Курс валютв абанке |
||
|---|---|---|
| Покупка | Продажа | |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Все курсы банка | ||
Отделение абанка: Каменское, пр-т Шевченко, 6 пом 63
Адрес:
Днепропетровская область, Каменское, пр-т Шевченко, 6 пом 63
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
Катерина Колесник
20 июня 2024, 9:56
Ужасное отношение к клиентам. Ты можешь сидеть в очереди в кассу, но сотрудники будут «своих» проводить без очереди. Присутствует хамство, испорчено настроение на весь день. Если хотите получить ужасное обслуживание, приходите в это отделение. Для меня самое ужасное, когда ты сидишь в очереди, а тебя двигают назад.
Комментарии (1)
Ответ банка

21 июня 2024, 9:58
Добрий день!
Дякуємо за Ваш відгук і приносимо вибачення за неприємний досвід, який Ви отримали у нашому відділенні.
Ми перевірили ситуацію, яка виникла в відділенні, та зазначаємо, що не виявили хамства зі сторони працівника. Хочемо пояснити, що деякі операції потребують завершення в касі після звернення до спеціаліста з обслуговування, як і сталося цього разу при Вашому візиті до відділення. До Вас звернувся спеціаліст, перепитавши, яку операцію Ви бажаєте здійснити, щоб за можливості Вам міг допомогти інший співробітник. Одразу після завершення операції в касі, Вам надали послуги наші співробітники та провели бажану операцію.
Це може створювати враження, що Клієнти обслуговуються позачергово, але це необхідна частина процесу, щоб забезпечити точність і швидкість фінансових операцій. Ми розуміємо, що це може створювати незручності, і працюємо над тим, щоб мінімізувати час очікування для всіх наших Клієнтів.
Ми дуже цінуємо Ваш зворотній зв'язок та зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
Дякуємо за Ваш відгук і приносимо вибачення за неприємний досвід, який Ви отримали у нашому відділенні.
Ми перевірили ситуацію, яка виникла в відділенні, та зазначаємо, що не виявили хамства зі сторони працівника. Хочемо пояснити, що деякі операції потребують завершення в касі після звернення до спеціаліста з обслуговування, як і сталося цього разу при Вашому візиті до відділення. До Вас звернувся спеціаліст, перепитавши, яку операцію Ви бажаєте здійснити, щоб за можливості Вам міг допомогти інший співробітник. Одразу після завершення операції в касі, Вам надали послуги наші співробітники та провели бажану операцію.
Це може створювати враження, що Клієнти обслуговуються позачергово, але це необхідна частина процесу, щоб забезпечити точність і швидкість фінансових операцій. Ми розуміємо, що це може створювати незручності, і працюємо над тим, щоб мінімізувати час очікування для всіх наших Клієнтів.
Ми дуже цінуємо Ваш зворотній зв'язок та зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому. Дякуємо за розуміння і сподіваємося, що дана ситуація не вплине на подальшу співпрацю з Вами.
В то время когда все банки мне отказывали в рассрочке, А-банк дал мне шанс доказать что у людей бывают разные ситуации в жизни и чёрный список это не приговор! И я очень благодарна сотрудникам и руководству этого банка что они поверили в меня.
Комментарии (2)
Ответ банка

Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
У червні 2022 року відправив передплату за оренду житла на карту, А Банк. Людина виявилася шахраєм і передплату привласнила. Менеджер банку, А Банк прийняв мою скаргу. Сьогодні мені повернули кошти. Дякую
Комментарии (2)
Ответ банка

Дякуємо за відгук! Нам дуже приємно, що на Вас справило таке гарне враження майстерність наших Спеціалістів 🤗🍏
Ответ администратора
31 мая 2024, 8:30
Відгук не зарахований (на 31.05.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
У відділенні міста Кам’янського, що на проспекті Свободи,49 працює чудовий спеціаліст Трофимчук Ольга. Дякую величезне за Вашу швидкість, компетентність та чудову посмішку!!!
Комментарии (1)
Ответ банка

