Зробили всіх злочинцями по частині 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Найголовніше в цій історії, що рахунком скористався вперше з січня 2025, і одразу блокування з формулюванням «поясніть» та ви «досягнули ліміту.»
Надіслав декларацію, так вони на цю декларацію захотіли ще квитанцію № 2 з кабінету платника податків, що я точно її надсилав декларацію і податкова отримала підтвердження, тобто довідка на довідку.
Найбільше вразило, що ти маєш цим детективам ще скидати фото карток отримувачів, пояснювати «економічну складову».
Ви що? Гуляйте з таким обслуговуванням. Ви на себе реально забагато берете.
В результаті розірвали «співпрацю», подивимось, як виводять кошти в інший банк за 24 години.
Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Киев, ул. Анны Ахматовой, 5
Адрес:
Киев, ул. Анны Ахматовой, 5
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерыва, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

Добрий день!
Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів. В результаті даного аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин.
Наразі Ваше питання є успішно вирішеним. Будемо вдячні за підтвердження розв'язання питання на платформі
Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів. В результаті даного аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин.
Наразі Ваше питання є успішно вирішеним. Будемо вдячні за підтвердження розв'язання питання на платформі
Ответ банка

Добрий день!
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Раніше нами вже було отримано від Вас відгук на даній платформі. За результатом вирішення минулого питання банком було надано рекомендації не використовувати картки для проведення операцій з криптовалютою. За результатами поточного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Раніше нами вже було отримано від Вас відгук на даній платформі. За результатом вирішення минулого питання банком було надано рекомендації не використовувати картки для проведення операцій з криптовалютою. За результатами поточного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин. Наразі Ваше питання є успішно вирішеним
Вітаю! Написав заяву про розірвання відносин з банком. Картою користувався для власних потреб, не часто. Заяву, банк отримав, ще 30 вересня та в чаті підтримки та за номером телефону банку повідомили, що питання буде вирішено до 1 дня всіх документів достатньо та мої особисті кошти перерахують на мій рахунок — іншого банку. Станом на сьогодні, неможливо щось з’ясувати, чат-бот присилає шаблоні відповіді, які навіть не відповідають на задані питання додзвонитись також неможливо. Немає контакту та поваги до клієнта. Повідомляли про вирішення питання протягом 24 годин, проте вже 3 дні не надають інформацію та ігнорують. Прошу вирішити дане питання в найкоротші терміни, у разі необхідності відправлю заяву до НБУ. Банк не рекомендую.
Комментарии (3)
Ответ банка

Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Питання щодо перерахування залишків знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
За результатами даного аналізу було прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Питання щодо перерахування залишків знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
От і прийшов до мене час блокування рахунків в А-Банку. Спочатку повідомлення, що частково обмежена картка, типу можна розраховуватися в оффлайн магазинах. А потім повне обмеження:
Ви перевищили ліміт зарахувань на Вашу картку (а де цей ліміт глянути, кожен місяць стабільно було до 100К обороту). Згідно з чинним законодавством необхідна інформація, яка зможе підтвердити джерело Ваших доходів.
Надайте документ не старіше 3 років:
— Довідка про доходи за місцем роботи;
— Копія декларації про майновий стан і доходи (далі — податкова декларація) з відміткою контролюючого органу України про її отримання (для податкових резидентів
України). Декларація може бути подана як ФОП, так і фізичною особою;
— Довідки ОК-7, ОК-5;
— Договір купівлі-продажу нерухомого майна, авто, за яким клієнт виступає продавцем;
— Виписка з пенсійного фонду щодо отриманого доходу / заробітної плати.
Під чинне законодавство можна підсунути геть усе: банк, якщо на вас не заробляє (а на мені він не заробляв, закрив кредитки, залишив тільки дебетову жовту), то вас блокує відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…».
Документи всі надіслав, як то кажуть «ні отвєта, ні прівєта», для себе вирішив, що в будь-якому випадку закриття рахунку. Питання скільки чекати розгляду документів, бо в підтримці не можуть дати чіткої відповідь (в принципі, як і завжди), міфічний фінмон, завжди дуже зайнятий.
До чого це все, такими історіями з масовими блокуваннями рахунків банками ніхто не буде користуватися їхніми послугами і довіряти, всі перейдуть на готівку, в принципі, як і було раніше. Навіщо ризикувати, якщо за будь-яке повідомлення банк буде просити папірець?
Комментарии (5)
Ви перевищили ліміт зарахувань на Вашу картку (а де цей ліміт глянути, кожен місяць стабільно було до 100К обороту). Згідно з чинним законодавством необхідна інформація, яка зможе підтвердити джерело Ваших доходів.
Надайте документ не старіше 3 років:
— Довідка про доходи за місцем роботи;
— Копія декларації про майновий стан і доходи (далі — податкова декларація) з відміткою контролюючого органу України про її отримання (для податкових резидентів
України). Декларація може бути подана як ФОП, так і фізичною особою;
— Довідки ОК-7, ОК-5;
— Договір купівлі-продажу нерухомого майна, авто, за яким клієнт виступає продавцем;
— Виписка з пенсійного фонду щодо отриманого доходу / заробітної плати.
Під чинне законодавство можна підсунути геть усе: банк, якщо на вас не заробляє (а на мені він не заробляв, закрив кредитки, залишив тільки дебетову жовту), то вас блокує відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…».
Документи всі надіслав, як то кажуть «ні отвєта, ні прівєта», для себе вирішив, що в будь-якому випадку закриття рахунку. Питання скільки чекати розгляду документів, бо в підтримці не можуть дати чіткої відповідь (в принципі, як і завжди), міфічний фінмон, завжди дуже зайнятий.
До чого це все, такими історіями з масовими блокуваннями рахунків банками ніхто не буде користуватися їхніми послугами і довіряти, всі перейдуть на готівку, в принципі, як і було раніше. Навіщо ризикувати, якщо за будь-яке повідомлення банк буде просити папірець?
Ответ банка

Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.
Дякую за те що АБанк, допомагає в тому що наші кошти завжди у нас, а не у когось другого, з мене списали кошти я подзвонив та мені дали відповідь що гроші повернуть в день мого звернення, дякую вам за те що ви допомогли, та за те що допомогаете в тому щоб їх повернути, я дуже вам за це вдячний!
Здоров’я вашим ріднім та близким людям.
Всё буде Україна
Слава Україні — Героям Слава
Слава ЗСУ
Та щоб у вас та у ваших рідніх та близких людей, було мирне небо над головою🥹❤️🔥
Написать комментарий
Здоров’я вашим ріднім та близким людям.
Всё буде Україна
Слава Україні — Героям Слава
Слава ЗСУ
Та щоб у вас та у ваших рідніх та близких людей, було мирне небо над головою🥹❤️🔥
Ответ банка

Дякуємо за відгук! Раді, що змогли бути корисними! Все буде Україна!💛💙
Был сегодня в этом отделении. Очень понравилось обслуживание.
Я зашёл примерно в 17:50, а вышел в 17:56. Отделение работает до 18:00 и меня приняли без проблем. Сотрудница Юлия поинтересовалась, что с моим депозитом, который закончился 9 марта (я его переоформил уже) и предложила открыть карту АТБ (но она мне пока что не нужна).
Сотрудница Ольга помогла мне расторгнуть ненужный мне договор страхования.
Без навязывания услуг и без уговоров типа «а может оставите, а вдруг пригодится» и т. д.
Мне понравилось обслуживание. Здесь оно на высоте. Да и банк сам по себе очень даже неплохой.
Написать комментарий
Я зашёл примерно в 17:50, а вышел в 17:56. Отделение работает до 18:00 и меня приняли без проблем. Сотрудница Юлия поинтересовалась, что с моим депозитом, который закончился 9 марта (я его переоформил уже) и предложила открыть карту АТБ (но она мне пока что не нужна).
Сотрудница Ольга помогла мне расторгнуть ненужный мне договор страхования.
Без навязывания услуг и без уговоров типа «а может оставите, а вдруг пригодится» и т. д.
Мне понравилось обслуживание. Здесь оно на высоте. Да и банк сам по себе очень даже неплохой.
Ответ банка

