Курс валютв абанке |
||
---|---|---|
Покупка | Продажа | |
EUR | 43.4 | 44.2 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Все курсы банка |
Отделение абанка: Тернополь, ул. Руская, 17-Б
Адрес:
Тернополь, ул. Руская, 17-Б
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка
21 декабря 2024, 13:37
Добрий день!
Дякуємо за детальний відгук. Питання щодо відображення курсу вже передано до відповідальних підрозділів для аналізу. Ми розуміємо важливість чіткого пояснення механізму конвертації й перевіримо, чому при проведенні операцій відображався різний курс.
Щодо обслуговування в службі підтримки: інформація вже передана для подальшої перевірки. Ваші зауваження будуть враховані для покращення якості сервісу.
Ми зв’яжемося з Вами за результатами перевірки, щоб надати вичерпну інформацію. Дякуємо за розуміння!
Дякуємо за детальний відгук. Питання щодо відображення курсу вже передано до відповідальних підрозділів для аналізу. Ми розуміємо важливість чіткого пояснення механізму конвертації й перевіримо, чому при проведенні операцій відображався різний курс.
Щодо обслуговування в службі підтримки: інформація вже передана для подальшої перевірки. Ваші зауваження будуть враховані для покращення якості сервісу.
Ми зв’яжемося з Вами за результатами перевірки, щоб надати вичерпну інформацію. Дякуємо за розуміння!
Повністю згідний з попередніми коментаторами про обслуговування у касира Ландяк Наталії. Привітна, ввічлива, приємна, компетентна, професійна та і взагалі найкраща у своїй справі. За декілька хвилин підказала як відкрити карточку. Потім уважно та швиденько обслужила на касі. Завжди готова чимось допомогти та порадити. Оцінка 10 з 10.
Написать комментарий
Ответ банка
15 августа 2024, 8:46
Дякуємо за відгук! Будемо раді бачити Вас знову в наших відділеннях🍏
Хочу подякувати за роботу касиру відділення пані Наталії Ландяк за привітність, компетентність і швидкість обслуговування. Також менеджеру пані Наталії Вець за професіоналізм, чіткі та зрозумілі пояснення умов співпраці і розуміння потреб клієнта.
Комментарии (1)
Ответ банка
10 июня 2024, 11:52
Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів. До нових зустрічей у відділеннях Абанк 🤗🍏
На Руській працює касир Наталія. Завжди дуже ввічлива та приємна, оперативно і професійно обслуговує, завжди з бажанням допомогти. Раніше вона була у відділенні на Злуки, там відстажувала ще одного професійного і турботливого касира Світлану. Одним словом, чудово, що працюють професіонали у двох найчастіше відвідуваних мною відділеннях.
Комментарии (2)
Ответ банка
8 декабря 2023, 20:33
Дякуємо Вам за відгук, нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою наших Співробітників! Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
Даний банк заблокував мою карту без причини. Кажуть чекати 5 днів! Мої знайомі вже більше місяця чекають поки ім повернуть їх гроші!!!
Даний банк спеціально заморожує карту щоб користуватися вашими коштами! Гроші вони можуть віддавати і 6 місяців!!! Я думаю це їх бізнес користування вашими грошми!
Вони будуть вам обіцяти через 3дні через 5 днів і так будуть вас «Маринувати» поки вам не здадуть нерви. Я вже багато відгуків читав про то як вони вирішують питання. Тому рекомендую вам дзвонити до них кожен день! Що і сам буду робити поки мої гроші не повернуть, а це 40 тис грн!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ банк НІКОМУ!
Комментарии (2)
Даний банк спеціально заморожує карту щоб користуватися вашими коштами! Гроші вони можуть віддавати і 6 місяців!!! Я думаю це їх бізнес користування вашими грошми!
