Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение абанка: Днепр, масив Тополь-2, 28, корп 6/40

Адрес:
Днепр, масив Тополь-2, 28, корп 6/40
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса Пн-Пт: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
3
15 сентября 2025, 15:13
Придумали выдуманные жалобы, блокнули счет полтора года назад. Сейчас банк решил вопрос, списал свои конские комиссии и сказал закроет счет и переведет деньги на другой банк. Но после того как они списали свои комиссии. Перестают отвечать в чатах и шлют только отписки, чтоб приходила в банк. Банк мошенников № 1. Закройте счет ****.
Комментарии (2)
Ответ банка
абанк
abank24
15 сентября 2025, 16:55
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

У випадку надходження скарг, банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку клієнта. В рамках даного аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин. Проте, питання наразі є успішно вирішеним.
3
14 июля 2025, 20:19
Після переказу 3500 грн на мою картку, а банк з моеї картки! вони заблокували рахунок,і це вже друга ситуація, на мое звернення про надання офіційного листа з відповіддю чому мій рахунок було заблоковано я отримала відповідь ні, без розʼяснення причини.Банк займається викраденням коштів бо ні офіційних документів, ні рішення ситуації ви не отримаєте! Банк просить надати все більш і більш розʼяснень на переказ ц розмірі 3500 грн! Витягують також усю приватну інформацію про вас та просять надати документи наприклад як контракт з поточного місця роботи, довідки про заробітню плату, паспорти людей які перераховували кошти що є абсурдним.Якщо у вас є змога ніколи не звʼязуйтесь з цим банком!
Комментарии (4)
Ответ банка
абанк
abank24
15 июля 2025, 10:52
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

Дякуємо Вам за надані документи та пояснення. Після їхнього розгляду ми надіслали уточнюючий запит, адже інформації було недостатньо для завершення перевірки. Повідомлення відправили у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.

Дякуємо за розуміння та будемо раді продовжити співпрацю!
5
2 июля 2025, 19:10
Хочу поділитися своїм досвідом та висловити подяку А-Банку.

Я стала жертвою шахрайства: на одному з сайтів знайшла оголошення про оренду квартири, і мені написала людина, яка представилася орендодавцем. Ми поспілкувалися, і на його прохання внести задаток я перерахувала 2000 грн на банківську картку, яка виявилась оформленою в А-Банку. Після цього «власник» зник, і я зрозуміла, що мене ошукали.

Я одразу звернулася до А-Банку зі скаргою — описала всю ситуацію, надала дату та суму переказу, а також інші деталі. Через певний час банк повернув мені кошти.

Щиро вдячна А-Банку за оперативну реакцію, людське ставлення та підтримку. Дуже приємно знати, що є фінансові установи, які дбають про своїх клієнтів і допомагають навіть у таких складних ситуаціях.

Рекомендую А-Банк як надійний та відповідальний банк.
Комментарии (1)
Ответ банка
абанк
abank24
2 июля 2025, 19:34
Добрий день!

Дякуємо вам за те, що поділилися своїм досвідом і висловили слова вдячності. Ми дуже цінуємо ваш відгук і раді дізнатися, що наша команда змогла допомогти вам у такій складній ситуації.

Шахрайство — це серйозна проблема, і ми завжди прагнемо робити все можливе, щоб захистити наших клієнтів. Ми раді, що змогли оперативно відреагувати та повернути ваші кошти.
5
17 июня 2025, 4:22
На середині червня '25 року я був приємно здивований якістю обслуговування клієнтів службою підтримки а-банку у нічний час.
Цей кейс реально змінив моє відношення до організації в цілому. Той досвід, який в мене був раніше, яка оцінка банка в цілому у мене склалась в 2017 році, у і те, з чим я мав справу сьогодні, у 2025р., це були неначе дві різні організації.
Що дійсно мене дуже здивувало — це те, що мене консультувала людина, а не штучний інтелект або чат-бот, яких зараз використовують, як інструмент взаємодії з клієнтом, у службах підтримки всіх банківських установ на первинних етапах розмови.
Цей раз також було відчутно, що перші два повідомлення мені написав робот (привітання та збір інформації про потребу клієнта), але дуже вчасно включився спеціаліст, який далі супроводжував мене в моїх питаннях.
Великою різницею між цим кейсом та більшістю інших випадків мого спілкування із різними службами підтримки, як банківських установ, так і інших організацій, було саме те, що спеціаліст А-банку був націлений на вирішення моїх задач, дійсно заглиблюючись у суть моїх питань, та забезпечуючи мене максимально доступною зрозумілою інформацією. За можливості, надавав мені змогу, час, та покрокові інструкції для виконання дій, щодо подальшого просування в процесу вирішення питань. При цьому, не зупиняючи консультацію, не намагаючись якомога скоріше закрити діалог зі мною, як з клієнтом, що я дуже часто спостерігаю у відношенні інших служб підтримки різних організацій, до потребуючих допомоги клієнтів (багато разів ловив себе на думці що цей консультант або спеціаліст служба підтримки клієнтів все зводить до того що я як клієнт дурний та неосвічений у питаннях, яких він мені надає відповіді, хоч це далеко не так). Це те що мене найбільше вразило. А далі ви самі розумієте мої питання були вирішені процес пішов я все зрозумів де що і як за що відповідає після чого мені були задані що уточнюючі питання з піклуванням поставились до моєї безпеки бо ця консультація проходила під час жорстких ракетних обстрілів. При цьому розмова була не напруженою та сприяла дружньому взаємовідношенню один до одного.
У кінці кінців, я був задоволений та запити мої були задоволені також повністю. Приємне враження від трансформації Абанк із тієї організації 2017, що не могла мені пояснити, чому і як відбуваються, ті чи інші операції та зміни у моїх активах, у дійсно професійну та відкриту до діалогу компанію, з якою, тепер, хочеться вести справи.
Мушу відзначити, що вперше за дуже довгий час, служба підтримки надає мені саме ту інформацію у розмові, яку я запитував. Тобто мене тут почули.

