Відгуки про А-Банк писав і раніше.Але хочу вкотре відмітити чітку і професійну роботу банку.Служба підтримки — одна з найкращих в Україні. Звертався минулого тижня. З`єднатись з оператором просто, не потрібно проходити «кола пекла» — багатоступінчаті меню та пояснювати свої проблеми голосовому роботу. Оператор Віталія дала чіткі і конкретні відповіді на мої запитання, без зайвої «води».Також минулого тижня купував побутову техніку, скористався послугою «Плати частинами» (вже не вперше), оформлення відбулось швидко і без жодних проблем.Хочу подякувати, що не дивлячись на важкі часи, банк дав мені немалий ліміт на розстрочку та оплату частинами.
Що хочу побажати — щоб збільшилась кількість пропозицій на придбання товарів в оплату частинами. Так, наприклад, супермаркет техніки «Фокстрот» можна побачити в додатку в переліку підключених до цієї послуги, але реально у «Фокстроті» пропозицій на оплату частинами від А-Банку немає.
А в цілому — ще раз дякую банку за злагоджену роботу і лояльне ставлення до клієнта. Успіхів команді банку!
Отделение абанка: Львов, пр-т Красной Калины, 59
Адрес:
Львов, пр-т Красной Калины, 59
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00), перерыв: 13:00-14:00, Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
16 августа 2023, 19:49
Дякуємо, що знайшли час поділитись Вашими враженнями! Раді, що змогли допомогти у вирішенні Вашого питання!🍏😊
Ответ банка
15 мая 2023, 16:30
Дякуємо Вам за високу оцінку та відгук, нам дуже приємно!
В торговій точці «Фокстрот», дійсно, наразі можливе оформлення договору «Плати частинами» через на Банк тільки через Ваше звернення у магазин. Наші Спеціалісти разом з магазином «Фокстрот» вже працюють над можливістю онлайн-оформлень. Сподіваємось, що Ви оціните! 😊🍏
В торговій точці «Фокстрот», дійсно, наразі можливе оформлення договору «Плати частинами» через на Банк тільки через Ваше звернення у магазин. Наші Спеціалісти разом з магазином «Фокстрот» вже працюють над можливістю онлайн-оформлень. Сподіваємось, що Ви оціните! 😊🍏
Клієнтом банку я є вже більше року і ще ні разу не пожалкував, що ним став.Ввічливі і компетентні працівники відділення, дієва служба підтримки — на проблеми реагують і їх вирішують. Зручний мобільний додаток, який поступово вдосконалюється.
Але особливо хочу відзначити роботу банку під час війни. Не було жодного збою з розрахунками карткою чи у роботі додатку. А також хочу сказати про ставлення до клієнтів у такий важкий час. Мій кредитний ліміт (щоправда, він у мене невеликий), не був обнулений з початком війни, як це робилось у інших банках. Послуга розстрочки/оплати частинами деякий час не працювала, але після її відновлення мені встановили ліміт на неї навіть більший, ніж був до війни! І це зараз стало мені у пригоді. Назріла необхідність замінити дещо з побутової техніки. Враховуючи нинішню важку ситуацію, пов`язану з війною — погіршення логістики, зростання курсу валюти і т.д., а також глобальну проблему дефіциту напівпровідників, вирішив не затягувати з цим. І мені дуже допомогла «оплата частинами» від А-банку — я зміг купити необхідну техніку з меншим навантаженням на сімейний бюджет. Окремо хочу згадати за одну «фішку» а-банківської оплати частинами — можливість часткового погашення заборгованості достроково (у інших банках достроково погасити заборгованість по оплаті частинами можна лише повністю). Це корисна функція, дає можливість скоріше гасити заборгованість при наявності коштів. Дякую А-банку за професійність, а особливо — за розуміння та лояльність до клієнта у нелегкі часи.