Вони будуть вам обіцяти через 3дні через 5 днів і так будуть вас «Маринувати» поки вам не здадуть нерви. Я вже багато відгуків читав про то як вони вирішують питання. Тому рекомендую вам дзвонити до них кожен день! Що і сам буду робити поки мої гроші не повернуть, а це 40 тис грн!!!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ банк НІКОМУ!
Ответ банка
7 ноября 2023, 11:44
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Поки проводиться перевірка, картка може бути тимчасово обмежена. Взяли Ваше питання на контроль та передали Спеціалістам. Бачимо, що з Вами вже зв'язались, наразі очкуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом їх перевірки, з Вами зв'яжеться наш Співробітник, зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Клієнтом банку став недавно, відкриття онлайн пройшов швидко, зрозуміло.
Перша не зрозуміла ситуація трапилась коли при зверненні в чаті відповіли російської мовою, ну буває люди запрацювались, далі не зміг поповнити моб. створювали заявки, ну ок не вирішили, не біда поповнив через інший банк, далі вирішив взяти пластикові карти у відділенні а заодно і договір, карти видали в договір так і не роздрукували, то відкриття ж було онлайн ми не знаємо як це робити. Стало трохи дивно від такого банку після цього картою не користувався.
Сьогодні прийшло сповіщення від банку, користуйся картою, давно не було операцій. Думаю, а чому б і ні, зайшов перевірив курс долара ніби норм на карти курс 37.45 проводжу операцію і дивлюсь курс то вийшов 38.18, телефоную на їх підтримку перший консультант з ходу (не я один такий у ньоготнапевно) починає мені розповідати про конвертацію через платіжну систему мастер кар і їх каркулятор валют. На заперечення і доводи замовкає і каже що переключе на іншого спеціаліста (а вона тоді навіщо не зрозуміло), Оператор Яна 7791 вже людина в цьому питанні більш продвинута, з ходу зачитує мені виділені тези вказує на подвійну конвертацію і чому я ідіот не ознайомився з ними, на прохання вказати суму на списання в євро і курс платіжної системи замовкає і каже самі дивіться, ну перед тим як провести платіж порахуйте собі а тоді вже ласкаво просимо, на прохання підказати як відбулась подвійна конвертація якщо в додатку я її виключив мовчить і скаргу на цю ситуація залишити не можливо тому що на процеси не можна скаржитись тільки на людей. Остаточний курс операції поки не відомий, адже відбувся тільки блок суми, думав можна буде вийти на суму 39 грн. А може і більше.
З того не довгого досвіду з банком можу озвучити одне, банк для розрахунків суто по Україні, для отримання пенсії, з/п і зняття в банкоматі, все що більше буде з проблемою.
При отриманні пластику у відділенні банку, був свідком бурхливої розмови спеціаліста з кимось по телефону щодо клієнта борг якого продали знову продали і в кінці він його купила його ж дочка, і це все я перепрошую із прізвищами, так що слово конфіденційність тут немає від слова зовсім.
Комментарии (4)
Перша не зрозуміла ситуація трапилась коли при зверненні в чаті відповіли російської мовою, ну буває люди запрацювались, далі не зміг поповнити моб. створювали заявки, ну ок не вирішили, не біда поповнив через інший банк, далі вирішив взяти пластикові карти у відділенні а заодно і договір, карти видали в договір так і не роздрукували, то відкриття ж було онлайн ми не знаємо як це робити. Стало трохи дивно від такого банку після цього картою не користувався.
