Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Отделение абанка: Днепр, ул. Батумская 11

Адрес:
Днепр, ул. Батумская 11
Телефон:
7776
Время работы:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (касса Пн-Пт: 08:30-17:30, перерыв: 12:30-13:30), Сб-Вс: выходной
Отзывы об отделении:

Поделитесь впечатлениями об этом отделении

Чтобы написать отзыв, нужно зарегистрироваться . Регистрация занимает около 30 секунд.
3
27 июня 2025, 10:52
Залишаю цей відгук, аби поділитися своїм неймовірно «приємним» досвідом співпраці з Абанком, який безсумнівно заслуговує на нагороду за своє вміння працювати з клієнтами. Ось вся детальна історія, починаючи з самого початку.
04.01.2025 — було здійснено продаж косметики на суму 150 тисяч гривень через термінал Абанку. Клієнт розплачувався двома картами, однак термінал не проводив суму операції більше 50 тисяч, тому покупка була розділена на дві транзакції. Це, звісно, жодним чином не насторожило, адже термінал мав би передати гроші на рахунок без будь-яких проблем.
Але ось на 06.01.2025 я отримав листа на електронну пошту від Абанку, в якому банк вказував на підозрілість операцій і повідомляв, що гроші не були зараховані на розрахунковий рахунок через потребу в додаткових документах. Без жодних затримок я надав необхідні документи того ж дня, очікуючи на швидке вирішення питання.
Але з того моменту почалася серія неймовірних «чудес». Спочатку фахівці Абанку просто зникли — на повідомлення не відповідали, а підтримка замість реальної допомоги писала лише стандартні фрази: «Нам дуже шкода, що так сталося, нам потрібно трохи більше часу».
Так минув місяць, і я вже вирішив звернутися до Національного банку України (НБУ), сподіваючись, що це хоч якось змусить Абанк почати діяти. О, диво! Всього через кілька днів, Абанк прокинувся і повідомив, що вони зв’яжуться з нами найближчим часом. Але, звісно, не зв’язалися. Натомість я отримав відповідь від НБУ, що банк надіслав на електронну пошту ще одне повідомлення з вимогою надати накладні. Проблема лише в тому, що цього листа я не отримав. Банк не тільки не виконував свої зобов’язання, але й нав’язував фальшиві свідчення, прикриваючись «нормами фінансового моніторингу», зловживаючи ними, як зручними інструментами затягування часу.
Відповідно до правил банку, кошти повинні бути повернуті протягом 180 днів, тобто до 04.07.2025. І ось, наближається цей строк, і я, не отримавши відповіді від банку, вирішую знову звернутися до підтримки 23.06.2025. Питання було просте: «Взагалі, чи там перевіряють мої кошти, чи про них вже забули?» І ось на що я отримую відповідь: «Ми все компенсували». Так, я дійсно подумав, що це вже якесь непорозуміння, адже гроші на рахунку так і не з’явились. Після серії неприємних переписок і скандалу, підтримка все ж таки створила заявку на розгляд фахівцями.
Наступного дня мені надійшов дзвінок від головного офісу Абанку, і, на моє здивування, фахівець з таким цинізмом повідомив, що «пройшло всього 170 днів», і ніхто ще не почав розглядати моє питання. Уявіть собі! Вони користуються моїми грошима 170 днів, і це їх не бентежить! Мені сказали, що для вирішення питання я повинен був знову відвідати відділення банку для оновлення даних і подачі заявки на відшкодування. Проблема тільки в тому, що у відділенні банку мені відповіли, що дані оновлено і заявки на відшкодування не подаються.
Це просто чудова ситуація, чи не так? Абанк протягом 170 днів нічого не робив, просто зберігаючи мої кошти, зловживаючи нормами фінансового моніторингу і створюючи видимість діяльності, яка насправді є нічим іншим, як шахрайством на законному рівні. Замість того, щоб вирішити проблему оперативно, банк просто затягує час, створюючи проблеми для своїх клієнтів.
Висновок один: йде 4 рік повномасштабної війни, бізнес який ітак ледь виживає, банк і НБУ робить все, щоб знищити його. Заблокував 150 000 грн., в мене заборгованості перед постачальниками, я з останніх сил робив все щоб бізнес не зупинився, а Абанку та НБУ плювати, один прикривається фінмоніторингом, інший в своїх статтях показує райдужні прогнози економічного зростання. Завіса, Овації!
Комментарии (3)
Ответ банка
абанк
abank24
27 июня 2025, 13:00
Добрий день!