Дякуємо за відгук, нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Спеціалістів Сподіваємось, що з часом Ви зможете обрати для себе бажані послуги страхування в нашому Банку, адже в нас велика кількість пропозицій та вигідні умови. Також хочемо звернути увагу, що наша карта «АТБ» може бути корисною для Вас у здійсненні вигідних покупок, карту Ви можете відкрити за бажанням в нашому застосунку АБанк24 у декілька кліків у меню «+ Гаманець»! 🍏😊
Банк работает с мошенниками! На конкретно поставленные вопросы не отвечает, с самого банка мне звонили просили пройти верификацию якобы чтобы зафиксировать заявку на мошенников, далее я узнаю что по мне прошёл кредит который я не брала! А-банк, на вопросы не отвечает! Постоянно просят перейти на какие-то странные ссылки! Не связываетесь с этим банком!!! В полицию заявление написала.
Комментарии (1)
Ответ банка

Доброго дня! Нам шкода, що у Вас виникла така думка. Банк постійно вживає заходи для запобігання випадків шахрайства в бік наших Клієнтів.
Відповідно до Умов та правил, а саме до пункту: 4.1. Клієнт несе повну відповідальність за несанкціоноване отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, в разі якщо його дії або бездіяльність призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію": https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk.
Наші Спеціалісти вже зв'язались з Вами. Займаємось Вашим питанням та повідомимо за результатом. Окремо просимо звернутись для написання заяви до правоохоронних органів.
Відповідно до Умов та правил, а саме до пункту: 4.1. Клієнт несе повну відповідальність за несанкціоноване отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, в разі якщо його дії або бездіяльність призвели до втрати електронного платіжного засобу, розголошенню ПІНа або іншої інформації, яка дає можливість ініціювати платіжну операцію": https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk.
Наші Спеціалісти вже зв'язались з Вами. Займаємось Вашим питанням та повідомимо за результатом. Окремо просимо звернутись для написання заяви до правоохоронних органів.
Працюю у сфері послуг. Після 6 місячної праці з банком отримав повідомлення на рахунок того, що картка була заблокована. Після чого отримав запит на пояснення операцій. Так як це було 3 місяці назад, не зміг навіть знайти щось пов’язане з цією операцією, так як маю не одного клієнта. Як мені сказали, чоловік подав заявку на повернення коштів через свій банк. Після чого заблокували карту до повернення коштів цьому чоловіку та сказали, що банк відмовляє у обслуговуванні та забирає 30% з рахунку, як комісію за закриття. В чаті телеграму вони кажуть, що картка буде розблокована і я буду нею користуватись, але вже у телефонному дзвінку кажуть, що банк відмовив. Не рекомендую цей банк для використання, є багато аналогів, які краще в декілька раз. Також, під час обслуговування ви отримаєте не дуже приємний досвід. Євгеній має намір сказати, що слухати те, що скаже він, а не те що написали мені у чаті.
Комментарии (5)
Ответ банка