Сьогодні прийшло сповіщення від банку, користуйся картою, давно не було операцій. Думаю, а чому б і ні, зайшов перевірив курс долара ніби норм на карти курс 37.45 проводжу операцію і дивлюсь курс то вийшов 38.18, телефоную на їх підтримку перший консультант з ходу (не я один такий у ньоготнапевно) починає мені розповідати про конвертацію через платіжну систему мастер кар і їх каркулятор валют. На заперечення і доводи замовкає і каже що переключе на іншого спеціаліста (а вона тоді навіщо не зрозуміло), Оператор Яна 7791 вже людина в цьому питанні більш продвинута, з ходу зачитує мені виділені тези вказує на подвійну конвертацію і чому я ідіот не ознайомився з ними, на прохання вказати суму на списання в євро і курс платіжної системи замовкає і каже самі дивіться, ну перед тим як провести платіж порахуйте собі а тоді вже ласкаво просимо, на прохання підказати як відбулась подвійна конвертація якщо в додатку я її виключив мовчить і скаргу на цю ситуація залишити не можливо тому що на процеси не можна скаржитись тільки на людей. Остаточний курс операції поки не відомий, адже відбувся тільки блок суми, думав можна буде вийти на суму 39 грн. А може і більше.
З того не довгого досвіду з банком можу озвучити одне, банк для розрахунків суто по Україні, для отримання пенсії, з/п і зняття в банкоматі, все що більше буде з проблемою.
При отриманні пластику у відділенні банку, був свідком бурхливої розмови спеціаліста з кимось по телефону щодо клієнта борг якого продали знову продали і в кінці він його купила його ж дочка, і це все я перепрошую із прізвищами, так що слово конфіденційність тут немає від слова зовсім.
Ответ банка
17 ноября 2022, 10:54
Доброго дня!
Перевірили описані Вами ситуації, які виникали при обслуговувані більш детально.
Ми дотримуємось діючого законодовства України, тому обслуговування здійснюється виключно державною мовою. Діалог перевірено та проведена робота. В подальшому подібні випадки виключено.
З приводу поповнення мобільного, зв'яжемося з Вами для перевірки.
При відкритті картки, для Вашої зручності, ми відправляємо документи на вказану при реєстрації електрону пошту та за інформацією від Керівника, додатково Вам була надана друкована версія заяви про відкриття рахунку.
Стосовно конвертації, до нас надійшов запит на списання в дол., але оскільки оплата здійснюється на зарубіжному ресурсі, ми проводимо розрахунок з Міжнародною платіжною системою (МПС) в євро. Тому для розрахунку з МПС ми конвертували суму в євро за курсом МПС, а потім списали суму розрахунку в євро з Вашої гривневої картки за картковим курсом Банку.
Відповідно до Умов та Правил Банку, а саме до пунктів 1.10. та 2.3. відзначено можливі умови конвертації коштів під час розрахунків на зарубіжних сайтах.
1.10. При зарахуванні та списанні коштів на закордонних торгових точках (в т.ч. на зарубіжних сайтах) сума угоди може конвертуватися за умовами міжнародної платіжної системи. Сума угоди конвертується у валюту Картрахунку за обмінним курсом А-Банку, що діє на дату проведення А-Банком операції, або за обмінним курсом, який встановлюється банком, фінансовою установою або платіжною системою та/або мережею, через які така операція проводиться. Банк не несе відповідальності за курсову різницю.
Щоб уникнути подібних ситуацій, ми рекомендуємо для розрахунку використовувати картку платіжної системи Visa, оскільки Mastercard працює в євро.
Ми перевіримо всі діалоги з нашими Співробітниками, служби підтримки, на коректність консультації та у разі підтвердження помилки, обов'язково приймемо управлінські рішення.
Нам дуже шкода, що у Вас виникли негативні емоції при обслуговуванні в нашому Банку.
Сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Перевірили описані Вами ситуації, які виникали при обслуговувані більш детально.
Ми дотримуємось діючого законодовства України, тому обслуговування здійснюється виключно державною мовою. Діалог перевірено та проведена робота. В подальшому подібні випадки виключено.
З приводу поповнення мобільного, зв'яжемося з Вами для перевірки.
При відкритті картки, для Вашої зручності, ми відправляємо документи на вказану при реєстрації електрону пошту та за інформацією від Керівника, додатково Вам була надана друкована версія заяви про відкриття рахунку.
