Курс валютв абанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отделение абанка: Киев, ул. Анны Ахматовой, 5
Адрес:
Киев, ул. Анны Ахматовой, 5
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
mykola2024
2 октября 2024, 15:49
Вітаю! Написав заяву про розірвання відносин з банком. Картою користувався для власних потреб, не часто. Заяву, банк отримав, ще 30 вересня та в чаті підтримки та за номером телефону банку повідомили, що питання буде вирішено до 1 дня всіх документів достатньо та мої особисті кошти перерахують на мій рахунок — іншого банку. Станом на сьогодні, неможливо щось з’ясувати, чат-бот присилає шаблоні відповіді, які навіть не відповідають на задані питання додзвонитись також неможливо. Немає контакту та поваги до клієнта. Повідомляли про вирішення питання протягом 24 годин, проте вже 3 дні не надають інформацію та ігнорують. Прошу вирішити дане питання в найкоротші терміни, у разі необхідності відправлю заяву до НБУ. Банк не рекомендую.
Комментарии (3)
Ответ банка
2 октября 2024, 19:48
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Питання щодо перерахування залишків знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Питання щодо перерахування залишків знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
От і прийшов до мене час блокування рахунків в А-Банку. Спочатку повідомлення, що частково обмежена картка, типу можна розраховуватися в оффлайн магазинах. А потім повне обмеження:
Ви перевищили ліміт зарахувань на Вашу картку (а де цей ліміт глянути, кожен місяць стабільно було до 100К обороту). Згідно з чинним законодавством необхідна інформація, яка зможе підтвердити джерело Ваших доходів.
Надайте документ не старіше 3 років:
— Довідка про доходи за місцем роботи;
— Копія декларації про майновий стан і доходи (далі — податкова декларація) з відміткою контролюючого органу України про її отримання (для податкових резидентів
України). Декларація може бути подана як ФОП, так і фізичною особою;
— Довідки ОК-7, ОК-5;
— Договір купівлі-продажу нерухомого майна, авто, за яким клієнт виступає продавцем;
— Виписка з пенсійного фонду щодо отриманого доходу / заробітної плати.
Під чинне законодавство можна підсунути геть усе: банк, якщо на вас не заробляє (а на мені він не заробляв, закрив кредитки, залишив тільки дебетову жовту), то вас блокує відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…».
Документи всі надіслав, як то кажуть «ні отвєта, ні прівєта», для себе вирішив, що в будь-якому випадку закриття рахунку. Питання скільки чекати розгляду документів, бо в підтримці не можуть дати чіткої відповідь (в принципі, як і завжди), міфічний фінмон, завжди дуже зайнятий.
До чого це все, такими історіями з масовими блокуваннями рахунків банками ніхто не буде користуватися їхніми послугами і довіряти, всі перейдуть на готівку, в принципі, як і було раніше. Навіщо ризикувати, якщо за будь-яке повідомлення банк буде просити папірець?
Комментарии (5)
Ви перевищили ліміт зарахувань на Вашу картку (а де цей ліміт глянути, кожен місяць стабільно було до 100К обороту). Згідно з чинним законодавством необхідна інформація, яка зможе підтвердити джерело Ваших доходів.
Надайте документ не старіше 3 років:
— Довідка про доходи за місцем роботи;
— Копія декларації про майновий стан і доходи (далі — податкова декларація) з відміткою контролюючого органу України про її отримання (для податкових резидентів
України). Декларація може бути подана як ФОП, так і фізичною особою;
— Довідки ОК-7, ОК-5;
— Договір купівлі-продажу нерухомого майна, авто, за яким клієнт виступає продавцем;
— Виписка з пенсійного фонду щодо отриманого доходу / заробітної плати.
Під чинне законодавство можна підсунути геть усе: банк, якщо на вас не заробляє (а на мені він не заробляв, закрив кредитки, залишив тільки дебетову жовту), то вас блокує відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…».
Документи всі надіслав, як то кажуть «ні отвєта, ні прівєта», для себе вирішив, що в будь-якому випадку закриття рахунку. Питання скільки чекати розгляду документів, бо в підтримці не можуть дати чіткої відповідь (в принципі, як і завжди), міфічний фінмон, завжди дуже зайнятий.
До чого це все, такими історіями з масовими блокуваннями рахунків банками ніхто не буде користуватися їхніми послугами і довіряти, всі перейдуть на готівку, в принципі, як і було раніше. Навіщо ризикувати, якщо за будь-яке повідомлення банк буде просити папірець?
