Отделение абанка: Днепр, ул. Батумская 11
Адрес:
Днепр, ул. Батумская 11
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса Пн-Пт: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:
Поделитесь впечатлениями об этом отделении
Чтобы написать отзыв, нужно
зарегистрироваться
.
Регистрация занимает около 30 секунд.
iv5130401
23 июля 2024, 8:43
Найгірший банк з яким доводилось мати справу, блокують карту просто так, керуючись якоюсь «ризиковістю «. Пізніше повідомляють про розрив ділових відносин не надаючи жодних документів де вказані причини і мої дані як клієнта, змушують писати заяви на закриття рахунків, шкода, що не можна додати скріни до відгука. Шановні, якщо Ви прийняли рішення розірвати відносини, то це рішення повинно бути з прикріпленими документами, де є мої персональні дані, а не просто якийсь шаблон який Ви розсилаєте. Не я є ініціатором розірвання відносин, якщо рішення було прийнято зі сторони банку то доводьте справу до кінця і не змушуйте клієнта писати заяви. Щодо причини закриття то тут теж все складно, на мою думку немає жодних підстав, я не порушив жодних постанов НБУ, лімітів які передбачені для фізичних осіб, але як Ви повідомили банк залишає за собою право розірвати відносини не повідомляючи причину. Ну що ж діло Ваше, єдине що тішить в цій ситуації що є альтернатива і досить непогана, тому, звісно звернуся до більш успішного банку, котрий, можливо, більше шанує своїх клієнтів. Вам раджу переглядати свої рішення, бо враховуючи ситуацію в країні, банку варто дорожити клієнтами, які тримають фінансовий порядок на карті, працівники, які приймають такі рішення від імені банку, м’яко кажучи, не відповідають займаним посадам, а ті що пишуть в чатах то взагалі без слів. Дуже шкода що неможливо додати скрін.
Комментарии (6)
Ответ банка
23 июля 2024, 15:45
Добрий день!
Хочемо пояснити ситуацію та надати більш детальну інформацію.
Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.
За результатами даного аналізу може бути прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Дійсно, відповідно до внутрішньої процедури банком запитується заява на переказ залишків коштів на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків в Абанку.
На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе.
Хочемо пояснити ситуацію та надати більш детальну інформацію.
Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.
За результатами даного аналізу може бути прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Дійсно, відповідно до внутрішньої процедури банком запитується заява на переказ залишків коштів на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків в Абанку.
На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе.
банк заблокировал мой счет, потому что я перевел себе с МоноБанка на а-банк свои же средства в размере 70тыс. Я предоставил документы, что я ФЛП, предоставил справку о доходах, затем стали еще требовать «декларацію про майновий стан»!!! На каком основании я должен предъявлять свою декларацию? Написал заявление на расторжение отношений с банком еще 05 апреля, и до сегодняшнего дня «тишина», саппорт он-лайн отвечает: «На разі Ваше питання у роботі, приносимо вибачення за тривале очікування, але на разі є черга на дані звернення»… Нахера мне ваши извинения? Верните мне мои деньги, немедленно
Комментарии (1)
Ответ банка
17 апреля 2024, 12:41
Добрий день! Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений.
Будемо вдячні, якщо надасте відповідь в особисті. Ми прагнемо детально розібрати Вашу ситуацію
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений.
Будемо вдячні, якщо надасте відповідь в особисті. Ми прагнемо детально розібрати Вашу ситуацію
В течении 5−6 лет на мой адрес Киев Автозаводская 93 кв. 28 приходят с определенной периодичностью письма на имя Козаченко Артема Алексеевича, который никогда не был зарегистрирован и не проживал по этому адресу. Письма про его задолженность перед банком. Последнее письмо было получено 12.03.24 и подписано начальником отдела по удержанию задолженности О. В. Шкапенко. Очень прошу принять определенные меры, искать мошенника Козаченко А. А. и не забрасывать нас письмами. Надеюсь на взаимопонимание.
Написать комментарий
Ответ банка
13 марта 2024, 14:24
Добрий день!
Не мали за мету спричинити Вам незручності, оскільки Банк адресує листи Клієнту на вказану при відкритті рахунку адресу, яка значиться у паспорті клієнта або інших документах.
Ми прагнемо виправити інформацію щодо адреси нашого Клієнта, тож просимо Вас надіслати нам на пошту help@a-bank.com.ua в темі «МінФін», документ, в якому буде зазначено інформацію про зареєстрованих осіб за зазначеною адресою. У разі відсутності Клієнта банку за даною адресою, ми актуалізуємо дані. Будемо раді допомогти!
Не мали за мету спричинити Вам незручності, оскільки Банк адресує листи Клієнту на вказану при відкритті рахунку адресу, яка значиться у паспорті клієнта або інших документах.
Ми прагнемо виправити інформацію щодо адреси нашого Клієнта, тож просимо Вас надіслати нам на пошту help@a-bank.com.ua в темі «МінФін», документ, в якому буде зазначено інформацію про зареєстрованих осіб за зазначеною адресою. У разі відсутності Клієнта банку за даною адресою, ми актуалізуємо дані. Будемо раді допомогти!
