Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Запорожье, ул. Сталеваров, 26
Адрес:
Запорожье, ул. Сталеваров, 26
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Ответ банка

Добрий день!
Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні». У разі наявних ознак пошкодження в касі дійсно можуть відмовити у прийнятті банкноти, адже наш Банк не працює з інкасо. На жаль, встановити, що банкнота раніше була видана саме нашим банком, або не була пошкоджена в процесі використання в банку відсутня можливість. Ми завжди рекомендуємо нашим клієнтам перевіряти отримані купюри на місці, щоб уникнути можливих непорозумінь у майбутньому. На жаль, у вашому випадку касир виявила ознаки плісняви на деяких купюрах, що зобов'язувало її дотримуватися внутрішніх процедур банку.
Ми розуміємо, що ситуація, з якою ви зіткнулися, була неприємною і викликала негативні емоції. Ваші зауваження щодо роботи касирів та обслуговування клієнтів будуть враховані в нашій подальшій роботі.
Наш Банк не працює з інкасо, тому іноземну валюту ми приймаємо і видаємо Клієнтам лише у належному стані. Щодо приймання валюти, дії касира відповідають вимогам постанови НБУ № 103 «Про затвердження Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні». У разі наявних ознак пошкодження в касі дійсно можуть відмовити у прийнятті банкноти, адже наш Банк не працює з інкасо. На жаль, встановити, що банкнота раніше була видана саме нашим банком, або не була пошкоджена в процесі використання в банку відсутня можливість. Ми завжди рекомендуємо нашим клієнтам перевіряти отримані купюри на місці, щоб уникнути можливих непорозумінь у майбутньому. На жаль, у вашому випадку касир виявила ознаки плісняви на деяких купюрах, що зобов'язувало її дотримуватися внутрішніх процедур банку.
Ми розуміємо, що ситуація, з якою ви зіткнулися, була неприємною і викликала негативні емоції. Ваші зауваження щодо роботи касирів та обслуговування клієнтів будуть враховані в нашій подальшій роботі.
Ответ администратора
29 мая 2025, 12:54
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/05/29/151746338/
Абанк заблокировал все карточки фоп карту, зеленую, зарплатную, Вирт карты, но это норм они обязаны это делать, но после того как они заблокировали ФОП карту они открыли на ней кредитный лимит 200000 и тут же заблокировали сумму арестованную исполнителем. Тобишь даже если у вас нет денег и вы спокойны, знайте Абанк любезно даст вам без вашего согласия в одностороннем порядке кредит в угоду исполнителя. На все ваши претензии вам ответят пункт договора 3.3.2. Ни один банк в Украине так не делает насколько я знаю. Ну и разблокируют они очень долго не так как Приват и Моно. Всем добра. Абанк очень плохой банк, будьте осторожны ⚠️
Комментарии (4)
Ответ банка

Добрий день!
Розглянули Ваше звернення та хотіли б прояснити ситуацію. Ми цінуємо наших клієнтів та намагаємося дослухатися до кожного. Давайте зараз разом розберемося у цьому. По рахунку у Вас спочатку встановився кредитний ліміт, а після того на рахунок було встановлено арешт від Державної виконавчої служби.
Повідомляємо що банк може встановлювати на своєму боці кредитний ліміт в односторонньому порядку відповідно до умов договору. Але встановлення ліміту не зобов'язує Вас користуватись коштами та у будь-який момент Ви можете його обнулити. Також зверніть увагу що арешт може бути погашений тільки за власні кошти клієнта, тому кредитні не можуть бути переведені в рахунок погашення арешту від Державної виконавчої служби.
Будемо очікувати врегулювання вашого питання з виконавчою службою та запит від них на зняття арешту. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Розглянули Ваше звернення та хотіли б прояснити ситуацію. Ми цінуємо наших клієнтів та намагаємося дослухатися до кожного. Давайте зараз разом розберемося у цьому. По рахунку у Вас спочатку встановився кредитний ліміт, а після того на рахунок було встановлено арешт від Державної виконавчої служби.
Повідомляємо що банк може встановлювати на своєму боці кредитний ліміт в односторонньому порядку відповідно до умов договору. Але встановлення ліміту не зобов'язує Вас користуватись коштами та у будь-який момент Ви можете його обнулити. Також зверніть увагу що арешт може бути погашений тільки за власні кошти клієнта, тому кредитні не можуть бути переведені в рахунок погашення арешту від Державної виконавчої служби.
Будемо очікувати врегулювання вашого питання з виконавчою службою та запит від них на зняття арешту. Сподіваємось, що дана ситуація не вплине на нашу подальшу співпрацю.
Доброго дня. Питания шодо допомоги від держави на карту Єпідтримка 6500гр. Заяву було схвалено ще 18.03. гроші на 08.04.2022 так і не прийшли. Пройшло вже 14 днів. Співробітники вже отримали допомогу, а мені досі не прийшли.
Написать комментарий
Ответ банка