Ответ банка
6 августа 2024, 19:54
Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Дякую за те що АБанк, допомагає в тому що наші кошти завжди у нас, а не у когось другого, з мене списали кошти я подзвонив та мені дали відповідь що гроші повернуть в день мого звернення, дякую вам за те що ви допомогли, та за те що допомогаете в тому щоб їх повернути, я дуже вам за це вдячний!
Здоров’я вашим ріднім та близким людям.
Всё буде Україна
Слава Україні — Героям Слава
Слава ЗСУ
Та щоб у вас та у ваших рідніх та близких людей, було мирне небо над головою🥹❤️🔥
Написать комментарий
Здоров’я вашим ріднім та близким людям.
Всё буде Україна
Слава Україні — Героям Слава
Слава ЗСУ
Та щоб у вас та у ваших рідніх та близких людей, було мирне небо над головою🥹❤️🔥
Ответ банка
11 июля 2023, 14:04
Дякуємо за відгук! Раді, що змогли бути корисними! Все буде Україна!💛💙
Был сегодня в этом отделении. Очень понравилось обслуживание.
Я зашёл примерно в 17:50, а вышел в 17:56. Отделение работает до 18:00 и меня приняли без проблем. Сотрудница Юлия поинтересовалась, что с моим депозитом, который закончился 9 марта (я его переоформил уже) и предложила открыть карту АТБ (но она мне пока что не нужна).
Сотрудница Ольга помогла мне расторгнуть ненужный мне договор страхования.
Без навязывания услуг и без уговоров типа «а может оставите, а вдруг пригодится» и т. д.
Мне понравилось обслуживание. Здесь оно на высоте. Да и банк сам по себе очень даже неплохой.
Написать комментарий
Я зашёл примерно в 17:50, а вышел в 17:56. Отделение работает до 18:00 и меня приняли без проблем. Сотрудница Юлия поинтересовалась, что с моим депозитом, который закончился 9 марта (я его переоформил уже) и предложила открыть карту АТБ (но она мне пока что не нужна).
Сотрудница Ольга помогла мне расторгнуть ненужный мне договор страхования.
Без навязывания услуг и без уговоров типа «а может оставите, а вдруг пригодится» и т. д.
Мне понравилось обслуживание. Здесь оно на высоте. Да и банк сам по себе очень даже неплохой.
Ответ банка
11 марта 2023, 11:45
Дякуємо за відгук, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів Сподіваємось, що з часом Ви зможете обрати для себе бажані послуги страхування в нашому Банку, адже в нас велика кількість пропозицій та вигідні умови. Також хочемо звернути увагу, що наша карта «АТБ» може бути корисною для Вас у здійсненні вигідних покупок, карту Ви можете відкрити за бажанням в нашому застосунку АБанк24 у декілька кліків у меню «+ Гаманець»! 🍏😊
Банк работает с мошенниками! На конкретно поставленные вопросы не отвечает, с самого банка мне звонили просили пройти верификацию якобы чтобы зафиксировать заявку на мошенников, далее я узнаю что по мне прошёл кредит который я не брала! А-банк, на вопросы не отвечает! Постоянно просят перейти на какие-то странные ссылки! Не связываетесь с этим банком!!! В полицию заявление написала.
Комментарии (1)
Ответ банка
19 февраля 2023, 20:13
Доброго дня! Нам шкода, що у Вас виникла така думка. Банк постійно вживає заходи для запобігання випадків шахрайства в бік наших Клієнтів.
Відповідно до Умов та правил, а саме до пункту: 4.1. Клієнт несе повну відповідальність за несанкціоноване отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, в разі якщо його дії або бездіяльність призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію": https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk.
Наші Спеціалісти вже зв'язались з Вами. Займаємось Вашим питанням та повідомимо за результатом. Окремо просимо звернутись для написання заяви до правоохоронних органів.
Відповідно до Умов та правил, а саме до пункту: 4.1. Клієнт несе повну відповідальність за несанкціоноване отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, в разі якщо його дії або бездіяльність призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію": https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk.
Наші Спеціалісти вже зв'язались з Вами. Займаємось Вашим питанням та повідомимо за результатом. Окремо просимо звернутись для написання заяви до правоохоронних органів.