Дякуємо за звернення! Згідно з Умовами та правилами надання банківських послуг (п. 3.9.1, п.п. 3.3.7), за результатами моніторингу Банк має право тимчасово обмежити проведення операцій за торговим еквайрингом. Така перевірка може тривати до 180 днів.

Наразі приймається рішення щодо даної ситуації. Як тільки воно буде ухвалене, ми обов’язково з Вами зв’яжемось і повідомимо про результат.
5
29 мая 2025, 11:21
Обратилась за разъяснением по получению и погашению кредита, в частности погашение без процентов. Всегда быстрый ответ, в любое время суток. Вежливое обслуживание, даже тогда, когда ты раздражен и вспыльчив, не понимая сути банковской системы. «Разжевали», прописали алгоритм погашения, ответили на все вопросы, уточнили нужна ли ещё помощь и пожелали успешного решения проблем. И так всегда, по любому вопросу и с желанием помочь, именно оказать помощь клиенту, в отличии от некоторых банков. Огромное спасибо за профессионализм!
Написать комментарий
Ответ банка
абанк
abank24
29 мая 2025, 11:24
Працюємо, щоб кожен клієнт відчував справжню підтримку. Дякуємо за відгук💚
3
27 марта 2025, 9:39
Я погасила кредитну заборгованість за рішенням суду. На що сформувалась відповідна довідка. Але яким було моє здивування, коли через декілька тижнів мої банківські рахунки було заблоковано приватним виконавцем за непогашений кредит. З цього питання і роз’яснення мені ситуації я звернулась до уповноваженого, керівника відділу по врегулюванню кредитної заборгованості Шкапенко Олександра Віталійовича. Вислухавши мене, він швидко зрозумів свою помилку і її можливі наслідки, того ж дня приватному виконавцю було надіслано всі відповідні документи про закриття мною кредиту. Документи надіслали, а сплатити 2240 грн за послуги виконавця (і помилку банку) мала я.
Тому можна зробити висновки, що у відділі по врегулюванню кредитної заборгованості працюють справжні непрофісіонали під чуйним керівництвом ще більшого непрофессіонала Олександра Віталійовича. Тому що, згідно Положення Банку про врегулювання простроченої заборгованості вся відповідальність покладається саме на керівника. Мені цікаво, чому після закриття кредиту банк чекає декілька тижнів і не подає оновлену інформацію у відповідні служби??? На всі мої подані запити, я отримувала лише формальні відписки від банку, щось про внутрішній регламент і тому подібне.
ШОВ — одного дня вас покарає карма.
Написать комментарий
Ответ банка
абанк
abank24
27 марта 2025, 15:07
Дякуємо за відгук!

Банк виконав усі необхідні дії згідно з процедурою: після рішення суду ми направили документи на відкриття виконавчого провадження. Однак виконавець відкрив провадження лише 23.01 – вже після того, як Ви погасили заборгованість. Ми не маємо можливості контролювати строки обробки документів виконавчою службою, оскільки це залежить виключно від їхньої роботи.

Після погашення боргу ми направили до виконавця запит про закриття виконавчого провадження, і воно було завершене.

