Заблокували не зрозуміло за що, якісь шалені ліміти, на карту зараховано 25 тисяч… Як користуватись, невідомо… Щей шалені умови, якщо закриють рахунок, -30%, облапошать кліента якщо захочуть!
Відправив в телеграм дані про свою діяльність, там повна тиша, просто ігнорують) Я вже втратив досить багато нервових клітин через це, ніякоі інформації немає
Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Житомир, ул. Киевская, 104
Адрес:
Житомир, ул. Киевская, 104
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

Дякуємо за відгук!
У разі прострочення банк має право вживати заходів для врегулювання заборгованості та інформувати клієнта про можливі наслідки. Ми зацікавлені у вирішенні питання, тому з Вами вже зв’язались відповідальні фахівці та надали варіант погашення. Спільно з Вами ми можемо знайти найкраще рішення і завершити цей процес на вигідних умовах для обох сторін.
У разі прострочення банк має право вживати заходів для врегулювання заборгованості та інформувати клієнта про можливі наслідки. Ми зацікавлені у вирішенні питання, тому з Вами вже зв’язались відповідальні фахівці та надали варіант погашення. Спільно з Вами ми можемо знайти найкраще рішення і завершити цей процес на вигідних умовах для обох сторін.
Ответ банка

Добрий день!
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Окремо для розв'язання даного питання банком було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з інформацією про запитану банком інформацію для розв'язання питання. Будемо раді допомогти у вирішенні після її надання
Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Окремо для розв'язання даного питання банком було відправлено повідомлення в прив'язаний месенджер з інформацією про запитану банком інформацію для розв'язання питання. Будемо раді допомогти у вирішенні після її надання
Заброкирывали счет потом дали написать заяву про разорвание договора, я ее успешно подписал после чего сказали скинуть реквизиты мол они туда отправят деньги в течении суток. Сутки уже прошли, а денег так и нету когда пытаюсь набрать либо написать в поддержку отвечает бот и говорит что рассмотрение договора займет 1 день и все никакого ответа и ничего просто каждый раз отвечает бот
Комментарии (4)
Ответ банка

Добрий день!
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Після проведеного аналізу було прийнято рішення про припинення ділових відносин з вами. На вашому рахунку залишалася частина коштів, які були тимчасово заблоковані. Як тільки вони були розблоковані, ми відразу здійснили перерахунок на вказані вами реквізити. Ваше питання було успішно вирішене, і кошти були переведені. Щиро перепрошуємо за можливі незручності.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Після проведеного аналізу було прийнято рішення про припинення ділових відносин з вами. На вашому рахунку залишалася частина коштів, які були тимчасово заблоковані. Як тільки вони були розблоковані, ми відразу здійснили перерахунок на вказані вами реквізити. Ваше питання було успішно вирішене, і кошти були переведені. Щиро перепрошуємо за можливі незручності.
Заблокували картку спитали звідки гроші, після того як я показала всі скріншоти сказали зателефоную протягом 5днів але дзвінка так і не було, я написала в чат бот мені відповіли що не змогли до мене дозвонитися і потрібно знову чекати 5 днів
Це не банк, а якийсь прикол та знущання з людей
Комментарии (2)
Це не банк, а якийсь прикол та знущання з людей
Ответ банка

Добрий день! Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки. Наші Спеціалісти сьогодні зв'язувалися з Вами для уточнення інформації по платежах. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.
Якщо проводити зовнішню економічну діяльність, то, А банк дуже гарний вибір, бо банк має SEPA для ФОП. Також є відділення в містах на відміну від того ж моно. Курс обміну як правило кращий ніж в конкуретнів. Також привітна підтримки і завжди намагаються допомогти. Трохи приторний получився відгук але мені дійсно комфортно з цим банком :)
Написать комментарий
Ответ банка

Дякуємо, що обрали наш Банк для обслуговування. 😉💚
Ответ администратора
22 сентября 2023, 10:38
Відгук зарахований (на 22.09.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Обслуговування, сервіси, технічна підтримка на вищому рівні. Хороший та простий в користуванні додаток.
Написать комментарий
Ответ банка

Дякуємо, що Ви з нами 🥰💚
А Банк мала кредит в цьому банці і вийшла на прострочення. Прийшло повідомлення на вайбер, що будемо вирішувати в суді це питання, я хотіла домовитись щодо реструктуризації заборгованості і що я зацікавлена закрити кредит без суду, просто з можливістю поділити на частини кредит і закривати його по трохи, мені зовсім нічого не запропонували, дали на закриття всієї суми яка становить 74000 за три дні, писала навіть до підтримки і ввечері, мені сказали, що відділ який займається кредитами не працює, але можливість реструктуризації буде і зателефонувати зранку.
Звичайно я хочу вирішити, якомога швидше питання, але немаю можливості все закрити одним платежем, тому і запитувала, чи можемо прийти разом до чогось
Я телефоную зранку, сказали що нічого не можемо запропонувати, вашим питанням займається інший відділ, в телеграм боті написали теж саме, але що це за відділ, який працює окремо від банку, пише з невідомого номеру і ставить мені умови.
Спробувала найти варіанти рішення з персоною, яка і написала мені на вайбер та ставив якісь сроки, навіть не спробувавши мене вислухати.
Після того як я запитала, а чи може він представитись, він окрім імені та по-батькові нічого не написав, далі ігнорував. Але як тільки я задала йому це питання, на мій номер почалась спам атака, з анонімних номерів, беру слухавку і одразу скидає.
Ось це реально людське відношення, до клієнтів. Я не від кращого стану життя взяла кредит і вийшла на протермінованість, але я хочу вирішити це нормально, а розпочинається якийсь терор, про що я даній персоні і написала, який і є «співробітник» чи ні не знаю, що не розумію с ким спілкуюсь з шахраєм чи з співробітником банку.
Якщо я зацікавлена в вирішенні питання і хочу закрити питання, запитую чи є можливість, якось вирішити все по людському, мене ігнорували.
Найгірше обслуговування і підтримка.
Могла би прикріпити скріншот спам активності та переписку із Сергієм Петровичом «співробітник»