Написать комментарий
Але особливо хочу відзначити роботу банку під час війни. Не було жодного збою з розрахунками карткою чи у роботі додатку. А також хочу сказати про ставлення до клієнтів у такий важкий час. Мій кредитний ліміт (щоправда, він у мене невеликий), не був обнулений з початком війни, як це робилось у інших банках. Послуга розстрочки/оплати частинами деякий час не працювала, але після її відновлення мені встановили ліміт на неї навіть більший, ніж був до війни! І це зараз стало мені у пригоді. Назріла необхідність замінити дещо з побутової техніки. Враховуючи нинішню важку ситуацію, пов`язану з війною — погіршення логістики, зростання курсу валюти і т.д., а також глобальну проблему дефіциту напівпровідників, вирішив не затягувати з цим. І мені дуже допомогла «оплата частинами» від А-банку — я зміг купити необхідну техніку з меншим навантаженням на сімейний бюджет. Окремо хочу згадати за одну «фішку» а-банківської оплати частинами — можливість часткового погашення заборгованості достроково (у інших банках достроково погасити заборгованість по оплаті частинами можна лише повністю). Це корисна функція, дає можливість скоріше гасити заборгованість при наявності коштів. Дякую А-банку за професійність, а особливо — за розуміння та лояльність до клієнта у нелегкі часи.
Ответ банка
12 июня 2022, 8:44
Доброго дня!
Дякуємо за відгук, будемо намагатися і надалі радувати Вас! 😊🍏
Дякуємо за відгук, будемо намагатися і надалі радувати Вас! 😊🍏
Періодично читаючи на Мінфіні про іновації, які запроваджує А-Банк, вирішив спробувати скористатись його продуктами. Почав з віртуальної карти — встановив на смартфон додаток і відкрив її не виходячи з дому. Процедура є доволі простою і не займає багато часу. Серед її особливостей хочу відмітити два моменти: 1) можливість «підтягнути» документи з додатку «Дія» — зручно, не потрібно нічого фотографувати; 2) зразок особистого підпису вводиться прямо на екрані смартфона. Щоправда, зробити це без стилуса важко, особливо на смартфонах з невеликим дисплеєм.
З незручностей — неможливість в процесі реєстрації повернутись на попередню сторінку, тобто зробивши випадкову помилку і поспішивши натиснути кнопку «Далі», повернутись назад, щоб виправити помилку, буде неможливо. Видалення і повторне встановлення додатка не допоможе — процес реєстрації буде продовжуватись з тієї самої точки. Залишається лише звертатись на гарячу лінію.
Отже, після реєстрації у додатку з`явилась віртуальна «зелена» картка, якою можна одразу користуватись, щоправда з деякими обмеженнями по обсягах операцій.
Через декілька днів вирішив оформити фізичну «зелену» картку, причому іменну з фото. Відділення знаходиться недалеко від мого будинку, тож довго йти не довелось, великої черги у відділенні теж не було. Процедура оформлення теж багато часу не зайняла — працівник дозаповнив деякі дані в анкеті, дав мені підписати заяву про приєднання до публічної оферти, сфотографував мене і на цьому все. Повідомив мене, що картка буде готова приблизно через два тижні, а на цей час видав мені миттєву картку. Яким же було моє здивування, коли через 3 дні мені передзвонили і повідомили, що моя картка вже чекає на мене у відділенні! Так швидко я ще не отримував замовлених карток у жодному банку. Процедура видачі, як і очікувалось, теж була простою і недовгою. Карту активували, на телефон прийшло СМС з ПІН-кодом, дали декілька рекомендацій по користуванню та й усе.