Оскільки банк діяв у рамках встановленої процедури та не порушував регламент комунікацій із державною виконавчою службою і приватним виконавцем, можливості відшкодувати дану суму з нашого боку немає. Рекомендуємо звернутися безпосередньо до виконавця для врегулювання даного питання.
1
23 июля 2024, 8:43
Найгірший банк з яким доводилось мати справу, блокують карту просто так, керуючись якоюсь «ризиковістю «. Пізніше повідомляють про розрив ділових відносин не надаючи жодних документів де вказані причини і мої дані як клієнта, змушують писати заяви на закриття рахунків, шкода, що не можна додати скріни до відгука. Шановні, якщо Ви прийняли рішення розірвати відносини, то це рішення повинно бути з прикріпленими документами, де є мої персональні дані, а не просто якийсь шаблон який Ви розсилаєте. Не я є ініціатором розірвання відносин, якщо рішення було прийнято зі сторони банку то доводьте справу до кінця і не змушуйте клієнта писати заяви. Щодо причини закриття то тут теж все складно, на мою думку немає жодних підстав, я не порушив жодних постанов НБУ, лімітів які передбачені для фізичних осіб, але як Ви повідомили банк залишає за собою право розірвати відносини не повідомляючи причину. Ну що ж діло Ваше, єдине що тішить в цій ситуації що є альтернатива і досить непогана, тому, звісно звернуся до більш успішного банку, котрий, можливо, більше шанує своїх клієнтів. Вам раджу переглядати свої рішення, бо враховуючи ситуацію в країні, банку варто дорожити клієнтами, які тримають фінансовий порядок на карті, працівники, які приймають такі рішення від імені банку, м’яко кажучи, не відповідають займаним посадам, а ті що пишуть в чатах то взагалі без слів. Дуже шкода що неможливо додати скрін.
Комментарии (6)
Ответ банка
абанк
abank24
23 июля 2024, 15:45
Добрий день!
Хочемо пояснити ситуацію та надати більш детальну інформацію.

Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», банк зобов’язаний проводити аналіз фінансових операцій, що проводяться клієнтом.

За результатами даного аналізу може бути прийнято рішення про розрив ділових відносин.
Дійсно, відповідно до внутрішньої процедури банком запитується заява на переказ залишків коштів на рахунок іншого банку з подальшим закриттям рахунків в Абанку.