Працюю у сфері послуг. Після 6 місячної праці з банком отримав повідомлення на рахунок того, що картка була заблокована. Після чого отримав запит на пояснення операцій. Так як це було 3 місяці назад, не зміг навіть знайти щось пов’язане з цією операцією, так як маю не одного клієнта. Як мені сказали, чоловік подав заявку на повернення коштів через свій банк. Після чого заблокували карту до повернення коштів цьому чоловіку та сказали, що банк відмовляє у обслуговуванні та забирає 30% з рахунку, як комісію за закриття. В чаті телеграму вони кажуть, що картка буде розблокована і я буду нею користуватись, але вже у телефонному дзвінку кажуть, що банк відмовив. Не рекомендую цей банк для використання, є багато аналогів, які краще в декілька раз. Також, під час обслуговування ви отримаєте не дуже приємний досвід. Євгеній має намір сказати, що слухати те, що скаже він, а не те що написали мені у чаті.
Комментарии (5)
Ответ банка
21 ноября 2022, 17:42
Доброго дня!
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку або повернення коштів відправнику.
Банком було прийнято рішення про припинення ділових відносин з Вами, згідно з Умовами та Правилами Банку:
3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, стягувати комісію за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі після погашення усіх кредитних зобов'язань.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку або повернення коштів відправнику.
Банком було прийнято рішення про припинення ділових відносин з Вами, згідно з Умовами та Правилами Банку:
3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, стягувати комісію за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі після погашення усіх кредитних зобов'язань.
Користуюсь послугами банку вже декілька років (відділення в м. Києві, Харківське шосе 58) і ніколи не виникало проблем і негативного враження від роботи відділення. Останні півроку почала обслуговуватись у новому відділенні, розташованому за адресою вул. Анни Ахматової 5. Воно ближче, а це особливо суттєво під час війни, проте 17.06.2022 дуже пожалкувала про це, тому що під час отримання готівки в касі (після закінчення депозиту) касир п. Наталія не попередила мене про величезну комісію за таку операцію, а в квитанції, яку мені надали для підпису, була відсутня інформація про суму комісії. Попередньо, враховуючи військовий стан, я вимушена була залишити гроші в банку, оформивши депозит, тому що жодне відділення в м. Києві не працювало в березні, а після закінчення депозиту майже всю суму відсотків, яку банк нарахував за договором, він забрав як комісію за видачу готівки, при цьому не попередивши мене про це. Якби мене до цієї операції попередили про величезну суму комісії (касир чи квитанція), я б не здійснювала її, тому вважаю це крадіжкою з боку банку, а для пенсіонерки зазначена сума є досить суттєвою, особливо в цей нелегкий час. Застерігаю всіх клієнтів Абанку бути уважними з його співробітниками, тому що можна отримати збитків більше, ніж вигоди від такої співпраці. Дуже прикро.
Комментарии (1)
Ответ банка
10 июля 2022, 15:36
Доброго дня! Зазначена Вами ситуація пов'язана зі зняттям готівки з картки «Зелена», по якій дійсно передбачена комісія 0,9% від суми за зняття власних коштів у банкоматах, пунктах видачі готівки А-Банку та інших банків України. Детальна інформація по тарифах доступна у нашому додатку АБанк24 в розділі «Тарифи» а також на нашому сайті за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zelena_ua.pdf. Для отримання коштів по вкладу без комісії рекомендуємо Вам виконувати виплату вкладу за строком і зняття з картки «Жовта», яка немає комісії за зняття коштів, отриманих Вами по виплаті депозиту.
Ми детально розглянемо Вашу ситуацію і за результатом з Вами зв'яжуться наші Співробітники.
Ми детально розглянемо Вашу ситуацію і за результатом з Вами зв'яжуться наші Співробітники.
Вчора звернувся до онлайн підтримки банку — порадувало, що є підтримка через мессенджери, що не може не радувати (не дивлячись на те, що на дворі цифровізація і діджиталізація, не всі крупні банки сожуть контактувати через мессенджери — тут в А-Банку плюс). В ході переписки з підтримкою всі мої питання було вирішено (питання були пов’язані з першою реєстрацію, відкриттям рахунку).
Дякую!
Написать комментарий
Дякую!
Ответ банка
5 июня 2022, 12:44
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників! 😊🍏
Дали большой кредитный лимит и рассрочку. А я даже в банк не заходил. Высокая секьюрность- постоянно блокируют карточку))) но я понимаю почему.
В целом есть нюансы- но это из-за молодости приложения.
