Карту не віддав банкомат Приватбанк.
В А- Банк, банк обслуговуючий ПриватБанк, МоноБанк!
Відповідають всім вимогам банку надійного!
Дякую! Працювала з заступником керівника Богдана Пижек! Прекрасний, ерудований креативний спеціаліст! Абсолютно діловий грамотний підхід! Молодець!
Роботу гарно знає молодий фахівець!
Єдине: така людина має бути керівником! Але як нам без такого спеціаліста!
Працюючи вселяєте надію на добре!
Приємно насамперед при зверненні чи зайнята, перерва! Ні! Клієнт! Культура, допомога!
І в касу всі посилання грамотні!
Дякую!
З повагою Тетяна Миколаївна!
Курс валютв абанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Отделение абанка: Киев, ш. Харьковское, 58
Адрес:
Киев, ш. Харьковское, 58
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
22 февраля 2024, 17:51
Доброго дня!
Вдячні за сигнал.
Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Вдячні за сигнал.
Міри по отримувачу переказу буде прийнято згідно внутрішніх інструкцій Банка. Рекомендуємо додатково повідомити про інцидент у свій Банк та написати заяву у поліцію. Для уточнення додаткової інформації, ми написали Вам в особисті повідомлення, надайте, будь ласка, відповідь.
Ответ банка
24 января 2024, 12:44
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
«Неделю назад пришло SMS от банка о блокировке карты. Зашёл в приложение, там нужно было подключиться к звонку. Через день захожу, чтобы подключиться, и ответа нет. Прождал 20 минут, никто не подключился. Сразу пишу в поддержку. Говорят: 'Ожидайте до 5 дней, вам позвонит специалист. Мы не можем решать такие вопросы, это отдел другого банка.' Причина блокировки: банк проводит проверку оборотов по вашей карте. Прошла неделя, звонка нет. На карте зависло 19980 грн. Не понимаю, почему онлайн-поддержка не может решить этот вопрос. Заставляют ждать и ждать. Банком не доволен, хотя в целом приложение банка неплохое.
Хочу попросить быстрого решение проблемы»
Комментарии (8)
Хочу попросить быстрого решение проблемы»
Ответ банка
15 ноября 2023, 10:41
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Дуже дякую за обслуговування Керівнику відділення Мироновій Тетяні. Спілкування, професіоналізм, емпатія до клієнта, сподобалось обслуговування у відділенні і головне рекомендую всім, А Банк на Харківському шосе 58.
Написать комментарий
Ответ банка
30 августа 2023, 12:48
Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Чому я не можу просто піти в касу і зняти гроші? Чому я повинен бігати туди сюди по залу щоб перевірили мої дані? касиру недостатньо мого паспорта я чомусь повинен йти до працівника. що це за маячня? в жодному відділенні такого немає
так мені ще й карту відкрили у додатку, ось навіщо вона мені потрібна??? і без моєї згоди сотрудниця я так розумію начальниця відкрила якусь карту для допомоги. Я обурений та більше у банк я не прийду бо купа проблем з вами і питання як тепер мені це все позакривати
Написать комментарий
так мені ще й карту відкрили у додатку, ось навіщо вона мені потрібна??? і без моєї згоди сотрудниця я так розумію начальниця відкрила якусь карту для допомоги. Я обурений та більше у банк я не прийду бо купа проблем з вами і питання як тепер мені це все позакривати
Ответ банка
30 мая 2023, 13:59
Доброго дня! Шкода, що Ви відчули незручності. Для проведення операції в касі Ви повинні бути ідентифікованим в Банку, ідентифікація проводиться не касиром, а спеціалістами обслуговування Клієнтів. Стосовно оформлення картки в Банку, відкриття картки можливе лише особисто Клієнтом та з підтвердженням від Клієнта. Будемо раді детально розібратись в зазначеній Вами ситуації. Надайте нам, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Доброго дня! Ситуація виникла із-за тупості платіжної системи MasterCard. Вивів я кешбек 124.29 грн. Ці гроші я перевів на монобанк і система пропустила що є в виписці. На карті було 0 грн. Я вирішив деякий час не працювати с картой і вийшов з банківського застосунку. Через деякий час я зайшов в застосунок і побачив мінус на карті -8.15 грн. Коли почав розбиратись то виявилось що був баг в системі і платіжна система зтупила що не зняла комісію 8.15 грн. Ітог: банк нагло ці гроші записав як кредит про якій не здогадувався.Подали данні в УБКІ що вони видали мені кредит. Рейтинг в УБКІ в мене був 395, тепер 325. Тому що банк видав кредит і карта с 2020 року ніколи в УБКІ не світилась. Тепер світиться як відкритий кредит якого в мене немає і ці данні ще рік будуть відображатись в УБКІ і занижувати рейтинг. Я ще раз спросив в головного офісу чи є моя вина. Вони сказали моєї вини немає і немає вини банка. Вина тільки в платіжній системі. Добре, згоден. Но нести відповідальність банк рішив що буду я. Подав ложні данні про видачу кредиту, якого я ніколи не брав. Тепер рейтинг впав і банк ігнорить всі мої запроси. Вони не мали права подавати ці данні, так як вони визнали що моєї вини немає. Я прошу Мінфін признати що банк видає кредити без дозволу власника карти. Занижує рейтинг в УБКІ своїми діями. Прошу Вас розібратись в цьому випадку. Це дуже важливо знати всім, що історія видалиться через рік. Но вини моєї немає. З цим банком не рекомендую зв’язуватися. Карту відкривав по ХШ 58 Київ, ФОП рахунок вже не пам’ятаю.Мені прийдеться закривати всі рахунки в тому числі і ФОП якщо питання не вирішиться
Комментарии (6)
Ответ банка
2 мая 2023, 16:49
Доброго дня! Зазначена Вами ситуація виникла через те, що ще до виведення кешбеку і подальшого переказу на картку іншого банку, Вами була проведена транзакція від 31.03.2023, яка була списана фактично платіжною системою 01.04.2023. Звертаємо увагу, що спочатку відбувається авторизація і після цього Банк очікує списання коштів. Якщо на час списання немає власних коштів – списання проходить в овердрафт. Банк зобов'язаний опрацювати запит вказаний Міжнародною платіжною системою. Оскільки заборгованість дійсно виникла, то Банк передав дані у Бюро, а саме відповідно до Умов і Правил Банку, пункт 1.1.3.2.5. :«Клієнт відповідно до Закону України «Про організацію формування та обіг кредитних історій» дає згоду на передачу й отримання Банком від/у бюро кредитних історій інформації про себе, а саме доступ до своєї кредитної історії, як для укладання договору про надання банківських послуг, так і на період його дії, факт згоди Клієнта підтверджується підписанням Заяви.»