Дякуємо, що оцінили роботу нашого Співробітника. 🥰
На меня пожаловался клиент другого банка и мне заблокировали карту. У кого была такая ситуация помогите с решением данного вопроса.
Написать комментарий
Ответ банка

Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми будемо раді розібратись у ситуації детальніше та допомогти Вам. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні. Зробимо все можливе для скорішого вирішення.
Случилась ситуация, в сентябре на один из переводов отправитель подал жалобу, из-за чего счёт был заблокирован. Я согласилась вернуть деньги отправителю. Оператор уверял меня по телефону, что я очень важный для них клиент и они не хотят закрывать мне счёт (у меня платинум карта). Запрос реквизитов человека, общение с операторами, подёргивание их каждые 3 дня заняло у меня месяц, а сумма на картах была 160тыс гривен. Спустя месяц, когда я уже сделала возврат перевода, мне снова сказали — ждите звонка. ждала я его ещё недели три, когда писала в саппорт — ожидайте, скоро наберут. И, о чудо, счёт разблокирован, только вот беда, счёт попал под фин.мониторинг банка. И тугой оператор в чате говорит — скиньте ок5, а я пишу — я уже за месяц последний 3 раза вам кидала)) мало того, что они блокируют счёт как хотят, так ещё и сказали, что вывод будет под -30% от суммы) когда я спросила с какого перепугу — такие правила банка. не советую открывать тут счёт и иметь с ними какие либо дела. мошенники и спекулянты
Комментарии (2)
Ответ банка

Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Ми будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk. Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку. Ми будемо раді перевірити Ваші звернення до нашої підтримки та розібратись у Вашій ситуації детальніше. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.
Приобрела карточку АТБ, совершила покупку в АТБ, расплатилась новой карточкой, получила скидки от АТБ и бонус от А-Банка 50 грн! Приятно, когда сеть супермаркетов заботится о покупателях и заключили договор с А-Банком, чтоб получить ещё и бонус от Банка! Спасибо вам за заботу, честность и желаю вам финансового благополучия, чтоб сотрудничать с вами в дальнейшем!
Написать комментарий
Ответ банка

Дякуємо Вам за відгук, ми дуже раді, що Ви з нами. Будемо намагатися і надалі радувати Вас! 🍏😊
добрий день дуже сподобалося в обслуговування в, А банку по гарячій лінії вирішили проблему із поверненням коштів передзвонили, повідомили що гроші, повернулися велике спасибі
Написать комментарий
Ответ банка

Добрий день!
Завжди раді допомогти 😉🍏
Завжди раді допомогти 😉🍏
Користувалась раніше карткою Приватбанку та підкріпила картку по Ютуб Преміум. Коли захотіла відмінити підписку, в Приватбанку відповіли тільки перевипускати картку. Потім я вирішила підкріпити картку А-Банку, та як я була здивована що у їх застосунку є можливість призупиняти підписку не звертаючись на ресурсу Ютуб.
Дякую А-Банку за таку чудову функцію, адже Ви допомогли зберігти мені кошти.
Написать комментарий
Дякую А-Банку за таку чудову функцію, адже Ви допомогли зберігти мені кошти.
Ответ банка

Дякуємо за відгук та високу оцінку, дуже раді, що Ви задоволенні.💚
Занимаюсь торговлей на p2p, имею официальный статус мерчанта.
5 суток назад заблокировали карту с большой суммой денег. Предоставила всю необходимую информацию и скриншоты.
Проблема так и не решилась, карта в блоке.
Комментарии (7)
5 суток назад заблокировали карту с большой суммой денег. Предоставила всю необходимую информацию и скриншоты.
Проблема так и не решилась, карта в блоке.
Ответ банка

Добрый день! Некоторые платежи действительно могут потребовать дополнительной проверки. Обязательно проверим информацию по данной ситуации и будем рады помочь. По результату решения вопроса с Вами свяжутся наши Сотрудники.