В банке работают вежливые люди. Рекомендую всем тем кому монобанка мало)
Написать комментарий
В целом есть нюансы- но это из-за молодости приложения.
В банке работают вежливые люди. Рекомендую всем тем кому монобанка мало)
Ответ банка
29 ноября 2021, 15:04
Добрый день! Благодарим за отзыв и высокую оценку о нашей работе, нам очень приятно! Рады, что Вы оценили нашу систему безопасности! Мы не останавливаемся на достигнутом и продолжаем улучшать возможности приложения и наши условия и тарифы, а Ваша поддержка — мотивирует нас работать еще лучше! Будем стараться и в дальнейшем радовать Вас! 🍏😊
Ответ администратора
30 ноября 2021, 14:32
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 30.11.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Открыл депозит в А-Банке.
Навязали мне бесполезную зеленую карту, чтобы открыть онлайн аккаунт (ну надо видеть состояние депозита онлайн в 2021 году — очевидно). Навязали под эгидой мы такие же как Монобанк, только зеленые, берите и не напрягайтесь.
Нет ребята, вы не такие!
Ну как бы привык я пользоваться виртуальными картами для расчетов в интернете (ну чтобы лишний раз пластик не перевыпускать и денег лишних на карте для расчетов не держать, в случае форс-мажоров) — очевидное поведение. Выпускаю желтую виртуальную карту, зачисляю деньги на эту карту — списывается комиссия. Уточняю что это за комиссия у поддержки — Ответ «Виртуальные карты выпускаются в категории для выплат с тарифами за зачисление»! Ребята, виртуальная карта ДЛЯ ВЫПЛАТ? Как с нее деньги снимать в стандартных банкоматах? Виртуальная карта — продукт для расчета онлайн и через посттерминал, не для снятия кэша!!!
Общение с поддержкой удручило стилем — «сам дурак» и использованием огромного количества смайликов в каждом предложение!!! Ребята, вы банк и я вам доверяю деньги, я не хочу от вас смайлики видеть в каждом предложение и шутки слышать!
В общем от греха подальше обнулил карты на монобанк и закрыл их чтобы не попасть на еще какие-нибудь неожиданные комиссии или услуги от а-банка (закрыл с 3-й попытки, получая опять же дичайшие копипасты от поддержки, то о невозможности закрыть в это время, то о том, что подумайте над глупостью своего действия и напишите эсссе на 8 листах, о причинах нежелания пользоваться картой а-банка!!!)
Да, теперь мне недоступна информация о депозите — при входе в приложение (имею аккаунт и прошел идентификацию при открытии депозита), банк требует пройти повторно идентификацию и обязательно получить карту!!!
ДИЧЬ!!!
Комментарии (7)
Навязали мне бесполезную зеленую карту, чтобы открыть онлайн аккаунт (ну надо видеть состояние депозита онлайн в 2021 году — очевидно). Навязали под эгидой мы такие же как Монобанк, только зеленые, берите и не напрягайтесь.
Нет ребята, вы не такие!
Ну как бы привык я пользоваться виртуальными картами для расчетов в интернете (ну чтобы лишний раз пластик не перевыпускать и денег лишних на карте для расчетов не держать, в случае форс-мажоров) — очевидное поведение. Выпускаю желтую виртуальную карту, зачисляю деньги на эту карту — списывается комиссия. Уточняю что это за комиссия у поддержки — Ответ «Виртуальные карты выпускаются в категории для выплат с тарифами за зачисление»! Ребята, виртуальная карта ДЛЯ ВЫПЛАТ? Как с нее деньги снимать в стандартных банкоматах? Виртуальная карта — продукт для расчета онлайн и через посттерминал, не для снятия кэша!!!
Общение с поддержкой удручило стилем — «сам дурак» и использованием огромного количества смайликов в каждом предложение!!! Ребята, вы банк и я вам доверяю деньги, я не хочу от вас смайлики видеть в каждом предложение и шутки слышать!
В общем от греха подальше обнулил карты на монобанк и закрыл их чтобы не попасть на еще какие-нибудь неожиданные комиссии или услуги от а-банка (закрыл с 3-й попытки, получая опять же дичайшие копипасты от поддержки, то о невозможности закрыть в это время, то о том, что подумайте над глупостью своего действия и напишите эсссе на 8 листах, о причинах нежелания пользоваться картой а-банка!!!)