В мене сталася нажаль не приєина ситуація. шахраі вкрали кошти. Я звернулася до А-банку з заявою на повернення коштів у сумі 2920грн., які були вкрадені шахраям з картки Приват банка та переведені на картку шахрая до, А бакну. Я звернулась на гарячу лінію «А-банк» лише через 3 тижні після кражі шахраями. Назвала точну суму, дату і час транзакції. Вони сказали що б чекала та що заява прийнята, Пройшло більше року я думала що все кошти не повернуться. але сеьгодні10 січня 2024 року була приєино здивована коли зателефонували з А- банку, та повідомили, що кошти знайденіта можуть повернути мої гроші. Дуже Дуже дякую! ПРотягом дня кошти повернулися на картку, Я вже давно працюю та користуюсь вашим банком та дуже задоволена, Завжди швидко відповідають та вирішують питання, Дякую.
Комментарии (1)
Ответ банка
11 января 2024, 8:34
Дякуємо за відгук! Раді, що ми змогли Вам допомогти 😉🍏
Сотрудничал с банком не 1год, необходимо было взять деньги на развитие бизнеса. По итогу 5ти лет выплатил банку не малую сумму, несмотря на это все осталась незакрыта кредитная карта за которую просто выносят мозг и на уступки по списанию % никак не идут, хотя учитывая то что выплатил довольно большую сумму, можно было и сделать небольшой подарок, как это делают многие банки учитывая ситуацию в Стране!!! Общатся с менеджерами не возможно потому как диалога 0, как роботы «внесите платеж» и все!!! При закрытии основного кредита руководитель обещал, решить вопрос с % карты, но как только все произошло то сразу полный игнор.
Комментарии (20)
Ответ банка
17 октября 2023, 20:24
Добрий день! У разі прострочення Банк залишає за собою право будь-яким можливим способом доносити інформацію про заборгованість Клієнта, в тому числі шляхом дзвінків на фінансовий номер телефону. Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися. Розуміючи ситуацію, Банк надав Вам можливість оформлення реструктуризації, умови якої вигідніші за поточні умови погашення Вашої заборгованості. Ми детально перевіримо всю інформацію по Вашій ситуації та повідомимо за результатом Вас.
По все вопросам получил компетентную помощь. Внимание к каждому клиенту сотрудников банка. Одним словом: сотрудники находятся на своем месте. Желаю им успехов в работе!!!
Написать комментарий
Ответ банка
28 августа 2023, 12:06
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
Виникли питання по роботі з новою версією Абанк бізнес. Звернулись до банку і були дуже задоволені. До нашого питання віднеслись дуже відповідально. Допомагали спочатку в чаті, а потім передзвонили і вели нас в цьому питанні доки все не було вирішено. Велика подяка консультантуМарії яка просто не залишила нас і консультувала нас по кожному питанню і допомагала поки у нас все не вийшло. Дуже приємно працювати з такими відповідальними працівниками як і з самим банком. Велике спасибі!
Написать комментарий
Ответ банка
11 августа 2023, 18:04
Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою нашого Співробітника! 🍏😊
Висловлюю щиру подяку за привітність, ввічливість, великодушність, високоінтелектуальність, висококваліфікованість, люб’язність та гарну манеру спілкування зі мною операторці контакт-центру ПОГОРІЛКО Анастасії Олександрівній. І прошу Голову Правління банку та директора контакт-центру нагородити її премією у розмірі 3000 гривень, надайте мені зворотній зв’язок по номеру телефону +380968440887 Юра.
Написать комментарий
Ответ банка
24 января 2023, 8:44
Доброго дня!
Дякуємо за високу оцінку, дуже раді, що Ви задоволенні обслуговуванням у наших фахівців. 😉🍏
Дякуємо за високу оцінку, дуже раді, що Ви задоволенні обслуговуванням у наших фахівців. 😉🍏
Ответ администратора
26 января 2023, 16:44
Відгук не зарахований (на 26.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Висловлюю щиру подяку за привітність, ввічливість, люб’язність, великодушність та гарну манеру спілкування операторкам контакт-центру Неміровській Олесі Олегівній Вікторії, Наталії та Юлії 78498.
Написать комментарий
Ответ банка
22 января 2023, 9:29
Доброго дня!
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників. 🍏😉
Дякуємо, що оцінили роботу наших Співробітників. 🍏😉
Висловлюю щиру подяку за привітність, ввічливість та гарну манеру спілкування операторці кол-центру Анні Дмитрівній 78122 та за бажаня домогти мені у вирішенні мого питання і прошу Голову Правління банку А-Банку нагородити її премією у розмірі 3000 гривень. Надайте мені зворотній зв’язок за номером телефону +380968440887. Юра.
Написать комментарий
Ответ банка
8 июня 2022, 12:17
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук та високу оцінку. Нам дуже приємно, що Ви оцінили роботу наших Співробітників! 😊🍏