Курс валютв абанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Все курсы банка |
Отделение абанка: Хмельницкий, ул. Заричанская, 11-А
Адрес:
Хмельницкий, ул. Заричанская, 11-А
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ieromin
4 июля 2024, 19:04
Не рекомендую відкривати тут валютні карти, вони працюють некоректно і за кордоном знімаються невірні суми, так як банкомат який видає долари думає що ваша доларова карта — це єврова карта. При цьому підтримка абсолютно не бажає вирішувати ситуацію і ви просто втрачаєте свої гроші. Окрім цього при оплаті на заправках за кордоном ваше резервування грошей на час заправки повертається тиждень, тоді як в інших банках це відбувається моментально. І знову ж таки підтримка абсолютно беззмістовна і неефективна. Маса стресу і нульовий сервіс, заберу гроші і більше не буду користуватися послугами цього банку, і вам не рекомендую.
Комментарии (5)
Ответ банка
5 июля 2024, 13:39
Добрий день!
Дякуємо за відгук! Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з труднощами при використанні нашої валютної картки за кордоном.
Детально перевірили інформацію за Вашим зверненням. Транзакція пройшла з умовою по DCC. Сума розрахунку була обрана в євро. При цьому Вам на екрані банкомату повинна була бути показана ця інформація, і Ви повинні були надати згоду на проведення транзакції. Також на чеку повинна бути дубльована ця інформація.
Щодо резервування коштів на заправках за кордоном. Зняття коштів з резерву відбувається через 13 днів, якщо ми не отримуємо запит на списання коштів. Проте ми можемо зняти резерв за зверненням Клієнта при наявності чеку про відміну або скасування операції.
Дякуємо за відгук! Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з труднощами при використанні нашої валютної картки за кордоном.
Детально перевірили інформацію за Вашим зверненням. Транзакція пройшла з умовою по DCC. Сума розрахунку була обрана в євро. При цьому Вам на екрані банкомату повинна була бути показана ця інформація, і Ви повинні були надати згоду на проведення транзакції. Також на чеку повинна бути дубльована ця інформація.
Щодо резервування коштів на заправках за кордоном. Зняття коштів з резерву відбувається через 13 днів, якщо ми не отримуємо запит на списання коштів. Проте ми можемо зняти резерв за зверненням Клієнта при наявності чеку про відміну або скасування операції.
Доброго дня. Надійшло повідомлення, що потрібно підтвердити походження коштів, все розписала, все пояснила, але мене і слухати ніхто не хотів, просто розірвали договір. Заява була написана 12.04, вже кінець місяця, коштів я так і не бачу. Відповдіддю щодо термінів була те, що багато таких заяв і більше нічого. Бачу по відгукам, що у цьому банку наразі це розповсюджена проблема. Прошу про пришвидшення данної ситуації
Комментарии (3)
Ответ банка
30 апреля 2024, 11:29
Добрий день!
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.
Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта, тому будь-які фінансові операції можуть вимагати підтвердження джерела походження коштів.
За результатом перевірки, Банком прийнято рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», а також відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., де зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку.
Ми завжди відповідально ставимось до питання регламентів та робимо все можливе для їх виконання. В деяких випадках, на жаль, може виникати черга та це призводить до збільшення строку переказу залишків коштів відповідно наданим реквізитам.
Ми взяли Ваше питання на контроль та вже передали його на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. Просимо очікувати зарахування коштів відповідно до наданих Вами реквізитів. За результатом Вас проінформують.
З цим банком дуже приємно працювати немає що довго чекати все можна сказати в секунді дуже задоволений 😊 рекомендую.
Написать комментарий
Ответ банка
12 января 2024, 8:40
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 💚
А-банк вийшов на зустріч і повернув кошти у сумі 2500грн., які були мною відправлені шахраям на картковий рахунок А-банка. Подзвонила я на гарячу лінію «А-банк» лише через 2 тижні після факту відправлення коштів шахраям. Повідомила точну суму, дату і час транзакції. Була приємно здивована, коли через 2 дні — зателефонували і повідомили, що можуть повернути мої гроші. Щиро дякую! А також окреме спасибі оператору Юлії особистий номер 88043, яка спробувала уважно розібратись, бо спочатку кошти по якісь причині не надходили мені довгий час.
Комментарии (3)
Ответ банка
5 января 2024, 18:20
Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку! Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника. Були раді допомогти Вам! 🍏😊
Більш ніж півроку тому я став клієнтом
А-банку.
З першого дня сподобалось те, ще все можно робити через Дію дистанційно.
Банк має дуже багато позитивних якостей:
зручний і зрозумілий застосунок,
великий кеш бек за розрахунок в торговій мережі,
до 100 000 грн. на місяць можно безкоштовно переказати за номером карти на інші банки,
якщо Ви хочете зробити довіреність на отримання грошей іншій людині, це також можно робити без відвідування банку,
у відділеннях банку працюють доброзичливі люди.