Да, теперь мне недоступна информация о депозите — при входе в приложение (имею аккаунт и прошел идентификацию при открытии депозита), банк требует пройти повторно идентификацию и обязательно получить карту!!!
ДИЧЬ!!!
Ответ банка
16 июля 2021, 17:46
Добрый день! Виртуальная карта «Жовта» — это карта для проведения операций за счет личных средств без наличия платежной пластиковой карты.
По виртуальной карте действуют все преимущества пластиковой карты, например, кэшбэк до 20% (в случае наличия карты «Зелена») а также по ней можно проводить любые расходные операции, как и с обычной пластиковой картой, а также есть возможность добавить карту в кошельке Google Pay / Apple Pay и проводить операции в торговых точках с помощью смартфона.
В АБанк24 с помощью виртуальной карты можно проводить все операции, как и по обычным пластиковым картам.
Тарифы по Виртуальной карте «Жовта» такие же, как по пластиковой карте, подробно с которыми Вы можете ознакомиться по этой ссылке: https://a-bank.com.ua/cards/yellow.
Комиссия 0.5% от суммы зачисления предусмотрена тарификацией карты «Жовта» при нецелевых зачислениях (подробнее о комиссии по ссылке: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zhovta_ua.pdf). При этом, если же это будет ежемесячная выплата процентов по депозитному вкладу, то комиссия не будет взиматься при зачислении на карту, а также карта имеет ряд преимуществ, среди которых снятие средств без комиссии (с виртуальной карты их можно снять в кассе нашего Банка), а также проведение платежей в приложении АБанк24 без дополнительных комиссий в счет личных средств.
Так же как и карта «Зелена», ряд преимуществ которой доступны на сайте по этой ссылке: https://a-bank.com.ua/cards/green, данная карта абсолютно бесплатная в обслуживании.
Доступ в приложение АБанк24 будет доступен Вам при наличии активной карты нашего Банка. В случае закрытия карт, для доступа в АБанк24, Вы можете открыть новую карту сразу же при входе в АБанк24, выбрав удобный для Вас формат карты.
По Вашим обращениям в чат, наши Специалисты отвечали Вам с улыбкой, так как мы всегда рады видеть Вас в любом нашем канале консультации. При этом, мы уже проверили все диалоги и уже думаем над тем, как исправить впечатление о смайлах. Надеемся, что нам удалось ответить на Ваши вопросы и сделаем все возможное, чтобы сотрудничество с нами приносило только хорошие эмоции!
По виртуальной карте действуют все преимущества пластиковой карты, например, кэшбэк до 20% (в случае наличия карты «Зелена») а также по ней можно проводить любые расходные операции, как и с обычной пластиковой картой, а также есть возможность добавить карту в кошельке Google Pay / Apple Pay и проводить операции в торговых точках с помощью смартфона.
В АБанк24 с помощью виртуальной карты можно проводить все операции, как и по обычным пластиковым картам.
Тарифы по Виртуальной карте «Жовта» такие же, как по пластиковой карте, подробно с которыми Вы можете ознакомиться по этой ссылке: https://a-bank.com.ua/cards/yellow.
Комиссия 0.5% от суммы зачисления предусмотрена тарификацией карты «Жовта» при нецелевых зачислениях (подробнее о комиссии по ссылке: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zhovta_ua.pdf). При этом, если же это будет ежемесячная выплата процентов по депозитному вкладу, то комиссия не будет взиматься при зачислении на карту, а также карта имеет ряд преимуществ, среди которых снятие средств без комиссии (с виртуальной карты их можно снять в кассе нашего Банка), а также проведение платежей в приложении АБанк24 без дополнительных комиссий в счет личных средств.
Так же как и карта «Зелена», ряд преимуществ которой доступны на сайте по этой ссылке: https://a-bank.com.ua/cards/green, данная карта абсолютно бесплатная в обслуживании.
Доступ в приложение АБанк24 будет доступен Вам при наличии активной карты нашего Банка. В случае закрытия карт, для доступа в АБанк24, Вы можете открыть новую карту сразу же при входе в АБанк24, выбрав удобный для Вас формат карты.
По Вашим обращениям в чат, наши Специалисты отвечали Вам с улыбкой, так как мы всегда рады видеть Вас в любом нашем канале консультации. При этом, мы уже проверили все диалоги и уже думаем над тем, как исправить впечатление о смайлах. Надеемся, что нам удалось ответить на Ваши вопросы и сделаем все возможное, чтобы сотрудничество с нами приносило только хорошие эмоции!