Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Киев, ул. Лаврухина, 3
Адрес:
Киев, ул. Лаврухина, 3
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-18:00, перерыв: 13:00-14:00), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
0989387494AAA
27 октября 2025, 13:46
Викрадають кошти, були наданні всі документи, які підтверджують доходи, банк заблокував карту і просто не відповідають не на звінки, не в чаті!!!
Комментарии (1)
Ответ банка

Добрий день!
Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів. В результаті даного аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин.
Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні. Звертаємо вашу увагу, що на даний момент ваші кошти знаходяться в резерві. Резерв — це сума, заблокована під час операції, але ще не списана. Це стандартна процедура міжнародної платіжної системи
Ми запевняємо, що кошти будуть перераховані після завершення цього процесу. Дякуємо за Ваше очікування
Як фінансова установа, ми дотримуємося вимог чинного законодавства, зокрема норм фінансового моніторингу. У рамках цих вимог банк має право тимчасово обмежувати окремі операції та запитувати документи, що підтверджують джерело походження коштів. В результаті даного аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин.
Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні. Звертаємо вашу увагу, що на даний момент ваші кошти знаходяться в резерві. Резерв — це сума, заблокована під час операції, але ще не списана. Це стандартна процедура міжнародної платіжної системи
Ми запевняємо, що кошти будуть перераховані після завершення цього процесу. Дякуємо за Ваше очікування
Чи можна любити банк? Чи можна бути задоволеним банком? Я особисто кажу: ДА!!! Тут дуже хороший, просто відмінний, сайт по роботі з клієнтами, віртуальний банкінг, який дозволяє легко, швидко і прозоро виконати любу оґфінансову операцію! Якщо щось не виходить — служба підтримки працює цілодобово, де банківські фахівці досконало допоможуть вирішити проблему, надавши професійну консультацію. Коли приїздиш у відділення, тебе завжди тепло зустрічають професійні фахівці, які швидко вирішують проблему на місці. Я просто в захопленні від цього банку, про що не можу сказати за інші банки, бо різниця в обслуговуванні — як між небом і землею! Я бажаю банку процвітання і успіху, щоб у нього були одні задоволені клієнти!!! Це ж так прекрасно!!!
Комментарии (1)
Ответ банка

Добрий день! Дякуємо Вам за такий теплий та зворушливий відгук. Раді, що можемо надати рівень сервісу, завдяки якому Ви отримуєте лише позитивні враження. Ви надихаєте нас. Працюємо над тим, щоб продовжувати дарувати посмішки 💚
Ответ администратора
20 октября 2025, 14:13
Відгук не зарахований (на 20.10.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
01.02.25р., скачала а-банк додаток, бо треба врозстрочку гроші для купівлі двоколісного транспорту-скутера і вирішила звернутись до служби підтримки цього банку через телеграм, вони пояснили доступно і доходчиво що треба для того щоб мені отримати ці кошти і яку картку вибрати, все супер!!! Дякую!!!
Комментарии (2)
Ответ банка

Дякуємо за Ваш відгук!
Раді, що допомогли розібратися – нехай новий транспорт радує кожну поїздку🛵✨
Раді, що допомогли розібратися – нехай новий транспорт радує кожну поїздку🛵✨
Заблокували картку після поповнення. Одразу хотіла написати в тех. підтримку, але на будь-яке повідомлення одна відповідь, що ваш рахунок був заблокований. Тобто з людиною зв’язатися ніяк не можна. Добре, я подала документи що я отримую соц. допомгу від Німеччини. Через 3 хвилин надходить відповідь «Документ не пройшов валідацію». Думаю, може я не туди загрузила документ? Вибираю іншу категорію, надсилаю, все одно.
Подзвонила в тех. підтримку, тому що з людиною через месенджер поспілкуватися не можу. Вони сказали що мені потрібно пройти верифікацію, я пройшла її. Дзвоню, просять ще раз. Пройшла ще раз, просять змінити номер. Ще раз все пройшла та змінила номер.
Підсумок — домоги ніякої немає, усі співробітники кажусь одне й те ж. Через месенджер зв’язатися з співробітником АБанку неможливо. Документи з підтвердженням соц. виплат не підходять.
Дуже сподіваюсь на вашу відповідь
Написать комментарий
Подзвонила в тех. підтримку, тому що з людиною через месенджер поспілкуватися не можу. Вони сказали що мені потрібно пройти верифікацію, я пройшла її. Дзвоню, просять ще раз. Пройшла ще раз, просять змінити номер. Ще раз все пройшла та змінила номер.
Підсумок — домоги ніякої немає, усі співробітники кажусь одне й те ж. Через месенджер зв’язатися з співробітником АБанку неможливо. Документи з підтвердженням соц. виплат не підходять.
Дуже сподіваюсь на вашу відповідь
Ответ банка