Доброго дня!
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку або повернення коштів відправнику.
Банком було прийнято рішення про припинення ділових відносин з Вами, згідно з Умовами та Правилами Банку:
3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, стягувати комісію за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі після погашення усіх кредитних зобов'язань.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку або повернення коштів відправнику.
Банком було прийнято рішення про припинення ділових відносин з Вами, згідно з Умовами та Правилами Банку:
3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, стягувати комісію за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі після погашення усіх кредитних зобов'язань.
Користуюсь послугами банку вже декілька років (відділення в м. Києві, Харківське шосе 58) і ніколи не виникало проблем і негативного враження від роботи відділення. Останні півроку почала обслуговуватись у новому відділенні, розташованому за адресою вул. Анни Ахматової 5. Воно ближче, а це особливо суттєво під час війни, проте 17.06.2022 дуже пожалкувала про це, тому що під час отримання готівки в касі (після закінчення депозиту) касир п. Наталія не попередила мене про величезну комісію за таку операцію, а в квитанції, яку мені надали для підпису, була відсутня інформація про суму комісії. Попередньо, враховуючи військовий стан, я вимушена була залишити гроші в банку, оформивши депозит, тому що жодне відділення в м. Києві не працювало в березні, а після закінчення депозиту майже всю суму відсотків, яку банк нарахував за договором, він забрав як комісію за видачу готівки, при цьому не попередивши мене про це. Якби мене до цієї операції попередили про величезну суму комісії (касир чи квитанція), я б не здійснювала її, тому вважаю це крадіжкою з боку банку, а для пенсіонерки зазначена сума є досить суттєвою, особливо в цей нелегкий час. Застерігаю всіх клієнтів Абанку бути уважними з його співробітниками, тому що можна отримати збитків більше, ніж вигоди від такої співпраці. Дуже прикро.
Комментарии (1)
Ответ банка

Доброго дня! Зазначена Вами ситуація пов'язана зі зняттям готівки з картки «Зелена», по якій дійсно передбачена комісія 0,9% від суми за зняття власних коштів у банкоматах, пунктах видачі готівки А-Банку та інших банків України. Детальна інформація по тарифах доступна у нашому додатку АБанк24 в розділі «Тарифи» а також на нашому сайті за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/media/uploads/Tarif/Zelena_ua.pdf. Для отримання коштів по вкладу без комісії рекомендуємо Вам виконувати виплату вкладу за строком і зняття з картки «Жовта», яка немає комісії за зняття коштів, отриманих Вами по виплаті депозиту.
Ми детально розглянемо Вашу ситуацію і за результатом з Вами зв'яжуться наші Співробітники.
Ми детально розглянемо Вашу ситуацію і за результатом з Вами зв'яжуться наші Співробітники.
Вчора звернувся до онлайн підтримки банку — порадувало, що є підтримка через мессенджери, що не може не радувати (не дивлячись на те, що на дворі цифровізація і діджиталізація, не всі крупні банки сожуть контактувати через мессенджери — тут в А-Банку плюс). В ході переписки з підтримкою всі мої питання було вирішено (питання були пов’язані з першою реєстрацію, відкриттям рахунку).
Дякую!
Написать комментарий
Дякую!
Ответ банка

Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників! 😊🍏
Запросили документи, що підтверджують операцію і т.д — я надав.
Після цього розірвали стосунки між банком і мною в односторонньому порядку, я написав заяву — далі сказали, що в мене є на рахунку незакінчені операції за якими деякі кошти перебувають у резерві, після списання цих транзакцій, банк перерахує кошти які залишилися на рахунку, на ваші вказані реквізити.
І так сьогодні 14.10.2025 — резерву вже ніякого немає, сьогодні все перевірив через податкову, але тепер при спробі зателефонувати, або ж написати оператору для уточнення інформації, їх БОТ що в текстовому форматі, що в дзвінку спамить одне і теж саме — Ваша заявка на закриття рахунків та переказ коштів перебуває на розгляді. Орієнтовний час розгляду — до 1 дня. Будь ласка, очікуйте на рішення.
Хоча заявка була підтверджена одразу і після перевірки, просто попросили зачекати закінчення резервування коштів.
Рахую, що вони просто не користуються коштами, напевно усіх клієнтів, тупо дуже розумні шахраї, утримують незаконно кошти клієнтів і тянуть час.