Ми детально перевіримо зазначену Вами ситуацію з заборгованістю, а також причини, через які вона виникла та повідомимо Вас за результатом розгляду.
Ми детально перевіримо зазначену Вами ситуацію з заборгованістю, а також причини, через які вона виникла та повідомимо Вас за результатом розгляду.
Причепилися сьогодні до мене з картою атб. Щоразу якась нісенітниця, дуже задушливі співробітники, жах
Я ПРОСТО ХОЧУ ПОПОВНЮВАТИ СВОЇ КАРТИ В КАСІ І БІЛЬШЕ НІЧОГО МЕНІ НЕ ПОТРІБНО
Саме тому я віддаю свій вибір monobank, а не вам
Написать комментарий
Я ПРОСТО ХОЧУ ПОПОВНЮВАТИ СВОЇ КАРТИ В КАСІ І БІЛЬШЕ НІЧОГО МЕНІ НЕ ПОТРІБНО
Саме тому я віддаю свій вибір monobank, а не вам
Ответ банка
11 апреля 2023, 16:57
Доброго дня!
Ми прагнемо, щоб відвідування наших відділень було комфортним. Мета наших Співробітників лише ознайомити Вас, як клієнта про наявність нових продуктів та у разі зацікавленості допомогти у їх оформлені.
Перепрошуємо, якщо у Вас залишились негативні емоції після відвідування відділення та сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Ми прагнемо, щоб відвідування наших відділень було комфортним. Мета наших Співробітників лише ознайомити Вас, як клієнта про наявність нових продуктів та у разі зацікавленості допомогти у їх оформлені.
Перепрошуємо, якщо у Вас залишились негативні емоції після відвідування відділення та сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Хочу висловити подяку коллективу відділенню банку, яке знаходиться за адресою Харківське шоссе 58, а більше керівнику відділення за гарно налаштовану працю своїх працівників.
Дуже професійні та орієнтовані, коли б не прийдеш — завжди розповідають про фішки та новини банку.
Це дуже приємно!!!
Я прийшов обслуговуватися як клієнт монобанку, дуже сподобалось і вирішив відкрити карту.
Зовсів не пошкодував про це рішення.
Рекомендую!!!
Написать комментарий
Дуже професійні та орієнтовані, коли б не прийдеш — завжди розповідають про фішки та новини банку.
Це дуже приємно!!!
Я прийшов обслуговуватися як клієнт монобанку, дуже сподобалось і вирішив відкрити карту.
Зовсів не пошкодував про це рішення.
Рекомендую!!!
Ответ банка
7 апреля 2023, 20:39
Завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях. 😉🍏
Висловлюю подяку гол. спеціалісту в, А — БАНКУ за адресою: м. Київ Харківське шосе, 58 Наталії Фабаровської. Щира зацікавленість у клієнті, професіоналізм та компетентність, вміння надати якісну послугу, доброзичливість, гарний настрій, оперативність та пунктуальність — це все Наталія Фабаровська. Дуже зручна та комфортна обстановка у відділенні. Найвища кваліфікація Наталії! Гідний сервіс! Сподіваюся, що керівництво Банку солідарне з думкою клієнтів! Наталії Фабаровської — дякую!
Написать комментарий
Ответ банка
2 апреля 2023, 19:47
Дякуємо, що оцінили роботу нашого Співробітника 😉🍏
Хочу висловити подяку всім співробітникам, А — БАНКУ! А так само, співробітниці відділення Харківське шосе 58, Наталії Фабаровській за професіоналізм, чіткість та уважне ставлення до клієнта, завжди на зв’язку, завжди допоможе, пояснить усі тонкощі, дуже приємна у спілкуванні людина. Знаємо її понад 2 роки. Я рекомендую, і рекомендуватиму А-БАНК усім, і завжди, тому що в інші банки часом важко навіть додзвонитися і знайти того, хто допоможе вирішити питання, що виникають. А в А-БАНКУ, завжди все вирішується оперативно! Молодці!
Написать комментарий
Ответ банка
2 апреля 2023, 11:22
Дякуємо за довіру. Будемо намагатися, щоб Ви і надалі були задоволені обслуговуванням в нашому Банку. 😉🍏
Замовив книги на олх платформі. Оплатив товар 14.02.2024 на суму 200грн, книги не відправлені.
Продавець-шахрай Костіч Іван Васильович, телефон 073−899−30−50, банківська карта 5375 2351 2094 7872.
На повідомлення та звонки не відповідає.
Прошу відреагувати на звернення, щоб убезпечити потенційних жертв шахрая.
Дякую