Отделение абанка: Ужгород, ул. Собранецкая, 124
Адрес:
Ужгород, ул. Собранецкая, 124
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Roba2509
1 ноября 2024, 16:20
Вперше мені довелося зіткнутися з А-Банком у Закарпатті після повногомасштабного вторгнення росії в Україну. Я опинився в Ужгороді як переселенець. Мої приватбанківські картки були заблоковані і мені довелося відкривати нову картку в А-Банку. Це було у відділенні А-Банку на Собранецькій вулиці 124. З першої хвилини перебування в відділенні банку відчувалося тепле ставлення до клієнтів, високий професіоналізм працівників банку та дуже високий рівень обслуговування клієнтів. Я згодом став VIP клієнтом банку. Але на жаль, виконавча служба наклала арешт на всі мої картки і через певний час вони були заблоковані. Залишили одну картку для отримання пенсії та обмежили операції до 14 200 грн. упродовж одного календарного місяця. Тепер мені часто доводиться звертатися за допомогою з працівниками А-Банку в режимі онлайн. А-Банк мене все більше і більше дивує своїми доброзичливими та професійними працівниками як офлайн, так і онлайн режимі. Хочу висловити свою вдячність насамперед керівництву А-Банку за якісний підбір персоналу банку, а самим працівникам висловлюю свою глибоку подяку за високий професіоналізм, високу якість обслуговування та просто за людяність!!! Миру всім і Божого благословення! З повагою Роберт Н.
Написать комментарий
Ответ банка
1 ноября 2024, 16:31
Дякуємо Вам, за теплі слова на адресу наших співробітників. Ми раді, що змогли надати Вам необхідну підтримку в складний період. Наша команда завжди готова допомогти і надати якісний сервіс. 🚀💚
в звязку з введеними карантинними мірами співробітниці банку вирішили влаштувати собі відпочинок на робочому місці, завівши при цьому свої персональні правила.
23.03.2020 намагався скористатися відділенням цього банку, щоб покласти кошти в терміналі самообслуговування.Двері виявилися зачиненими, на дверях оголошення адміністрації про обмежений доступ, в залежності від кількості осіб всередині-до 10 осіб.Коли з відділення вийшли клієнти і вдалося потрапити всередину, по факту виявилося, що всередині було 3 особи-одна людина біля каси, одна біля терміналу і одна жіночки сиділа на лавичці.Не зважаючи на таку «величезну» кількість клієнтів всередині, якесь дівча в масці підскочило до мене і почало виганяти, бо я виявляється-зайвий на їхньому святі відпочинку.Просьба до керівництва встановити чіткі правила відвідування, а не дозваляти розгул фантазії неідентифікованим «співробітницям» банку
Написать комментарий
23.03.2020 намагався скористатися відділенням цього банку, щоб покласти кошти в терміналі самообслуговування.Двері виявилися зачиненими, на дверях оголошення адміністрації про обмежений доступ, в залежності від кількості осіб всередині-до 10 осіб.Коли з відділення вийшли клієнти і вдалося потрапити всередину, по факту виявилося, що всередині було 3 особи-одна людина біля каси, одна біля терміналу і одна жіночки сиділа на лавичці.Не зважаючи на таку «величезну» кількість клієнтів всередині, якесь дівча в масці підскочило до мене і почало виганяти, бо я виявляється-зайвий на їхньому святі відпочинку.Просьба до керівництва встановити чіткі правила відвідування, а не дозваляти розгул фантазії неідентифікованим «співробітницям» банку
Ответ банка
23 марта 2020, 15:39
Доброго дня! Дякуємо за Ваш сигнал, ми обов'язково перевіримо всю інформацію і зв'яжемося з Вами за результатами розгляду.