Сьогодні зробив покупку через Розетку і оформив оплату частинами, спілкувався з службою підтримки, дуже гарно все розказали і підказали.
Одним словом — рекомендую!
Написать комментарий
А-банку.
З першого дня сподобалось те, ще все можно робити через Дію дистанційно.
Банк має дуже багато позитивних якостей:
зручний і зрозумілий застосунок,
великий кеш бек за розрахунок в торговій мережі,
до 100 000 грн. на місяць можно безкоштовно переказати за номером карти на інші банки,
якщо Ви хочете зробити довіреність на отримання грошей іншій людині, це також можно робити без відвідування банку,
у відділеннях банку працюють доброзичливі люди.
Сьогодні зробив покупку через Розетку і оформив оплату частинами, спілкувався з службою підтримки, дуже гарно все розказали і підказали.
Одним словом — рекомендую!
Ответ банка
22 ноября 2023, 10:41
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку! Раді співпраці з Вами та цінуємо Ваш вибір. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Дякую за чудове обслуговування.
Дуже вічливий і кваліфікований касир.
Висока компетентність і професіоналізм працівників даного відділення.
На всі питання отримав відповідь.
Написать комментарий
Дуже вічливий і кваліфікований касир.
Висока компетентність і професіоналізм працівників даного відділення.
На всі питання отримав відповідь.
Ответ банка
7 февраля 2023, 11:33
Дякуємо за приємний відгук:)
3-січня 2023 року (Дата: 03.01.2023 09:45:43) я мав необережність останній раз поповнити карту зелена PAN: 537523******4836 Артем Володимирович, На суму 2400₴ грн, Код операції: 111******7. Призначення платежу: Поповнення картки у ПТКС iBox. Статус: Платіж успішний.
Після поповнення кошти не прийшли. Хочу одразу зазначити що поповнення через термінали iBox Завжди приходять одразу і жодного разу не було від них збою! (Зв'язавшись службою підтримки iBox Мені дуже швидко та професійно з’ясували що зі сторони кошти на, а банк надішли, І проблеми з А-банком)
Коли пройшло 5−10 хвилин Я почав пробувати зайти у додаток який глючить писала що в них збої вони вибачаюся і спробувати пізніше. Одразу після цього я заїхав на відділення банку яке знаходиться в Т Ц Монблан по вулиці Бандери (Коли я вибирав відділення банку у місті Хмельницькому щоб написати цей відгук це відділення взагалі відсутні щоб його позначити тому я поставив 1-е яке попалось) У відділенні банку працівник мені відповів що в них технічні збої і заїхати до них потрібно приблизно через годину (Після 11:00 на той час. Візит у відділенні банку після 11:00 мені Нажаль не дав ніякого результату нічого внятного мені ніхто відповісти не зміг. Потім протягом дня я 6 раз звертався у службу підтримки банку нащо мені 6 раз озвучували різні варіанти відповідей спочатку казали що в них збої потім казали що кошти надійдуть протягом 13 днів потім казали протягом 3 днів потім казали що кошти повернуть через 1 день потім казали що розглядати будуть мою заявку протягом 3 днів. Зі своєї сторони я на електронну пошту скинув копію чека в службу підтримки банку. (З цим також окрема історія. Спочатку мені казали що Дяково чеку вони не бачуть потім в кінці дня якимось дивом вони його побачили і начали виясняти) Служба підтримки в цьому банку як я з’ясував по-своєму опиту взагалі відсутня люди просто некомпетентні кожний говорити то що хоче питаннями не вирішено пройшло більше суток кошти мені ніхто не повернув я розумію повертати не збирається!
Протягом дня я звернувся до багатьох друзів в яких також виникали різного роду проблеми з цим банком аналогічного характеруполовина не користується вже цим банком, а ½ також як я буду закривати карточку!
Нікому не рекомендую мати справу за а-банком є дуже багато чудових банків де як мінімум є служба підтримки і не крадуть кошти!