Стосовно конвертації, до нас надійшов запит на списання в дол., але оскільки оплата здійснюється на зарубіжному ресурсі, ми проводимо розрахунок з Міжнародною платіжною системою (МПС) в євро. Тому для розрахунку з МПС ми конвертували суму в євро за курсом МПС, а потім списали суму розрахунку в євро з Вашої гривневої картки за картковим курсом Банку.
Відповідно до Умов та Правил Банку, а саме до пунктів 1.10. та 2.3. відзначено можливі умови конвертації коштів під час розрахунків на зарубіжних сайтах.
1.10. При зарахуванні та списанні коштів на закордонних торгових точках (в т.ч. на зарубіжних сайтах) сума угоди може конвертуватися за умовами міжнародної платіжної системи. Сума угоди конвертується у валюту Картрахунку за обмінним курсом А-Банку, що діє на дату проведення А-Банком операції, або за обмінним курсом, який встановлюється банком, фінансовою установою або платіжною системою та/або мережею, через які така операція проводиться. Банк не несе відповідальності за курсову різницю.
Щоб уникнути подібних ситуацій, ми рекомендуємо для розрахунку використовувати картку платіжної системи Visa, оскільки Mastercard працює в євро.
Ми перевіримо всі діалоги з нашими Співробітниками, служби підтримки, на коректність консультації та у разі підтвердження помилки, обов'язково приймемо управлінські рішення.
Нам дуже шкода, що у Вас виникли негативні емоції при обслуговуванні в нашому Банку.
Сподіваємось на подальшу співпрацю з Вами.
Цей «чудо банк» сам в односторонньому порядку розірвав мій депозитний договір, термін якого ще не закінчився!!! І це під час військового стану і де сам у договорі написав що дострокове розірвання депозиту не можна. А все через те що я написав скаргу на їхнього працівника — хамовитого «Угрин Ірина Миколаївна». ТЕПЕР ВСІ ХТО ХОЧЕ ДОСТРОКОВО ПОВЕРНУТИ СВОЇ ДЕПОЗИТИ І НЕ ВТРАТИТИ СВОЇХ % ПИШІТЬ НА НЕЇ СКАРГУ. Банк без проблем вам їх верне.)))) І це при тому що % в цьому банку малі в інших банках вже 14% дають і без проблем обслуговують на відміну від цього хамовитого наглого банку. Я ще на цих неадекватів в НБУ напишу!!!
Комментарии (1)
Ответ банка
13 июля 2022, 16:31
Доброго дня!
Банком було прийнято рішення про розторгнення відносин з Вами, про що попередньо Ви були проінформовані.
Банком було прийнято рішення про розторгнення відносин з Вами, про що попередньо Ви були проінформовані.
Добрий день, скажіть що це за хамовитий, не адекватний і не кваліфікований «Регіональний Директор А-Банку — Тернопільська РД» «Угрин Ірина Миколаївна» сидить??? Хамить і ображає клієнта, три рази мені відкривала доларовий депозит і друкувала договори (що мені аж надоїло їх перечитувати), усно мені розказувала про різні умови цього депозиту і постійно ці «умови» в неї змінювались. Потім мені голову морочила куда мають падати % і сам депозит, спочатку на поточний рахунок, а потім все поміняла і сказала що на картку. Вона взагалі не розуміла про що я з нею говорю. А потім в добавок сказала що я порушую правила клієнта банку і погрожувала мені охороною. І коли я сказав що визивайте охорону будемо розбиратись, вона притихла. Це так тепер банк відноситься до своїх клієнтів??? Я вже є вашим клієнтом мінімум 7р і такого хамського відношення ще не зустрічав у вашому банку і перший раз почув що я порушую правила клієнта вашого банку (з якими мене ніхто, ніде не ознайомлював.) І в добавок сказала своїм працівникам, щоб вони мені сказали, що за те що я написав на неї скаргу, банк може мені відмовити в обслуговувані. Якщо ви в цій ситуації не розберетись то я звернусь в НБУ — хай вони розберуться чи законні її дії і банка, щодо відмови в моєму обслуговуванні. І це під час воєнного стану, де я просто хотів відкрити доларовий депозит.
Комментарии (1)
Ответ банка
5 апреля 2022, 16:12
Доброго дня! Ми завжди детально інформуємо Клієнта, при обслуговуванні в нашому Банку через будь-який канал про те, де можна ознайомитися з умовами, в тому числі й з умовами відкриття депозитних вкладів, нарахування відсотків, а ще, доречі, і з умовами системи гарантування вкладів фізичних осіб, оскільки розуміємо як це важливо відкривати вклад і володіти детальними умовами. Також надаємо умови, тарифи та інформацію для ознайомлення в додатку і на сайті.
Звертаємо Вашу увагу, що Співробітник зобов'язаний надати Вам повну інформацію про умови й відкриття вкладів і саме це і намагався робити. З Умовами й правилами обслуговування в А-Банку Ви маєте можливість ознайомитися на етапі підписання анкети про приєднання до зазначених умов при відкритті рахунку в Банку і ми маємо для Вас цю інформацію за посиланням: https://a-bank.com.ua/terms. Ми завжди з повагою відносимося до кожного Клієнта. Тож детально перевіримо інформацію за Вашим зверненням до відділення Банку і Керівництвом буде вжито заходи щодо зазначеної ситуації.
Приносимо вибачення та сподіваємось, що вона не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.
Звертаємо Вашу увагу, що Співробітник зобов'язаний надати Вам повну інформацію про умови й відкриття вкладів і саме це і намагався робити. З Умовами й правилами обслуговування в А-Банку Ви маєте можливість ознайомитися на етапі підписання анкети про приєднання до зазначених умов при відкритті рахунку в Банку і ми маємо для Вас цю інформацію за посиланням: https://a-bank.com.ua/terms. Ми завжди з повагою відносимося до кожного Клієнта. Тож детально перевіримо інформацію за Вашим зверненням до відділення Банку і Керівництвом буде вжито заходи щодо зазначеної ситуації.
Приносимо вибачення та сподіваємось, що вона не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.
Не знаю як в інших відділеннях А-Банка. А у відділенні №238 м. Тернопіль де є керівником Стасюк Софія Миколаївна мені подобається обслуговуватись. Я в неї можу все вияснити що мене цікавить по депозитах банка і вибрати той що мені підходить. Грамотно оформляє депозитні договори і іде на поступки клієнта у його побажанні. І ще кавою і до кави пригощає клієнтів.
Написать комментарий
Ответ банка
17 мая 2020, 16:14
Доброго дня!
Ми вдячні Вам за приділений час і за Вашу оцінку нашій роботі! :) Наш Банк і далі буде намагатися приносити Вам задоволення від обслуговування!
Ми вдячні Вам за приділений час і за Вашу оцінку нашій роботі! :) Наш Банк і далі буде намагатися приносити Вам задоволення від обслуговування!
Проводжу операцію але карта з якої проводив операцію була тимчасово заблокована, операція відхилена, карту розблокував операція пройшла, але курс чомусь 42.40, а першої операції яка була відхилена курс 41.70.
Набрав тех підтримку в 19:50, оператор Єлизавета повідомила курс і він 42.20, але чому операція не пройшла по тому курсу хз, почала розповідати про курс платіжної системи, але в мене visa розрахунок в доларах, куди ще конвертувати, хіба через юані, коли зрозуміла що маю поняття як відбувається конвертація, чомусь почала підвищувати голос, на скільки розумію напевно новенька, буде уточняти і зателефонує, на прохання відписати відповідь в чаті, знову з її сторони протест, хочете відповідь в чаті то пишіть самі в чат, хоча для чого тоді Єлизавета? Питання відкрите, сподіваюсь до кінця доби отримаю хоч якусь відповідь.
До банку прохання навчвть людей трохи думати, або елементарно користуватись смартвістою)