Отделение абанка: Ужгород, пл. Корятовича, 10
Адрес:
Ужгород, пл. Корятовича, 10
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
chevap38
1 сентября 2024, 23:40
користувався банком багато років, зробив віртуальні карти атб, епіцентр та зелену, добавив в apple pay, сам онлайн банк був в одному телефоні, сталось таке що мій «перший» телефон був вимушено відправити на телефон, та декілька днів користувався своїм другим телефоном, який дали мені, там же в тот «другий телефон» зайшов опять в, а банк, добавив туда же картки, пройшов так декілька днів, коли мій «перший» телефон вернувся з ремонту, з «другого телефону» вийшов з онлайн банку, та видалив картки, та і телефона я більше не бачив, але я уже на своєму «першому телефоні» я уже зайти в свій банк не зміг, так як відхилило авторизацію, та запропонувало зайти в застосунок з «телефону якого нема» подзвонив в 7776, та звернувся у відділення щоб допомогли увійти в застосунок, але там самі не знали що робити, та запропонували користуватись карткою без додатку, без можливості поповняти карту, дивитися баланс, виписку, поповняти телефон, комуналку т.д.
Написать комментарий
Ответ банка
2 сентября 2024, 12:25
Добрий день!
Нам прикро, що сталась така ситуація зі входом в Абанк24. Дане обмеження банком введено в рамках правил безпеки для уникнення змоги користування застосунком в небажаних цілях. Наразі Ваше питання є вирішеним. Дякуємо за Ваше звернення! 🍏
Нам прикро, що сталась така ситуація зі входом в Абанк24. Дане обмеження банком введено в рамках правил безпеки для уникнення змоги користування застосунком в небажаних цілях. Наразі Ваше питання є вирішеним. Дякуємо за Ваше звернення! 🍏
Хочу відмітити компетентність всіх працівників відділення. Завжди ввічливі, дружелюбні і вирішують всі питання у найкоротші терміни. Особливо дякую керівнику відділення Лисяк Соломії, по проблемних питаннях з банківського обслуговування можу звернутися і у вихідні дні і завжди отримаю консультацію та допомогу. Саме це відділення рекомендую всім своїм знайомим і приємно, що від них чую такі ж відгуки.
Написать комментарий
Ответ банка
7 декабря 2023, 12:52
Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Ответ банка
1 августа 2023, 8:28
Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 😉💚
Банк как обычный банк. Удобная карта, платежи/переводы без комиссий, покупки с кэшбэк и удобный кредитный лимит. Только над дизайном карты я бы немножко бы доработал, как например в привате, и страховки на карты как в привате, например в абанке хотелось бы видеть страховку, чтобы когда с тебя мошенники украли деньги со карты, банк тебе бы вернул со страховки.
Написать комментарий
Ответ банка
26 января 2022, 14:22
Добрый день!
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку. Мы продолжаем добавлять новые скины карт в приложение, Вы всегда можете выбрать дизайн карт на Ваш вкус. Что касается дизайна пластиковой карты, он остается прежним, так как именно такой дизайн нравиться Клиентам.
В нашем приложении Вы всегда можете оформить страхование, например страховку Безпечний ліміт, данный вид страхования покрывает задолженность по карте в случае потери работа или критических заболеваний, также ежемесячный платеж списывается только в случае использования кредитного лимита.
Опишите нам, пожалуйста, в личном сообщении, более детально Ваши пожелания по дизайну карты.
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку. Мы продолжаем добавлять новые скины карт в приложение, Вы всегда можете выбрать дизайн карт на Ваш вкус. Что касается дизайна пластиковой карты, он остается прежним, так как именно такой дизайн нравиться Клиентам.
В нашем приложении Вы всегда можете оформить страхование, например страховку Безпечний ліміт, данный вид страхования покрывает задолженность по карте в случае потери работа или критических заболеваний, также ежемесячный платеж списывается только в случае использования кредитного лимита.
Опишите нам, пожалуйста, в личном сообщении, более детально Ваши пожелания по дизайну карты.
Доброго дня!!! Оформляв кредит магазин фокстрот,12 місяців платив 0 %, хороше обслуговування закрив кредит і получив довідку про те що я не маю довга в а банку, я задоволений роботою
Комментарии (2)
Ответ банка
19 июля 2019, 12:42
Доброго дня, Олександр!
Нам приємно, що Ви є клієнтом нашого банку
Нам приємно, що Ви є клієнтом нашого банку
Ответ администратора
23 июля 2019, 17:42
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 23.07.2019).
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.