Дякую за це.
Дякую за допомогу! Дякую за особисті привітання), це також дуже приємно.
І, також, дякую за турботу моє здоров’я, життя, та за мою безпеку.
Можу побажати Вам не припиняти підтримувати таку високу якість обслуговування клієнтів, усіх клієнтів, які будуть. На мою думку, ви у цьому сьогодні попереду всіх, тож, нехай з вас та з вашого досвіду всі беруть приклад, нехай вас наздоганяють, але не випереджають.
Бережіть себе ви гарні люди.

Назаре, моя повага. Вміти не тільки слухати людей, а ще й чути, і розуміти контекст, це дуже важливе цінне вміння. Розвивайся та будь успішним.
Всім всього найкращого.

Мене обслуговували у Телеграм чаті. Нижче такого вибору немає, тому відділення.
Комментарии (1)
Ответ банка
абанк
abank24
17 июня 2025, 9:21
Добрий день! Ми вдячні за такий розгорнутий опис Вашого користувацького досвіду. Це дійсно важливо для нас. Ваші слова вже передаємо співробітнику з впевненістю, що це не остання подяка. Завжди раді надати якісний та своєчасний сервіс з акцентом на Вас та Ваші потреби.💚😉
3
10 августа 2024, 12:34
05.08.2024р мені А-Банк заблокував картки.
Я користуюся трьома картками: кредитною, звичайною для фізичних осіб та карткою АТБ.
05.082024р я поповнила собі картку через термінал City24, підтвердивши транзакцію у мобільному застосунку.
Хотіла перерахувати на картку іншої особи 4000грн, але транзакцію відмінили і заблокували мені всі операції, вимагаючи підтвердити документально звідки кошти (сума 11500грн). Я планувала сплатити: податок за нерухоме майно, сплатити за світло, поповнити кредитну картку, бо користуюсь карткою АТБ. Є не погашена кредитна картка, де нараховують відсотки (А-Банк).
Я банку надала пояснення, але кошти досі заблоковані станом на 10.08.2024р і я не маю змоги ними користуватись. Банк повідомив про розірвання ділових відносин, але кошти так і не повернув, порушуючи строки встановлені законодавством (3 робочі дні).
Мені подобалось користуватися картками А-Банка, шкода, що банк так легко може розгубити всіх своїх клієнтів.
Вимагаю від банка негайного вирішення мого питання, бо відгуки буду писати щодня!
Комментарии (1)
Ответ банка
абанк
abank24
10 августа 2024, 20:01
Добрий день!

Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.

Залишки коштів на Ваших рахунках було переведено на часткове погашення кредитних зобов'язань перед Банком. Після повного погашення заборгованості договір буде закрито.
3
11 апреля 2023, 16:24
А- Банк, в іншому банку сказали що під ультрафіолетом видно плісняві плями і показали мені.
Хотіла обміняти з чеком видачі. Банк відмовив та ще сказав що такі купюри не видавали.
Хотіла викликати поліцію, камери відмовились показувати.
Касир Верещак Поліна Сергіївна
Крч зіпсували настрій і нерви. Мені прийшлось покласти їх знову на карту і ще тепер повинна платити комісію!!!
Комментарии (7)
Ответ банка
абанк
abank24
11 апреля 2023, 18:12
Доброго дня!
А-банк завжди працює тільки з купюрами в належному стані. Пошкоджених купюр в обігу банку немає, так як ми не працюємо з інкасо. При отриманні купюр, не відходячи від каси, Ви можете переглянути купюри та у разі зауважень змінити їх на інші.
З нашого боку зауважень до купюри немає. Купюру касир прийняв для поповнення картки. Комісія за таку операцію відсутня. Сподіваємося на подальшу співпрацю.
5 не засчитана
30 января 2023, 11:36
A -банк, очень класный банк рекамендую, спасибо большое за помощь 😘😋
Написать комментарий
Ответ банка
абанк
abank24
30 января 2023, 11:48
Доброго дня!
Дякуємо за відгук. Ми раді, що Ви з нами. 😉🍏
Главная / Банки Украины 🏦 / абанк 💰 / Отделения и банкоматы абанка в Днепре 🏦 / Отделение абанк: масив Тополь-2, 28, корп 6/40, Днепр

На странице собрана вся информация про отделение абанка по адресу Днепр, масив Тополь-2, 28, корп 6/40.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  абанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении абанка  расположенном по адресу Днепр, масив Тополь-2, 28, корп 6/40- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.