Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Сумы, ул. Курская, 115
Адрес:
Сумы, ул. Курская, 115
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Andriy21705
26 апреля 2025, 15:03
Добрий день! Я залишаю відгук оскільки дещо розчарувався в обслуговуванні, оскільки є клієнтом банку півтора роки за час обслуговування я розміщав кошти на депозиті, мені видавали непоганий ліміт на оплату частинами вигода, що дуже зручно під час покупок товарів в Епіцентрі, брав кредит готівкою на суму 10 і 20 тисяч гривень. Проте зараз коли мені необхідний ліміт на оплату частинами вигода для покупок в епіцентрі, бо скоро буду робити ремонт у квартирі ліміт не тільки мінімальний, а й ліміт на кредит готівкою відсутній. Просто це не зручно і через це мені доведеться користуватися послугами Пумбу і ПриватБанку які дають гарні ліміти на кредитування після надання довідки про зарплату. Дуже прикро що так вийшло, хоча це вигідно для вас самих.
Комментарии (5)
Ответ банка

Добрий день!
Ми щиро вибачаємося за незручності, які виникли у вас у зв'язку зі зміною кредитного ліміту. Хочемо пояснити, що банк розраховує розмір ліміту індивідуально для кожного клієнта, і на його зміну можуть впливати різні фактори — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ми завжди прагнемо забезпечити найкращі умови для наших клієнтів, і ваше задоволення є для нас пріоритетом.
Дякуємо за ваш прийнятий дзвінок, ми надали необхідні рекомендації які можуть вплинути на ліміт та обов'язково врахуємо ваші зауваження в нашій роботі. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Ми щиро вибачаємося за незручності, які виникли у вас у зв'язку зі зміною кредитного ліміту. Хочемо пояснити, що банк розраховує розмір ліміту індивідуально для кожного клієнта, і на його зміну можуть впливати різні фактори — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ми завжди прагнемо забезпечити найкращі умови для наших клієнтів, і ваше задоволення є для нас пріоритетом.
Дякуємо за ваш прийнятий дзвінок, ми надали необхідні рекомендації які можуть вплинути на ліміт та обов'язково врахуємо ваші зауваження в нашій роботі. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Люди обходьте стороною цей банк, заблокували рахунок за продаж власного майна, живу в прифронтовій території,і прийшло версія розпродати своє майно, щоб було з чим їхати, фото доказів і переводів відправив, написали що не достатньо підтвердження, тепер не можу вивести свої кошти!!! люди хай Бог вас відводе від цього банку!!!
Комментарии (3)
Ответ банка

Добрий день!
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Банком було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Прохання надати її до банку для розв'язання даного питання
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Банком було прийняте рішення про завершення ділових відносин. Нами було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з уточненням інформації. Прохання надати її до банку для розв'язання даного питання
Ответ администратора
29 мая 2025, 12:53
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/05/29/151746338/
Дякую представникам «А-банку» за можливість оформлення кредитної карти, гарне обслуговування та кваліфіковану інформаційну підтримку з будь-яких питань.
Написать комментарий
Ответ банка

Дякуємо, що обираєте наш Банк для обслуговування 💚
Дякую за надання допомоги, роз'яснення моєї помилки.
Написать комментарий
Ответ банка

Дякуємо Вам за відгук і високу оцінку! Завжди раді Вам допомогти! 🍏😊
А-банк, мне нравится относятся до меня.
Снятие налички с картки а-банк, без комісії любих банкоматах…
Написать комментарий
Снятие налички с картки а-банк, без комісії любих банкоматах…
Ответ банка

Доброго дня! Дякуємо за відгук та високу оцінку, дуже раді, що Ви задоволені! 🍏😊
Ответ администратора
19 ноября 2022, 9:41
Отзыв не засчитан (на 19.11.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка