Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Ужгород, пл. Корятовича, 10
Адрес:
Ужгород, пл. Корятовича, 10
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
chevap38
1 сентября 2024, 23:40
користувався банком багато років, зробив віртуальні карти атб, епіцентр та зелену, добавив в apple pay, сам онлайн банк був в одному телефоні, сталось таке що мій «перший» телефон був вимушено відправити на телефон, та декілька днів користувався своїм другим телефоном, який дали мені, там же в тот «другий телефон» зайшов опять в, а банк, добавив туда же картки, пройшов так декілька днів, коли мій «перший» телефон вернувся з ремонту, з «другого телефону» вийшов з онлайн банку, та видалив картки, та і телефона я більше не бачив, але я уже на своєму «першому телефоні» я уже зайти в свій банк не зміг, так як відхилило авторизацію, та запропонувало зайти в застосунок з «телефону якого нема» подзвонив в 7776, та звернувся у відділення щоб допомогли увійти в застосунок, але там самі не знали що робити, та запропонували користуватись карткою без додатку, без можливості поповняти карту, дивитися баланс, виписку, поповняти телефон, комуналку т.д.
Написать комментарий
Ответ банка

Добрий день!
Нам прикро, що сталась така ситуація зі входом в Абанк24. Дане обмеження банком введено в рамках правил безпеки для уникнення змоги користування застосунком в небажаних цілях. Наразі Ваше питання є вирішеним. Дякуємо за Ваше звернення! 🍏
Нам прикро, що сталась така ситуація зі входом в Абанк24. Дане обмеження банком введено в рамках правил безпеки для уникнення змоги користування застосунком в небажаних цілях. Наразі Ваше питання є вирішеним. Дякуємо за Ваше звернення! 🍏
Хочу відмітити компетентність всіх працівників відділення. Завжди ввічливі, дружелюбні і вирішують всі питання у найкоротші терміни. Особливо дякую керівнику відділення Лисяк Соломії, по проблемних питаннях з банківського обслуговування можу звернутися і у вихідні дні і завжди отримаю консультацію та допомогу. Саме це відділення рекомендую всім своїм знайомим і приємно, що від них чую такі ж відгуки.
Написать комментарий
Ответ банка

Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Ответ банка

Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 😉💚
Банк как обычный банк. Удобная карта, платежи/переводы без комиссий, покупки с кэшбэк и удобный кредитный лимит. Только над дизайном карты я бы немножко бы доработал, как например в привате, и страховки на карты как в привате, например в абанке хотелось бы видеть страховку, чтобы когда с тебя мошенники украли деньги со карты, банк тебе бы вернул со страховки.
Написать комментарий
Ответ банка

Добрый день!
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку. Мы продолжаем добавлять новые скины карт в приложение, Вы всегда можете выбрать дизайн карт на Ваш вкус. Что касается дизайна пластиковой карты, он остается прежним, так как именно такой дизайн нравиться Клиентам.
В нашем приложении Вы всегда можете оформить страхование, например страховку Безпечний ліміт, данный вид страхования покрывает задолженность по карте в случае потери работа или критических заболеваний, также ежемесячный платеж списывается только в случае использования кредитного лимита.
Опишите нам, пожалуйста, в личном сообщении, более детально Ваши пожелания по дизайну карты.
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку. Мы продолжаем добавлять новые скины карт в приложение, Вы всегда можете выбрать дизайн карт на Ваш вкус. Что касается дизайна пластиковой карты, он остается прежним, так как именно такой дизайн нравиться Клиентам.
В нашем приложении Вы всегда можете оформить страхование, например страховку Безпечний ліміт, данный вид страхования покрывает задолженность по карте в случае потери работа или критических заболеваний, также ежемесячный платеж списывается только в случае использования кредитного лимита.
Опишите нам, пожалуйста, в личном сообщении, более детально Ваши пожелания по дизайну карты.
Доброго дня!!! Оформляв кредит магазин фокстрот,12 місяців платив 0 %, хороше обслуговування закрив кредит і получив довідку про те що я не маю довга в а банку, я задоволений роботою
Комментарии (2)
Ответ банка

Доброго дня, Олександр!
Нам приємно, що Ви є клієнтом нашого банку
Нам приємно, що Ви є клієнтом нашого банку
Ответ администратора
23 июля 2019, 17:42
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 23.07.2019).
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.
Користувач не надав документи за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами банку.