На жаль, подальше обслуговування в такому випадку неможливе.
3
17 апреля 2024, 11:14
банк заблокировал мой счет, потому что я перевел себе с МоноБанка на а-банк свои же средства в размере 70тыс. Я предоставил документы, что я ФЛП, предоставил справку о доходах, затем стали еще требовать «декларацію про майновий стан»!!! На каком основании я должен предъявлять свою декларацию? Написал заявление на расторжение отношений с банком еще 05 апреля, и до сегодняшнего дня «тишина», саппорт он-лайн отвечает: «На разі Ваше питання у роботі, приносимо вибачення за тривале очікування, але на разі є черга на дані звернення»… Нахера мне ваши извинения? Верните мне мои деньги, немедленно
Комментарии (1)
Ответ банка
абанк
abank24
17 апреля 2024, 12:41
Добрий день! Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Приносимо вибачення за тривале очікування рішення Вашого питання. На жаль, наразі, існує черга в обробці подібних звернень, у зв'язку з чим регламент розгляду збільшений.
Будемо вдячні, якщо надасте відповідь в особисті. Ми прагнемо детально розібрати Вашу ситуацію
3 не засчитана
13 марта 2024, 12:28
В течении 5−6 лет на мой адрес Киев Автозаводская 93 кв. 28 приходят с определенной периодичностью письма на имя Козаченко Артема Алексеевича, который никогда не был зарегистрирован и не проживал по этому адресу. Письма про его задолженность перед банком. Последнее письмо было получено 12.03.24 и подписано начальником отдела по удержанию задолженности О. В. Шкапенко. Очень прошу принять определенные меры, искать мошенника Козаченко А. А. и не забрасывать нас письмами. Надеюсь на взаимопонимание.
Написать комментарий
Ответ банка
абанк
abank24
13 марта 2024, 14:24
Добрий день!
Не мали за мету спричинити Вам незручності, оскільки Банк адресує листи Клієнту на вказану при відкритті рахунку адресу, яка значиться у паспорті клієнта або інших документах.
Ми прагнемо виправити інформацію щодо адреси нашого Клієнта, тож просимо Вас надіслати нам на пошту help@a-bank.com.ua в темі «МінФін», документ, в якому буде зазначено інформацію про зареєстрованих осіб за зазначеною адресою. У разі відсутності Клієнта банку за даною адресою, ми актуалізуємо дані. Будемо раді допомогти!
5
10 января 2024, 21:40
В мене сталася нажаль не приєина ситуація. шахраі вкрали кошти. Я звернулася до А-банку з заявою на повернення коштів у сумі 2920грн., які були вкрадені шахраям з картки Приват банка та переведені на картку шахрая до, А бакну. Я звернулась на гарячу лінію «А-банк» лише через 3 тижні після кражі шахраями. Назвала точну суму, дату і час транзакції. Вони сказали що б чекала та що заява прийнята, Пройшло більше року я думала що все кошти не повернуться. але сеьгодні10 січня 2024 року була приєино здивована коли зателефонували з А- банку, та повідомили, що кошти знайденіта можуть повернути мої гроші. Дуже Дуже дякую! ПРотягом дня кошти повернулися на картку, Я вже давно працюю та користуюсь вашим банком та дуже задоволена, Завжди швидко відповідають та вирішують питання, Дякую.
Комментарии (1)
Ответ банка
абанк
abank24
11 января 2024, 8:34
Дякуємо за відгук! Раді, що ми змогли Вам допомогти 😉🍏
3
17 октября 2023, 15:35
Сотрудничал с банком не 1год, необходимо было взять деньги на развитие бизнеса. По итогу 5ти лет выплатил банку не малую сумму, несмотря на это все осталась незакрыта кредитная карта за которую просто выносят мозг и на уступки по списанию % никак не идут, хотя учитывая то что выплатил довольно большую сумму, можно было и сделать небольшой подарок, как это делают многие банки учитывая ситуацию в Стране!!! Общатся с менеджерами не возможно потому как диалога 0, как роботы «внесите платеж» и все!!! При закрытии основного кредита руководитель обещал, решить вопрос с % карты, но как только все произошло то сразу полный игнор.
Комментарии (20)
Ответ банка
абанк
abank24
17 октября 2023, 20:24
Добрий день! У разі прострочення Банк залишає за собою право будь-яким можливим способом доносити інформацію про заборгованість Клієнта, в тому числі шляхом дзвінків на фінансовий номер телефону. Банк розуміє ситуацію, що склалася, і не нараховує пені та штрафи за несвоєчасне внесення платежів, однак обов'язковий платіж за кредитом необхідно вносити згідно з графіком. Звертаємо Вашу увагу, що нарахування відсотків за кредитом відбувається у стандартному режимі, тим самим за відсутності погашення сума заборгованості збільшується і платежі будуть накопичуватися. Розуміючи ситуацію, Банк надав Вам можливість оформлення реструктуризації, умови якої вигідніші за поточні умови погашення Вашої заборгованості. Ми детально перевіримо всю інформацію по Вашій ситуації та повідомимо за результатом Вас.
5 не засчитана
28 августа 2023, 11:52
По все вопросам получил компетентную помощь. Внимание к каждому клиенту сотрудников банка. Одним словом: сотрудники находятся на своем месте. Желаю им успехов в работе!!!
Написать комментарий
Ответ банка
абанк
abank24
28 августа 2023, 12:06
Дякуємо за відгук! Будемо завжди раді бачити Вас знову у наших відділеннях! 🍏😊
5
11 августа 2023, 14:04
Виникли питання по роботі з новою версією Абанк бізнес. Звернулись до банку і були дуже задоволені. До нашого питання віднеслись дуже відповідально. Допомагали спочатку в чаті, а потім передзвонили і вели нас в цьому питанні доки все не було вирішено. Велика подяка консультантуМарії яка просто не залишила нас і консультувала нас по кожному питанню і допомагала поки у нас все не вийшло. Дуже приємно працювати з такими відповідальними працівниками як і з самим банком. Велике спасибі!
Написать комментарий
Ответ банка
абанк
abank24
11 августа 2023, 18:04
Нам дуже приємно, що Ви задоволені роботою нашого Співробітника! 🍏😊
Страницы: 1234

На странице собрана вся информация про отделение абанка по адресу Днепр, ул. Батумская 11.  Если вы собираетесь посетить отделения, для того чтобы открыть депозит в  абанке - сравните предварительно ставки по депозитам в банках вашего города. Если же вы собраетесь совершить обмен валют в отделении абанка  расположенном по адресу Днепр, ул. Батумская 11- конвертер валют поможет вам посчитать на какую сумму вы можете рассчитывать. Нету времени ждать одобрения кредита от банка, а деньги нужны срочно? Оформите кредит онлайн за 5 минут в лучших микрофинансовых организациях Украины.