Доброго дня! Виходячи з вказаної Вами інформації розуміємо, що регламентований період зарахування коштів в 10 робочих днів пройшов. Звертаємо Вашу увагу, що наш Банк зараховує кошти моментально, як тільки отримує підтвердження з боку Держави. Будемо раді детально перевірити інформацію та розібратись в ситуації. За результатом ми зв'яжемось з Вами.
Я являюсь клиентом А-банка уже 5 лет. Пользуюсь в основном отделением на ул. Сталеваров 26.
12 ноября закончился срок депозита, но я перепутал срок окончния с другим числом и депозит пролонгировался. А деньги нужны были т.к. предстоит операция на глазе. Обратился в отделение с просбой закрыть депозит и выдать деньги. Сотрудники отделения отнеслись с пониманием (кстати в отделении всегда так относятся-помогут, объяснят как и что делать и всегда очень дружелюбны),
Помогли написать заявление и обещали расмотреть за 2-3 дня. Буквально через час мне позвонили из офиса: распросили, уточнили и обещали решить этот вопрос. Сегодня депозит был закрыт, деньги упали на карту и я их спокойно получил. Большое спасибо руководителю отделения на Сталеваров 26 Ольге и всем сотрдникам и сотрудникам головного офиса.
Написать комментарий
12 ноября закончился срок депозита, но я перепутал срок окончния с другим числом и депозит пролонгировался. А деньги нужны были т.к. предстоит операция на глазе. Обратился в отделение с просбой закрыть депозит и выдать деньги. Сотрудники отделения отнеслись с пониманием (кстати в отделении всегда так относятся-помогут, объяснят как и что делать и всегда очень дружелюбны),
Помогли написать заявление и обещали расмотреть за 2-3 дня. Буквально через час мне позвонили из офиса: распросили, уточнили и обещали решить этот вопрос. Сегодня депозит был закрыт, деньги упали на карту и я их спокойно получил. Большое спасибо руководителю отделения на Сталеваров 26 Ольге и всем сотрдникам и сотрудникам головного офиса.
Ответ банка

Добрый день!
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку, мы всегда готовы идти навстречу нашим Клиентам, очень рады, что Ваш вопрос был решен. Надеемся, что Вы будете получать только положительные эмоции от обслуживания в нашем Банке.:)
Благодарим Вас за отзыв и высокую оценку, мы всегда готовы идти навстречу нашим Клиентам, очень рады, что Ваш вопрос был решен. Надеемся, что Вы будете получать только положительные эмоции от обслуживания в нашем Банке.:)
Пів години слухали звинувачення про те що ми підмінили купюри і подібну маячню.
Виходить що справжність грошей в цьому банку залежить від того чи прямують вони до клієнта або до каси.
Візит закінчився тим що гроші зарахували на рахунок, після розмов касира з керівництвом.
Попередні декілька візитів з такою самою оперцією проходили бездоганно, але не цей. Від цього візиту залишилось враження ніби обслужили цигани.
Як так сталось що банк видає гроші які відмовляється брати назад. Якесь викривлене уявлення про сутність банка. На думку працівників цього банку я маю перевіряти кожну купюру, яку отримую у банках України, якимись спеціфічними детекторами. Навіщо взагалі такий банк де відповідальність за справжність грошей які він видає перекладають на клієнта?