Додатково вирішив відкрити у додатку віртуальні картки у гривні, євро та доларах для оплат в інтернеті та он-лайн обміну валют. Але, на жаль, тут немає можливості вибору — відкрити можна лише «жовті» картки. Чому на жаль — у «жовтої» картки є комісія 0.5% за поповнення у будь-який спосіб (крім цільових зарахувань — повернення депозиту і т.д.). Тому, скоріш за все, поки що вони будуть просто «висіти» у додатку без діла. Банк міг би хоча б для обміну валют зробити зарахування на цю картку безкоштовним — з врахуванням цієї комісії курс обміну стає просто нецікавий…
Щодо самих додатків. «Навіває» від них і Приватом24 і Монобанком — відчувається це і у дизайні і у деяких функціях. Але функціонал А-Банк24 значно менший, ніж у вказаних конкурентів. Налаштування безпеки мобільного додатку мають деякі такі ж функції, як у Моно — заборона зняття коштів у банкоматі, заборона оплати магнітною смугою і т.д. Але, на жаль, немає такої корисної функції, як динамічний CVV.
Веб-версія має кілька «глюків»: для входу потрібно після введення номера телефону, вибрати з випадаючого меню одну з карток і ввести її ПІН. Але чомусь у списку є лише сама перша картка, яку я відкривав (віртуальна «зелена», яка вже недійсна) і доводиться вводити її ПІН. А у самому додатку при виборі пункту меню «переказ між картками» замість появи форми переказу… здійснюється перехід на сторінку нової версії А-Банк24.
Підсумок сказаного. В цілому хороший банк, непогані умови. Картками вже користувався, працює все нормально, кешбек нараховується. Кредитного ліміту я не прагнув, але зі старту дали 1000 грн. — я так розумію, це мінімальна сума, яку дають усім. Потім додалось ще 2000 грн. на розстрочки. Враховуючи мої ліміти у інших банках, поки що навряд чи буду користуватись лімітами А-банку.Далі-побачимо.
Сподобалась швидкість і якість обслуговування — все оперативно, без зайвої бюрократії і «проволочок».Сподобався колектив відділення — молоді люди, які знають свою справу, приємні у спілкуванні.
А от над А-банк 24 (і веб і мобільним) ще варто попрацювати. Та й деякі тарифи по «жовтій» картці варто переглянути. Власне за цих два моменти і знімаю одну «зірку».
Отже, початок співпраці покладено, далі — час покаже, хороші тенденції є.
Комментарии (4)
З незручностей — неможливість в процесі реєстрації повернутись на попередню сторінку, тобто зробивши випадкову помилку і поспішивши натиснути кнопку «Далі», повернутись назад, щоб виправити помилку, буде неможливо. Видалення і повторне встановлення додатка не допоможе — процес реєстрації буде продовжуватись з тієї самої точки. Залишається лише звертатись на гарячу лінію.
Отже, після реєстрації у додатку з`явилась віртуальна «зелена» картка, якою можна одразу користуватись, щоправда з деякими обмеженнями по обсягах операцій.
Через декілька днів вирішив оформити фізичну «зелену» картку, причому іменну з фото. Відділення знаходиться недалеко від мого будинку, тож довго йти не довелось, великої черги у відділенні теж не було. Процедура оформлення теж багато часу не зайняла — працівник дозаповнив деякі дані в анкеті, дав мені підписати заяву про приєднання до публічної оферти, сфотографував мене і на цьому все. Повідомив мене, що картка буде готова приблизно через два тижні, а на цей час видав мені миттєву картку. Яким же було моє здивування, коли через 3 дні мені передзвонили і повідомили, що моя картка вже чекає на мене у відділенні! Так швидко я ще не отримував замовлених карток у жодному банку. Процедура видачі, як і очікувалось, теж була простою і недовгою. Карту активували, на телефон прийшло СМС з ПІН-кодом, дали декілька рекомендацій по користуванню та й усе.
