Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Львов, пл. Июльская, 7
Адрес:
Львов, пл. Июльская, 7
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00 ), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

Добрий день!
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — такі звернення допомагають нам ставати кращими.
Дійсно, ліміт за послугою «Плати частинами» може змінюватися. Він формується з урахуванням багатьох факторів: кредитного навантаження, фінансової спроможності, історії користування продуктами банку тощо.
Втім, щоб упевнитися, що не виникло жодних технічних складнощів, ми все детально перевіримо.
Нам знадобиться трохи часу, аби розібратися в ситуації. Як тільки отримаємо результат — одразу зв’яжемося з Вами та надамо пояснення.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом — такі звернення допомагають нам ставати кращими.
Дійсно, ліміт за послугою «Плати частинами» може змінюватися. Він формується з урахуванням багатьох факторів: кредитного навантаження, фінансової спроможності, історії користування продуктами банку тощо.
Втім, щоб упевнитися, що не виникло жодних технічних складнощів, ми все детально перевіримо.
Нам знадобиться трохи часу, аби розібратися в ситуації. Як тільки отримаємо результат — одразу зв’яжемося з Вами та надамо пояснення.
Щось не заладилося. Київстар викидає коники. Зима похмура й дощова. Немає доступу до електронного банкінгу А-банку. Набрав номер Служби підтримки банку. На другому кінці слухавки пролунав врівноважений і впевнений голос молодої жінки. Приємний. Щось стало налагоджуватися у житті. Єлизавета — так вона представилася. Спокійно й терпляче розпитала у чому проблема, вислухала й дистанційно покроково скерувала в потрібному напрямку. Розповіла куди перейти, на що натиснути, де активувати. Врешті-решт — проблема вірішена. Відмінна робота! Жити стало веселіше, а проблеми почали виглядати не такими вже й проблемами.
Комментарии (1)
Ответ банка

Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Сьогодні, через збій роботи Київстару, не могла ввійти в додаток А-Банку. Велике ДЯКУЮ за швидке вирішення питання! Обслуговування на вищому рівні!
Комментарии (2)
Ответ банка

Дякуємо Вам за відгук! Завжди раді допомогти!🍏😊
Користуюсь послугами, а банку вже близько року, за весь цей час небудь нарікань чи тощо, завжди служба підтримки працює на всі 100, кожен раз допомагали з питаннями та картками, банк має зручний додаток, приємним бонусом є кешбек)
Написать комментарий
Ответ банка

Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування. 😊🍏
Прийшла платити послуги мене відмовилась обслуговувати працівниця по імені Наталя (якась нова жінка ще не бачила її в банку) відправила до інших дівчат які мені допомогли. Більше до неї не піду.
Комментарии (5)
Ответ банка

Доброго дня!
Дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції, будемо раді з'ясувати обставини, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції, будемо раді з'ясувати обставини, надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомленні.
Являюсь клієнтом А-банку довгий час і хотів виразити особливу подяку працівнику відділення у Львові на площі Липневій 7 Бойку Олексію. Дуже компетентний у всіх питаннях. Також дуже ввічливі дівчата які там працюють.
Написать комментарий
Ответ банка

Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. Зробимо все можливе, щоб співпраця з нами і надалі приносила Вам лише гарні емоції! 🍏😊
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір. Зробимо все можливе, щоб співпраця з нами і надалі приносила Вам лише гарні емоції! 🍏😊
Після звернення до підтримки я отримав шаблонну відповідь про те, що «ліміт було перерозподілено за рішенням банку» для забезпечення «балансу між фінансовими можливостями клієнта та комфортним користуванням кредитними коштами». Але, якщо чесно, таке формулювання нічого не пояснює. У мене немає заборгованостей, активність по картці є.
Я не маю жодних претензій, просто хочу зрозуміти логіку. Чому спочатку їх піднімають, а потім різко зменшують, не давши навіть скористатись?