Комментарии (1)
Після поповнення кошти не прийшли. Хочу одразу зазначити що поповнення через термінали iBox Завжди приходять одразу і жодного разу не було від них збою! (Зв'язавшись службою підтримки iBox Мені дуже швидко та професійно з’ясували що зі сторони кошти на, а банк надішли, І проблеми з А-банком)
Коли пройшло 5−10 хвилин Я почав пробувати зайти у додаток який глючить писала що в них збої вони вибачаюся і спробувати пізніше. Одразу після цього я заїхав на відділення банку яке знаходиться в Т Ц Монблан по вулиці Бандери (Коли я вибирав відділення банку у місті Хмельницькому щоб написати цей відгук це відділення взагалі відсутні щоб його позначити тому я поставив 1-е яке попалось) У відділенні банку працівник мені відповів що в них технічні збої і заїхати до них потрібно приблизно через годину (Після 11:00 на той час. Візит у відділенні банку після 11:00 мені Нажаль не дав ніякого результату нічого внятного мені ніхто відповісти не зміг. Потім протягом дня я 6 раз звертався у службу підтримки банку нащо мені 6 раз озвучували різні варіанти відповідей спочатку казали що в них збої потім казали що кошти надійдуть протягом 13 днів потім казали протягом 3 днів потім казали що кошти повернуть через 1 день потім казали що розглядати будуть мою заявку протягом 3 днів. Зі своєї сторони я на електронну пошту скинув копію чека в службу підтримки банку. (З цим також окрема історія. Спочатку мені казали що Дяково чеку вони не бачуть потім в кінці дня якимось дивом вони його побачили і начали виясняти) Служба підтримки в цьому банку як я з’ясував по-своєму опиту взагалі відсутня люди просто некомпетентні кожний говорити то що хоче питаннями не вирішено пройшло більше суток кошти мені ніхто не повернув я розумію повертати не збирається!
Протягом дня я звернувся до багатьох друзів в яких також виникали різного роду проблеми з цим банком аналогічного характеруполовина не користується вже цим банком, а ½ також як я буду закривати карточку!
Нікому не рекомендую мати справу за а-банком є дуже багато чудових банків де як мінімум є служба підтримки і не крадуть кошти!
Ответ банка
4 января 2023, 11:44
Доброго дня!
Кошти були зараховані, приносимо вибачення за затримку.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до підтримки щодо коректної консультації.
Кошти були зараховані, приносимо вибачення за затримку.
Ми обов'язково перевіримо Ваші звернення до підтримки щодо коректної консультації.
Зняла переказ на доларову карту, коли прийшла у відділення, то мене чекав сюрприз. Доларів нема, коли будуть невідомо, замовити не можна. Гаряча лінія це все прикриває військовим станом. Інші банки працюють, а цей «не може». Аферисти
Написать комментарий
Ответ банка
2 сентября 2022, 13:04
Доброго дня!
В період воєнного стану каси А-Банк, у зв'язку зі складнощами інкасації, працюють з касового обороту, саме тому у відділенні можуть виникати тимчасові складнощі з наявністю валюти.
Дякуємо за прийнятий дзвінок, для вирішення Вашого питання, просимо, Вас звернутися до відділення.
В період воєнного стану каси А-Банк, у зв'язку зі складнощами інкасації, працюють з касового обороту, саме тому у відділенні можуть виникати тимчасові складнощі з наявністю валюти.
Дякуємо за прийнятий дзвінок, для вирішення Вашого питання, просимо, Вас звернутися до відділення.
Почалася війна, спочатку паніка, але з часом все почало більш менш працювати. Я клієнт банку вже давненько, але за останні дні прийшлося звертатися до нього чи не щодня. Це пов’язане з переказами. Працівниця Куркуляк Олена Робертівна, вразила тим, як організувала роботу свого відділення. Не було таких питань, які б вона не змогла вирішити. При цьому, у будь яку пору дня. Якщо існують якісь нагороди для банківських працівників у час війни, то Олена Робертівна її заслуговує.
Написать комментарий
Ответ банка
10 марта 2022, 16:37
Доброго дня!
Дякуємо Вам за Ваш відгук та Вашу підтримку, ми розуміємо ситуацію, яка виникла, тому робимо все щоб допомагати Клієнтам. Сподіваємось на стабілізацію ситуації. Слава Україні!
Дякуємо Вам за Ваш відгук та Вашу підтримку, ми розуміємо ситуацію, яка виникла, тому робимо все щоб допомагати Клієнтам. Сподіваємось на стабілізацію ситуації. Слава Україні!
В кінці 2021 року були зняті кошти з кредитної картки шахраями. Прийшло повідомлення про заблокування коштів від смс-банкінг.Звернулася у відділення банку по місцю проживання із заявою про шахрайство, спеціаліст оформив всі відповідні документи та порекомендував наполеглево звернутися із заявою до поліції, для полегшення розв’язку даної проблеми. Через 2 дні зателефонували з банку та повідомили про заявку щодо повернення коштів. В результаті через 1.5 місяця кошти були повернуті в два етапи до дати, яка була вказана в заявці. Дякую працівникам банку за роботу та за турботу щодо клієнта. Однозначно з даним банком буду надалі працювати, а іншим банкам необхідно до тягувати до цього рівня.
Написать комментарий
Ответ банка
23 февраля 2022, 13:34
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Завжди раді допомогти. Ми цінуємо Ваш вибір та раді співпраці з Вами.😊
Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Завжди раді допомогти. Ми цінуємо Ваш вибір та раді співпраці з Вами.😊