Додатково вирішив відкрити у додатку віртуальні картки у гривні, євро та доларах для оплат в інтернеті та он-лайн обміну валют. Але, на жаль, тут немає можливості вибору — відкрити можна лише «жовті» картки. Чому на жаль — у «жовтої» картки є комісія 0.5% за поповнення у будь-який спосіб (крім цільових зарахувань — повернення депозиту і т.д.). Тому, скоріш за все, поки що вони будуть просто «висіти» у додатку без діла. Банк міг би хоча б для обміну валют зробити зарахування на цю картку безкоштовним — з врахуванням цієї комісії курс обміну стає просто нецікавий…
Щодо самих додатків. «Навіває» від них і Приватом24 і Монобанком — відчувається це і у дизайні і у деяких функціях. Але функціонал А-Банк24 значно менший, ніж у вказаних конкурентів. Налаштування безпеки мобільного додатку мають деякі такі ж функції, як у Моно — заборона зняття коштів у банкоматі, заборона оплати магнітною смугою і т.д. Але, на жаль, немає такої корисної функції, як динамічний CVV.
Веб-версія має кілька «глюків»: для входу потрібно після введення номера телефону, вибрати з випадаючого меню одну з карток і ввести її ПІН. Але чомусь у списку є лише сама перша картка, яку я відкривав (віртуальна «зелена», яка вже недійсна) і доводиться вводити її ПІН. А у самому додатку при виборі пункту меню «переказ між картками» замість появи форми переказу… здійснюється перехід на сторінку нової версії А-Банк24.
Підсумок сказаного. В цілому хороший банк, непогані умови. Картками вже користувався, працює все нормально, кешбек нараховується. Кредитного ліміту я не прагнув, але зі старту дали 1000 грн. — я так розумію, це мінімальна сума, яку дають усім. Потім додалось ще 2000 грн. на розстрочки. Враховуючи мої ліміти у інших банках, поки що навряд чи буду користуватись лімітами А-банку.Далі-побачимо.
Сподобалась швидкість і якість обслуговування — все оперативно, без зайвої бюрократії і «проволочок».Сподобався колектив відділення — молоді люди, які знають свою справу, приємні у спілкуванні.
А от над А-банк 24 (і веб і мобільним) ще варто попрацювати. Та й деякі тарифи по «жовтій» картці варто переглянути. Власне за цих два моменти і знімаю одну «зірку».
Отже, початок співпраці покладено, далі — час покаже, хороші тенденції є.
Ответ банка
12 марта 2021, 14:00
Доброго дня!😊
Дякуємо Вам за приділений час, високу оцінку та відгук. Хочемо додати, що комісія 0.5% від суми зарахування картки «Для виплат» та картки «Жовта» при конвертації валюти в додатку відсутня, також Ви можете до підтвердження переказу між Вашими картками перевірити повну інформацію по тарифах. Ми не зупиняємось на досягнутому і продовжуємо поліпшувати наш додаток, робимо акцент на мобільну версію нашого інтернет-банкінгу й обов'язково звернемо увагу на Ваші побажання! Раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір! Зробимо все можливе, щоб радувати Вас і надалі й будемо прагнути отримувати від Вас найвищі оцінки😊🍏
Дякуємо Вам за приділений час, високу оцінку та відгук. Хочемо додати, що комісія 0.5% від суми зарахування картки «Для виплат» та картки «Жовта» при конвертації валюти в додатку відсутня, також Ви можете до підтвердження переказу між Вашими картками перевірити повну інформацію по тарифах. Ми не зупиняємось на досягнутому і продовжуємо поліпшувати наш додаток, робимо акцент на мобільну версію нашого інтернет-банкінгу й обов'язково звернемо увагу на Ваші побажання! Раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір! Зробимо все можливе, щоб радувати Вас і надалі й будемо прагнути отримувати від Вас найвищі оцінки😊🍏
Також, користуючись нагодою, хочу подякувати банку за те, що знаходить можливість підтримувати клієнтів, не дивлячись на важкі часи — цього року мені двічі піднімали кредитний ліміт і ліміт на розстрочки. Успіху банку і подяка його працівникам!