Добрий день! Наразі Ваше питання перебуває на опрацюванні в банку і банк очікуємо на запитану інформацію, про що надсилав повідомлення. Прохання надати її банку для розв'язання питання
Открыл карту виртуальную
через (ДІЮ) в А-БАНК
Пользовался только интернет платежи, да думаю закажу карту пластиковую, заказал по новой почте — карта пришла через 2 дня подтвердил её А-БАНК24
все да нечего, сегодня пытался провести очередной платёж, но сожалению он не прошёл — карту заблокировали, на горячей линии сказали нужно обратится в отделение и зачем-то перевыпустить карту, бросаю работу еду в отделение, на что мне говорят перевупустить не можем, средства на карте через кассу выдать не можем, ждите Неделю (превышен лимит выпуска карт) вопрос каких карт? Если она была одна!
Теперь я должен ждать пока пройдёт неделя и возможно мне сделают перевыпуск Карты и я смогу забрать свои средства, уверенности что это произойдёт НЕТ!!!
Это какой то ужас, категорично не рекомендую А-БАНК
Комментарии (5)
через (ДІЮ) в А-БАНК
Пользовался только интернет платежи, да думаю закажу карту пластиковую, заказал по новой почте — карта пришла через 2 дня подтвердил её А-БАНК24
все да нечего, сегодня пытался провести очередной платёж, но сожалению он не прошёл — карту заблокировали, на горячей линии сказали нужно обратится в отделение и зачем-то перевыпустить карту, бросаю работу еду в отделение, на что мне говорят перевупустить не можем, средства на карте через кассу выдать не можем, ждите Неделю (превышен лимит выпуска карт) вопрос каких карт? Если она была одна!
Теперь я должен ждать пока пройдёт неделя и возможно мне сделают перевыпуск Карты и я смогу забрать свои средства, уверенности что это произойдёт НЕТ!!!
Это какой то ужас, категорично не рекомендую А-БАНК
Ответ банка

Добрый день! Приносим Вам извинения за временные неудобства. Ваш вопрос важен для нас и находится на контроле у наших Специалистов. Мы делаем все возможное для его скорейшего решения. Мы ценим Ваш выбор и сделаем все возможное, чтобы Вы получали только хорошие эмоции от Сотрудничества с нами. По результату с Вами свяжется наш Сотрудник.
Я, клієнт банку, багато брала росрочки, так заплуталася!
Прийшла до відділення і мені дуже ввічливо співробітник все розтлумачила, доступно лаконічно і зрозуміло пояснила!
Вдячна за розуміння та турботу, щиро Вам Дякую !!👍👍👍👍👍
Написать комментарий
Прийшла до відділення і мені дуже ввічливо співробітник все розтлумачила, доступно лаконічно і зрозуміло пояснила!
Вдячна за розуміння та турботу, щиро Вам Дякую !!👍👍👍👍👍
Ответ банка

Доброго дня, Ольга! Дякуємо Вам за високу оцінку і відгук о роботі нашого Співробітника, нам дуже приємно! Ми раді Вашому обслуговуванню в нашому Банку та цінуємо Ваш вибір! Зробимо все можливе, щоб радувати Вас і надалі! :)
2 місяці тому був приємно вражений швидкістю та якістю обслуговування клієнтів. Сьогодні зайшовши до відділення зрозумів, що якість обслуговування не має межі досконалості.
Хочу висловити подяку співробітникам банку і особисто менеджеру відділення Завірюха. Вирішення мого питання зайняло буквально кілька хвилин, до того ж мені надали кілька корисних порад. Відчуваєш себе клієнтом банку міжнародного рівня.
Дякую А-Банк за професійних співробітників.
Написать комментарий
Хочу висловити подяку співробітникам банку і особисто менеджеру відділення Завірюха. Вирішення мого питання зайняло буквально кілька хвилин, до того ж мені надали кілька корисних порад. Відчуваєш себе клієнтом банку міжнародного рівня.
Дякую А-Банк за професійних співробітників.
Ответ банка

Доброго вечора!
Дуже дякуємо Вам за відгук! Нам дуже приємно отримувати від Вас найвищу оцінку — це нас мотивує до більших досягнень. Сподіваємось Ви завжди будете залишатись з посмішкою після обслуговування в нашому Банку. Ми завжди поруч!:)
Дуже дякуємо Вам за відгук! Нам дуже приємно отримувати від Вас найвищу оцінку — це нас мотивує до більших досягнень. Сподіваємось Ви завжди будете залишатись з посмішкою після обслуговування в нашому Банку. Ми завжди поруч!:)
Хочу відзначити професіоналізм та комунікабельність співробітника банка Завірюха Людмили у вирішенні моєї проблеми. Дякую за професійних працівників банку.
Написать комментарий
Ответ банка

Доброго дня! Дякуємо, що Ви знайшли час і оцінили роботу нашого Спеціаліста! :) Ми цінуємо те, що Ви є нашим Клієнтом і будемо раді бачити Вас знову в наших відділеннях!
Открыл карту в отделении только для того, чтобы проплачивать коммунальные услуги и не стоять в очереди в кассу.При открытии карты настоятельно ТРЕБОВАЛ, чтобы мне не открывали никаких кредитных линий банка и оператор убедил, что никаких кредитов на моей карте не будет.2-3 недели назад позвонили с банка и «обрадовали» меня, что мне открыли кредитную линию на 4000 гривен и я начал требовать от звонящей мне служащей, чтобы она закрыла эту кредитную линию и мне не нужны банковские деньги.На мои требования она мне заявила, что по телефону она такие вопросы не решает и бросила телефон.Буквально через 1,5-2 часа мошенники сняли с этой самой кредитной линии около 460 гривен.Можно только предположить после произошедшего, что некоторые сотрудники банка «работают» совместно с мошенниками и сливают им информацию о клиентах банка.Почитал другие отзывы о банке и понял, что я не один такой среди клиентов этого банка!!!
Комментарии (1)
Ответ банка

Добрый вечер, Александр! Для возможности проверить информацию и помочь Вам в решении возникшего вопроса, ответьте, пожалуйста, нам на личное сообщение.
Не советую брать кредит в этом банке, оформлять реструктуризацию и вообще никаких дел с этим банком лучше не иметь.Тупо загоняют людей в долги, делают вечными плательщиками при этом никаких звонков, никаких сообщений о изменении договора.Сами намутили гавна, а ты приходишь в банк и прозреваешь, оказывается ты должен ещё большую сумму чем взял с учётом ежемесячных платежей.
Написать комментарий