Курс валютв абанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отделение абанка: Славута, ул. Соборности, 24/6
Адрес:
Хмельницкая область, Славута, ул. Соборности, 24/6
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Іван Чебан
20 сентября 2024, 10:58
16.09.2024 отримав кощти на свій рахунок. Банк, який до зарахування суми не робив жодних попереджень або дій заблокував рахунок разом з коштами. Отримати кошти не можливо, як і почути адекватну чітку відповідь від служби підтримки банку. Банк також вказує, що згідно оферти може утримувати мої кошти до 180 діб. Однак згідно чинного законодавства максимальний термін утримання коштів 7 діб. Рахунок може бути заблоковано на довший термін, однак кошти на ньому банк утримувати не має права і зобов’язаний видати клієнту. Готую офіційний лист-скаргу до НБУ для перевірки внутрішньої політики банку. Оскільки ні розблокувати рахунок, ні отримати кошти з рахунку та закрити його не можливо, що повністю порушує права споживачів. Дзвінка від банку як і чіткої адекватної крмунікації немає. Доведеться боротись зі свавіллям через суд.
Комментарии (1)
Ответ банка
20 сентября 2024, 13:17
Добрий день!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в àбанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику.
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в àбанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику.
Наразі Ваше питання знаходиться в роботі. Ми зв'яжемось з Вами одразу за вирішенням.