення питання щодо блокування мого банківського профілю. Сума в розмірі 27 000 гривень залишається недоступною на рахунку, і не зважаючи на повторні запити, банк відкладає вирішення проблеми на п’ять днів. Щоразу, коли мине термін, мені повідомляють про надмірне навантаження та вимагають чекати додатковий час, обіцяючи зв’язок із профільним фахівцем, але жодного разу я не отримував дзвінка від банку. Також я двічі звертавсь у відділення де працівники просто розводили руками. Якщо ви хочете уникнути ризику втрати коштів, раджу утриматися від використання цього банку.
Комментарии (1)
Ответ банка

Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки.
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок, раді що питання вирішено. Будемо намагатись отримувати від Вас надалі лише найвищі оцінки
Дякуємо Вам за прийнятий дзвінок, раді що питання вирішено. Будемо намагатись отримувати від Вас надалі лише найвищі оцінки
07.06.23г.Пришла в банк обналичить деньги через кассу.В спешке забыла свой телефон рядом с окошком кассы, уехала и через некоторое время обнаружила что пропал телефон.Я, вернулась обратно в банк предположив может там его забыла.С порога сотрудники банка меня узнали и сразу же поинтересовались не теряла ли я свой мобильный телефон? Я, была приятно удивлена и благодарна за бдительность сотрудников.
Хочу поблагодарить кассира и сотрудников банка за честность и отличное обслуживание.
Спасибо, девочки Вы просто супер
Слава Украине
Написать комментарий
Хочу поблагодарить кассира и сотрудников банка за честность и отличное обслуживание.
Спасибо, девочки Вы просто супер
Слава Украине
Ответ банка

Дякуємо за високу оцінку та відгук. Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! Героям Слава! 🍏😊
Были проблемы с оформлениям зарплатной карты, оператор отделения сказал ждать звонка банка когда они решат эту проблему.
11.07.2022 позвонили с банка и сказали что проблема решена и можно ехать оформлять карту, поехал 15.07.2022 в банк (поскольку работаю с понедельника по пятницу и смогли отпустить пораньше с работы только в пятницу) и что опять они не могут сделать мне карту чтобы я мог получать зарплату.
На вопрос почему не могут сделать карту — не отвечают.
На вопрос зачем было звонить и говорить что проблема решена — не отвечают.
Халатное отношение.
В другом банке не могу открыть карту потому что предприятие сотрудничает только с, А Банк.
В итоге из-за такой халатности могу потерять работу.
«Отличный» банк!!!
Комментарии (1)
11.07.2022 позвонили с банка и сказали что проблема решена и можно ехать оформлять карту, поехал 15.07.2022 в банк (поскольку работаю с понедельника по пятницу и смогли отпустить пораньше с работы только в пятницу) и что опять они не могут сделать мне карту чтобы я мог получать зарплату.
На вопрос почему не могут сделать карту — не отвечают.
На вопрос зачем было звонить и говорить что проблема решена — не отвечают.
Халатное отношение.
В другом банке не могу открыть карту потому что предприятие сотрудничает только с, А Банк.
В итоге из-за такой халатности могу потерять работу.
«Отличный» банк!!!
Ответ банка

Добрый день! Приносим извинения за все неудобства в указанной ситуации. Благодаря Вам мы разобрались в возникшей сложности и успешно ее исправили. Рады, что нам удалось помочь Вам в открытии необходимой карты. Сделаем все возможное, чтобы в дальнейшем получать от Вас только положительные отзывы!
Очень оперативно и быстро оказывают помощь по онлайн банкингу … Спасибо
Написать комментарий
Ответ банка

Добрый день! Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку. Нам очень приятно, что Вы оценили работу наших Сотрудников! 😊🍏
Ответ администратора
9 июня 2022, 11:08
Отзыв не засчитан (на 09.06.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.