Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Миргород, ул. Гоголя, 116
Адрес:
Полтавская область, Миргород, ул. Гоголя, 116
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

Добрий день! Дякуємо, що знайшли час щоб поділитись Вашим досвідом співпраці з нами. Раді, що змогли оперативно вирішити Ваше питання. 💚
Ответ администратора
21 августа 2025, 9:19
Відгук не зарахований (на 21.08.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
24 червня я хотіла поповнити рахунок через термінал самообслуговування. Щось не спрацювало і оплачені мною 500 гривень не були зараховані. Я написала про проблему в службу підтримки банку у вайбер. Чекати прийшлось не довго. Оператор, дізнавшись про мою проблему, написала мені «Щоб ми мали можливість ідентифікувати Вашу оплату, надішліть, будь ласка, фото чеку за його наявності. Якщо чеку немає, вкажіть реквізити, за якими здійснювали оплату (номер телефону, карти, рахунку і т.д.), дату та час, адресу, назву приміщення, у якому розташований термінал, суму платежу та номінали внесених купюр.» Я надала таку інформацію і через короткий проміжок часу одержала відповідь «Дякуємо за надану інформацію. На жаль, під час здійснення Вашої оплати термінал втратив інтернет-з`єднання. У такому випадку кошти будуть зараховані протягом від 15 хв до доби. Якщо зарахування не відбудеться або надійде не вся сума, зверніться, будь ласка, повторно. Можливо у Вас залишились додаткові питання?» Невдовзі кошти були на рахунку. Все просто і швидко. І я за це вдячна працівникам банку.
Комментарии (1)
Ответ банка

Дякуємо за ваш відгук! Нам важливо, щоб наші клієнти отримували швидку та ефективну підтримку, і ваш позитивний досвід є для нас найкращою винагородою. 😊
Заблокували мою карту 25 жовтня, за те що торгувала на п2п, вивела свої останні 16000 та мені заблокували рахунок, зараз я болію та немає що їсти. Це безсердечний банк, заблокували картку безпідставно, буду писати заяву в НБУ, щоб вирішити ситуацію. На даний момент мені ніяк не допомогли, лише обіцяють зателефонувати через 5 днів. ПОЯСНІТЬ ЧОМУ МЕНІ ПОТРІБНО ЧЕКАТИ НА МОЇ КОШТИ??? Я їх тяжко заробляла та тепер потрібно їх ще відновити? Цю ситуацію можна вирішити за 10 хвилин, а не за 15 днів, проте навіть за 15 не вирішили…
Комментарии (6)
Ответ банка

Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Ситуація така сама, як у більшості коментаторів тут! Заблокували картку без пояснення причин і чекайте незрозуміло скільки! Дуже багато однакових скарг, співпадіння? Може банк почне хоч щось робити, а не відповідати шаблонними відговорками і стараться розвести вас на 30% так званих комісій??? Таке як робітники банку вже сидять на біржах і купляють крипту, щоб потім писати скарги, блокувати рахунки і тримати ваші гроші роками
Комментарии (3)
Ответ банка

Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
Спасибо сотрудникам, отдельное Миргородскому отделению, за оперативное и профессиональное решение вопросов как по платежам в Украине так и при перечислении за рубеж
Написать комментарий
Ответ банка

Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників 🍏😊
Поддержка все быстро решает, человеческое отношение. Являюсь клиентом не так долго, но банком полностью доволен.
Написать комментарий
Ответ банка

Дякуємо за відгук і високу оцінку! Ми не підведемо.🍏😊
Сердечно благодарю за прекрасное обслуживание, уважение, культуру, высокую квалификацию руководителя отделения Деркач И. В., и всех сотрудников- Юрченко Л. Н., Норка О. В, Бабич Я. В., Семука И. С. Когда прихожу к ним, впечатление такое, что прихожу к своим дочкам. Являясь клиентом А- банка много лет, по всем вопросам получаю помощь и консультацию. Я хотела бы, чтобы с нашего миргородского А-БАНКА брали пример все банки Украины.
Написать комментарий
Ответ банка

Добрый день! Благодарим за отзыв и высокую оценку о работе наших Сотрудников! Нам очень приятно! Мы рады Вашему обслуживанию в нашем Банке и ценим Ваш выбор. Ваша поддержка мотивирует нас работать лучше! 🍏😊
Я хочу особисто подякувати робітнику служби підтримки на ім'я Кіра во допомогла мені та було цілком приємно спілкуватися.
Я хочу сказати з гордістю що абанк для мене найкращій!